Таргетована реклама, що це і на що вона здатна
Таргетована реклама, що це і на що вона здатна
Реклама у 2020 році це актуальна тема, що хвилює багатьох власників інтернет-ресурсів. Якщо ще 10 років тому було досить просто відрізнятися від інших сайтів на схожу тематику, то зараз без реклами домогтися зростання показників і покупок просто неможливо. На цьому моменті багато власників інтернет-магазинів починають цікавитися таргетом, але що це і на що цей таргет здатний? У цій статті ми розглянемо що таке таргетована реклама, її базові налаштування й результати. Почнемо!
Конкуренція серед інтернет-магазинів, з чого варто почати перед запуском таргетованої реклами
Конкуренція на ринку інтернет-магазинів в цьому році різко зросла. Виною тому епідемія коронавірусу, яка пронеслася по всьому світу і принесла з собою неймовірні збитки. У багатьох бізнесменів не залишалося іншого варіанту врятувати свій бізнес, окрім як перейти на інтернет майданчики.
Створення хорошого інтернет-магазину це досить важкий процес, що вимагає великих знань не тільки в програмуванні, але і в тенденціях на ринку. Інтернет-магазин повинен бути простим і зрозумілим, при цьому гарним і витонченим, він повинен вселяти впевненість в потенційного покупця і схиляти його до покупки.
Зробити такий сайт це досить складно, а тому краще передати таку відповідальність професіоналам. Студія глянець протягом багатьох років допомагає бізнесменам зі створенням сайтів. На рахунку студії Глянець понад 1000 готових сайтів, що показують високі результати і відмінну статистику. Компанія Глянець займає лідируючі позиції на ринку і надає повний спектр послуг зі створення вашого особистого сайту. Дизайн інтернет магазину буде виконананий відповідно до ваших побажань. Зробивши замовлення на створення сайту в студії Глянець ви в найкоротші терміни зможете запустити свій бізнес в інтернеті.
Таргетована реклама, що це таке і як вона здатна вплинути на продажі
Один з найпопулярніших видів реклами на даний момент це таргетована реклама. Її пряме завдання це показати зацікавленим у вашому товарі користувачам саме ваш магазин, щоб вони згодом зробили в ньому покупку. Таргетована реклама може використовуватися практично на будь-яких платформах, її можна зустріти в соціальних мережах і на сайтах в інтернеті, але як вона влаштована і як вона знаходить потенційних покупців, нумо розберімось.
Принцип роботи таргетованої реклами
Таргет, або таргетована реклама, це реклама, яка знаходить ваших потенційних покупців на основі інформації з різних інтернет-ресурсів. Суть полягає в тому, що коли користувач реєструється на сайті або в соціальній мережі, він неодмінно вказує якісь дані, наприклад місто, дату народження, захоплення та інше. Так, користувач цікавиться певними матеріалами, додає товари у вкладку "вибране", вступає в спільноти й додає друзів. Всю цю активність фіксують роботи сервісу, на якому наразі знаходиться користувач, і систематизують її в єдиний потік інформації. Завдяки цій інформації таргетована реклама і знаходить для вас потенційних клієнтів. Наприклад: користувач вступив до спільноти колекціонерів мисливських ножів, він реагує на записи, ставить лайки та залишає коментарі. Роботи фіксують дану активність і якщо ваш магазин займається продажем мисливських ножів — користувач протягом короткого проміжку часу безумовно знайде вашу рекламу.
Звучить як магія, але насправді таргет це вкрай складна і заплутана схема, де один параметр здатний звести нанівець всі ваші старання, тоді як інший здатний принести тисячі переглядів вашому інтернет-магазину. Завдяки сукупності фактів, зазначених безпосередньо користувачем, роботи сервісів розшукують людей з інтересами схожими на те, що готовий надати ваш інтернет-магазин, і радять користувачам ознайомиться з вашим каталогом. Завдяки цьому ваші шанси отримати ще одну продаж різко зростають.
Таргетована реклама здатна підняти ваші щоденні перегляди, задопомогою цікавих пропозицій, але успіх такої дії цілком і повністю залежить від того, як саме ви налаштуєте таргет. Різних факторів і повзунків в налаштуванні таргета дуже багато, ми ж розберемо самі основні.
Налаштування таргетованої реклами
Таргетована реклама має безліч тонкощів і для правильної її настройки вам потрібно або досить добре розбиратися в рекламі, або ж вдатися до допомоги фахівця. Кількість опцій в налаштуванні таргета безпосередньо залежить від майданчика або сервісу, який ви вибрали для просування свого ресурсу. Як правило, до переліку налаштувань таргетованої реклами входить:
1.Аудиторія для таргета
У цьому підпункті ви можете вказати вікову категорію, і місце розташування, яке цікаво вам для просування свого ресурсу. При налаштуванні аудиторії для своєї реклами пам'ятайте, що від регіону до регіону і всередині вікової категорії показники залученості можуть відрізнятися. Якщо вас цікавить просування по всій країні, враховуйте своє ціноутворення. Дорогі товари можуть стати відмінним придбанням в очах жителів столиці, тоді як для прикордонних і невеликих містечок названа вами ціна на продукцію може виявитися захмарною. Це вкрай негативно позначиться на дієвості реклами. Ідеальним рішенням цієї проблеми стане реклама позицій, що користуються божевільною популярністю або ж товарів, з усередненим цінником, який зможе догодити як жителям столиці, так і потенційним покупцям, які проживають в невеликих містечках
2.Додаткові налаштування аудиторії
Таргет надає величезну масу додаткових налаштувань. Так, наприклад, перейшовши у вкладку додаткових налаштувань на одному з сервісів, що надає послуги таргет реклами, ви можете вибрати не тільки хобі ваших потенційних клієнтів, але і їх сімейний стан, а також інтереси, які можуть бути притаманні вашим потенційним клієнтам.
Можливість налаштувати таку кількість параметрів позитивно позначається на результатах реклами, але до цього пункту необхідно поставитися вкрай уважно. Будь-яка Ваша дія може зробити таргетовану рекламу абсолютно марною. Для вашої зручності на багатьох ресурсах присутній лічильник зразкового охоплення. Чим вище показники на цьому лічильнику, там більше шансів що таргет принесе користь вашому ресурсу, показники відвідуваності та продажів почнуть рости.
3.Рекламний бюджет
Це ще один важливий пункт налаштування таргетованої реклами. Керуючи бюджетом, а також його спрямованістю на той чи інший вид просування, ви можете збільшити успішність своєї реклами. Тут правило "чим більше, тим краще" працює далеко не завжди, успішність вашої рекламної програми безпосередньо залежить від того, наскільки детально і правильно вона була налаштована.
Google Ads
Google Ads, це найпопулярніший сервіс реклами на даний момент. З його допомогою ви можете не тільки налаштувати свою рекламу на пошукових сторінках, але і заявити про себе на Youtube. Чому ж цей сервіс користується такою популярністю?
Google Ads має величезну кількість всіляких інструментів, які допоможуть вам отримати бажаний результат. Використовуючи Google Ads ви можете максимально точно описати свою ЦА для того, щоб сервіс залучав до вашого інтернет-магазину тільки зацікавлених людей. Вибір спрямованості реклами допоможе вам сконцентрувати роботу Сервісу на тому результаті, який вам необхідний. Ви можете вибрати між: збільшенням кількості дзвінків на номер Вашої компанії, збільшенням кількість відвідувань або дій на вашому сайті. У Сервісі передбачена гнучка настройка географічного положення вашої цільової аудиторії. Використовуючи Google Ads ви можете як вийти на передову локального ринку, так і спробувати перехопити лідерство на ринку держави або за його межами. Все що вам потрібно зробити для вибору цікавить Вас масштабу реклами, це пересунути повзунок настройки в потрібне положення, тільки і всього. Ще одна цікава функція сервісу знаходиться в графі вибір бюджету. Налаштувавши свою рекламу ви можете виділити на неї певний бюджет, ввівши його у відповідне вікно, і отримати очікуваний результат, який розраховують роботи на основі ваших налаштувань. Використовуючи данну можливість ви можете підлаштувати бюджет таким чином, щоб реклама була максимально вигідною для вашого ресурсу і при цьому не забирала добру половину бюджету. Якщо ваші налаштування реклами не спрацювали або ж ваша ЦА змінилася, ви в будь-який момент можете припинити рекламу по раніше обраним вами налаштувань і переналаштувати її знову.
Ці та багато інших фішки вже чекають вас в Google Ads, сервісі, здатному допомогти вам розвинути свій бізнес швидко і просто.
Результати використання таргетованої реклами
Таргетована реклама недарма користується популярністю серед власників всіх можливих видів інтернет-ресурсів. Така реклама не просто може заявити про вас суспільству, а й привести користувача прямо до вас на сайт, надавши йому той продукт, який він так довго шукав. Середній показник зростання відвідувань ресурсу, при встановленій в налаштуванні таргета мети "збільшення відвідувань" досягає 35 відсотків за перший місяць, що є відмінним показником зростання і дає перспективу на розвиток будь-якого інтернет-магазину.
Висновок
Таргетована реклама, це відмінний спосіб просунути ваш інтернет-магазин використовуючи різні платформи. Завдяки алгоритмам, які використовуються в таргеті — ви можете бути точно впевнені, що до вас на сайт заходять не звичайні обивателі. А зацікавлені в покупці клієнти. Завдяки такій рекламі ви можете досить швидко розгорнути свій бізнес і почати нарощувати обсяги, завдяки постійно зростаючим показникам відвідувань і замовлень.