Локальне SEO: за якими метриками стежити, щоб оцінити успіх
Локальне SEO: за якими метриками стежити, щоб оцінити успіх
З появою такого поняття як пандемія коронавірусу, все більше компаній схиляється до того, щоб запустити локальне пошукове просування. Локальне пошукове просування — це просування сайту прив'язане до конкретної локації, місту або області. Причиною популярності даного методу просування стали обмеження на переміщення користувачів між містами, а також небажання користувачів відвідувати людні місця.
Багато компаній стали банкрутами за час локдауну. Більшість користувачів все також споживають товари компаній, але через небезпеку зараження покупці купували необхідні їм товари в менш людних місцях. Звичайно ж домогтися повної ізоляції не вдалося нікому, адже відвідувати магазини та купувати провіант необхідно, але що стосується продажу одягу і техніки – постраждали багато магазинів. Але причому тут локальне просування.
За час карантину підприємці помітили, що чим більше про їхній продукт знають місцеві жителі, тим більше вони ним цікавляться і тим менше коштів втрачає компанія через обмеження. Цей факт вивів інтерес підприємців до локального просування на абсолютно новий рівень. Ставши лідером локального просування у своєму місті, підприємець може бути спокійним за свою компанію. Той факт що користувачі з міста, в якому знаходиться компанія, цікавляться її товарами, дає підстави вважати що навіть якщо завтра перевезення товарів між містами буде заборонено – у компанії підприємця вже є аудиторія клієнтів, зацікавлених в покупці його продукції.
Ефективна маркетингова стратегія яка враховує потреби локального SEO просування буде в рази ефективніше в наші дні. Така маркетингова стратегія дозволить компанії домогтися потрібного обсягу ЦА серед місцевих жителів, що надалі може стати відмінною фінансовою подушкою для організації.
Але як домогтися успіху в локальному SEO просуванні? Як створити інтернет-магазин, яким будуть цікавитися місцеві жителі та за якими метриками варто стежити, щоб констатувати успіх? Про це ми й поговоримо далі, почнемо!
Локальне SEO просування інтернет-магазину і що для цього необхідно
Як і у випадку з будь-яким іншим просуванням – у локального SEO є свої вимоги. Вони багато в чому збігаються зі звичайними вимогами для ефективного пошукового просування, але мають ряд уточнень. До таких уточнень можна віднести вибір цільової аудиторії. У випадку з локальним SEO вашої першорядної ЦА є місцеві жителі. Надалі ця ЦА сегментується в залежності від віку, хобі та звичайно попиту на ваші товари. Варто врахувати що не зважаючи на вартість ваших товарів – у випадку з локальною SEO оптимізацією вам варто акцентувати увагу на всіх сегментах цільової аудиторії. Таким чином ваші фахівці підвищать шанси залучення нових клієнтів.
Також відрізняється метод створення семантичного ядра. Якщо у випадку зі звичайним пошуковим просуванням вам необхідно підібрати ключові слова для сегментів цільової аудиторії, які вас цікавлять – то у випадку з локальним SEO просуванням вам також необхідно використовувати локальні ключові запити. Локальні ключові запити це запити, прив'язані до місця проживання ваших потенційних клієнтів, тобто до міста чи області. Використовуючи такі ключові запити в якості ключових слів, ви зможете додатково залучити аудиторію свого міста до товарів вашої компанії та тим самим запустити локальне SEO просування.
Як не дивно – локальних ключових запитів і орієнтиру на великий сегмент цільової аудиторії нерідко виявляється недостатньо. Найчастіше компанії стикаються з проблемами та низькою ефективністю локального SEO від чого даний метод просування вважається досить складним. Проте ефективність такого просування для компанії незаперечна. Але на що слід звернути увагу перед стартом локального просування?
Як і у випадку зі стандартним SEO – локальне просування вимагає ідеально оптимізованого сайту і якісний досвід користувача. Крім того, товари та контент, які ви надаєте, повинні відповідати дійсності, бути унікальними та експертними. Таким чином ваш сайт зможе привернути увагу пошукових роботів, а філігранна розробка самого сайту стане відмінною підмогою для хорошого ранжирування.
Інтуїтивність структури вашого сайту і те, чи викликає він довіру у клієнта, також має чимале значення для локального просування. Не зважаючи на те що у вас є перевага в очах клієнтів, адже ваш магазин знаходиться в їхньому рідному місті, для того щоб заслужити довіру покупців при локальному просуванні, фахівцям доведеться неабияк постаратися.
Головним параметром для успішного локального просування, є якість контенту і сайту, який ви просуваєте. Якщо ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину – кращим рішенням для вас буде звернутися до лідерів в даній ніші. Співпрацюючи з лідерами ви зможете отримати продукт найвищої якості, завдяки чому надалі з просуванням виникне куди менше проблем. Крім того, замовивши створення інтернет-магазину у веб студії Глянець ви також можете замовити і його оптимізацію, а також подальше просування. Фахівці веб студії Глянець зберуть для вас семантичне ядро, здатне залучити ваших клієнтів і створять зручний сайт для ваших майбутніх покупців. Дізнатися більше про повний перелік послуг веб студії Глянець, а також замовити створення інтернет-магазину під ключ ви можете відвідавши відповідні вкладки в меню сайту Глянець.
На які метрики слід звертати увагу під час локального просування
Для того, щоб зрозуміти, наскільки маркетингова кампанія, яку ви недавно запустили – ефективна, необхідно орієнтуватися на показники. Але які показники мають особливе значення під час локального SEO просування? Перелік метрик, на які варто звертати увагу, виглядай наступним чином:
1. Показник пошукових запитів
Показники пошукових запитів це метрика за допомогою, якою ви можете отримати дані про те скільки разів картка вашої компанії виявилася в пошуковій видачі користувача. Якщо це число збільшується – обрана вами стратегія успішна, але для того, щоб повністю проаналізувати даний показник і створити гіпотезу про те як збільшити ефективність вже наявної стратегії, вам буде потрібно скористатися послугами фахівця.
Аналізуючи дані метрики, необхідно також враховувати той факт що існує два показники запитів, а саме "прямі" і " категорійні". До прямих запитів відносяться пошукові запити, де користувачі вказують точну назву компанії. Категорійні запити це у свою чергу запити, в яких переважав опис товару або місця, розшукуване користувачем. Наприклад, запит "КофеАрт поруч" це прямий пошуковий запит, водночас "кав'ярня поруч" це категорійний запит.
Детальний аналіз цих даних дозволить вам зрозуміти, які запити переважають конкретно у вашому випадку. Крім того, аналіз даних може дозволити фахівцеві внести необхідні доповнення в вашу маркетингову стратегію з метою уникнути тих чи інших проблем.
2. Перегляд
Перегляди це метрика, в якій ви можете відстежити кількість показів картки вашої компанії в картах і пошуковій системі. Відмітна особливість цієї метрики в порівнянні з попередньою полягає в тому, що вона куди точніше надає інтерес ваших потенційних клієнтів до ваших послуг. Докладний аналіз і увага до цієї метриці можуть дати можливість підприємцю внести необхідні зміни в стратегію локального просування компанії.
3. Цільові дії користувачів
Цільові дії це результат, до якого прагне маркетингова стратегія. До цільових дій користувача можна віднести, переходи на сайт, дзвінки, а також оформлення замовлень, все це є цільовими діями. Залежно від того збільшується чи ні кількість цільових дій з боку ваших клієнтів, можна судити про успішність розробленої маркетингової стратегії. Крім того, дані метрики дозволяють відстежувати популярність вашої компанії та її продукції серед потенційних клієнтів. Аналіз цих даних може дозволити вам впровадити необхідні зміни та перетворити сайт вашої компанії. Такі зміни можуть докорінно поміняти показники інтернет-магазину і допомогти вам створити успішний бізнес.
У випадку з локальним пошуковим просуванням головним сигналом про успіх в цій метриці є кількість. Чим більше клієнтів дзвонить в офіс вашої компанії та чим частіше користувачі переходять на сайт або в каталог інтернет-магазину – тим ефективніше ваша стратегія локального просування. Завдяки спеціальним інструментам маркетологи можуть розділити показники між собою і відокремити кожен окремий сегмент ЦА для більш докладного аналізу. Так ви зможете зрозуміти, яка цільова аудиторія найбільш зацікавлена в придбанні ваших товарів.
Ці метрики не є єдиними для локального пошукового просування. Проте саме їх результат може давати підстави вважати та виносити вердикт щодо успішності тієї чи іншої маркетингової стратегії. Крім того, аналіз цих показників може показати слабкі місця у вашій маркетингової стратегії, що також позитивно позначається на подальші перспективи створеного вами онлайн магазину.
Як відстежувати всі метрики одночасно
Насправді існує безліч різноманітних сервісів, що дозволяють систематизувати звіти та збирати всі дані в одному місці. Єдиною проблемою таких систем в цьому випадку є той факт, що занадто великий обсяг даних може відвернути фахівця від конкретних метрик. Це у звичайному рахунку може привести до того що ефективність аналізу знизиться, а ефективність висунутих гіпотез буде поставлена під сумнів.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам в першу чергу варто задуматися над тим, щоб знайти справжніх фахівців своєї справи. Самостійно привести сайт компанії до вершини локальної оптимізації у вас не вийде, бо для цього вам буде потрібно значний багаж знань і досвід у сфері просування сайтів. Саме тому так важливо щоб ви знайшли компанію, здатну допомогти вам з просуванням вашого інтернет-ресурсу.
Для того, щоб уникнути помилки та звернутися до справжніх фахівців – вам необхідно орієнтуватися на лідерів у сфері просування інтернет-магазинів, таких як веб студія Глянець. Веб студія Глянець вже 13 років займається створенням інтернет-магазинів і розробкою корпоративних сайтів. За цей час в портфоліо компанії виявилося понад дві тисячі сайтів, кожен з яких був розроблений фахівцями з нуля. Такий підхід до роботи дозволяє команді Глянець виводити своїх клієнтів в топ пошукової видачі за дуже короткі терміни, про що говорять відгуки самих клієнтів.
Веб студія Глянець – один з лідерів в ніші створення інтернет-магазинів та інших веб ресурсів. За 13 років на ринку нам вдалося досягти великих успіхів, але ми не плануємо зупинятися на досягнутому. Якщо ви хочете створити інтернет-магазин під ключ – замовте його розробку у нас. Фахівці Глянець створять для вас максимально інтуїтивну структуру в той час, як дизайнери компанії подбають про привабливість вашого майбутнього інтернет-ресурсу. Співпрацюючи з нами ви гарантовано отримаєте якісний інтернет-ресурс з великими перспективами.
Якщо ж ви хочете відразу скористатися перспективами свого новенького інтернет-магазину — ви можете замовити його просування у нас. Наші маркетологи опрацюють з вами ефективну стратегію, оптимізують ваш сайт для просування і врешті-решт допоможуть запустити ефективну рекламну кампанію, здатну привести до вас на сайт сотні лідів вже протягом перших днів.
Що варто знати про локальне просування
Локальне просування це ефективний метод заявити про свою компанію оточуючим вас клієнтам. Запустивши локальне просування ви зможете почати вибудовувати імідж своєї компанії, роблячи її тим самим більш впізнаваною. Чим впізнаваною буде ваша компанія і її продукти, тим більше буде тих хто захоче купити ваш продукт. Для досягнення такої мети вам буде потрібно запастися терпінням. Локальне пошукове просування показує результати з тією ж швидкістю, що і звичайне пошукове просування. Проте і локальне, і звичайне пошукове просування можуть запропонувати вам високу ефективність, і тривалість ефекту від просування.
Якщо ви зацікавлені в тому, щоб створити інтернет-магазин і стрімко просувати його в топ пошукової видачі у своїй ніші – замовте розробку онлайн магазину у компанії Глянець. Для того, щоб замовити розробку інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець – вам необхідно лише відвідати головну сторінку сайту. Ви можете замовити локальне просування або розробку зателефонувавши по телефону, опублікованому на сайті веб студії Глянець, або скориставшись онлайн чатом, розміщеним на всіх сторінках сайту компанії.
Будьте в тренді та використовуйте всі доступні вам можливості. Запустіть якісний інтернет-ресурс і вже завтра станьте лідером пошукової видачі разом з веб студією Глянець.