Створення стратегії просування інтернет-магазину: Тонкощі процесу
Створення стратегії просування інтернет-магазину: Тонкощі процесу
Розробка онлайн магазину це кропіткий процес, що вимагає від фахівців максимум уваги. Попри це в процесі створення інтернет-магазину під ключ початківці фахівці часто припускаються помилок, через які надалі сайти втрачають частину своїх перспектив, а їх власникам доводиться вкладати більше грошей в просування, для отримання бажаних результатів.
Уникнути подібної ситуації можна звернувшись до фахівців і компаній, що відносяться до лідерів в ніші створення інтернет-ресурсів – таким як Глянець. Веб студія Глянець вже 13 років займається створенням сайтів і за цей час ми стали кращими у своїй справі. Переконатися в найвищій якості веб сайтів, а також ознайомитися з відгуками клієнтів веб студії Глянець, ви можете скориставшись меню сайту, але в цій статті мова піде не про це.
Процес просування інтернет-магазину вимагає не менше уваги та вправності від фахівців, ніж його створення. Проте на відміну від розробки – у випадку зі створенням стратегії SEO-просування, шанс помилитися куди вище. Але як же розробити стратегію для просування інтернет-магазину? Як саме фахівці створюють стратегії для просування і на які аспекти варто звернути увагу в цьому питанні? Про це ми й поговоримо в цій статті, почнемо!
Розробка стратегії пошукового просування, що важливо врахувати, щоб стати лідером своєї ніші
Пошукове просування - є невід'ємною частиною розвитку сайту. Попри те, що ефективність РРС куди вище, ніж у стандартної SEO оптимізації, вартість РРС в окремих нішах вже давно переступила за рамки привабливого маркетингового каналу. Тепер РРС сприймається як простий і швидкий варіант отримати хорошу статистику – без будь-яких гарантій і за дуже високими цінами.
Зважаючи на подорожчання РРС і того факту, що пошукова система Google все частіше говорить про перевагу експертного і корисного контенту над якісною рекламою – більшість власників сайтів стали вдаватися до оптимізації своїх ресурсів. Така оптимізація, за умови відсутності критичних помилок на сайті, а також правильно зібраного семантичного ядра – може принести відмінний результат, але варто пам'ятати що пошукове просування це не просто оптимізація, а цілий комплекс дій.
Для того, щоб розробити дійсно ефективну і робочу стратегію пошукового просування – вам знадобиться заручитися допомогою фахівців у сфері маркетингу. Досвідчені маркетологи на підставі аналізу ваших конкурентів і власних знань щодо тих чи інших ніш – можуть створити для вас стратегію просування, але з чого складається сам процес створення стратегії? На які аспекти звертають увагу фахівці та чому так важливо щоб ви звернулися до хорошого маркетолога?
Процес створення маркетингової стратегії та аспекти, які варто врахувати в процесі
Як і будь-яка інша частина інтернет світу – розробка стратегії вимагає роботи відразу декількох фахівців і великого обсягу даних. Чим більше корисних даних буде використовуватися при розробці стратегії для вашого інтернет-магазину – тим ефективніше він буде просуватися і тим більше шансів, що саме ця стратегія – стане щасливим квитком для вашої організації.
Створення стратегії для просування інтернет-магазину ділиться на кілька етапів, у кожного окремого етапу є свій блок завдань, результат виконання, яких надалі та стане успіхом для компанії. Що ж стосується структури створення стратегії для SEO просування у 2021 році, то перелік пунктів, які потрібно врахувати виглядає наступним чином:
1. Розставляння пріоритетів і складні вибори
Створення інтернет-магазину вимагає від майбутнього власника вміння приймати складні рішення на благо свого веб ресурсу. У питанні SEO просуванню такою схемою також знайшлося місце. Взятися за всі аспекти сайту, їх оптимізацію і просування – просто неможливо. З цієї причини фахівці у сфері SEO просування як правило розставляють пріоритети, залежно від отриманих під час аналізу даних і побажань власника інтернет-ресурсу. Таким чином фахівцеві у сфері оптимізації та просування інтернет-магазинів за допомогою SEO – належить зрозуміти, які ніші або елементи сайту найбільш ефективно просувати в цей момент. Крім того, зупиняючи вибір на конкретних деталях сайту – фахівець повинен оцінити вартість і кількість часу, який знадобиться для досягнення цілей. Звичайно ж ідеальним рішенням стане те, що вимагає найменшу кількість коштів, але при цьому є найефективнішим. На жаль такі ситуації відбуваються вкрай рідко.
Прийшовши до спільного знаменника з власником сайту і статистикою часу і трудовитратності – фахівець у сфері SEO просування приймає підсумкове рішення, на підставі якого блоку або послуги буде будуватися його маркетингова стратегія і яким саме чином вона буде повинна допомогти інтернет-ресурсу.
2. Пошук і аналіз конкурентів
Після того як основний напрямок або сторінка, яку маркетолог буде просувати в першу чергу – визначена, настає час конкурентів. Зараз в більшості ніш спостерігається неймовірно висока конкуренція, зважаючи на великий попит після карантину і масового переселення офлайн компаній – в онлайн середу. Таке переселення призвело до того що домогтися результативного просування стає все складніше, а дістатися до перших позицій стає і зовсім не можливо. Проте грамотно скориставшись наявною у вільному доступі інформацією – ви все ж можете допомогти своєму сайту домогтися успіху.
Для того, щоб заощадити час і кошти, наступним кроком після визначення головної сторінки стане знайомство з конкурентами. У будь-якій ніші, в якій би ви не працювали – у вас завжди будуть конкуренти. Деякі з ваших конкурентів тільки вчора замовили створення сайту під ключ – а сьогодні вони вже ведуть бізнес. Також конкурентів можна зустріти серед сайтів, яким вже понад 10 років, і вони донині займають топові позиції в пошуковій видачі, завдяки грамотному використанню інструментів і наявної інформації.
Проаналізувавши сайти конкурентів, ваш маркетолог може відокремити зайві деталі від суті питання, за допомогою чого ви так само як і інші члени вашої команди – зможете особисто ознайомитися з маркетинговими каналами та списком тих інструментів, за допомогою, яких ваш конкурент досяг успіху.
Така інформація неймовірно цінна, адже на відміну від конкурентів – вам не доведеться набивати власні шишки, адже за це вже взялися інші. Зібравши всі дані про ваших конкурентів і систематизувавши їх – на руках у фахівця виявиться практично готова стратегія, в якій потрібно буде внести невелику кількість правок. Таким чином готова стратегія, заснована на знаннях фахівця в даній сфері, а також створена з урахуванням перемог і поразок ваших конкурентів – ви зможете просувати свій інтернет-ресурс практично без будь-яких проблем і витрат.
3. Оновлення та опрацювання семантичного ядра інтернет-магазину
Семантичне ядро – це фундаментальний елемент пошукового просування для будь-якого веб ресурсу. Саме по собі семантичне ядро складається з пошукових запитів користувачів, релевантних стосовно ваших послуг і продукції. Використання цих питань в контенті та сторінках інтернет-магазину дозволяють вам зробити сайт і продукцію більш релевантною стосовно пошукового запиту користувача. Таким чином ваш сайт може опинитися на перших сторінках пошукової видачі, якщо сторінки вашого веб ресурсу найбільш релевантні щодо запиту користувача.
За допомогою семантичного ядра вибудовуються найголовніші елементи сайту, воно має величезне значення, бо від його якості залежить просування і його ефективність. Наприклад, якщо в ваше семантичне ядро потрапили мінус слова – чекати великий обсяг корисного трафіку не варто.
Мінус слова – це ключові запити суміжних тематик. До таких запитів відносяться ті, що одночасно підходять для декількох видів товарів в різних нішах. Такі слова можуть привести на ваш сайт велику кількість трафіку. Однак з огляду на те що користувач шукав не ваші товари, а щось інше – використання мінус слів може сильно вплинути на показник відмов. Однак просування за допомогою мінус слів, робить маркетингову програму дорожчою. Адже попри відмінні цифри в графіку відвідуваності сайту – фактично конверсій і приросту обороту товарів – не спостерігається. Семантичне ядро інтернет-магазину може знадобитися вам для:
- Розробка структури сайту
Створюючи структуру ви можете використовувати ключові слова з семантичного ядра. Таким чином можна збільшити релевантність певних цільових сторінок і збільшити шанси на те, що ваш потенційний клієнт відвідає саме ці сторінки.
- Створення нових розділів
Орієнтуючись на найпопулярніші пошукові запити у вашій ніші, ви можете прийти до висновку, яких розділів не вистачає на вашому ресурсі. Таким чином доповнивши структуру новими сторінками можна помітно збільшити корисність вашого інтернет-ресурсу з точки зору споживача і звичайно ж залучити більше клієнтів – коштом публікації корисної та експертної інформації.
- Оптимізація посадкових сторінок сайту
Використання ключових слів їх семантичного ядра – основоположний принцип пошукового просування. Використовуючи ці запити ви тим самим робите сторінки свого інтернет-ресурсу більш релевантними стосовно пошукових запитів клієнтів, тим самим збільшуючи шанси певних сторінок потрапити на першу сторінку пошукової видачі вашого клієнта.
- Розробка контенту
В цей момент РРС переживає не найкращі часи, а пошукові системи беруть курс на якісний, корисний і експертний контент. Використання ключових слів з семантичного ядра в створенні контенту для вашого веб ресурсу, можуть допомогти інтернет-магазину повільно, але вірно рухатися до напрямку в топ пошукової видачі. Використовуючи ключові слова в контенті, ви тим самим робите його більш релевантним, а якщо ваша стаття ще й експертна і представляє якусь користь для споживачів, шанси на те, що саме ваш інтернет-магазин виявиться на перших позиціях пошукової видачі різко зростає.
- Створення перелінковки
Перелінковка між сторінками вашого інтернет-магазину – це відмінний спосіб заощадити час вашого клієнта і надати йому всі умови для зручного пошуку інформації. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ і розробивши для нього контент – ви вже знаєте, якою буде структура вашого сайту і де буде розташована та чи інша інформація. Використовуючи ключові запити з семантичного ядра і прикріплюючи до них лінки на перехід в інші розділи або на інші сторінки сайту – ви можете допомогти своєму клієнтові не тільки заощадити час на дочитування матеріалу до кінця, але і надати можливість швидко і зручно знайти сторінку, яка його зацікавила. Якісна перелінковка має величезне значення для цінності досвіду користувача, тому її не варто залишати без уваги.
Таким чином вдавшись до перерахованих вище порад, ви можете поліпшити становище свого інтернет-магазину і домогтися великих результатів в просуванні. Варто врахувати, що якщо ваш сайт вже досить старий – то оновлення семантичного ядра може бути й недостатньо для отримання цього результату. Для того, щоб визначити перелік моментів, які необхідно змінити відповідно до нинішніх трендів і вимог пошукових систем – вам варто звернутися до глибокого аудиту сайту. Провівши аудит сайту фахівець зможе підказати вам або команді фахівців, з якою ви працюєте, де саме були допущені помилки та що конкретно необхідно виправити. Після того як звіт про аудит буде готовий – ваша команда зможе приступити до роботи.
Якщо ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину під ключ - вам значно пощастило. Останнім часом відбувається найбільша кількість змін в курсі розвитку пошукових систем і приймаються найважливіші рішення. Таким чином запустивши створення інтернет-магазину сьогодні – ваш сайт вже буде розроблятися з урахуванням всіх актуальних вимог пошукових систем, а почати надалі просувати такий сайт буде куди легше, ніж вже той що існує.
Проте, для досягнення мети вам буде потрібно команда фахівців, готових створити для вас інтернет-магазин найвищого рівня. Зважаючи на високу конкуренцію будь-який компроміс може вплинути на перспективність вашого сайту, а тому вам варто звернутися до лідируючих веб студій в даній ніші. Однією з таких студій і є компанія Глянець.
Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви отримаєте інтуїтивний, якісний і актуальний ресурс з точки зору всіх вимог пошукових систем. Фахівці Глянець – це розробники, дизайнери та маркетологи з багаторічним досвідом за спиною, які створили не один десяток веб сайтів, що стали першими в пошуковій видачі. Якщо ви хочете домогтися гарних результатів і не готові миритися з постійними виправленнями помилок після співпраці з початківцями студіями – замовте створення інтернет-магазину під ключ у нас!
За 13 років роботи веб студія Глянець створила понад півтори тисячі сайтів для самих різних ніш і ми не плануємо зупинятися на досягнутому. Якщо ваша мета – лідерство у своїй ніші та ви хочете, щоб ваш сайт став першим в пошуковій видачі – вам буде потрібен якісний ресурс і ефективне просування, з чим вам також можуть допомогти фахівці веб студії Глянець. Замовивши створення і просування інтернет-магазину в компанії Глянець – ви отримаєте комплексну послугу, завдяки якій у вас буде можливість в будь-який момент запитати поради у фахівців, після того, як сайт вже буде запущений. Серед наших постійних клієнтів – компанії, що лідирують в різних нішах – і ваш інтернет-магазин може стати однією з таких компаній.
Замовте створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець сьогодні – і станьте лідером своєї ніші вже завтра!