Створення інтернет-магазину: Релевантні сторінки та ранжуванні сайту
Створення інтернет-магазину: Релевантні сторінки та ранжуванні сайту
Інтернет-магазини стали дуже популярні серед користувачів, і не останню роль в цьому зіграли карантинні обмеження. Попри них, покупки в інтернеті останні 5 років захоплювали ринок, адже для користувачів такий шопінг набагато зручніше, ніж оффлайн.
Щодня підприємці створюють тисячі нових інтернет-магазинів по всьому світу. Це дає користувачам можливість вибрати не просто товар що є в наявності, а саме той товар, який їм потрібен. Більш того, користувач може відвідати монобрендовий інтернет-магазин, якщо він вважає за краще одного виробника, або мультибрендовий, якщо він не надає значення виробнику, але його цікавить якість і зовнішній вигляд.
Для підприємців замовити створення інтернет-магазину також вигідне підприємство. Замовивши створення інтернет-магазину підприємець може позбутися щомісячної витрати грошей на оренду або утримання приміщення магазину, може скоротити штат до декількох операторів, а також заощадити на логістиці. Все, що знадобиться бізнесменові, це невелике приміщення, що використовуватиметься для складу, і створення якісного інтернет-магазину, який він може або замовити, або спробувати розробити сайт інтернет-магазину самостійно. Про те, як проходить створення інтернет-магазину ми вже неодноразово писали в нашому блозі, ви можете ознайомитися з усією цікавою інформацією скориставшись пошуком по сайту.
Але що таке релевантність? Як домогтися задовільних показників ранжування і чи можете ви вплинути на ці параметри? У цій статті ми поговоримо про те, як зробити сторінки створеного інтернет-магазину релевантними, як вплинути на ранжування і наскільки сильно ці поняття взаємопов'язані, почнемо!
Релевантність сторінок: створення успішного інтернет-магазину
Релевантність, це параметр, який має прямий вплив на успіх вашого бізнесу і його прибутковість. Для того, щоб створення інтернет-магазину увінчалося успіхом і ви змогли запустити прибутковий бізнес, вам необхідно домогтися максимального рівня релевантності, але як цього домогтися?
Релевантність — це параметр, який показує, наскільки створений інтернет-магазин і кожна його сторінка пов'язана з пошуковими запитами потенційного покупця. Залежно від того, наскільки релевантними будуть сторінки, категорії та окремі картки товарів — буде залежати не тільки відвідуваність, а й підсумковий товарообіг. Крім відвідуваності й кількості продажів релевантність також впливає на ранжування. Якщо сторінки вашого сайту нерелевантні, то створення інтернет-магазину можна вважати марною тратою часу, але як вплинути на цей параметр?
Створення релевантних сторінок: як домогтися успіху запускаючи інтернет-магазин
Як ми вже говорили раніше, релевантність, це параметр, який визначає наскільки інформації на сторінках сайтів порівнянна і відповідає запиту користувача. Чим більше корисної інформації на сторінках вашого інтернет-магазину відносно до пошукових запитів клієнта — тим вище показник релевантності.
Для того, щоб створення інтернет-магазин в результаті принесло бажані результати, вам необхідно взятися за налаштування релевантності сторінок, для цього вам необхідно знати, якими запитами користуються ваші потенційні клієнти, які слова вони використовують в пошукових запитах і нарешті, де знаходиться левова частка вашої цільової аудиторії. Для того, щоб отримати всю інформацію, вам буде потрібно провести ряд досліджень цільової аудиторії і її окремих сегментів. Вибравши конкретний сегмент ЦА, який вас зацікавив — ви можете взятися за більш детальне дослідження. Для того, щоб підняти рівень релевантності відносно до пошукових запитів потенційних покупців, вам необхідно досліджувати їх пошукові запити й за допомогою них розробити семантичне ядро сайту.
Створення популярного інтернет-магазину передбачає під собою використання ключових слів в статтях, описах, і на сторінках сайту. Чим більше таких слів буде і чим точніше вони будуть підходити під пошукові запити потенційних покупців — тим частіше створений інтернет-магазин буде з'являтися в результатах пошукової видачі ваших клієнтів.
Використання ключових слів, це найпопулярніший метод підняття релевантності сторінок сайту відносно до пошукових запитів, але він не єдиний. Крім використання ключових слів ви також можете:
Оптимізувати мета-теги
Мета-теги можна назвати підказками для пошукових роботів і алгоритми, річ у тому, що перше на що звертають увагу пошукові роботи в процесі пошуку релевантного результату — це тайтл і дескрипшн. Ці елементи можуть сильно вплинути на рішення пошукових роботів, тому їм варто приділити особливу увагу.
Для того, щоб створений вами тайтл і дескрипшн були більш привабливі для пошукових роботів, вам варто задуматися над використанням ключових слів, зібраних вами в семантичне ядро для оптимізації мета-тегів. Таким чином ви можете поліпшити становище створеного інтернет-магазину, і підвищити його шанси на успіх. Крім того, налаштування мета тегів може допомогти вам зробити просування створеного інтернет-магазину більш ефективним, що в кінцевому підсумку не тільки допоможе вам заощадити фінанси на рекламі, але і дозволить почати отримувати прибуток якомога раніше.
Створення релевантного контенту
Як ми й говорили раніше, релевантність, це порівнянність інформації щодо пошукового запиту потенційного покупця. Для того, щоб зробити інтернет-магазин більш релевантним, ви можете наповнити його контентом. Контент, яким ви будете наповнювати сторінки створеного інтернет-магазину повинен бути оптимізований та наповнений ключовими словами, так пошуковим роботам буде легше його знайти та оцінити. Завдяки використанню ключових слів і створення контенту ви можете відчутно підняти рівень релевантності не тільки окремої сторінки, але і всього сайту.
Варто врахувати, що для досягнення бажаних результатів вам необхідно створювати унікальний експертний контент. Чим вище унікальність контенту, яким ви будете наповнювати інтернет-магазин, і чим він корисніший для потенційних клієнтів - тим більше шансів що сторінки саме вашого сайту з'являться в числі перших в пошуковій видачі.
Також важливо щоб контент, який ви будете створювати — був максимально експертним. Для цього вам необхідно використовувати інформацію з перевірених джерел і оперувати термінологією — пов'язаної з нішею товарів які ви продаєте. Таким чином ви зможете не тільки підвищити релевантність інтернет-магазину, але і привернете на створений сайт більше потенційних покупців.
Оптимізація сайту
Як не дивно, але оптимізація створеного інтернет-магазину також впливає на релевантність його сторінок і його ранжування. Для того, щоб збільшити показник відвідуваності сайту інтернет-магазину і залучити на його сторінки якомога більше цільової аудиторії — вам необхідно завчасно подбати про оптимізацію інтернет-магазину. Почати оптимізувати інтернет-магазин найкраще ще на старті його створення, адже так надалі вам не буде потрібно щось міняти в структурі або оформленні сайту. Якщо ж ви не стикалися з оптимізацією сайтів, а створення інтернет-магазину у вас тільки в планах — ви можете замовити всі необхідні послуги у фахівців веб-студії Глянець. Веб-студія Глянець займається створення інтернет-магазинів їх подальшою оптимізацією і просуванням вже більше десяти років, і за цей час ми зібрали значне портфоліо робіт, ознайомитися з якими ви можете відвідавши відповідну сторінку на нашому сайті.
Замовити створення інтернет-магазину у веб-студії Глянець ви можете в кілька кліків. Для цього вам буде потрібно перейти в меню сайту, вибрати необхідну вам послугу і заповнивши форму — відправити її. Також ви можете зв'язатися з нашими представниками за допомогою номера, зазначеного на сторінках сайту веб-студії Глянець або вдавшись до допомоги менеджер студії, скориставшись онлайн чатом. Після обробки вашої заявки наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей і моментів проекту. Після підтвердження всіх ваших побажань і вимог до створення інтернет-магазину наші фахівці візьмуться за його розробку, а ви отримаєте результат найвищої якості в найкоротші терміни.
Посилальна маса
Наявність посилань на авторитетних веб-ресурсах, які будуть вести на сайт вашого інтернет-магазину також допоможе вам підвищити релевантність створеного інтернет-магазину. Завдяки тому, що популярні ресурси будуть посилатися на веб-сайт створеного інтернет -магазину, контент на сторінках вашого ресурсу стане більш релевантним, і чим більше таких посилань буде на сторінки створеного інтернет-магазину — тим вище ефективність просування сайту.
Також не варто забувати про написання і публікації статей на ресурсах експертних видавництв і форумів, пов'язаний з нішею ваших товарів. Створюючи контент і посилаючись на свій ресурс ви також можете допомогти сайту розвиватися швидше й ефективніше.
Вплив релевантності на ранжування
Релевантність це незаперечно важливий показник, який здатний в корені змінити результативність вашого інтернет-магазину. Релевантність має безпосередній вплив на ранжування сайту, саме тому варто приділити цим параметрам особливу увагу.
Ранжування, це процес, під час якого пошукові алгоритми посилаючись на релевантність сайтів вибудовують їх в порядку убування відсотка релевантності відносно до пошукового запиту користувача. Чим більш релевантний ваш сайт або його сторінки відносно до пошукового запиту потенційного покупця, тим більше шансів що створений інтернет-магазин виявиться серед перших сайтів пошукової видачі.
Для досягнення таких результатів однієї тільки оптимізації мало. За підрахунками фахівців ранжуванні сайту зумовлює більше двохсот алгоритмів пошукової системи, які до того ж ще й самі навчаються. Це означає, що кожен день ці алгоритми вчаться фільтрувати ресурси й обчислювати їх релевантність відносно до пошукового запиту користувача все якісніше. Для того, щоб не втратити позиції й залишатися настільки ж релевантним, створений інтернет-магазин необхідно постійно наповнювати якісним контентом. Створюючи нові сторінки не варто забувати про їх оптимізацію, а семантичне ядро створеного інтернет-магазину має бути проаналізовано.
Аналіз семантичного ядра потрібен для пошуку мінус слів, адже вони хоч і можуть збільшити показник відвідуваності інтернет-магазину, але не приведуть на нього представників вашої цільової аудиторії. Використовуючи семантичне ядро без мінус слів ви зможете позбутися від нецільового трафіку і відчутно заощадити на рекламі.
Всі описані вище дії необхідні лише для того, щоб пошукова система враховувала ваш сайт в процесі пошуку найбільш релевантних щодо пошукового запиту користувача веб ресурсів. Для ранжування ваш сайт повинен бути не тільки оптимізованим, але і якісно розробленим. Домогтися такого результату без належних навичок і досвіду у вас на жаль не вийде. Крім того, створення інтернет-магазину своїми руками зажадає від вас величезної кількості часу і терпіння, адже вам потрібно буде вивчити весь процес створення, від початку до кінця.
Як замовити інтернет-магазин у професіоналів
Ви можете і не проходити весь вищеописаний шлях. Всі дії описані вище, в тому числі й саме створення інтернет-магазину ви можете доручити команді фахівців, які за лічені дні зможуть розробити для вас якісний інтернет-магазин і оптимізувати його відповідно до пошукових запитів ваших клієнтів. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину, вам потрібно відвідати меню сайту нашої веб-студії, клікнути на відповідну послугу і заповнити заявку.
Команда веб-студії Глянець візьметься за створення інтернет-магазину відразу після того, як ви обговорите всі моменти розробки й свої побажання до готового ресурсу з нашим менеджером. Після того, як всі деталі будуть вирішені, наші розробники візьмуться за створення інтуїтивної структури майбутнього сайту, в той час як дизайнери почнуть розробляти оформлення інтернет-магазину враховуючи не тільки сучасні тенденції в веб дизайні, але і ваші особисті побажання. Після того, як фахівці закінчать свою роботу й інтернет-магазин буде розроблений — наша команда візьметься за його оптимізацію, якщо така послуга буде вам необхідна.
Веб студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних зі створенням, запуском, оптимізацією та просуванням інтернет-ресурсів. Якщо ви хочете створити успішний інтернет-магазин, але при цьому не володієте достатнім досвідом — замовте створення інтернет-магазину у нас і отримаєте свій ресурс якомога швидше.
Якщо у вас є питання, пов'язані зі створенням інтернет-магазину, або ви хочете дізнатися більше про розробку контекстної реклами фахівцями веб-студії Глянець — зверніться до менеджерів нашої студії скориставшись онлайн чатом або інформацій з вкладки контакти. Замовте створення інтернет-магазину у фахівців з багаторічним досвідом, і почніть свій бізнес з ідеального ресурсу.
Зверніться до професіоналів веб студії Глянець і створіть якісний інтернет-магазин вже сьогодні!