Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина
SEO-оптимізація — важлива складова успішного розвитку бізнесу, представленого в інтернеті. Якісне просування забезпечує підвищення видимості сайту компанії в пошукових системах, збільшення трафіку та конверсій, покращення користувацького досвіду. Усе це разом підвищує конкурентоспроможність, а отже допомагає швидше стати лідером у своїй ніші.
Про переваги SEO-оптимізації та її користь для бізнесу ми вже розповідали. Сьогодні поговоримо про особливості SEO-просування інтернет-магазина.
Чому варто оптимізувати інтернет-магазин
Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин, радимо відразу вивчити тему розкрутки майбутнього онлайн-ресурсу, дізнатися, як отримати максимум від SEO у 2024 році.
Важливо розуміти, що якісне просування сайту забезпечує підвищення його рейтингу в пошукових системах, а отже є важливим елементом успіху вашого бізнесу в онлайн-середовищі. Але досягнення високих позицій пошукової видачі, привертання цільової аудиторії та збільшення конверсій вимагають комплексного підходу.
Професійна розробка інтернет-магазину від компанії Глянець та успішна SEO-оптимізація вашого сайту допоможуть вам отримати більше прибутку. Ми знаємо, як створити унікальну ідентичність вашого бренду за допомогою індивідуальної іміджевої стратегії. Також пропонуємо ефективний онлайн-маркетинг та професійну техпідтримку.
У співпраці з нами ви отримаєте не просто сучасний сайт, а ресурс, який буде в топі пошукових запитів!
SEO-оптимізація інтернет-магазина
Електронна комерція стала невіддільною частиною нашого життя. Завдяки технологіям e-commerce будь-який бізнес може розширити свою присутність на ринку, оптимізувати процес продажу та забезпечити для споживачів зручність купівлі товарів.
Один із найпопулярніших видів e-commerce — інтернет-магазин. Ефективність цієї платформи для роздрібної торгівлі очевидна: вона надає цілодобовий онлайн-доступ до асортименту товарів. Покупці можуть переглядати товари, порівнювати їх, робити покупки та здійснювати оплату через інтернет.
Інтернет-магазини — це вебсайти, але особливі. І SEO-оптимізація цих онлайн-ресурсів відрізняється від інших типів сайтів.
Відмінність SEO-оптимізації сайтів та інтернет-магазинів
Основні принципи пошукової оптимізації однакові. Наприклад, оптимізувавши сторінки під ключові слова, можна значно збільшити трафік онлайн-ресурсу. Найвідоміші інструменти для дослідження ключових слів — Google Keyword Planner, SEMrush, Ahrefs.
Проте просування різних типів сайтів має свої особливості. Щоб переконатися в цьому, розглянемо основні відмінності SEO-оптимізації інтернет-магазину та корпоративного сайту, який також можна замовити в Глянець.
Тип контенту та структура сайту
- Корпоративний сайт зазвичай має обмежену кількість сторінок, на яких надано інформацію про компанію та її цілі, послуги, контакти тощо. Структура зазвичай більш лінійна з невеликою кількістю категорій.
- В інтернет-магазині значно більше сторінок через кількість товарів, категорій, груп, опис видів доставлення, форм оплати тощо. Його структуру потрібно оптимізувати для пошукових систем та зручної навігації покупців.
Оптимізація продуктових сторінок
- При роботі з сайтом фокусуються на оптимізації основних сторінок, що представляють бізнес та його діяльність — "Про нас", "Послуги", "Контакти".
- Інтернет-магазин вимагає оптимізації великої кількості товарних сторінок з унікальними заголовками, метаописами (meta description), зображеннями товарів тощо.
Формат ключових слів
Оптимізація сайту може бути спрямована на важливі ключові слова, пов'язані з послугами чи пропозиціями компанії. Як правило, це короткі ключовики (short tail keywords, 1-2 слова), які описують суть послуг чи продуктів.
Інтернет-магазин важливо оптимізувати для ключових слів, пов'язаних з конкретними товарами та категоріями товарів. Зокрема він потребує оптимізації для довгих ключових слів/фраз (long tail keywords, 3 і більше слів), які містять конкретні характеристики товарів.
Оновлення інформації
- Контент корпоративного сайту зазвичай не потрібно часто оновлювати.
- Будь-який інтернет-магазин потребує систематичного оновлення інформації про товари, включаючи ціни, опис, наявність на складі та інші важливі дані.
Локальна оптимізація
- Якщо компанія пропонує товари чи послуги в конкретному регіоні, у роботі з сайтом можна використовувати локальні SEO-стратегії. Це допоможе покращити видимість сайту в пошукових результатах для місцевих запитів.
- Інтернет-магазин може вимагати ширшої географічної оптимізації, особливо якщо його асортимент призначений для глобального ринку.
Робота з відгуками та рейтингами
- Фідбек клієнтів компанії — важлива складова підвищення довіри аудиторії, але на сайті, зазвичай, розміщують обмежену кількість відгуків.
- Інтернет-магазин потребує активного збору відгуків та управління рейтингами для кожного товару.
При оптимізації того чи іншого виду сайту важливо враховувати специфічні потреби індустрії та типу бізнесу, а також забезпечити оптимальний користувацький досвід та відповідність вимогам пошукових систем. Надіслати запит щодо замовлення сайту можна просто зараз!
Основні аспекти просування інтернет-магазина
Ключові слова
Важливо використовувати ключові слова, пов'язані з товарами, які ви продаєте. Варто розглядати не тільки загальні терміни, а й конкретні характеристики товарів та інші слова, які користувачі можуть використовувати при пошуку.
Зокрема, це:
- локальні ключові слова (наприклад, замовити інтернет-магазин Вінниця);
- запити користувачів (наприклад, що таке цифрові товари та де їх продавати);
- сезонні ключові слова (наприклад, чорна п'ятниця) тощо.
Унікальний контент для кожного товару
Необхідно створити для кожного товару докладний унікальний опис. Такий контент допомагає пошуковим системам розрізняти сторінки та покращує їх ранжування.
SEO для категорій товарів
Важливо генерувати для кожної категорії читабельні та оптимізовані заголовки та описи, додавати внутрішні посилання між категоріями та продуктами. Це полегшує навігацію для користувачів і дає додаткові аргументи пошуковим системам краще зрозуміти структуру вашого сайту.
Структура URL-адрес товарів
Інтернет-адресу кожного товару (URL) теж потрібно оптимізувати для пошукових систем. Вона має бути короткою, інформативною та містити ключові слова.
Оптимізація зображень
Якісні зображення — суттєва та впливова частина презентації товару. З точки зору SEO варто оптимізувати розмір зображення, створити та розмістити під ним підпис, правильний текстовий опис; використовувати теги.
Мапа сайту
Мапа сайту (англ. sitemap) — це XML-файл з докладним переліком сторінок вебсайту. Вона допомагає пошуковим системам зрозуміти структуру ресурсу та індексувати всі важливі сторінки сайту. Особливе значення це має для інтернет-магазинів з великим асортиментом товарів і переліком категорій.
До того ж XML-мапа стимулює пошуковики швидше виявляти новий контент (інформацію про нові товари, акції, оновлення сторінок). Тож варто регулярно оновлювати мапу сайту для забезпечення ефективного ранжування та оптимального користувацького досвіду.
Сніпети
Сніпет (англ. snippet) — це короткий текст-підказка з ключовими запитами. Його можна побачити під посиланням на сайт у результатах пошукової видачі. Користувачі можуть прочитати цю інформацію безпосередньо перед переходом на сайт інтернет-магазину.
Оскільки для споживача важливий товар, який він шукає, та його вартість, тож важливо зробити максимально інформативний опис. Щоб більше зачепити увагу клієнта, варто написати в сніпеті про акцію, спеціальну пропозицію тощо.
Оптимізація швидкості завантаження
Google враховує швидкість завантаження сторінок при ранжуванні результатів пошуку. Швидкі сайти мають перевагу над повільними, що впливає на видимість у результатах пошуку. А отже впливає на покращення користувацького досвіду та збільшення конверсій. Щоб забезпечити швидке завантаження, використовують кешування, стиснення зображень, оптимізацію сервера та хостингу та інші ефективні способи та техніки.
Використання структурованих даних
Рекомендується використовувати схему мікророзмітки для позначення важливих елементів: ціна, наявність товару, рейтинг та відгуки. Це допомагає пошуковим системам краще розуміти контент вашого інтернет-магазину та виводити додаткові відомості в результатах пошуку.
Відгуки та рейтинги
Варто навчати та виховувати свою аудиторію: мотивувати клієнтів залишати відгуки, взаємодіяти з системою рейтингів для товарів. Це позитивно впливає на конверсії та підвищує довіру покупців.
Аналіз конверсій та користувацького досвіду
Для якісного просування важливо відстежувати показники конверсій та аналізувати поведінку користувачів в інтернет-магазині. Якщо ви плануєте покращити позиції сайту на основі зібраних даних, замовте SEO-аудит у компанії Глянець.
При оптимізації інтернет-магазину важливо враховувати особливості продажу товарів, роботу з базами даних, керування запасами та інші аспекти, які необхідні для успішного роздрібного бізнесу, представленого онлайн.
Висновок
SEO-просування інтернет-магазина вимагає уваги до деталей та постійного вдосконалення, оскільки конкуренція в електронній комерції дуже велика. Якщо ви хочете якнайкраще позиціювати свій інтернет-магазин перед цільовою аудиторією та підвищувати його видимість у пошукових системах, СЕО-оптимізація допоможе вам збільшити продажі.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej