Особливості розробки контекстної реклами: Як створити інтернет-магазин
Особливості розробки контекстної реклами: Як створити інтернет-магазин
Торгівля в різних нішах, тисячі клієнтів по всьому світу і звичайно ж десятки компаній, що пропонують вам співпрацю. Це не мрія, це реальність, яку вам може дати запуск успішного інтернет-магазину. Але в чому полягає успіх інтернет-магазину? Як залучити до свого ресурсу більше клієнтів?
Одним з найефективніших інструментів в питаннях просування інтернет-ресурсів можна назвати контекстну рекламу. Вона ділиться на кілька підвидів, але план створення кожного окремого типу відрізняється лише кількома деталями, тоді як сама структура залишається незмінною. У цій статті ми поетапно розберемо створення контекстної реклами для інтернет-магазину, розглянемо всі нюанси в розробці, а також розповімо, як домогтися більш ефективного просування за допомогою створення рекламної кампанії, почнемо!
Контекстна реклама та її створення: З чого починається просування сайту
Залучення клієнтів до інтернет-ресурсу — основне завдання власника сайту. Залежно від того, скільки потенційних клієнтів будуть відвідувати ваш інтернет-магазин, буде залежати та кількість підтверджених угод, з яких і складається ваш підсумковий прибуток.
Для того, щоб ваш інтернет-магазин розвивався, залучав нових покупців і зацікавив представників великих компаній, вам необхідно користуватися всіма доступними засобами та інструментами, для досягнення мети. Перше, що вам буде потрібно зробити, це оптимізувати створений інтернет-магазин відповідно до вимог пошукової системи.
SEO-оптимізація, це перший метод просування, запустити який ви можете на етапі створення інтернет-магазину. Для того, щоб оптимізація принесла свої плоди, про її запуск слід задуматися заздалегідь, і почати її на етапі розробки структури. Таким чином вам вдасться уникнути потреби втручатися в структуру створеного інтернет-магазину надалі.
Крім оптимізації структури, вам також потрібно зайнятися розробкою релевантного контенту та створити оформлення сайту, яке буде відповідати трендам у сфері оформлення інтернет-ресурсів. Всі дії оптимізації, спрямовані на привернення уваги пошукових алгоритмів і максимальний комфорт для користувачів. Вони можуть відчутно вплинути на показники сайту.
Якісна оптимізація створеного інтернет-магазину — це робота на перспективу. Вона не здатна принести швидкі результати. Проте, чим якісніше буде оптимізований ваш ресурс, тим більше шансів на те, що користувач все ж відвідає ваш інтернет-магазин і замовить товар, який його цікавив. Після того, як створення інтернет-магазину буде завершено, а всі роботи по наповненню та оптимізації сайту будуть закінчені — настає час контекстної реклами.
На відміну від оптимізації, запуск контекстної реклами може бути ніяк не прив'язаний до початку, або закінчення створення інтернет-ресурсу. Проте, інформація, яка буде використовуватися в розробці реклами також використовується і при оптимізації сайту, а тривала перерва між оптимізацією і запуском реклами може призвести до втрати актуальності виділених ключових слів та інших даних. Що ж стосується якості контекстної реклами, то вся інформація — яка буде в ній використовуватися — повинна бути достовірною.
Використання недостовірної інформації та мінус слів може призвести до фальшивих результатів, оскільки показники створеного інтернет-магазину будуть рости не через популярність ресурсу серед зацікавлених клієнтів, а через випадкові переходи користувачів, що не відносяться до вашої цільової аудиторії.
Далі ми детально розглянемо етапи створення контекстної рекламної кампанії, щоб ви змогли ознайомитися з діями, які вам буде потрібно надалі виконати самостійно.
Якщо ж ви не плануєте розробляти контекстну рекламну кампанію своїми руками, а хочете замовити створення реклами у фахівців — зверніться до команди веб-студії Глянець та отримайте ефективний інструмент просування сайту вже протягом декількох днів. Заповніть заявку відвідавши відповідну сторінку за допомогою меню. Відразу після її обробки з вами зв'яжеться наш представник для обговорення деталей і нюансів розробки. Отримайте якісний інструмент просування замовивши створення у лідерів ринку — веб-студії Глянець.
Створення контекстної рекламної кампанії: Етапи розробки та проблеми, які можуть виникнути в процесі.
Контекстна реклама — це найпопулярніший інструмент для залучення нових клієнтів і просування сайтів, після SEO-оптимізації. Річ у тім, що оптимізація може подарувати вам відчутний приплив відвідувачів і клієнтів через час, тоді як контекстна реклама починає залучати користувачів і потенційних клієнтів відразу після запуску.
Її ефективність залежить від того, наскільки скрупульозно ви підійшли до її налаштування і наскільки правильні дані були використані під час її створення. Для того, щоб рекламна кампанія принесла бажані результати — вам буде потрібно подбати про достовірність інформації. Що ж стосується етапів розробки контекстної рекламної кампанії для просування створеного інтернет-магазину у 2021 році, то їх перелік виглядає наступним чином:
1. Аналіз ресурсу і продуктів компанії
На цьому етапі необхідно зрозуміти, як в кінцевому підсумку позиціонує себе компанія і яких цілей вона хоче досягти. Якщо це інтернет-магазин або корпоративний сайт, то контекстна реклама може використовуватися відразу для декількох цілей, а саме:
- Залучення клієнтів
Реклама, чиїм завданням буде залучати нових клієнтів до ресурсу, повинна мати у своєму арсеналі вигідні пропозиції та приємні ціни. Крім того необхідно використовувати тонвойс, який найкраще підходить для обраної цільової аудиторії. Якщо ви хочете створити інтернет-магазин молодіжного одягу, то використання сленгу може дати вам можливість домогтися додаткової лояльності з боку клієнтів, що звичайно ж відіб'ється на їх рішеннях. Водночас, якщо інтернет-магазин буде представляти бренд класичного чоловічого одягу, то використання сленгу неприпустимо.
Доклавши зусиль до розробки реклами на мові клієнта, ви можете не тільки домогтися розташування покупця, але також створити імідж свого бренду в очах клієнтів, що надалі може позначитися на популярності вашого інтернет-ресурсу.
- Презентація продукту
Якщо ваша компанія займається створенням якихось продуктів, і хоче запустити їх на ринок — контекстна реклама стане відмінним засобом для досягнення мети. З її допомогою ви може проінформувати величезну кількість користувачів, чиї інтереси хоча б трохи збігаються з цінностями, цілями та специфікою продукту вашої компанії. Скориставшись такою рекламою ви можете запропонувати свою продукцію тисячам користувачів, що безумовно позначиться як на популярності бренду, так і на популярності самого продукту.
- Заклик до покупки
Така реклама покликана показати, наскільки вигідно купити той, чи інший товар прямо зараз. Для досягнення мети важливо щоб створена вами реклама повністю відповідала дійсності, адже проінформувавши користувача про акцію при цьому не запустивши її — ви ризикуєте лояльністю клієнтів, домогтися якої надалі вам буде вкрай складно. Також реклама повинна бути оформлена так, щоб вся увага потенційного покупця була гостро заточена на товар та на вигідності його придбання.
Ставлячись до налаштування контекстної реклами з належною увагою ви легко зможете мотивувати потенційних покупців на покупку продукту, водночас просуваючи створений інтернет-магазин вгору пошукової видачі.
Від обраної вам мети буде залежати багато чого. Для кожної окремої мети необхідно своє семантичне ядро, своє сегментування цільової аудиторії та вибір відповідного сегмента. Крім того, завдяки можливості запускати кілька контекстних рекламних кампаній одночасно відразу після створення інтернет-магазину ви можете як слід взятися за його просування. Для цього ви можете об'єднати кілька цілей, або створити для кожної з них окрему рекламну кампанію — що буде в рази ефективніше умовної уніфікації.
Після того, як мета створення контекстної реклами буде обрана, ви зможете приступити до наступного етапу, до створення семантичного ядра і підбору ключових слів.
2. Розробка семантики для інтернет-магазину і підбір найбільш релевантних ключових слів
Залежно від того, яка мета у вашої контекстної реклами, може змінитися й сегмент цільової аудиторії, який вас цікавить. Для того, щоб розробка контекстної реклами в результаті принесла свої плоди, вибравши сегмент цільової аудиторії вам буде потрібно створити семантичне ядро сайту.
Семантичне ядро інтернет-магазину це перелік найпопулярніших пошукових запитів, пов'язаних з вашими товарами або послугами. Таке ядро в разі інтернет-магазину може складатися з декількох сотень тисяч пошукових запитів, з яких надалі вам необхідно буде виділити ключові слова для оптимізації та створення реклами.
Використання ключових слів в контекстній рекламі та в контенті сайту дозволить вам зробити сторінки створеного інтернет-магазину більш релевантними відносно до пошукових запитів клієнтів, а це означає, що пошукові алгоритми будуть частіше опублікувати сторінки створеного інтернет-магазину в результатах пошукової видачі.
Просування до вершини пошукової видачі системи може обіцяти вам швидке зростання відвідуваності і як підсумок — збільшення прибутку. Щоб досягти таких бажаних результатів, вам необхідно як слід взятися за створення семантичного ядра і позбутися мінус слів, що потрапили в нього.
Мінус слова — це слова, побічно пов'язані з товарами або тематикою вашого інтернет-магазину, але в той самий час належать до іншої ніші або товарів, продажем яких ви не займаєтеся. Наявність таких слів або використання їх для створення контекстної реклами та оптимізації може призвести до появи нецільового трафіку, який поступово буде "з'їдати" ваш рекламний бюджет, при цьому приводячи все більше не зацікавлених клієнтів на сайт вашого інтернет-магазину.
Для того, щоб позбутися від нецільового трафіку і не допустити його появу вам необхідно уважно проаналізувати всі пошукові запити в семантичному ядрі сайту і позбутися від тих — які на вашу думку можуть залучити зацікавлених користувачів.
Якщо ж можливості оглядати сотні тисяч запитів у вас немає, або ви сумніваєтеся в тому, що зможете створити якісну контекстну рекламу через нестачу навичок і досвіду — замовте створення реклами у фахівців веб-студії Глянець.
Наші маркетологи проаналізують ваш ресурс і на підставі отриманих даних, а також ваших власних побажань розроблять рекламну кампанію, здатну принести вам бажані показники та результати. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину, або контекстної реклами, для його просування, вам достатньо скористатися даними, з вкладки контакти, або заповнити заявку на нашому сайті, перед цим ознайомившись з усіма послугами веб-студії Глянець. Обравши послугу яка вам підходить і заповнивши заявку — вам залишиться лише дочекатися, поки наші менеджери її оброблять і зв'яжуться з вами для уточнення всіх деталей майбутньої розробки.
3. Налаштування контекстної рекламної кампанії
На цьому етапі вам необхідно звернутися до аналітики та досліджень обраного сегмента цільової аудиторії. Річ у тім, що левова частка ваших клієнтів може мати багато спільного, наприклад регіон, або час, в який вони знаходяться онлайн. Зібравши ці дані та проаналізувавши їх ви зможете налаштувати рекламну кампанію максимально ефективно. Від обраних вами налаштувань буде залежати:
- Скільки потенційних покупців зможе ознайомитися з пропозицією
- Який відсоток відгукнулися на рекламу буде складати представники вашої цільової аудиторії
- Чи буде присутній нецільовий трафік і в яких обсягах його можна очікувати
І багато іншого.
Скрупульозно підійшовши до питання налаштування контекстної рекламної кампанії ви можете збільшити її шанс на успішний запуск, тим самим наблизивши свій інтернет-магазин ще на один крок до топу пошукової видачі.
Водночас помилка при налаштуванні контекстної рекламної кампанії може звести нанівець всю перспективність створеного інтернет-магазину, що зрештою може призвести до закриття кампанії та збитків.
Якщо ви ніколи не стикалися зі створенням і налаштуванням контекстної реклами — рекомендуємо звернутися до послуг маркетологів веб-студії Глянець. Вони можуть допомогти вам не тільки налаштувати, але й створити ефективну рекламну кампанію. Ознайомитися з усіма послугами компанія ви можете відвідавши вкладку послуги.
4. Запуск рекламної пропозиції
Залежно від того, наскільки уважно ви підійшли до аналізу цілей, їх вибору, сегментування цільової аудиторії, збору семантичного ядра і нарешті — налаштування реклами, будуть залежати її подальші показники та кінцевий успіх. Якщо ви все зробили правильно, то перші результати не змусять себе довго чекати.
Варто врахувати, що швидкість появи цих самих результатів, так само як і їх вплив на показники інтернет-ресурсу можуть відрізнятися від ніші до ніші.
Якщо ж після запуску і тривалого періоду часу контекстна реклама не приносить своїх плодів — ймовірно при її запуску був допущений ряд помилок. Для того, щоб розібратися в ситуації вам слід звернутися до фахівців, які проаналізують запущену вами контекстну рекламу та оголосивши перелік правок з вашого дозволу візьмуться переналаштовувати кампанію.
Варто врахувати, що пошукова система Google надає рекламу з функціями ШІ, тому якщо ви припините її функціонування для доопрацювань — то всі дані та налаштування, які поміняв ШІ в рекламі — будуть стерті.
Таким чином, володіючи достатнім переліком навичок і знань ви зможете запустити успішну контекстну рекламу для створеного інтернет-магазину.
Даний процес потребує сил та часу, але якщо можливості приділити належну увагу рекламі у вас немає — ви завжди можете замовити її створення у фахівців веб-студії Глянець. Для того, щоб запустити успішну рекламну кампанію створеного інтернет-магазину, вам всього лише потрібно залишити свою заявку на сайті, або звернутися за допомогою до наших представників, скориставшись даними з вкладки "контакти". Ви також можете використовувати онлайн чат, розташований на всіх сторінках нашого сайту.
Замовте створення ефективної рекламної кампанії для інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець, та почніть просування свого інтернет-ресурсу вже завтра!