6 способів зрозуміти, що оптимізацію інтернет-магазину час оновлювати
6 способів зрозуміти, що оптимізацію інтернет-магазину час оновлювати
Створення інтернет-магазинів, як і будь-яких інших ресурсів не передбачає того, що ви його запустите і забудете. Постійне вдосконалення створеного інтернет-магазину може дати можливість домогтися бажаних результатів, як в питаннях відвідуваності, так і в питаннях товарообігу. Щоб бажані показники стали дійсністю, вам необхідно постійно відстежувати зміни в веб-світі та використовувати новинки, чия ефективність доведена, на своєму ресурсі.
Це ж відноситься і до оптимізації. Незалежно від того, чи проводилась оптимізація коли інтернет-магазин створювався, або зовсім недавно, за її актуальністю необхідно стежити постійно. Але як зрозуміти, що нинішня оптимізація інтернет-магазинів не актуальна? На що необхідно звернути увагу і як оновлення оптимізації інтернет-магазинів позначається на показниках? Про це ми й поговоримо сьогодні, почнемо!
Як зрозуміти що SEO-оптимізація втратила свою актуальність і потребує оновлення
Як і все в інтернеті, оптимізація має свій термін служби та з часом стає все менш актуальною. На тривалість актуальності оптимізації можуть відбитися різні фактори, а найголовнішим із них є оновлення в алгоритмах, або напрямок розвитку пошукової системи.
Якщо створення інтернет-магазинів проходить в проміжок, коли пошукові гіганти не оголошують про швидкі зміни, то ресурси оптимізуються під поточні вимоги до SEO. Якщо ж після запуску інтернет-магазинів пошукові системи випускають оновлення, що впливають на ранжування, з'являються нові фактори релевантності, або інші параметри, здатні вплинути на успішність інтернет-ресурсу, його необхідно оптимізувати знову. Але за оновленнями пошукової системи стежити легко, на відміну від інших факторів, таких як втрата актуальності ключових запитів, зниження попиту на певні товари, або категорії товарів та інші.
Є кілька способів як зрозуміти, що ресурс потребує оновлення SEO-оптимізації, про ці способи й піде мова. Перелік методів визначення втрати актуальності виглядає наступним чином:
1. Сайт застарів, або здається неактуальним на фоні конкурентів
Питання актуальності ресурсів дуже важливий для потенційних клієнтів, саме тому йому варто приділити особливу увагу. Створення інтернет-магазину передбачає під собою розробку максимально актуального дизайну та використання функцій, що користуються попитом з боку клієнтів. Якщо ж ресурс був створений давно, то функції які на ньому використовуються, їх анімація та зовнішній вигляд можуть бути застарілими з точки зору потенційного клієнта. В такому випадку очікувати лояльності з його боку, або великої кількості підтверджень покупок не варто.
Така ситуація негативно відбивається на конверсії та відвідуваності інтернет-магазинів, а тому ситуацію необхідно виправляти якомога швидше. Якщо ваш інтернет-магазин, створенням якого ви займалися самостійно, або разом з фахівцями, не дуже давно, виглядає застарілим, оптимізація та створення нового дизайну може вкрай позитивно відбитися, як на юзабельності вашого ресурсу, так і на інтересі потенційних покупців. Створюючи нове оформлення та провівши оптимізацію за актуальними запитами ви зможете збільшити кількість відвідувачів сайту з-поміж представників вашої цільової аудиторії, тим самим посприявши зростанню прибутку.
Якщо ваш сайт потребує переадресації, фахівці веб студії Глянець завжди готові вам допомогти. Ми можемо створити для вас контекстну рекламну кампанію, яка також внесе свою лепту в розвиток вашого інтернет-магазину. Крім того, якщо дизайн вашого ресурсу морально застарів, наші дизайнери та розробники допоможуть вдихнути життя в ваш ресурс та розробити для нього нове актуальне оформлення.
2. Падіння трафіку інтернет-ресурсу
Причин чому трафік може "впасти", море, але одна з них може послужити втраті актуальності в питанні оптимізації. З найпопулярніших причин чому трафік може несподівано впасти варто виділити перехід на новий шаблон, або нову версію CMS. Перш, ніж бити тривогу варто уважно перевірити всі налаштування інтернет-магазину та підтвердити падіння відвідуваності за допомогою метрик. Друга за популярністю причин падіння трафіку, це зміни в алгоритмах ранжування. В такому випадку ви можете почекати кілька тижнів, поки все прийде в норму.
Якщо ж падіння трафіку триває довго та носить постійний характер, вам безумовно варто задуматись про проведення SEO-аудиту сайту, метою якого буде виявлення застарілих елементів ресурсу та заміна їх на актуальні. Під час аудиту варто перевірити всі куточки ресурсу, в тому числі весь опублікований контент, тому найкращим рішенням буде звернутися до фахівця. Крім того, якісний аудит може провести виключно професіонал, оскільки він з однаковою скрупульозністю може перевірити кожен закуток вашого інтернет-магазину, в той час як ви знаючи свій ресурс, навряд чи звернете увагу на найдрібніші деталі.
Після аудиту ви як замовник зможете отримати перелік проблем ресурсу, які необхідно виправити для нормалізації положення та ранжування інтернет-ресурсу. Якщо ж за висновком оптимізатора, верстка та дизайн вашого інтернет-ресурсу застаріли, то вам слід подумати про їх заміну, або створення нового інтернет-ресурсу, якщо звичайно ви готові піти на щось подібне. Якщо ж ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину та ознайомитися з усіма аспектами, що вас чекають, зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Ми займаємося створенням інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, лендінгів і новинних порталів вже більше 12 років, і за цей час заробили репутацію одного з кращих веб-агентств в Україні. Якщо ви хочете отримати якісний ресурс в найкоротші терміни, оптимізувати створений інтернет-магазин відразу після запуску, або розробити для нього контекстну рекламну кампанію — зверніться до фахівців веб-студії Глянець.
Дізнатися більше про наші послуги та ознайомитися з прикладами робіт наших фахівців ви можете відвідавши відповідні сторінки в меню нашого сайту.
3. Неправильна структура
Низька інтуїтивність структур інтернет-магазину може спровокувати падіння трафіку, або його відсутність, крім того, якщо під час створення структури інтернет-магазину були допущені помилки — шанси того, що ресурс буде добре ранжуватися, вкрай невеликі.
Для того, щоб оцінити ефективність та інтуїтивність структури ресурсу ви можете провести аудит сайту. Спеціаліст підкаже вам, в яких місцях допущені помилки, а де необхідно видалити зайві сторінки та підкатегорії. Крім того, він також перевірить всі сторінки на помилки, що залишилися після створення інтернет-магазину, щоб максимально мінімізувати ризик безрезультатності оптимізації.
Якщо ви не хочете звертатися відразу до фахівця, то перевірити інтуїтивність можна за допомогою колег, або друзів. Просто попросіть своїх товаришів, знайти ті, чи інші сторінки на ресурсі. Чим більше часу у ваших друзів займе пошук зазначених вами сторінок, тим гірше оптимізована ваша структура.
Ви також можете слідувати правилу чотирьох кліків, яке передбачає, що вашому клієнту, щоб дістатися з будь-якої сторінки до цільової сторінки необхідно зробити не більше 4 кліків. Чим менше кліків знадобиться клієнту, щоб наприклад відвідати ваш каталог товарів, тим вище результативність буде в оптимізації, і тим вище шанс, що товарообіг зросте вже незабаром. Якщо ж цього не відбувається, значить на сайті є ще помилки, що заважають його просуванню. Для їх виявлення вам все ж знадобиться звернутися за допомогою до фахівця, оскільки тільки професіонал зможе звернути увагу на найдрібніші деталі й оперативно виправити всі допущені під час створення, або попередньої оптимізації помилки.
4. Спрямованість бізнесу і великий спектр послуг, не пов'язаних між собою
Якщо раніше ви могли створити сайт, на якому одночасно продавалися б і труби, й кульки для дня народження, то зараз така розробка була б приречена на поразку, теж стосується й оптимізації. Якщо ви надаєте різні послуги на одному сайті, при цьому вони ніяк не пов'язані між собою, то для отримання бажаних результатів відвідуваності конверсій, варто задуматися про створення окремих ресурсів для кожного типу послуг. Продаж послуг різної тематики, й оптимізації під різні, не пов'язані між собою послуги може привести на ваш ресурс не цільову аудиторію та заплутати пошукових роботів, що в кінцевому рахунку не дозволить вам отримати бажаний результат.
Якщо ж ваш ресурс був оптимізований з надання різних послуг, але частина з них вже не актуальна, то вам необхідно знову оптимізувати свій сайт. Під час оптимізації ви зможете позбутися від ключових слів та пошукових запитів, які використовувалися на ресурсі і при цьому вже не є актуальними по відношенню до спектра послуг, що надається в вашій компанії.
5. Відсутність адаптивного дизайну
Нещодавно сайт, спрямований виключно на роботу з комп'ютерами — мав право на існування, то в наші дні відсутність адаптивного дизайну — виключена. Левова частка трафіку в інтернеті, це користувачі, що використовують смартфони для всіх завдань, а значить створюючи сайт виключно для настільних, персональних комп'ютерів — ви відмовляєтеся від величезної частини цільової аудиторії.
Для того, щоб створення інтернет-магазину приносило свої плоди, а ваша компанія продовжувала отримувати прибуток та збільшувала його з кожним кварталом, необхідно, щоб всі ресурси вашої компанії були оптимізовані для використання як з комп'ютерами, так і з будь-якими портативними гаджетами. Таким чином ви зможете охопити всю цільову аудиторію, а значить кількість клієнтів буде відчутно більша, ніж якби ваш сайт був зручний у використанні виключно на ПК.
Не варто забувати й про те, що компанія Google вже давно взяла курс на просування ресурсів адаптованих під мобільні пристрої та сайти, створені за принципом Mobile First.
Цей принцип передбачає, що процес створення інтернет-магазину спочатку буде спрямований на забезпечення комфорту для користувачів смартфонів, і тільки після того, як ресурс буде ідеально підігнаний для екранів смартфонів, почнеться розробка адаптивної версії для настільних комп'ютерів.
Створення та оптимізація інтернет-магазину з оглядом на популяризацію смартфонів у світі та кількість користувачів, що використовують в якості головного інструменту саме їх — може принести вам величезну кількість клієнтів і порівнянний прибуток.
6. Повільне завантаження сайту та його наслідки
Для пошукових роботів вкрай важливі деякі параметри, а саме:
- Інтуїтивність структури сайту
- Релевантність ресурсу по відношенню до пошукових запитів користувачів
- Швидкість завантаження сторінок
Якщо швидкість завантаження створеного інтернет-магазину здається вам надто низькою, то це привід для проведення аудиту сайту. Річ у тім, що на швидкість завантаження сайту і його сторінок може впливати як неправильна оптимізація, так і зайві символи в системних файлах ресурсу. Для того щоб відшукати причину, вам знадобиться провести повний аудит ресурсу, а після оптимізувати всі елементи інтернет-магазину, які могли б чинити негативний вплив на швидкість завантаження ресурсу.
Що ж стосується наслідків, то якщо ваш інтернет-магазин буде завантажуватися надто повільно — показник лояльності клієнтів, як й їх бажання купувати щось на вашому ресурсі безупинно почне прагнути до нуля. Жоден покупець не захоче витрачати свій час на завантаження ресурсу, а якщо ваш інтернет-магазин ще й зможе похвалитися величезним каталогом товарів, то дочекатися завантаження наступної сторінки каталогу користувач на жаль, не захоче.
Якщо швидкість інтернет-магазину знизилася після додавання матеріалів, або оптимізації, то вам варто звернутися до фахівців щоб ті відшукали причину та виправили допущені помилки. В іншому випадку розроблений вами інтернет-магазин не буде представляти особливого інтересу для пошукових роботів, доброго ранжирування попри всю релевантність ресурсу — можна буде не чекати.
Як уникнути проблем з оптимізацією сайту
Процес SEO-оптимізації передбачає під собою цілу купу етапів та дій, які необхідно виконати якісно і з особливою увагою до деталей. Якщо ви зважилися оптимізувати ресурс самостійно – домогтися бажаних результатів у вас на жаль, не вийде. Для якісної оптимізації вам буде потрібно освоїти величезну кількість матеріалів, а щоб навчитися використовувати їх під час оптимізації, знадобиться досвід. Більш того, спробувавши оптимізувати ресурс своїми руками ви можете збільшити кількість критичних помилок, що в кінцевому рахунку може привести до падіння трафіку, або бану.
Для того щоб створення інтернет-магазину і його оптимізація увінчалися успіхом — вам необхідно звернутися в компанію, що надає повний спектр послуг. Веб-студія Глянець може допомогти вам запустити ресурс будь-якої складності в найкоротші терміни. Наша команда це фахівці, з багаторічним досвідом, здатні не тільки створити для вас інтернет-магазин, але також і грамотно його оптимізувати. Веб-студія Глянець вже 12 років займається створенням інтернет-магазинів, запуском корпоративних сайтів і розробкою контекстної реклами для їх просування. За роки праці ми зібрали понад півтори тисячі робіт у нашому портфоліо і не плануємо зупинятися.
Якщо ви хочете почати новий бізнес в інтернеті, замовляйте створення інтернет-магазину і його оптимізацію у фахівців веб-студії Глянець. Для того щоб замовити необхідну послугу — відвідайте відповідну сторінку за допомогою меню сайту, або зверніться до наших менеджерів — зателефонувавши за номером, вказаним на сайті.
Замовте створення сайту у лідерів у сфері розробки веб ресурсів, веб-студії Глянець, і почніть свою справу з оптимізованим інтернет-ресурсом – вже завтра!