Створення та просування інтернет-магазину: Семантика та чому вона так важлива
Створення та просування інтернет-магазину: Семантика та чому вона так важлива
Створення інтернет-магазину на замовлення це популярна послуга яка приносить підприємцям не тільки ліди, а й доходи. Обсяги доходу безпосередньо залежать від кількості залучених користувачів, тому підприємці намагаються використовувати всі можливості, щоб залучити користувачів до сайту. Серед найпопулярніших і звичайно ж ефективних методів залучення клієнтів, позиції лідерів ділять РРС і SEO-оптимізація.
У випадку з рекламою з оплатою за клік — її ефективність помітна відразу. Після запуску реклами показники сайту починають зростати, а підприємець може відстежити, за що була віддана кожна копійка з його рекламного бюджету. У випадку з пошуковою оптимізацією все трохи складніше, а від помилки під час оптимізації сайту або налаштування реклами може коштувати компанії в рази дорожче. У цій статті ми розповімо про один з найважливіших аспектів оптимізації сайту інтернет-магазину – семантичному ядрі. Поговоримо про те як збирається семантика, на що вона впливає і чому слід довіряти фахівцям. В кінці ми відповімо на питання, "коли ж потрібно оптимізувати сайт", а також поділимося даними про ефективність такого роду просування, почнемо!
Семантичне ядро інтернет-магазину: як зібрати семантику та не допустити помилок
Пошукова оптимізація це дуже глибока наука, здатна похвалитися величезною кількістю підводних каменів – але при цьому вкрай тривалим ефектом. Завдяки безпосередній взаємодії з пошуковими алгоритмами така оптимізація може тривалий час приводити на ваш сайт користувачів. Єдине що може вплинути на ефективність просування такого типу – зміни в алгоритмах або вибір нового напрямку з боку пошукової системи. Що ж стосується всього іншого – грамотна оптимізація під відповідні пошукові запити дозволяє підприємцям досягати бажаних показників сайту. Використання ключових слів в контенті та структурі сайту дозволяє підприємцю зробити сторінки інтернет-магазину куди релевантніше колишнього, що дає сайту можливість частіше з'являтися в пошуковій видачі потенційних клієнтів. Крім того, грамотне використання SEO – може допомогти збільшити ефект від рекламних кампаній, а зібрана семантика може стати в нагоді під час роботи з іншими маркетинговими каналами.
Від того наскільки якісним буде семантичне ядро, зібране під конкретний сайт інтернет-магазину – буде залежати ефективність його просування. Для того, щоб зібрати якісну семантику та створити так зване ядро сайту – необхідно запастися терпінням і великою кількістю часу, бо процес цей вимагає уважності.
Збір семантичного ядра для інтернет-магазину може зайняти більшу кількість часу через те, що користувачеві необхідно непросто підібрати найбільш релевантні запити. Найчастіше найпопулярніші пошукові запити — ще й самі конкурентні, а тому потрапити по них в топ пошукової видачі пошукової системи часто стає практично неможливо. Водночас використання низькочастотних пошукових запитів може не принести результати, а всі витрачені зусилля на збір ядра можуть виявитися марними. Крім підбору ключових слів їх також необхідно сортувати. В такому випадку мова йде про пошукові запити, здатних принести результат і словах – належати до суміжних тем. Слова, схожі з вашим пошуковим запитом, але при цьому належати до іншої ніші найчастіше називають мінус словами.
Негативним фактором використання мінус слів є те, що ваш сайт можуть почати відвідувати користувачі, які не мають нічого спільного з вашою цільовою аудиторією в разі якщо ви використовували семантичне ядро з мінус словами для пошукового просування – вам не вдасться отримати бажаний товарообіг, але відвідуваність сайту виросте, тому наслідки не критичні. Водночас якщо семантичне ядро для пошукової оптимізації буде використовуватися як відправна точка при оптимізації РРС – мінус слова можуть створити величезний пролом у вашому бюджеті, що зрештою може привести компанію до банкрутства.
Теж стосується оптимізації інтернет-магазину — чия структура дизайну або наповнення не відповідають нинішнім вимогам пошукових систем. У разі якщо ваш сайт завантажується занадто повільно або його наповнення не має нічого спільного з описом, а сам сайт і його власники переступають закон – якою б якісною не була оптимізація такого ресурсу – домогтися ефективного просування від нього не вдасться. Але на що звернути увагу при зборі семантичного ядра, та як зробити просування інтернет-магазину ефективним?
Як створити ефективне семантичне ядро
Однією з головних особливостей семантичного ядра, так і пошукової оптимізації, є те що її успіх вкрай складно передбачити, її результативність стає ясна через кілька місяців після оптимізації, а за цей час використовувані пошукові запити вже давно могли втратити свою актуальність. Водночас якщо бажаний ефект був досягнутий, а пошукова оптимізація стала показувати результати – тривалість ефекту від оптимізації вкрай велика, тому як користувачі рідко змінюють своїм звичкам і використовують одні й ті ж пошукові запити.
Що ж стосується створення семантичного ядра для інтернет-магазину – то якісне ядро для такого ресурсу має налічувати близько декількох сотень тисяч пошукових запитів. Зібрати таке ядро непросто, а позбутися від мінус слів і зовсім – нереально, для недосвідченого користувача.
Кількість роботи яку необхідно виконати для запуску ефективного просування створеного на замовлення інтернет-магазину – часто перевершує можливості недосвідчених користувачів – а тому кращою можливістю заощадити кошти – стане звернення до фахівців. Замовляючи створення інтернет-магазину у компанії вам слід заздалегідь уточнити чи надає компанія послуги з оптимізації. Якщо таких послуг немає, вам варто задуматися над співпрацею з іншою організацією. Річ у тому що робота двох і більше команд над одним проектом, за умови відсутності будь-якого зв'язку між фахівцями часто призводить до затримок, зірваних термінів, помилок і нарешті – до додаткових витрат. Для того, щоб уникнути такої ситуації, підприємцям варто задуматися над тим, щоб замовляти свої майбутні сайти та їх оптимізації у організацій, що надають повний спектр послуг. Однією з таких організацій і є веб-студія Глянець.
Компанія Глянець займається створенням інтернет-магазинів на замовлення, їх просуванням та оптимізацією вже понад 12 років. За цей час компанія змогла не тільки просунутися у сфері створення сайтів на замовлення, але й придбати статус лідера цієї сфери у всій Україні. Клієнти нашої студії — це найуспішніші компанії в різних нішах, які довіряють нам залучення нових клієнтів. Наші маркетологи не тільки використовують всі доступні маркетингові канали, а й постійно аналізують інформацію, що надходить. Завдяки постійному контролю за ситуацією і використанню всіх можливостей залучити до сайту якомога більше клієнтів – ефективність роботи наших маркетологів перевищує значення в 100%. Водночас розробники та дизайнери надають можливість клієнтам самим представити свій ідеальний сайт. Після обговорення всіх вимог і побажань до проекту фахівці приступають до роботи та створюють для підприємців сайт їх мрії.
Наша команда здатна створити для вас інтернет-магазин, лендінг, корпоративний сайт або інтернет-портал будь-яких розмірів і складності завдяки згуртованій команді фахівців ми здатні виконати навіть найскладніші побажання пов'язані з дизайном, структурою та звичайно ж просування інтернет-ресурсів. Щоб дізнатися більше про веб-студії Глянець та особисто переконається в нашому професіоналізмі вам варто відвідати портфоліо інтернет-магазинів, які ми створили. Для цього вам знадобиться лише вибрати необхідну вкладку в меню сайту веб-студія Глянець.
Якщо ж ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ — то для цього вам знадобиться залишити заявку на сайті веб студії Глянець або зв'язатися з нашим менеджером за допомогою номера телефону – опублікованого на сайті. Ви також можете зв'язатися з нашим представником за допомогою онлайн чату, розміщеного на всіх сторінках сайту. В онлайн чаті ви зможете отримати відповіді на всі питання що вас цікавлять, та отримати детальну консультацію щодо послуг, які необхідні вашому бізнесу. Для того, щоб запустити успішний бізнес – вибирайте найкраще. Замовте створення інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець під ключ, та отримайте сайт своєї мрії якомога швидше.
Що ж стосується самого семантичного ядра, то, щоб оцінити його ефективність – вам в будь-якому випадку знадобитися допомога фахівця. Є також можливість оцінити ефективність створеного семантичного ядра вже після оптимізації сайту, але якщо при створенні ядра були допущені помилки – ефективність оптимізації буде незадовільною. Крім того, всі ваші сили та час, витрачені на впровадження ключових слів в контент не матимуть ефекту.
Незалежно від того, створили ви семантичне ядро для інтернет-магазину самостійно або попросили про допомогу фахівця – наступний етап роботи з семантикою полягає в її чищенні.
Аналіз та обробка семантичного ядра інтернет-магазину
Процес аналізу ключових слів в семантичному ядрі та його обробка на даному етапі полягає в тому, щоб позбутися від непотрібних ключовиків. Найчастіше ядро сайту, а особливо інтернет-магазину, складається з тисяч пошукових запитів. Незакінчені пошукові запити, такі як "купити машину з" не зможуть бути досить ефективними для просування, і тому найкращим рішенням для подальшої ефективної роботи з ними стане очищення семантик від подібних запитів.
Позбувшись ключових слів, які не здатні принести бажані вами показники – ви зможете полегшити процес оптимізації сайту, бо подібні ключі не будуть залученні. Крім того зменшення кількості ключових слів в семантиці сайту дозволить вам краще орієнтуватися в ній, але простого видалення зайвих слів не буде достатньо для зручної навігації. Щоб краще орієнтуватися у відібраних ключових словах і використовувати їх більш ефективно – вам знадобитися кластеризація.
Кластеризація семантичного ядра для інтернет-магазину
Кластеризація ключових слів – це процес, під час якого фахівець в ручну або за допомогою певних інструментів створює групи ключів за тематиками. Завдяки створенню тематики та сортуванню ключових слів серед них – надалі процес оптимізації проходить куди легше, а сама оптимізація стає більш ефективною. Такий ефект досягається завдяки тому, що після кластеризації створеного користувачем семантичного ядра – переміщатися між ключовими словами стає куди простіше, та знайти відповідні ключі для сторінки орієнтуючись на групу – куди простіше.
Що ж стосується самого процесу кластеризації — то як ми й говорили раніше, впорається з цим може як рядовий користувач, так і фахівець. Перед тим як братися за кластеризацію семантики своїми руками важливо звернути увагу на кількість ключових слів і тверезо оцінити свої можливості. Зважаючи на величезну кількість ключових слів – найчастіше звичайні користувачі та підприємці, які вирішили самостійно провести кластеризацію семантики – просто плутаються між групами ключових слів, що надалі призводить до помилок в семантичному ядрі, створеного для інтернет-магазину.
Водночас довіривши кластеризацію фахівцеві – власник сайту може заощадити свій особистий час. Крім того, завдяки досвіду – фахівці в рази рідше припускаються помилок при кластеризації семантики, а враховуючи те, що вони також мають ряд інструментів для перевірки власноруч проведеної кластеризації – ймовірність помилки кластеризації проведеної професіоналом – практично відсутня.
Розширення семантичного ядра інтернет-магазину
Попри кількість ключових слів, доданих в семантичне ядро — як правило семантику можна розширити. Для того, щоб охопити якомога більшу аудиторію та при цьому розширити межі для свого сайту, підприємці звертаються за допомогою до фахівців. Саме по собі розширення семантичного ядра сайту – досить природний процес, адже збільшити кількість доданих ключів не так складно.
Для оновлення та розширення семантичного ядра, створеного для інтернет-магазину, можуть використовуватися нові пошукові запити – що стали трендовими зовсім недавно. Якщо ж семантичне ядро створено фахівцем за допомогою спеціальних програм та інструментів – то розширення такого семантичного ядра без зіставлення ключових слів часто неможливо. Для того, щоб розширити семантичне ядро інтернет-магазину після того, як ключові слова були зібрані за допомогою спеціальних програм – фахівцям доводиться зіставляти частини ключових слів між собою. Таким чином з ключових запитів "замовити інтернет-магазин під ключ", і "замовити інтернет-магазин під ключ у Вінниці" виходить пошуковий запит "замовити інтернет-магазин під ключ у Вінниці". Завдяки роботі з ключовими словами та підбору відповідних характеристик новоспечені пошукові запити можуть відчутно позначитися на успіхах сайту. Це пов'язано з тим, що використовуючи нові пошукові запити ви фактично працюєте з іншою частиною цільової аудиторії сайту, що надалі дозволяє йому рости та підійматися все вище в результатах пошукової видачі.
Чому робота з семантичним ядром вашого інтернет-магазину настільки важлива?
Як ми й говорили раніше – семантичне ядро складається з пошукових запитів, створених вашими потенційними клієнтами. Завдяки тому що підприємці використовують пошукові запити своїх потенційних клієнтів в структурі та контенті сайтів – сторінки їх сайту стають більш релевантним стосовно запиту користувачів. Не варто забувати, що чим релевантніше сторінка вашого сайту щодо пошукового запиту — тим більше шансів що саме вона стане першою в пошуковій видачі.
У випадку з високочастотними пошуковими запитами – однієї оптимізації мало. Саме тому семантичне ядро бувши частиною пошукової оптимізації — настільки тісно пов'язане з контекстною рекламою. Правильно впровадивши ключові слова в контекстну рекламу, і використовуючи їх як орієнтир для налаштування публікації рекламної пропозиції – підприємець може залучити ще більшу кількість нових користувачів до свого сайту.
У разі ж якщо в семантичному ядрі спочатку був допущений ряд грубих помилок – використання зібраних в ньому пошукових запитів для налаштування контекстної реклами та її публікації – може поставити хрест на ефективному просуванні. Для того, щоб уникнути подібної ситуації кращим рішенням для підприємців, незнайомих зі створенням, оптимізацією та просуванням інтернет-ресурсів – буде замовити створення семантичного ядра для інтернет-магазину та його подальше просування у фахівців.
Коли оптимізувати сайт інтернет-магазину
Замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців – багато підприємців приймають рішення залишити оптимізацію наостанок — тим самим відсуваючи появу перших результатів оптимізації на тривалий термін.
Річ у тому, що результат оптимізації не настільки швидкий як у РРС, він вимагає часу, індексації та нарешті – можливості функціонувати. Між усіма цими етапами може пройти й півроку – а за цей час бізнесмен може встигнути поставити хрест на сайті.
Крім того оптимізація сайту інтернет-магазину, як і будь-якого іншого інтернет-ресурсу часто передбачає під собою роботу не тільки з контентом, але й з іншими аспектами сайту. Оптимізація структури вже після запуску інтернет-магазину може доставити багато клопоту, не кажучи про те що дана послуга після запуску сайту буде коштувати в рази дорожче, ніж під час створення інтернет-магазину.
Для досягнення хороших результатів у просуванні підприємцю необхідно задуматися про оптимізацію ще на етапі створення сайту. Таким чином, вибираючи компанію, для того щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ – найкраще віддавати перевагу студіям надають повний спектр послуг. Таким чином ви зможете замовити створення інтернет-магазину, його оптимізацію та нарешті, створення рекламних кампаній для його просування. Об'єднавши між собою всі три завдання та довіривши їх команді фахівців з однієї компанії ви можете уникнути проблем з комунікацією між фахівцями, а також заощадите свої кошти.
Якщо ви шукаєте компанію здатну втамувати всі ваші побажання та вимоги до сайту інтернет-магазину – замовте створення ресурсу у фахівців веб-студії Глянець. Наша студія вже понад 12 років працює на ринку створення ресурсів в Україні та за цей час ми стали кращими серед сотень організацій. Ми надаємо повний перелік послуг, пов'язаних з проектуванням, створенням, оптимізацією та просуванням інтернет-ресурсів. Працюючи з нами ви можете бути впевнені в тому, що ви отримаєте сайт своєї мрії, а якість його виконання буде на найвищому рівні. Крім того, наша компанія надає повну підтримку власникам сайтів, для яких ми розробляємо ресурси. Тому якщо у вас виникнуть якісь труднощі або ви захочете щось змінити на своєму сайті – ви завжди зможете звернутися до наших фахівців.
Для того щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб-студії Глянець – вам необхідно лише залишити заявку на необхідну послугу на сайті компанії та зв'язатися з нашим менеджером за номером – опублікованим на сайті. Ви також можете скористатися чатом з менеджером компанії, розміщеному на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.