Топ-3 помилок при розробці онлайн-магазину
Топ-3 помилок при розробці онлайн-магазину
Розробка онлайн магазину це популярна послуга якої користуються сотні компаній по всьому світу. Завдяки буму у сфері інтернет торгівлі, офлайн точки все частіше стають просто нерентабельними, принаймні в порівнянні з онлайн магазином.
Деякі компанії на самому старт свого бізнесу хочуть максимально заощадити, щоб надалі не збанкрутувати до моменту появи першого трафіку. Закономірно що іноді трафік з'являється пізніше ніж було потрібно, а до того моменту всі запаси організації, в тому числі й фінансові вже витрачені. Причиною появи такої проблеми є невірне уявлення про те, скільки насправді часу займає розробка та запуск онлайн магазину, а також бажання заощадити, через що організації звертаються до починаючих фахівців. Але як уникнути подібної ситуації? І які помилки найчастіше допускають початківці фахівці, приймаючи замовлення на розробку онлайн магазину? Про це ми й поговоримо сьогодні, почнемо!
Онлайн магазин: розробка сайту і чому варто довіряти тільки професіоналам
Як ми та говорили раніше, розробка онлайн магазину це одна з найпопулярніших послуг на цей час. Секрет популярності розробки онлайн магазинів в тому, що в цей момент вони потрібні всім, навіть тим хто ніколи не планував переходити з офлайну в онлайн. Таку потребу створили карантинні обмеження, які вже два роки заважають бізнесу дихати на повні груди та змушують боятися будь-якого указу з боку міністерства. Водночас, конкуренція на ринку інтернет торгівлі невпинно зростає, що змушує директорів компаній куди швидше приймати рішення про розробку онлайн магазинів і корпоративних сайтів. Слід врахувати, що поспіх у світі інтернету це не найкращий підхід до прийняття рішень, бо чим сильніше поспішає компанія – тим гірше буде результат, принаймні якщо компанія намагається заощадити на всьому чим можна.
Намагаючись витратити якомога менше коштів і створити онлайн магазин якомога швидше, компанії звертаються до дилетантів і початківцям розробникам, навіть не перевіряючи їх компетентність в даному питанні. У підсумку через місяць розробки компанії отримують готовий сайт, який і на половину не здатний виконувати ті функції, що вони планували. Крім того, запущений сайт нерідко потребує аудиті відразу після того, як фахівці закінчать над ним роботу. Причина такої потреби полягає найчастіше в недбалому ставленні не тільки до дизайну, але і до структури сайту, що надалі може стати серйозною проблемою для ефективного просування інтернет-ресурсу. Не менш рідко зустрічаються проблеми в системних файлах, оформленні сторінок, адресах сторінок і багатьох інших аспектах онлайн магазину. В кінцевому підсумку, для того, щоб запущений онлайн магазин хоча б якось окупив витрачені на нього кошти, компанії доводиться наймати іншу команду фахівців, вже куди більш компетентних – для того, щоб вони виправили помилки попередніх розробників. Як не дивно, підсумкова вартість такої розробки помітно виходить за рамки запланованого бюджету – що нерідко призводить якщо не до банкрутства, то до складних для компанії часів.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації створюючи інтернет-магазин, компанії необхідно було лише звернутися до перевірених часом фахівців, але на жаль засновники зазвичай приходять до такої думки тоді, коли компанія вже зазнала втрат через неякісну розробку. Для того, щоб запустити дійсно якісний і перспективний онлайн магазин, необхідно заздалегідь продумати всю стратегію. Перше на що необхідно звернути увагу – це на компетенцію фахівців, яких ви наймаєте для розробки. Дізнавшись більше про компанію з якою ви плануєте співпрацювати ви зможете переконатися в тому, що фахівці цієї компанії вам підходять або навпаки – вберегти бюджет своєї компанії від непотрібних витрат. Правильним рішенням в даній ситуації буде звернутися до лідерів ніші розробки онлайн магазинів. Також варто врахувати як довго компанія знаходиться на ринку – адже якщо веб студія існує вже понад 10 років і при цьому входить в топ кращих – значить її фахівці здатні на багато що.
Якщо вашій компанії необхідно розробити онлайн магазин, і ви не хочете витрачати час на перевірку компетенції та інші організаційні моменти пов'язані зі співпрацею між компаніями – зверніться до фахівців веб студії Глянець. Наша компанія вже понад 12 років працює в ніші розробки онлайн магазинів і корпоративних сайтів. За цей час руками наших фахівців були створені сотні сайтів – ознайомитися з якими ви можете відвідавши портфоліо нашої студії. Крім того, ми можемо розробити рекламну кампанію для вашого сайту або запустити ефективне просування онлайн магазину вашої компанії. Для того, щоб дізнатися більше про співпрацю з нашою веб-студією – ви можете відвідати вкладку "послуги компанії" в нашому меню сайту або зв'язатися з представником веб-студії Глянець за допомогою контактів, опублікованих на сайті.
Невже помилки, які можуть допустити дилетанти настільки критичні? Насправді помилки допускаються початківцями фахівцями, вони можуть не просто позбавити ваш сайт перспектив, але і зовсім завести його під фільтр пошукової системи. Кожна помилка допущена виконавцями вашого замовлення, може відбиватися як на ефективності залучення трафіку, так і на тому – з якою швидкістю буде просуватися ваш сайт і чи буде він просуватися взагалі. Таким чином можна точно сказати, що помилки допущені дилетантами можуть неабияк потріпати ваш бюджет, а значить створення онлайн магазину і його подальше просування буде коштувати дорожче, ніж ви думали.
Топ-3 найпопулярніших помилок в розробці онлайн магазинів
Для того, щоб краще зрозуміти, чому важливо довіряти розробку сайту для компанії виключно фахівцям – розгляньмо найпопулярніші помилки і їх наслідки. У цей топ потрапили помилки, які найчастіше допускаються початківцями розробниками та для їх виправлення вам доведеться не тільки знайти фахівця, але і заплатити йому кругленьку суму. Ми детально розберемо кожну ситуацію, для того, щоб ви змогли краще зрозуміти як одна маленька помилка в системному файлі або структурі інтернет-магазину може привести до 80% показником відмов і відсутності товарообігу. Крім того, ми розповімо як можна виправити ситуацію і що для цього необхідно.
Отже, топ-3 найчастіших помилок допускаються під час розробки онлайн магазину, виглядає наступним чином:
1. Вибір ніші та проблеми пов'язані з ним
Якщо компанія вже давно працює в певній ніші, то дана помилка їй не загрожує. Якщо ж ви тільки плануєте почати свій бізнес і перебуваєте в пошуках відповідної ніші – ви безумовно зверніться за допомогою до фахівців. Вся річ у тому, що оцінити попит і кількість пропозицій повною мірою непідготовленому користувачеві складно, а тому багато компаній наймають фахівців, які допомагають їм у цьому.
Найчастіше такі псевдо фахівці орієнтуються на тренди – абсолютно забуваючи про те, що тренди змінюються як мінімум раз в три місяці, а то і частіше. У підсумку між моментом того як ви виберете нішу для торгівлі та тим, коли сайт буде вже готовий – обрана вами ніша може перестати бути трендовою, а значить ваші завищені очікування на жаль не виправдаються.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід не покладатися повною мірою на фахівця. Для початку вам слід визначитися з якою саме нішею ви готові пов'язати свій бізнес. У різних нішах – різна закупівельна вартість товарів.
Також в залежності від товарів вам варто врахувати й витрати на логістику, оренду складу і те, скільки буде коштувати розробка онлайн магазину для ваших товарів. Якщо товари які ви вибрали, мають вузьку специфіку – очікувати швидкого зростання трафіку не варто. Також варто врахувати, що просування таких ресурсів, це набагато більш тривалий процес результативності, який проявляється аж ніяк не відразу, нерідко зустрічаються ресурси які досягли бажаних показників відвідуваності через 6-12 місяців після запуску – що насправді досить стандартний показник для інтернет-магазину, що продає вузькоспеціалізовані товари або торгує продуктами оптом.
Також вибираючи нішу вам варто задуматися про конкуренцію, чим популярніший товар – тим вище рівень конкуренції та тим складніше вам буде досягти поставлених перед онлайн магазином цілей. Варто відзначити, що навіть у найскладнішій конкуренції правильна робота з маркетинговими каналами може допомогти вам впоратися з будь-якою конкуренцією – але для запуску настільки ефективної маркетингової кампанії, вам безумовно необхідно звернутися до лідерів даної сфери. Замовивши розробку реклами у фахівців веб студії Глянець — ви можете бути впевнені про результативність даного заходу. Фахівці нашої команди – це професіонали з багаторічним досвідом і сотнями ефективних маркетингових кампаній за спиною. Ознайомитися з рекламою, яку створювала наша компанія ви також можете відвідавши одну з вкладок портфоліо веб студії Глянець. Що ж стосується вибору ніші, то найправильнішим рішенням, буде звернутися до хорошого і відносно дорогого фахівця. Він зможе не тільки висловити вам свою думку, але і надасть дані на яких воно базується. Таким чином ви мінімізуєте ризики, пов'язані з вибором ніші та зможете розрахувати очікувані витрати та прибуток ще на етапі підготовки до розробки сайту.
2. Акцент на візуальній складовій на шкоду закликам до дії
Багато підприємців знають, що часто користувачі вибирають товари для покупки дивлячись на їх візуал. Дану ситуацію вони спритно переміщують і на сайт – замовляючи дизайнерське оформлення та створюючи чудові дизайни для своїх сайтів. Проблема в тому що найчастіше в рішенні створити якомога красивіший сайт, підприємці забувають про його первинні завдання. Завдання сайту онлайн магазину полягає не тільки в тому, щоб привернути увагу або сподобатися користувачеві, але і в тому, щоб переконати його зробити покупку. За це відповідають окремі елементи оформлення заклику до дії на цільових сторінках, інтуїтивність структури та розміщення тих чи інших елементів сайту. Все це в сукупності й призводить користувача до рішення про оформлення замовлення або співпрацю з даною компанією.
Для того, щоб запустити дійсно ефективний сайт, що забезпечує вашій компанії не тільки трафік в показниках, але і реальний товарообіг, вам варто звернутися до компаній, що надають повний спектр послуг в питаннях розробки сайтів. Таким чином ви можете контролювати весь процес, в тому числі й те як саме будуть створюватися сторінки та структура сайту в цілому. Це дуже важливо, бо незалежно від того наскільки красивим буде ваш сайт – якщо користувач не зможе знайти каталог товарів – продажів чекати не варто.
Вам не варто покладатися лише на дизайнерів і розробників. У веб студії Глянець працює ціла команда яка складається з тестувальників і маркетологів, які в сукупності з професійними дизайнерами та досвідченими розробниками можуть створити для вас сайт будь-якої складності в найкоротші терміни. Для того, щоб дізнатися більше про співпрацю з веб студією Глянець ви можете відвідати відповідну вкладку на нашому сайті або звернутися до нашого представника за номером телефону, опублікованому на сторінках сайту. Наш менеджер також може проконсультувати вас щодо питань які вас цікавлять в онлайн режимі — за допомогою чату, розміщеного на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
3. Економія на просуванні
У спробі заощадити бюджет на просування онлайн магазину, компанії часто звертаються за послугами до організацій з сумнівними успіхами. Зазвичай такі організації запитують вкрай маленький бюджет як для якісного просування, але при цьому говорять про винятковий успіх. Співпраця з такими компаніями нерідко закінчується сумно, адже за ті помилки, що допустили співробітники організації до якої ви звернулися – вам також доведеться заплатити. Крім того, вам також доведеться заплатити й за виправлення цих помилок – коли ви звернетеся до фахівців, які якісно виконують свою роботу.
Нерідко початківці фахівці, ще не до кінця освоїли ази просування сайтів і грамотну роботу з маркетинговими каналами та припускаються помилок. Характер таких помилок може бути різним, як і їх наслідки. Якщо під час збору семантичного ядра, наприклад фахівцем була допущена помилка і в нього потрапили мінус слова – це безумовно відіб'ється на ефективності просування, включаючи збільшення товарообігу. Те ж стосується й ефективності РРС реклами, для якої часто використовуються семантичні ядра вже зібрані для оптимізації та пошукового просування.
Якщо у вашому семантичному ядрі виявилися мінус слова – велика ймовірність, що просування розробленого онлайн магазину може затягнутися. Крім того, досягти бажаних вами результатів буде куди складніше, адже на сайт крім цільової аудиторії будуть також приходити користувачі з суміжних тематик. Це загрожує збільшенням кількості відмов на вашому сайті, зниження лояльності з боку споживачів і в кінцевому підсумку може послужити однією з причин зниження товарообігу вашого онлайн магазину.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід спочатку звертатися до компаній які надають повний цикл всіх робіт, пов'язаних зі створенням і просуванням. Таким чином на будь-якому етапі ви зможете вказати на помилку яку помітили після аналізу сайту або серфінгу на ньому. Крім того, такі компанії дуже дорожать своєю репутацією, а значить ви можете розраховувати не тільки на якісну роботу, але і на підтримку з боку фахівців після запуску сайту.
Кожна з ситуацій, що були наведені вище може негативно позначитися на успіху вашого бізнесу. Запускаючи онлайн магазин варто врахувати, що на кожному етапі, будь-то розробка структури, оформлення або розробка маркетингової кампанії – помилка може знизити ефективність і зробити процес дорожчим, ніж очікувалося. Для того, щоб не витрачати кошти та бюджет компанії на спробі заощадити, після якої вам доведеться замовляти фахівця та аудит сайту, після чого виправляти знайдені помилки – краще відразу звернутися до фахівців з ім'ям.
У нашій компанії ви можете замовити повний цикл створення свого інтернет бізнесу. Ми надаємо всі послуги, починаючи з розробки структури та самого інтернет-магазину і закінчуючи створенням рекламних кампаній для його просування. Наші фахівці вже понад 12 років працюють на ринку України та за спиною кожного з них сотні сайтів – виведених в топ їх ніші. Якщо ви хочете отримати бажаний результат і не витрачати час на виправлення помилок за некомпетентними фахівцями – замовте розробку онлайн магазину і його просування у фахівців компанії Глянець. Ми розробимо для вас онлайн магазин мрії та допоможемо зробити його лідером в обраній вами ніші. Для того, щоб замовити розробку онлайн магазину, вам достатньо лише зателефонувати за номером, вказаним на сайті або зв'язатися з нашими представниками за допомогою онлайн чату – розташованого на кожній сторінці ресурсу.
Обирайте краще і станьте лідером своєї ніші – разом з веб-студією Глянець.