Контекстна реклама та доставка їжі: Як одним реченням підняти відвідуваність сайту вашої доставки на 80%
Контекстна реклама та доставка їжі: Як одним реченням підняти відвідуваність сайту вашої доставки на 80%
Служби доставки їжі це одна з найприбутковіших варіацій бізнесу у сфері громадського харчування. Через епідеміологічну ситуацію у світі саме доставки їжі стали єдиною можливістю для споживачів повечеряти своїми улюбленими бургерами, або спробувати новий вид ролів. Такий попит з боку споживачів не залишився непоміченим підприємцями, й всі заклади, від малого до великого, кинулися на ринок доставки їжі додому. Через високу конкуренцію і перенасиченість ринку просування сайту служби доставки неабияк ускладнилося. Якщо врахувати, що і платоспроможність споживачів також постраждала — питання просування і реклами своєї доставки їжі стало життєво важливим для кожного закладу.
Просування доставки їжі це дилема, з якою стикається кожен підприємець, який вирішив побудувати свій бізнес в цій ніші. Через перенасиченість ринку і велику кількості конкурентів, залучити клієнтів стає все складніше, а переконати користувача спробувати щось нове часом буває неможливо. Не йде на користь бізнесу й перенасиченість інтернету всілякою рекламою, яка нерідко не відповідає дійсності, але так чи інакше приваблює потенційних клієнтів. Для того, щоб збільшити кількість замовлень у своїй доставці вам необхідно скористатися всіма доступними засобами та видами реклами. При цьому для досягнення бажаного ефекту ваші оголошення повинні бути якіснішими та кращими ніж у ваших конкурентів. Досягти цього не так-то просто, особливо якщо врахувати все різноманіття контекстної реклами та спектр її впливу на вашу цільову аудиторію, тому до всього необхідно приходити поступово.
У цій статті ви дізнаєтеся, як створити грамотну пошукову контекстну рекламу? Що потрібно для запуску рекламної компанії вашої доставки та нарешті, які результати може принести використання пошукової реклами для вашого бізнесу. Почнемо!
Пошукова контекстна реклама: З чого вона складається і чи підходить вона для просування служби доставки
Пошукова контекстна реклама це один з найпростіших і водночас один з найефективніших методів просування вашого бізнесу. За допомогою пошукових оголошень ви можете збільшити показники вашого веб-ресурсу і позитивно вплинути на його відвідуваність. Завдяки зростанню показників ваш сайт почне залучати більше користувачів стане підніматися все вище в результатах пошукової видачі. Це безпосередньо вплине на кількість замовлень у вашій доставці. Але як створити пошукове оголошення для доставки їжі? З чого складається пошукова рекламна компанія і як її розробити.
Структура пошукової рекламної компанії: Як створити рекламу і залучити до свого сайту більше клієнтів
Запуск пошукової рекламної кампанії може відчутно вплинути на показники відвідуваності та конверсії вашого сайту. З її допомогою ви можете просувати свій ресурс, при цьому збільшуючи кількість замовлень у ваш заклад, але як створити пошукове оголошення? Далі ми детально розглянемо всі етапи розробки та створення пошукової контекстної реклами.
Як створити контекстну рекламу своїми руками: Що потрібно зробити для запуску пошукової реклами
Процес розробки контекстної реклами це процес, що вимагає від вас максимальної уваги, тому, що саме створення структури реклами може зумовити, чи дасть ваше оголошення очікувані результати, або виявиться марною тратою часу.
Поетапне створення контекстної реклами виглядає наступним чином:
Створення заголовка
Заголовок в пошуковій рекламі це один з найважливіших її елементів. Саме він буде залучати користувачів і зацікавлювати їх, мотивуючи перейти на ваш ресурс. Створюючи заголовок ви повинні врахувати тон-войс для своєї цільової аудиторії, чітко виділити варіації пошукових запитів ваших потенційних клієнтів і тільки після цього створювати безпосередньо сам заголовок.
Також варто врахувати, що якщо ваш заголовок буде надто "рекламним", тобто звучатиме як "м'ясорубки купити за низькою ціною" довіри така реклама у споживачів не викличе. Навпаки, такий заголовок швидше відлякає користувачів від вашого ресурсу і зробить його максимально непривабливим. Для того, щоб домогтися максимальних результатів, вам необхідно створити переконливий, і при цьому відповідний запиту клієнта заголовок, завдання якого буде всіма силами переконати користувача перейти на ваш сайт.
Текст оголошення
Приваблюючи користувача своїм заголовком вам слід придумати не менш креативний та відповідний запиту користувача опис вашого оголошення. Створюючи пошукове оголошення слід врахувати, що в пошуковій видачі воно виглядає так само як і звичайні результати пошуку, за винятком позначки "реклама". Саме тому важливо, щоб ваш опис не виглядав як набір ключових слів, за допомогою яких ви хочете потрапити в усі пошукові видачі. Опис має бути осмисленим і нести конкретний посил, адресований користувачеві.
Підбір ключових слів
Підбір ключових слів це те, з чого починається безпосередньо запуск самої рекламної кампанії. Виділивши ключові запити, які відповідають інтересам вашої цільової аудиторії, і при цьому відходять вашим продуктам, ви зможете збільшити інтерес користувачів до вашої реклами та безпосередньо самого ресурсу. Для цього вам необхідно провести ряд досліджень, за допомогою яких ви зможете з'ясувати, чим цікавляться представники вашої цільової аудиторії та ваші потенційні клієнти.
Вибравши певний сегмент своєї цільової аудиторії вам необхідно дізнатися, за допомогою яких слів ваші потенційні клієнти шукають заклади доставки їжі, чим вони цікавляться і які ресурси відвідують. Ця інформація допоможе вам не тільки запустити грамотну пошукову рекламу, але і дасть можливість в майбутньому використовувати отримані знання для запуску інших видів контекстних рекламних кампаній.
Як працюють пошукові оголошення і яких результатів очікувати від запуску рекламної компанії
Пошукові оголошення відображаються в результатах пошукової видачі також, як і звичайні сайти. Єдиною відмінністю є позначка"реклама". Завдяки тому, що зовні вони мало чим відрізняються від сайтів, знайдених пошуковою системою за запитом користувача — такі оголошення відмінно зацікавлюють користувачів та сприятливо впливають на відвідуваність рекламованого ресурсу.
У вікні пошукової видачі є п'ять позицій, де може бути ваша реклама. Її місце розташування багато в чому залежить від того, наскільки точно ви налаштуєте кампанію, і які ключові слова будете використовувати при її налаштуванні. Крім усього іншого алгоритми Google можуть "прочитати" ваше оголошення, і якщо воно буде складатися виключно з ключових слів, або буде набором слів без будь-якого сенсу — велика ймовірність що ваше оголошення так і не з'явиться в пошуковій видачі ваших потенційних клієнтів.
Для того, щоб уникнути подібних ситуацій, рекомендуємо вам дуже уважно поставитися до розробки заголовка та опису вашої рекламної компанії. Якщо ви допустите помилку в дослідженнях цільової аудиторії, або додасте ключові слова, які лише перетинаються або і зовсім не пов'язані з вашим закладом, велика частина трафіку може виявитися нецільовою, а значить на кількості замовлень, як і на зростанні доходів, відвідуваність вашого сайту ніяк не відіб'ється.
Якщо ви ніколи не мали справи з маркетингом і створенням рекламних компаній, рекомендуємо вам звернутися до професіоналів. Таким чином ви не тільки зможете уникнути більшості проблем на етапі розробки, але й отримаєте ефективну рекламу, при цьому не витративши час на її розробку. Якщо ви хочете створити контекстну рекламну кампанію для своєї доставки, але не хочете витрачати свій особистий час на вивчення цього питання, тоді зверніться до маркетологів веб-студії Глянець. Фахівці студії Глянець створять рекламну компанію, яка допоможе вашому ресурсу залучити більше користувачів і потенційних клієнтів. Такий результат може позитивно позначитися на кількості замовлень у вашому закладі, а значить і збільшити підсумковий прибуток від вашого бізнесу.
На що звернути увагу створюючи пошукове оголошення
Створюючи своє пошукове оголошення важливо врахувати, що написаний вами заголовок і його опис крім усього іншого повинні відповідати дійсності. Тобто якщо ви напишіть "доставка суші в Києві", а на ділі ви займаєтеся доставкою піци в Харкові, така рекламна компанія не принесе вам нічого, крім негативних відгуків в Google та падіння рейтингу тільки-но відкритого закладу.
Для досягнення поставлених цілей вам необхідно максимально уважно підійти до питання розробки та створення пошукового контекстного оголошення. Якщо ваше дослідження цільової аудиторії затягнеться або ви будете використовувати застарілу інформацію, вона може втратити актуальність, і домогтися бажаних зрушень в питанні показників вашого ресурсу у вас не вийде. Запуск якісної пошукової реклами може допомогти вашому ресурсу розвиватися і підніматися вище в топі пошукової видачі, але її неправильне налаштування може погіршити вашу ситуацію. Для того, щоб ваша реклама виконувала всі покладені на неї завдання важливо, щоб ви з усією серйозністю поставилися до всіх етапів розробки. На це буде потрібен час, але що робити якщо у вас його немає?
Ви можете створити пошукову контекстну рекламу за кілька хвилин. Для цього вам необхідно перейти в меню сайту веб-студії Глянець, і у вкладці "послуги" вибрати "замовити контекстну рекламу". Після обробки вашої заявки з вами зв'яжеться менеджер студії для уточнення деталей. Фахівці студії сайтів Глянець створять пошукову контекстну рекламу для вашого закладу і допоможуть з її запуском. Дізнатися більше про послуги компанії та задати питання фахівцеві ви можете скориставшись вкладкою "контакти".
Які результати може принести використання пошукової контекстної реклами
Завдяки своїй невигадливості та ефективності, пошукова реклама користується величезною популярністю серед власників веб-ресурсів. З її ефективністю може посперечатися тільки адаптована реклама, але вона в кілька разів складніше як по частині розробки, так і по частині Налаштування. Використання пошукових оголошень відчутно позначається на результатах веб-ресурсу як на його старті, так і протягом його роботи. Якщо ви плануєте створити сайт, і вже розробляєте стратегію його просування, то пошукова контекстна реклама стане для вас відмінним помічником у цій непростій справі.
В середньому пошукова рекламна компанія може збільшити кількість відвідувачів вашого сайту на 37%, що в рамках старту веб-ресурсу є відмінним результатом. Водночас завдяки своїй простоті створення пошукового оголошення не займе у вас багато часу. Якщо ж у вас ніколи не було досвіду в розробці реклами, або у вас немає можливості витрачати на це час — зверніться до фахівців. Таким чином ви не тільки заощадите свої час і ресурси, але й отримаєте продукт максимальної якості, здатний просунути сайт вашої доставки вище в результатах пошукової видачі.