Доставка суші 2021: Як створити імідж для бізнесу і потрапити в топ пошукової видачі
Бізнес у сфері громадського харчування, це завжди своєрідний ризик, піти на який готовий далеко не кожен підприємець. Крім ризиків, пов'язаних з перевагами ваших потенційних клієнтів, є також обставини, на які вплинути ви не в силах. Відмінним прикладом таких обставин можна назвати карантин 2020 року, і звичайно ж карантинні заходи початку 2021 року.
Як і з будь-якої проблеми, з карантинних заходів є вихід, що дозволяє вам легально вести бізнес та не втрачати клієнтів навіть під час локдауну. Таким виходом є доставка, за допомогою якої ви зможете заощадити фінанси та залучити більше клієнтів. Річ у тому, що все менше людей готові виділяти цілий вечір на похід до ресторану, нинішній темп життя просто не дозволяє так марнотратно розпоряджатися власним часом. З доставками їжі ситуація зворотна, адже замовивши улюблену пепероні або Філадельфію ви можете підкріпитися, попутно займаючись справами та не витрачаючи свій дорогоцінний час на дорогу в улюблений ресторанчик. Але як же бути з конкуренцією?
Конкуренція на ринку доставок їжі й справді приголомшує. Кількість доставок піци та суші зростає з кожним днем, і не останню роль в цьому зіграли якраз карантинні заходи. Багато великих ресторанів проводять ребрендинги та перекваліфікуються у доставки їжі, тому, що фінансово дане підприємство набагато вигідніше, враховуючи ситуацію, що склалася у світі. Але як же впорається з такою неймовірною конкуренцією? Як вивести сайт своєї доставки в топ пошукової видачі та до чого тут ключові слова? Відповісти на ці, та багато інших питань, пов'язаних із просуванням доставки їжі ми постараємося у цій статті, почнемо!
Топ - 1 Доставка в місті: Як створити імідж закладу та просунути сайт
Так само як і у будь-якого преміум бренду, у вашого закладу безумовно повинен бути імідж. Саме імідж більшою мірою впливає на те, як до вас будуть ставитися нові клієнти. Недарма щорічно великі компанії в різних нішах витрачають сотні тисяч доларів на іміджеву рекламу, яка покликана просувати їх бренд.
У випадку з доставкою піци ваш імідж будується навколо відгуків ваших клієнтів і того, наскільки вони задоволені вашою продукцією. Тут в гру вступає один з найстаріших інструментів просування будь-якого продукту, в народі іменований "сарафанне радіо". Цей принцип передбачає те, що кожен замовивший у вас доставку клієнт обов'язково порадить вас своїм друзям і так далі і так далі. Але як роздобути перших клієнтів?
Якщо ви хочете на старті свого бізнесу відразу отримати клієнтів — вам варто заздалегідь продумати стратегію просування і скрупульозно підійти до питання створення сайту для вашої доставки. Не варто забувати про те, що саме сайт є вашим ключовим постачальником нових клієнтів, а значить виконаний він повинен бути з максимальною зручністю для них. До цього пункту відноситься інтуїтивно зрозуміла структура, мінімальна кількість вкладок, максимальна інформативність головної сторінки, і звичайно ж актуальний дизайн, відповідний всім трендам поточного року. Але тільки красивого сайту недостатньо, щоб потрапити в топи пошукової видачі, так що ж для цього потрібно зробити?
Під час проектування вашого сайту для служби доставки вам слід серйозно задуматися про SEO-оптимізації вашого ресурсу. SEO-оптимізація дозволить вашому ресурсу частіше з'являтися на екранах ваших потенційних клієнтів, коли ті шукають, де ж замовити страву на вечерю. Крім просування та появи в пошуковій видачі, Seo-оптимізація відмінно доповнить контекстну рекламну кампанію, запустити яку вам безперечно варто. "Але як оптимізувати свій сайт?" І "як визначитися з тим, які ключові слова підійдуть для моєї служби доставки?" Про це ми й поговоримо далі.
Просування сайту за 7 днів: Як опинитися в топах пошукової видачі в перший тиждень після відкриття
Seo-оптимізація, це один з ключових інструментів для просування вашого веб-ресурсу. Для правильної оптимізації вам необхідно скрупульозно підійти до питання контенту на вашому сайті. Контентом на вашому сайті може бути опис ваших страв, вкладка “про нас" і навіть блог, за допомогою якого ви й зможете вийти в топи пошукової видачі.
Для досягнення цієї мети вам необхідно дізнатися, які запити найчастіше використовують ваші потенційні клієнти в графі пошуку, чим вони цікавляться і як шукають доставки для замовлення їжі додому. Все це ви можете дізнатися за допомогою дослідження своєї цільової аудиторії, а допомогти провести його вам можуть професіонали. Більш детально про SEO-оптимізацію ми говорили у статті "Seo, як оптимізувати свій сайт та підняти статистику".
Крім орієнтованості на потенційних клієнтів, вам також не варто забувати й про просування свого ресурсу в цілому. У цьому вам можуть допомогти ключові слова, які зможуть привести на ваш сайт нових користувачів. Ці користувачі і будуть допомагати вам піднімати статистику вашого ресурсу, а згодом навіть можуть стати вашими клієнтами. Але спочатку саме з їх допомогою ви зможете досягти висот у пошуковій видачі.
Поєднавши результати сео-оптимізації з використанням ключових слів, орієнтованих на ваших потенційних замовників ви зможете підняти активність на своєму ресурсі, й тим самим почати просувати свій бізнес. Але як збільшити кількість зацікавлених клієнтів з вашого міста? Як отримати постійних покупців і як заявити про себе, при цьому впоравшись з високою конкуренцією? У цьому вам зможе допомогти контекстна реклама, про яку ми якраз і поговоримо далі.
Контекстна реклама для служби доставки: +200% до кількості клієнтів в перший тиждень запуску
Контекстна реклама, це універсальний інструмент для просування усіх веб-ресурсів. Її вплив настільки великий, що при правильно підході ви цілком можете подвоїти кількість відвідувань та конверсію всього за один тиждень роботи рекламної компанії. Завдяки багатому вибору різновидів контекстної реклами, ви можете підібрати саме ту рекламу, яка більшою мірою допоможе вам познайомити вашого потенційного клієнта з вашим ресурсом, показати всі плюси роботи з вами та сильні сторони вашого продукту.
"Але яку ж рекламу обрати для швидкого просування сайту служби доставки?" Для швидкого старту вашого бізнесу знадобиться не один, а відразу три види контекстної реклами. Такий підхід допоможе вам в короткі терміни просунути сайт своєї служби доставки, при цьому відчутно збільшивши кількість клієнтів. Для досягнення такого результату нам знадобляться:
Пошукова контекстна реклама
Банери
Відеореклама
Кожен, з перерахованих вище видів реклами, може відчутно вплинути на статистику вашого ресурсу і кількість замовлень від ваших нових клієнтів, але як саме використовувати контекстну рекламу? І як кожен із запропонованих видів контекстної реклами взаємодіє з вашою цільовою аудиторією? Розглянемо це питання докладніше:
Пошукова контекстна реклама
Даний тип реклами є найкращим на старті вашого бізнесу. Вся річ у тому, що для запуску успішної рекламної компанії вам буде потрібно тільки правильно її налаштувати. Вам не потрібно займатися оформленням або створенням відео, адже пошукова реклама виглядає як звичайний рядок в результатах пошуку, відрізняє від звичайних сайтів її лише позначка "реклама". На сторінці результатів пошукової видачі є відразу 5 місць, де може бути опубліковане ваше оголошення. Чим краще буде налаштована ваша реклама, тим більше у вас шансів потрапити зі своїм оголошенням в першу трійку. Дані оголошення розташовуються над основними результатами, а тому й приносять найбільшу користь для просування.
З огляду на той факт, що для розкриття всього потенціалу подібного роду реклами вам необхідно лише скрупульозно підійти до її налаштування та вибрати відповідний заголовок — це відмінний варіант для старту просування вашої доставки, але як же налаштувати пошукову контекстну рекламу? Для цього вам знадобляться дані, які ви вже використовували при SEO-адаптації свого сайту. Інтереси ваших потенційних клієнтів та зовнішній вигляд їх пошукового запиту це те, що допоможе вам опинитися в їх пошуковій видачі. Що ж стосується самого процесу налаштування, то вам необхідно підібрати відповідні ключові слова та налаштувати рекламу так, щоб вона на них реагувала. Крім підбору слів вам також необхідно виключити мінус слова, які здатні геть знищити весь потенціал вашої пошукової рекламної компанії. Але як бути, якщо ви ніколи не займалися просуванням інтернет-ресурсів, поняття не маєте, чим відрізняються ключові слова від мінус слів, і як налаштувати пошукове оголошення? Якщо ви хочете створити рекламне оголошення для своєї доставки, фахівці веб-студії Глянець завжди раді вам допомогти.
Створення інтернет-магазинів, проектування лендінг сторінок та запуск рекламних компаній це те, чим студія створення сайтів Глянець займається вже більше 12 років. У портфоліо студії ви можете знайти не тільки приклади створених студією інтернет-магазинів, але й сайти для доставок суші, компаній й різних установ. Маркетологи веб-студії Глянець можуть створити для вас пошукове рекламне оголошення, використовуючи результати досліджень вашої цільової аудиторії. Крім проектування самого оголошення, команда Глянець також налаштує для вас вашу рекламну кампанію таким чином, щоб вона точно потрапляла в коло інтересів представників вашої цільової аудиторії. З такою пошуковою рекламою розвивати свій інтернет-ресурс вам стане набагато легше, а перші рухи у відвідуваності й конверсії на вашому сайті ви зможете побачити вже через кілька днів.
Для того, щоб створити успішну пошукову рекламну компанію, вам достатньо відвідати сайт веб студії Глянець і замовити відповідну послугу. Ви також можете зв'язатися з менеджером компанії для уточнення всіх деталей. Після подачі заявки менеджер зв'яжеться з вами для уточнення побажань, пов'язаних з вашим проектом, та скаже вам приблизні терміни його виконання.
З пошуковим контекстним оголошенням ми розібралися, але як же бути з іншими двома необхідними нам видами реклами? Розберемося докладніше, що ж потрібно для їх правильної роботи.
Банер: як картинка може принести вам + 50 заявок вже в перший день запуску
Банерна реклама знайома нам ще зі звичних фізичних магазинів, адже нерідко великі гіпермаркети замовляли величезні банери, які стояли на вулицях і інформували потенційних клієнтів про нові знижки та акційні пропозиції. За тим же принципом працює й банерна медійна реклама, тільки набагато точніше й дешевше.
Для запуску такої реклами вам знадобиться дизайнер, який зможе створити для вас картинку. Картинка для банера повинна складатися не просто з вашого логотипу або страви, весь її дизайн повинен буквально кричати про те, щоб клієнт зробив покупку. Вам також знадобиться короткий текст, прочитавши який ваш потенційний клієнт задумається, "а чому б не замовити сьогодні суші". Звучить це досить просто, чи не так? Але насправді створення банера для реклами служби доставки, як і для реклами будь-якого іншого підприємства, це справа вкрай тонка і фактично являє собою ціле мистецтво. Для того, щоб створити дійсно клієнтоорієнтований банер — рекомендуємо вам звертатися виключно до професіоналів. Таким чином ви зможете уникнути правок та затягування термінів запуску реклами, а також заощадите фінанси, адже попри вартість роботи фахівця, прибуток від грамотно оформленої реклами буде куди більший.
Нарешті, вам необхідно налаштувати рекламну компанію таким чином, щоб даний банер з'являвся на екранах ваших клієнтів. Як ми вже з'ясували, найкращим способом налаштувати контекстну рекламу є звернення до фахівців. Команда веб студії Глянець допоможе вам заощадити свій особистий час та налаштує ваше рекламне оголошення замість вас. Таким чином ви не тільки зможете скоротити терміни запуску своєї рекламної компанії, але й будете впевнені у правильності та точності налаштування своєї контекстної реклами.
Медійна відеореклама
Ситуація з контекстною відеорекламою в точності така ж, як і з банерною. Для отримання очікуваних результатів й просування сайту своєї доставки вам необхідно створити ролик, який зможе зацікавити клієнтів. Це може бути коротка відео презентація нової страви у вашому меню, або анонс нової акції у вашій доставці. Так чи інакше, це повинно бути те, що безумовно зацікавить представників вашої цільової аудиторії.
Що ж стосується налаштування такого роду кампанії, то тут вона важливіша ніж у всіх раніше обраних нами видах реклами. Пов'язано це в першу чергу з витратами на зйомки та монтаж самого відеоматеріалу, адже необхідно щоб цим займалися професіонали. Що ж стосується налаштування, то з метою заощадити свій особистий час й домогтися максимально можливих результатів рекомендуємо вам звернутися до фахівців веб студії Глянець. Маркетинговий відділ студії створення сайтів Глянець допоможе вам розробити привабливу рекламну компанію й налаштує її для вас. Студія сайтів Глянець займається проектуванням інтернет-магазинів та створенням різноманітних сайтів вже більше 12 років. За цей час в портфоліо студії зібралося більше тисячі прикладів того, наскільки якісно працює команда Глянець. Своїми очима переконатися в якості роботи веб студії Глянець ви можете відвідавши сайт студії й клікнувши на вкладку "портфоліо".
Працюючи з професіоналами, ви можете бути впевнені в успішності й результативності своєї рекламної компанії. Таким чином ви можете не тільки заощадити свій особистий час, але й збільшити частку впливу свого бізнесу на ринку, а також вплинути на ті показники вашого ресурсу, які для вас найбільш цікаві. Для того, щоб замовити контекстну рекламу для доставки суші та піци, й почати просувати свій бізнес прямо зараз, вам достатньо відвідати сайт веб-студії Глянець, й обрати у вкладці "послуги компанії" ту послугу, яка вам необхідна. У найкоротші терміни з вами зв'яжеться менеджер студії для уточнення деталей та побажань, щодо вашого проекту, ну а поки, ви можете відпочити й розслабитися, адже просування вашого бізнесу в надійних руках професіоналів студіі створення сайтів Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту