Найкращі SEO-інструменти та сервіси
Оптимізація пошукових систем розроблена для розширення веб-доступності на основі вказівок HTML, вона призначена для кращого визначення мети та змісту документа. SEO-оптимізація гарантує, що веб-сторінки матимуть унікальні заголовки, які належним чином відображатимуть їх вміст, а також ключові слова для висвітлення вмісту окремих сторінок і теги з правильною обробкою.
Веб-розробники часто зосереджуються лише на правильно працюючому кодуванні, але ця тенденція змінюється, адже стало відомо, що пошукові системи використовують “сигнали зі сторінки”, виводячи її на високі позиції рейтингу. На сьогоднішній день великі пошукові системи, такі як Google, обробляють набагато більше інформації "поза сторінками" при визначенні результатів пошуку, не в останню чергу за допомогою семантичної обробки, збору даних користувачів та застосування нейронних мереж для визначення тенденцій та особистих уподобань.
Основні ідеали SEO залишаються такими ж, як і завжди, - забезпечення сторінок правильними тегами для націлювання на ключові слова, не тільки для природних результатів пошуку, а й для PPC (Pay Per Click) та інших маркетингових кампаній, де заклик до дії (CTA) та коефіцієнт конверсії є важливими показниками успіху.
Розробникам буває складно самостійно впоратися з SEO-оптимізацією, тому більшість із них використовує спеціальні інструменти для полегшення процесу. На просторах інтернету можна знайти велику кількість корисних сервісів (як платних, так і безкоштовних) і ми пропонуємо ознайомитися з найкращими серед них.
Платні сервіси
1. Google Search Console - оптимальний варіант для початківців
Google Search Console (GSC) з безкоштовною підтримкою - чудовий спосіб для початківців веб-майстрів розпочати роботу з SEO. Навіть якщо ви не налаштовані на SEO, незалежно від розміру веб-сайту або блогу, пошукова консоль Google (раніше Webmaster Central) та безліч зручних для користувача інструментів, включених в неї, стануть для вас незамінними.
Набір інструментів дає змогу швидко переглянути цінну інформацію про сайт: вони можуть оцінити ефективність сайту та спостерігати за потенційними проблемами для їх усунення (наприклад, негативні спам-посилання), допомогти в забезпеченні придатності сайту для Google та відстежуванні його індексації за допомогою Google .
Search Console постійно оновлюється і пропонує користувачам нові покращені функції, такі як:
- інструмент перевірки URL-адрес;
- оновлений звіт мап сайтів.
Сервіс пропонує зручну довідкову спільноту веб-майстрів, до якої можна підключатись та ділитися порадами щодо усунення несправностей та підвищення ефективності.
2. Набір інструментів SEO SEMrush з розширеними можливостями
Набір інструментів SEMrush SEO був розроблений у 2008 році компанією SEMrush, у 2018 році проект отримав фінансування в розмірі 40 мільйонів доларів на розширення. Інструмент дослідження ключових слів має складну інформаційну панель SEMrush, яка дозволяє переглянути детальний звіт про аналіз ключових слів, а також підсумок будь-яких доменів, якими ви керуєте.
Найважливіше те, що набір інструментів SEO дозволяє порівняти ефективність декількох сторінок, щоб побачити ваш рейтинг в порівнянні з конкурентами. Наприклад, ви можете аналізувати зворотні посилання з інших веб-сайтів на ваш (цей процес іноді називається "побудовою зв'язків").
Аналітика трафіку допомагає визначити основні джерела веб-трафіку ваших конкурентів та найпопулярніших сайтів, а також визначити середню тривалість сеансу та коефіцієнт відмов на сторінках. Крім того, порівняння джерел трафіку надає огляд цифрових каналів маркетингу для групи конкурентів одночасно.
"Коефіцієнт відмов" - це відсоток відвідувачів, які відвідують веб-сайт, а потім залишають його, не отримуючи доступу до інших сторінок на цьому ж сайті.
Огляд домену дає набагато більше, ніж лише підсумок стратегій SEO ваших конкурентів: ви можете виявити конкретні ключові слова, на які вони націлені, а також отримати доступ до відносної продуктивності доменів як на настільних, так і на мобільних пристроях.
SEMrush отримав багато позитивних згадок в Інтернеті, але зазнав критики за використання SEO-жаргону (наприклад „SERP”), який може відчужувати недосвідчених користувачів.
3.SEO Spider - ефективний веб-сканер, але безкоштовна версія трохи обмежена
Однією з найпривабливіших особливостей SEO Spider є його здатність виконувати швидкий пошук URL-адрес, а також ретельно сканувати ваш сайт на відсутність недійсних сторінок. Це позбавляє вас проблем із натисканням кожного посилання вручну (для виключення "помилки 404"). Інструмент також дозволяє перевіряти сторінки з відсутніми тегами заголовків, дубльованими метатегами, тегами неправильної довжини і перевіряти кількість посилань, розміщених на кожній сторінці
Існує як безкоштовна, так і платна версія SEO Spider. Безкоштовна версія містить основні функції, такі як сканування переспрямувань, але вона обмежена 500 URL-адресами - це робить "Lite" версію SEO Spider придатною лише для менших доменів. Отримавши платний варіант користувачі отримають більш розширені функції і безкоштовну технічну підтримку.
4. Majestic SEO Tools з найбільною кількістю функцій
Основна увага в інструментах Majestic звертається на зворотні посилання, які мають значний вплив на продуктивність SEO. Однією з найпопулярніших функцій є "Величний мільйон", який відображає рейтинг мільйона найкращих веб-сайтів.
Обмежена версія сервісу включає в себе корисні функції, такі як перевірка масових зворотних посилань, запис доменів, IP-адреси та підмережі, а також інтегрований «Провідник сайтів» від Majestic. Ця функція, створена для того, щоб дати огляд вашого Інтернет-магазину, але вона отримала кілька негативних коментарів через застарілий вигляд. Majestic має невеликий недолік - відсутність інтеграції Google Analytics.
5. Moz Pro - інструменти пошукового маркетингу
Moz Pro - це платформа SEO-інструментів, яка має на меті допомогти вам збільшити трафік, рейтинги та видимість результатів пошуку. Ключові інструменти включають можливість перевірки власного сайту за допомогою Moz Pro, який повинен висвітлювати потенційні проблеми та рекомендувати практичну інформацію для їх усунення. Також є можливість відстежувати рейтинг сайту за сотнями або навіть тисячами ключових слів на веб-сайті. Існує також інструмент дослідження ключових слів, який допомагає визначити, які ключові слова та їх комбінації можуть бути найкращими для націлювання.
На Moz Pro є інструмент аналізу зворотних посилань, який поєднує комбінацію показників, включаючи прив’язний текст у посиланнях і оцінку повноважень домену. Сервіс пропонує доступний набір безкоштовних інструментів, але розширені можливості (в тому числі, для агенств і підприємств) надаються за фіксовану плату. Також існує величезна спільнота підтримки, яка готова запропонувати допомогу, поради та вказівки для вирішення різноманітних проблем пошукового маркетингу.
Найкращі безкоштовні інструменти SEO
Незважаючи на те, що ми виділили найкращі платні SEO-інструменти, низка веб-сайтів пропонує більш обмежені можливості, якими можна користуватися безкоштовно.
1. SEOQuake
SEOquake - одне з найпопулярніших розширень панелі інструментів. Воно дозволяє переглядати кілька параметрів пошукової системи, зберігати та порівнювати їх з результатами, отриманими для інших проектів. Хоча піктограми та цифри, які дає SEOquake, можуть бути незрозумілими для необізнаного користувача, кваліфіковані оптимізатори оцінять багатство деталей, що надає це доповнення.
Ви зможете отримати детальну інформацію про кількість відвідувачів та їх гео-локацію, графік історії відвідуваності сайту та інші важливі дані. Панель інструментів містить наступні кнопки:
- оновлення індексу Google на веб-сайті;
- зворотні посилання;
- рейтинг SEMRush;
- вподобання Facebook;
- індекс Bing;
- рейтинги Alexa;
- вік веб-архіву;
- посилання на сторінку Whois.
Існує також корисна шпаргалка та сторінка діагностики для визначення потенційних проблем, що впливають на певну сторінку чи сайт.
2. Планувальник ключових слів Google AdWords
Знання правильних ключових слів для націлювання є надзвичайно важливим при підготовці веб-сторінки. Безкоштовний інструмент Google для ключових слів, який є частиною Adwords, максимально простий у використанні. Підключіть URL-адресу свого веб-сайту до вікна сервісу і почніть переглядати запропоновані ключові слова.
3. Google Optimize
Ще один інструмент Google у цьому списку, який пропонує складну оптимізацію для досвідчених SEO-експертів. SEO - це не лише рейтинги, тому без правильної збалансованості вмісту, який взаємодіє з вашими відвідувачами та сприяє конверсіям, і регулярної підтримки сайту, проведені роботи можуть стати даремними. Безкоштовний сервіс Google допомагає протестувати вміст вашого сайту: від простого A / B тестування двох різних сторінок до порівняння цілої комбінації елементів на будь-якій сторінці (функції персоналізації також доступні).
Зверніть увагу, що для запуску деяких складніших багатовимірних тестів вам знадобиться достатній трафік і час на отримання повних результатів.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej