Всі звернення в одній тікет-системі. Реально?
Не пропускайте жодного звернення від клієнта!
Електронна пошта, Viber – всі звернення в одній тікет-системі, не втрачайте кошти і клієнтів. Моніторіть навантаження на службу підтримки в реальному часі
Help Desk система без плати за кількість користувачів:
- Help Desk організовує єдиний підхід для всіх вхідних запитів, завдань та робіт як всередині компанії, так і від клієнтів
- Жоден клієнт не залишиться без відповіді, наданої вчасно!
- Збереження історії всіх звернень у картці клієнта для кращого розуміння всього процесу
Підвищіть продуктивність Ваших співробітників:
- Створіть шаблони відповідей на популярні запитання клієнтів, щоб обробка таких звернень займала кілька хвилин
- Організуйте внутрішню базу знань, доступну Вашим операторам прямо в системі
- Зберігайте історію всіх звернень у картці клієнта для кращого розуміння всьго процесу
Та ще більше 100 корисних функцій для Вашої зручності в Help Desk.
Бажаєте щоб ваша служба підтримка була на такому самому рівні?
Спробуйте безкоштовно. Залишайте заявку на нашому сайті і ми зараз же з вами звʼяжемось і розповімо як впровадити нову розробку від студії Глянець за 1 день.
Ми працюємо, онлайн! Звертайтесь!
0-800-759-759 (безкоштовно)
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту