Як відстежити відвідуваність інтернет-магазину і для чого це потрібно
Як відстежити відвідуваність інтернет-магазину і для чого це потрібно
Створення інтернет-магазину на замовлення – це популярний вихід для компаній, не готових витрачати час на розробку онлайн ресурсу своїми силами. Звернувшись до фахівців ви з високою ймовірністю отримаєте відмінний інтернет-магазин, чия структура не буде рясніти помилками та дизайн сайту буде повною мірою відповідати вашим очікуванням. Проте трапляються і казуси, адже іноді компанії звертаються до веб студій – заснованим тільки вчора. В кінцевому підсумку подібне рішення може вилитися в цілу прірву проблем з сайтом, починаючи не інтуїтивної структурою і закінчуючи повною непрацездатністю сайту. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, варто задуматися про співпрацю з однією з лідируючих компаній, такий як веб студія Глянець. Замовивши створення інтернет-магазину у нас, ви отримаєте чудовий інтернет-ресурс з хорошими перспективами для просування, але сьогодні не про це.
Показники відвідуваності та інші звіти – єдиний надійний спосіб зрозуміти, чи розвивається ваш інтернет-магазин, чи ні. Отримавши дані про відвідуваність онлайн магазину розробленого на замовлення, ви також можете оцінити ефективність роботи фахівців веб студії. Надалі ви або можете звернутися до веб студії повторно, якщо якість роботи вас влаштує – або пошукати інших фахівців.
Крім того, орієнтуючись на показники відвідуваності та конверсій ви можете відстежувати успішність маркетингових кампаній. Аналізуючи дані, фахівці можуть підказати вам, в якому місці вашої маркетингової стратегії швидше за все присутній пролом і як виправити ситуацію. Також аналізуючи трафік, що надходить, ви можете сегментувати цільову аудиторію і знайти той сегмент, що зацікавлений у ваших продуктах або послугах найбільше. Отримавши такий обсяг даних стане можливим створення гіпотез, а за ним і розробка нових, більш ефективних маркетингових стратегій. Але як отримати доступ до показників сайту? Де можна відстежити відвідуваність і показник конверсії, і за чим конкретно варто стежити? Саме про це ми й поговоримо сьогодні, почнемо!
Які звіти можуть вам стати в пригоді та причому тут Google Analytics
Як ми вже згадували раніше – звіти та інформація про відвідуваність інтернет-ресурсу – дуже важлива, якщо ви хочете вивести свій інтернет-магазин в топ пошукової видачі. Відстежуючи показники відвідуваності та конверсій ви можете оцінювати ефективність витрачених на маркетингову стратегію коштів, і в кінцевому підсумку або продовжувати працювати з цією стратегією – або запускати розробку нової. Так чи інакше звіти про відвідуваність, кліки та сегменти цільової аудиторії, які так чи інакше цікавляться вашим інтернет-ресурсом – дуже важливі для його подальшого просування, але як отримати ці дані?
Google Analytics – це сервіс запущений компанією Google з метою допомогти веб розробникам і власникам сайтів відстежувати, аналізувати та використовувати дані про відвідуваність і кількість конверсій. З Google Analytics ви можете отримати доступ до величезної кількості інформації, здатної допомогти вам вивести інтернет-магазин, який ви замовили зовсім недавно – в топ пошукової видачі. Звертаючись до фахівців в питаннях пошукового просування, вам також знадобиться Google Analytics, адже саме з нього маркетологи черпають і аналізують дані для розробки маркетингових стратегій. Таким чином складно оцінити Google Analytics в розрізі просування інтернет-ресурсу, адже без нього отримати зручний і безпечний доступ до необхідних метрик було б неможливо.
Але що ж це за метрики такі? Які показники важливі для розробки маркетингової кампанії та чому так важливо розуміти що означають всі ці показники. Для того, щоб більш детально відповісти на це питання для початку необхідно познайомитися з доступними фахівцям даними. Отже, маркетолог який використовує Google Analytics може дізнатися про:
1. Загальна відвідуваність
Ця метрика може розповісти вам або вашому фахівцеві про те, скільки користувачів відвідали сайт вашої компанії за певний проміжок часу. Таким чином ви можете дізнатися кількість користувачів, які побували на головній сторінці вашого інтернет-магазину або на сторінці каталогу товарів.
Даний показник дуже важливий, бо саме відштовхуючись від нього можна сказати чи є на сайті проблеми. Якщо після того, як ви запустили маркетингову кампанію – показники пішли на спад, або ви вирішили переробити каталог товарів і відвідуваність стала падати – це вірний знак того що якісь зміни були зайвими, або вам необхідно звернути увагу на ваше семантичне ядро і контент, який призводить до вас на сайт користувачів.
Якщо ви задумалися про те, щоб змінити тип товарів, яким ви торгуєте – заздалегідь подбайте про створення семантичного ядра сайту. Вся річ у тому що в наші дні, коли компанія Гугл прагне домогтися максимальної корисності представленої в пошуковій видачі інформації – просуватися без контенту стає все складніше. Якщо ви змінюєте тип товарів, але не міняєте контент, який був опублікований і оптимізований для просування – домогтися відвідуваності від імені дійсно зацікавлених користувачів вам буде вкрай складно. Єдиним виходом у такій ситуації буде публікація нового контенту, пов'язаного з типом товарів, який ви вирішили продавати та при цьому який відповідає принципам Е.А.Т. Таким чином використовуючи експертний і унікальний контент – протягом найближчого часу ваш сайт знову почне отримувати органічний трафік – але його кількість буде залежати від якості вашого семантичного ядра, релевантності статей стосовно до запитів ваших потенційних клієнтів і, нарешті, від того, наскільки опублікований контент відповідає Е.А.Т.
Отримавши дані про відвідуваність сайту і кількість органічного трафіку – ви можете зіставити їх з попереднім місяцем і відстежити чи відбулися якісь зміни. Якщо ви вже опублікували нові матеріали та пройшли індексацію – а показники все не ростуть – можливо тієї релевантності, що є – просто недостатньо. Варто врахувати що для постійного зростання показників вам як мінімум необхідно постійно публікувати новий контент. Для досягнення більшої ефективності вам буде потрібно також запускати маркетингові кампанії з використанням маркетингових каналів які вас найбільш цікавлять. Так ви зможете домогтися бажаних показників швидше, при цьому використовуючи всі доступні вам можливості.
2. Середня тривалість сеансу
Даний показник має велике значення для аналізу релевантності запропонованих вам матеріалів і товарів з точки зору клієнта. Аналізуючи тривалість сеансу відвідувачів інтернет-магазину можна припустити, скільки часу йде на пошук товарів, скільки часу користувач провів за ознайомленням з інформацією і нарешті – чи цікавий ваш ресурс для клієнта в цілому.
Не варто забувати що в цей момент компанія Гугл прагне до того, щоб підпускати до топу пошукової видачі тільки ті ресурси, які являють собою максимальну користь для клієнта. Таким чином відстежуючи показник тривалості сеансу, фахівець може прийти до висновку та оцінити релевантність і цікавість вашого сайту з точки зору користувачів.
3. Джерело трафіку
Цей звіт має чи не найважливіше значення для оцінки маркетингової кампанії. Джерела трафіку це метрика, в якій показано звідки клієнти прийшли на ваш сайт і яким чином вони його знайшли. У цьому звіті ви можете дізнатися який відсоток відвідувачів прийшов і пошукової видачі, скільки користувачів клікнули по контекстній рекламі для переходу на ваш сайт і який відсоток передбачуваних клієнтів міг прийти з соціальних мереж. Ця інформація має фундаментальне значення для оцінки маркетингової кампанії, бо саме використання маркетингових каналів є основоположним методом просування в наші дні.
Якщо ви одночасно використовуєте кілька маркетингових каналів, то за допомогою цієї відповіді ваші фахівці можуть з'ясувати, які канали показують найбільшу ефективність. Надалі зусилля на ці маркетингові канали може бути збільшено або навпаки, додаткові кошти можуть бути розподілені на розвиток інших маркетингових каналів. Так чи інакше отримавши та проаналізувавши ці дані, ваші маркетологи отримають необхідні їм дані для подальшого планування стратегії просування інтернет-магазину.
Для ефективного просування інтернет-магазину дуже важливо щоб всі складові вашого інтернет-ресурсу були виконані на вищому рівні. Багато в чому якість сайту може позначатися на показниках, бо саме з сайтом в першу чергу працюють ваші клієнти. Таким чином не приділивши достатню кількість уваги створенню інтернет-магазину, ви ризикуєте вкласти гроші в ресурс, чия перспектива на просування дуже туманна або через велику кількість помилок без їх виправлення домогтися хороших результатів просто неможливо.
Якщо ви прагнете до того, щоб створити інтернет-магазин з хорошими перспективами та планомірно просувати його в пошуковій видачі – вам безумовно варто звернутися до фахівців в питаннях розробки онлайн магазинів. Веб студія Глянець може створити для вас інтернет-магазин під ключ, а також оптимізувати його для подальшого просування. Крім того, маркетологи веб студії Глянець можуть оптимізувати для вас ресурс і створити кілька маркетингових кампаній для його просування. Дизайнери, розробники та маркетологи компанії це фахівці з багаторічним досвідом і сотнями створених сайтів за спиною. Довіряючи розробку онлайн магазину нам – ви можете бути впевнені в найвищій якості вашого майбутнього ресурсу!
Ознайомитися з прикладами робіт наших фахівців і дізнатися більше про створення інтернет-магазину фахівцями веб студії Глянець, ви можете відвідавши відповідні вкладки в меню сайту. Також ви можете зв'язатися з нами за номером телефону опублікованому на головній сторінці веб сайту Глянець. Крім того, ми розмістили онлайн чат на всіх сторінках сайту, щоб якщо у вас виникне питання щодо наших послуг – ви в будь-який момент могли отримати експертну відповідь.
Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців, ви тим самим уникаєте ризику запустити інтернет-ресурс з явними та прихованими помилками. Фахівці з багаторічним досвідом з легкістю розроблять для вашого інтернет-ресурсу структуру і дизайн з урахуванням ваших побажань і нинішніх трендів. Так що звернувшись до лідерів у сфері розробки онлайн ресурсів – Глянець, ви можете бути спокійні та впевнені в тому що ваш ресурс після його запуску буде мати всі перспективи зайняти топову позицію в пошуковій видачі у вашій ніші.
4. Запити, які призвели до переходу
Цей показник може розповісти маркетологу, наскільки якісним виявилося семантичне ядро сайту і на які пошукові запити слід зробити особливий акцент. Таким чином аналізуючи даний показник маркетолог може з'ясувати, на що звернути увагу при оновленні семантичного ядра, від яких запитів слід відмовитися, а на які слід звернути особливу увагу.
Проаналізувавши показник найефективніших з точки зору отримання трафіку запитів, ви зможете домогтися великих результатів, бо зможете відокремити не популярні запити від тих, що стали найефективнішими з точки зору отримання потенційних клієнтів.
Аналіз даного показника крім усього іншого також може дати корисну інформацію для розробки маркетингової стратегії. Так що дослідження запитів на відвідування вашого сайту клієнтом – вкрай корисно, адже так ви зможете поліпшити вже наявний результат і помітно підвищити ефективність залучення клієнтів.
Крім перерахованих метрик Google Analytics може похвалитися безліччю інших, не менш важливих звітів. Проте орієнтуючись саме на ці показники ваші фахівці не тільки зможуть підготувати звіт про успішність використовуваної маркетингової кампанії, але також зможуть створювати гіпотези, за допомогою, яких надалі будуть розроблятися більш ефективні з точки зору результативності стратегії просування.
Аналіз конкурентів і чому він так важливий
На закінчення хотілося б сказати кілька слів про те, чому важливо не зациклюватися тільки на своєму сайті. Насправді для ефективного просування вам знадобиться не тільки аналіз власних показників, але також і відстеження показників ваших конкурентів. Ваші конкуренти вже могли використовувати маркетингові стратегії, які ви тільки плануєте запускати. Дослідивши успіхи конкурента вже спробував на себе вподобану вам стратегію – ви та ваші фахівці можете зробити висновки щодо її ефективності. Рішення про дослідження успіхів і показників конкурентів, може сильно вплинути на успішність вашого бізнесу, бо вам не доведеться вчитися на власних помилках, ви зможете вчитися на помилках інших.
Поєднавши воєдино дані отримані під час відстеження ваших успіхів у просування з даними, отриманими від спостереження за вашими конкурентами – маркетологи зможуть розробити ще більш ефективну стратегію, взявши все корисне зі стратегії ваших конкурентів і інтерпретувавши це конкретно для вашого інтернет-магазину. Такий підхід здатний привести ваш інтернет-ресурс до успіху, тому дуже важливо співпрацювати виключно з фахівцями.
Замовивши створення інтернет-магазину і його подальше просування у фахівців веб студії Глянець, ви отримаєте команду фахівців найвищого рівня, здатних допомогти вашому недавно створеному сайту домогтися успіху, на який у конкурентів пішли роки. Грамотний аналіз даних разом з філігранною оптимізацією і чудовим дизайном від нашої команди може стати ключем до вашого успіху, так що не втрачайте час! Замовте створення – оптимізацію і просування вашого інтернет-магазину сьогодні — і запустіть успішний веб ресурс, здатний з легкістю обійти ваших конкурентів в ніші – вже завтра!