Корпоративний сайт, в чому його плюси і навіщо він потрібен
Корпоративні сайти вже давно стали прерогативою великих компаній та підприємств. Такий сайт виконує відразу кілька життєво важливих для бізнесу функцій, загорнутих в ідеально сформовану обгортку, що відповідає всім сучасним трендам оформлення інтернет-ресурсів. Але чи є у наявності корпоративного сайту практичне застосування, або ж це лише одна з ознак іміджу компанії?
У цій статті ми постараємося розібратися, яку ж вигоду може принести корпоративний сайт? Як кілька красиво оформлених сторінок можуть збільшити кількість клієнтів втричі? І нарешті, що ж із себе представляє корпоративний сайт, яку інформацію він повинен мати у своєму розпорядженні і який вплив вона має на цільову аудиторію? У цій статті ми постараємося відповісти на всі питання і познайомити вас ще з одним видом просування свого власного бізнесу. Почнемо!
Корпоративний сайт, практичне застосування і прямі функції
Один ресурс, який зміг би увібрати в себе відразу всі необхідні функції для комунікації та роботи співробітників компанії, при цьому бути також відмінною рекламою вашого бізнесу? Це не фантастика, саме так повинен функціонувати правильно спроектований корпоративний сайт.
За допомогою корпоративного сайту ви завжди можете бути на зв'язку зі своїми співробітниками, інформувати їх про зміни в графіку роботи або про зміни в компанії в цілому. Водночас такий сайт може допомогти вам заявити світу про себе, і надати потенційним клієнтам вичерпні відповіді на їхні запитання.
Завдяки корпоративному сайту у вас з'являється ще одна можливість зайвий раз прорекламувати свій бізнес і послуги, які ви надаєте. Такий сайт необхідний, мабуть, всім компаніям, від малого до великого. Але з чого ж складається такий диво сайт, і які функції він просто зобов'язаний виконувати? Чому наявність такого сайту може допомогти вашій команді працювати ефективніше, а вам відстежувати хід роботи, при цьому не вдаючись до тиску на співробітників постійними перевірками? Як зрештою влаштований корпоративний сайт? Які функції він підтримує і що може вам дати? Про це ми й поговоримо далі.
Корпоративний сайт і його можливості
Корпоративний сайт це багатофункціональний інструмент, при правильному поводженні з яким ви зможете отримати максимум вигоди при мінімумі вкладень
Сайт вашої компанії це перше, з чим найчастіше стикаються ваші потенційні клієнти. Вони оцінюють його зовнішній вигляд, наповненість і його можливість дати відповіді на їхні запитання. Питання насправді можуть бути абсолютно різними, саме тому часто на таких сайтах використовується вкладка FAQ, де зібрані найчастіші питання та відповіді на них.
Якщо говорити більш предметно, то прямі функції корпоративного сайту виглядають наступним чином:
Створення і підтримка іміджу компанії
Від зовнішнього вигляду і наповненості корпоративного сайту багато що залежить. Вдало підібравши кольори та розробивши дизайн сайту, відповідний до напрямку вашої компанії, ви можете не тільки підтримати імідж фірми, але й зміцнити свої позиції на ринку. Одним з інструментів для створення іміджу компанії є публікація тих чи інших досягнень. Таким чином ви не тільки можете домогтися більшої довіри й лояльності з боку потенційних клієнтів, але й зацікавити інвесторів або потенційних бізнес-партнерів, які проаналізувавши досягнення вашої компанії безумовно захочуть з вами співпрацювати.
За допомогою корпоративного сайту ви також можете просувати свій фірмовий стиль, використовуючи певні колірні рішення і логотипи, які незабаром почнуть асоціюватися з вашим бізнесом.
Залучення нових клієнтів та потенційних партнерів
Створення корпоративного сайту для вашої компанії носить не тільки іміджевий характер. Публікуючи приклади робіт вашої компанії або відгуки клієнтів, ви тим самим розширюєте свою клієнтську базу, а це у свою чергу позитивно впливає на доходи компанії.
Такі вкладки як портфоліо, онлайн чат — за допомогою якого клієнт може отримати відповіді на питання, що цікавлять його, наявність форми зворотного зв'язку та актуальна інформація у вкладці контакти, можуть закрити більшість потреб середньостатистичного споживача. Саме комфорт потенційного клієнта під час користування вашим ресурсом, а також актуальність і достовірність інформації, опублікованої на вашому сайті, є основоположними залучення і розширення вашої клієнтської бази.
Теж стосується і потенційних партнерів. Маючи можливість швидко отримати відповіді на всі запитання та ознайомитися з прикладами робіт вашої компанії, потенційні партнери зможуть більш предметно міркувати про можливу співпрацю з вашим підприємством.
Для залучення потенційних партнерів, так само як і клієнтів, необхідна вкладка з переліком послуг, які надає ваша організація. Такий перелік не тільки зможе допомогти вашому потенційному клієнту вибрати необхідну йому послугу, але і дасть можливість інвесторам та партнерам більш детально вивчити вигідність співпраці між вами.
Створюючи комфортні умови для партнерів і клієнтів ви можете збільшити їх кількість, а значить вагомість на ринку й успішність вашого бізнесу будуть рости співвідносно.
Яка інформація необхідна потенційним клієнтам вашої компанії
Обсяг інформації та її доступність, це головні аспекти успішного просування вашого бізнесу. Для того, щоб ваш потенційний клієнт став постійним, вам необхідно надати йому необхідний обсяг інформації, ґрунтуючись на якій клієнт і зможе зробити свій вибір. До такої інформації відносяться:
1. Історія компанії, ваші досягнення та відгуки
2. Інформація про вас і співробітників компанії
3. Вичерпний опис послуг і продуктів вашої компанії
4. Інформаційний блок для партнерів
5. Блог вашої компанії
Дані пункти є лише частиною інформації, яка може бути опублікована на сторінках вашого корпоративного сайту. При проектуванні такого сайту і створенні для нього контенту слід врахувати, що суворих рамок для нього немає. На вашому корпоративному сайті слід публікувати будь-яку інформацію і контент, які здатні допомогти вам домогтися довіри та лояльності ваших потенційних клієнтів.
Послуги компанії та деталі їх надання
Корпоративний сайт це не просто вітрина, де потенційний клієнт може ознайомитися з прикладами ваших робіт і послугами, які ви надаєте. Важливо, щоб у ваших потенційних клієнтів була можливість замовити необхідну їм послугу або товар, витративши на це якомога менше часу. Такий підхід допоможе вам не тільки збільшити товарообіг або кількість проектів, над якими будуть працювати ваші співробітники, але й додасть ще трохи лояльності з боку споживача, завдяки комфортному пошуку і достатньому обсягу інформації про необхідну йому послугу.
Крім презентації ваших послуг або продуктів у відповідних вкладках, ви також можете використовувати власний корпоративний сайт у якості рекламного майданчика. Така реклама обійдеться вам набагато дешевше, ніж запуск рекламної компанії на сторонніх сайтах та майданчиках, а завдяки її наявності ваші потенційні клієнти будуть обізнані про можливі знижки або акційні пропозиції.
Залучення нових співробітників
Зі зростанням інтересу до вашої компанії з боку потенційних клієнтів завантаженість ваших співробітників також буде збільшуватися. Рано чи пізно вам доведеться задуматися про розширення свого штату і тут вам на допомогу також прийде ваш корпоративний сайт.
Пошук нових співробітників за допомогою корпоративного сайту може допомогти вам у відсіюванні не зацікавлених кандидатів, адже навряд чи люди без досвіду роботи стануть шукати вакансію безпосередньо в компанії. З більшою ймовірністю вони звернуться до одного з сервісів з пошуку роботи, тоді як зацікавлені професіонали будуть шукати пропозиції про роботу безпосередньо у цікавій для них компанії.
Крім можливості відсікти не зацікавлених кандидатів, вам також набагато зручніше буде вести ділове спілкування з потенційним працівником вже після його знайомства з вашим корпоративним сайтом. Адже на ньому він може ознайомитися зі специфікою роботи та прикладами проектів, над якими ви працювали. Це дасть можливість кандидату припустити який обсяг і різноплановість робіт його чекає і знову таки, відсіє тих, хто по-справжньому не зацікавлений у співпраці з вами.
Завдяки цим можливостям ви можете заощадити свій особистий час, або ж розвантажити відділ кадрів своєї компанії, зосередившись на співбесіді з дійсно зацікавленими кандидатами на той чи інший пост у вашій компанії.
Створення корпоративного сайту
Позитивних сторін у створення корпоративного сайту багато, але як же його спроектувати?
Грамотно спроектувати інтернет-ресурс такого плану досить складно, саме тому рекомендуємо вам при плануванні створення корпоративного сайту звертатися виключно до професіоналів.
Студія створення сайтів Глянець протягом 12 років займається проектуванням і запуском інтернет-ресурсів. За цей час команда студії створила понад 1200 різнопланових інтернет-ресурсів, серед яких є і корпоративні сайти. За плечима фахівців дизайн-студії Глянець безліч проектів і великий досвід розробки. Якщо ви перебуваєте в пошуках студії, здатної створити для вас корпоративний сайт, який буде відповідати всім вашим вимогам і при цьому буде максимально інтуїтивний і інформативний, то студія створення сайтів Глянець допоможе вам у цьому.
Для того, щоб замовити створення сайту під ключ, або ознайомитися з послугами веб студії Глянець, вам необхідно лише відвідати сайт студії. Якщо ж у вас виник ряд питань до фахівців студії щодо послуг, які вас зацікавили — ви завжди можете зв'язатися з менеджером студії Глянець, скориставшись онлайн чатом, або інформацією з вкладки контакти.
Висновок
Наявність корпоративного сайту безумовно має позитивний вплив на статус вашої компанії і її положення на ринку. Крім підтримки іміджу, корпоративний сайт також дає вам можливість працювати тільки з зацікавленими партнерами та потенційними клієнтами, не нехтуючи вашим дорогоцінним часом. Корпоративний сайт, крім презентації ваших послуг, також може стати відмінним рекламним майданчиком для анонсів, розпродажів і знижок. Таким чином ви можете не тільки заощадити частину бюджету на рекламних компаніях, але й повідомити ваших постійних клієнтів про початок подібних знижкових періодів.
Також не варто забувати й про зручність пошуку нових співробітників. Розміщуючи вакансію про пошук необхідного вам співробітника на своєму корпоративному сайті, ви мінімізуєте кількість незацікавлених людей і отримуєте можливість проводити співбесіди виключно із зацікавленими професіоналами. Для того, щоб ваш корпоративний сайт міг дати вам всі ці можливості, необхідно вкрай скрупульозно підійти до його розробки. Структура подібних сайтів досить складна, адже він повинен вміщати в собі величезну кількість інформації, при цьому розташована вона повинна бути максимально інтуїтивно і комфортно, щоб не займати зайвий час у ваших потенційних клієнтів. Якщо раніше у вас не було досвіду створення подібних інтернет-ресурсів — рекомендуємо вам звернутися за створенням корпоративного сайту до професіоналів.
Дизайн-студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з проектуванням і запуском інтернет-ресурсів. Фахівці компанії проведуть всі необхідні дослідження вашої цільової аудиторії й нададуть кілька варіантів зовнішнього вигляду вашого майбутнього ресурсу. За 12 років роботи, веб студія Глянець стала лідером у сфері виробництва корпоративних сайтів та інтернет-магазинів. Співробітники студії це фахівці, здатні втілити будь-які ваші ідеї в реальність. Якщо ви вже давно шукаєте студію, здатну створити для вас корпоративний сайт під ключ, при цьому враховуючи всі ваші вимоги та сучасні тенденції — залиште свою заявку на сайті студії Глянець. Менеджер компанії обробить ваш запит і зв'яжеться з вами в найкоротші терміни, для подальшого обговорення вашого проекту.
Якщо ж ви хочете ознайомитися з портфоліо студії Глянець, або у вас є ряд питань, пов'язаних с послугою яка зацікавила, ви можете задати їх менеджеру студії Глянець за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту, або скориставшись вкладкою контакти. У портфоліо студії Глянець ви можете ознайомитися з прикладами проектів, над якими працювала команда студії.
Якщо ваш бізнес потребує якісного й опрацьованого корпоративного сайту, студія створення сайтів Глянець допоможе вам вирішити цю проблему.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту