Важливі дрібниці: Які елементи інтернет-магазину необхідно оптимізувати для ефективного просування
Важливі дрібниці: Які елементи інтернет-магазину необхідно оптимізувати для ефективного просування
Просування інтернет-магазину, як і його створення під ключ це тривалий процес, що складається з безлічі етапів. Нерідко через тривалість розробки некомпетентні фахівці починають економити час, і оптимізують лише найважливіші блоки та елементи сайту. Через такі компроміси власники ресурсів вкладаючи кошти в їх просування нерідко не можуть досягти бажаних показників.
Ще одна проблема таких компромісів полягає в тому, що, щоб знайти не оптимізовані елементи сайту, знадобиться аудит і наймання нового SEO фахівця, що також коштує грошей. Таким чином весь процес оптимізації затягується, що негативно позначається як на показниках інтернет-магазину, так і на доходах його власника.
Раніше ми вже розбирали основні елементи інтернет-магазину, які необхідно оптимізувати в першу чергу. У цій статті ми розглянемо елементи сайтів інтернет-магазинів, про які часто забувають, але які також мають чималий вплив на ефективність просування і кінцеву оцінку магазину з боку пошукової системи. Для того, щоб ваш інтернет-магазин просувався максимально ефективно, необхідно щоб всі елементи які вимагають оптимізації – були оптимізовані. В іншому випадку для досягнення бажаних показників вам знадобиться витрачати на маркетингові кампанії куди більше коштів, що може знизити рентабельність інтернет-магазину і вплинути на вашу статтю доходів.
У цій статті ми розглянемо оптимізацію блоків, про які найчастіше забувають некомпетентні фахівці, але які можуть вплинути на успіхи вашого сайту. Оптимізувавши описані нижче блоки, ви зможете збільшити ефективність просування і зробити його більш рентабельним. Крім того, замовивши оптимізацію інтернет-магазину у компетентних фахівців, ви зможете чітко позначити які блоки вам необхідно оптимізувати.
Але про які ж блоки найчастіше забувають некомпетентні фахівці, які прагнуть виконати роботу якомога швидше та отримати свої гроші? Які елементи інтернет-магазинів найчастіше залишаються без уваги некомпетентних SEO оптимізаторів і які з них можуть зіграти вирішальну роль в успіху вашого сайту? Розберемося!
Топ елементів інтернет-магазину, які найчастіше не оптимізуються
Як ми згадували раніше – оптимізація інтернет-магазину це процес, який вимагає чималого часу. Для того, щоб заощадити свій особистий час, некомпетентні SEO фахівці часто пропускають певні блоки сайту, які на їхню думку роблять найменший вплив на ефективність просування. Серед блоків, які часто залишаються без уваги можна зустріти досить важливі елементи інтернет-магазину, саме тому ми зважилися створити цю статтю.
Варто пам'ятати, що навіть якщо ваш інтернет-магазин був оптимізований повною мірою – це ще не дає гарантії того, що вам вдасться швидко досягти верхівки пошукової видачі. Слід пам'ятати, що крім якості оптимізації, також важлива якість товару і пропозицій, які ви надаєте своїм клієнтам. Фундаментом успішного просування інтернет-магазину, незмінно залишається якість його створення, тому плануючи замовити розробку онлайн магазину – виділіть час на пошук справжніх професіоналів. Чим якісніше буде розроблятися ваш онлайн магазин і чим менше помилок буде допущено в процесі його розробки – тим менше виправлень буде потрібно з боку SEO фахівця, і тим нижче ризик, що в кінцевому підсумку вам так, і не вдасться домогтися бажаних результатів без вливання великих бюджетів в просування, аудит, і наступні виправлення недоліків сайту.
Для того, щоб повністю уникнути потреби в пошуку помилок і отримати максимально оптимізований інтернет-магазин, вам варто задуматися над зверненням в так звані студії повного циклу, якою і є веб студія Глянець. Веб студія Глянець надає повний перелік послуг пов'язаних з розробкою, створенням, оптимізацією та просуванням інтернет-магазинів. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас, ви отримуєте команду фахівців з багаторічним досвідом, які створять для вас якісний, оптимізований і конкурентоспроможний інтернет-магазин. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ у нас, вам лише потрібно зателефонувати за номером телефону, розміщеному на головній сторінці сайту Глянець або скористатися іншою контактною інформацією з вкладки контакти. Отримати консультацію щодо створення сайту і відповіді на ваші запитання, ви можете скориставшись онлайн чатом, який ми розмістили на всіх сторінках веб студії Глянець.
Повертаючись до некомпетентних фахівців у сфері SEO оптимізації, варто згадати блоки, до яких, як правило, такі фахівці не доходять. Щоб ця стаття була дійсно корисною для вас, ми також описали більшу частину робіт, які необхідно виконати досвідченому SEO фахівцеві для того, щоб домогтися необхідних для ефективного просування показників від сторінок, про які часто забувають. І так, перелік блоків інтернет-магазину, і блоків сайту від оптимізації, яких найчастіше відмовляються некомпетентні SEO фахівці, виглядає наступним чином:
1. Сторінки категорій
Всупереч думці багатьох некомпетентних фахівців, точкою входу нових користувачів часто стає не головна сторінка інтернет-магазину або сторінка конкретного товару, а саме сторінка категорії. Часто користувач не шукає конкретну модель, йому необхідний тип пристрою. Запропонувавши своєму покупцеві не конкретний товар, а категорію товарів, ви тим самим можете показати йому те, наскільки у вас великий вибір. Водночас оптимізація саме сторінки категорій може позитивно позначитися на вашому доході. Якщо користувач буде потрапляти не на головну інтернет-магазину і не на картку конкретного товару, а на сторінку, де розташовані позиції від різних виробників того типу товарів, що йому необхідний – шанси того, що клієнт купить позицію дорожче, ніж він планував – збільшуються.
Як ми вже з'ясували оптимізація сторінки категорій це необхідний захід, який може відчутно позначитися на прибутку вашого сайту. Але як же її оптимізувати. Для того, щоб домогтися необхідного ефекту, SEO фахівцю буде потрібно:
Оптимізувати текст
Скориставшись ключовими словами з семантичного ядра інтернет-магазину, SEO фахівець зможе оптимізувати весь текст, наявний на сторінці категорії. Таким чином ця сторінка буде частіше виявлятися в пошуковій видачі, що зрештою збільшить кількість трафіку який приходить саме з цієї сторінки.
Створення суміжних списків
Такі списки добре позначаються на загальній навігації сайту інтернет-магазину. За допомогою посилань і перелінковки, SEO фахівець зможе спростити перехід клієнта з однієї сторінки яка його цікавить на іншу, що в загальному рахунку позитивно позначиться на досвіді користувача. Також використання таких списків і клікабельних заголовків, може спростити індексацію сторінок інтернет-магазину. Завдяки клікабельним заголовкам, пошуковим роботам буде куди простіше знайти потрібну сторінку, а значить і шанси того, що саме ця сторінка вашого інтернет-магазину виявиться в лідерах пошукової видачі – збільшаться.
Правильно оформити метатеги
Правильно оформлені метатеги – це квиток для вашої сторінки категорій і топа пошукової видачі. Чим більш релевантними будуть метатеги – тим вище їх релевантність по відношенню пошукового запиту клієнта буде з точки зору пошукових роботів і тим вище шанс, що саме ваш інтернет-магазин потрапить в топ пошукової видачі по конкретному запиту.
Якісна робота SEO оптимізатора зі сторінками категорій, може надати вкрай позитивний вплив на успішність просування вашого інтернет-магазину. Завдяки SEO фахівцеві ваші сторінки категорій зможуть приносити більше трафіку, а значить і кількість потенційних покупців і кількість виконаних цільових дій будуть збільшуватися.
2. Сторінки товарів
Ці сторінки по праву вважаються одними з найефективніших в питаннях збору трафіку. Залежно від того, яким саме товаром ви займаєтеся – може залежати й ефективність тих чи інших сторінок інтернет-магазину. Якщо ви займаєтеся продажем великогабаритної техніки для будинку, то швидше за все найбільш ефективною в питаннях трафіку буде сторінка категорії. Якщо ж ви займаєтеся продажем смартфонів, то в такому випадку найбільш важливим постачальником трафіку буде сторінка товару.
Для того, щоб домогтися найбільшої ефективності від сторінки товарів, SEO фахівцеві буде потрібно:
- Використовувати повну назву конкретного товару в заголовку H1.
- Створити Title і Description з використанням повної назви конкретного товару, а також скористатися ключовим словом з семантичного ядра інтернет-магазину.
- Створити текстовий опис для кожного продукту – тут важливо врахувати, що грамотний опис продукту з використанням ключових слів з семантичного ядра може допомогти сторінці товару набрати більше користувачів з пошукової видачі. Водночас опис має бути корисним і інформативним і не викликати у споживача негатив по відношенню не тільки до конкретної сторінки, але і до всього інтернет-магазину в цілому.
- Додати якісні оптимізовані зображення – про те як проходить оптимізація зображень з метою прискорення завантаження сайту інтернет-магазину ми вже згадували в інших статтях нашого блогу.
- Додати швидкі кнопки – такі кнопки можуть скоротити шлях потенційного покупця від ознайомлення з інформацією про конкретний товар до безпосередньо покупки. За допомогою таких кнопок фахівець може помітно збільшити кількість конверсій, так користувачам буде потрібно зробити набагато менше дій для отримання одного і того ж результату.
Як слід оптимізувавши сторінку кожного товару Title і Description фахівець, може зробити помітний вплив на успішність просування вашого інтернет-магазину. Тут важливо розуміти, що саме ці сторінки стають одними з останніх кроків клієнта перед оформленням замовлення, а тому важливо щоб на сторінці товару все було оптимізовано і зроблено на вищому рівні.
3. Створення внутрішньої перелінковки між сторінками вашого інтернет-магазину
Як ми вже багато разів говорили раніше – одним з головних параметрів в наші дні для пошукових систем, є комфорт користувача. Для того, щоб користувач пошукової системи зміг отримати найбільш цінний досвід, важливо щоб всі сторінки вашого інтернет-магазину завантажувалися швидко, а для пошуку сторінки яка цікавить клієнта йому не доводилося блукати по всьому сайту. Одним з кращих інструментів для навігації по сайту, є створення внутрішньої перелінковки.
Внутрішня перелінковка здійснюється шляхом прив'язки до конкретних ключових запитів посилань на конкретні сторінки або розділи сайту. Таким чином вирішивши прочитати опис товару або сторінку, користувачеві немає потреби витрачати свій час на пошук конкретної сторінки. Якщо щось зацікавило його в процесі серфінгу по сайту, він просто може клікнути на слово, яке пов'язане з елементом сайту або конкретною сторінкою, яка його зацікавила - і в один клік опинитися на ній.
Рішення про налаштування перелінковки вкрай позитивно позначається на ставленні користувача до інтернет-магазину і сайту, яким він користується. Лояльність з боку клієнта нерідко призводить до того, що він стає постійним клієнтом, а це своєю чергою дуже важливо для розвитку успішного бізнесу.
Надавши своїм клієнтам можливість комфортно обирати товари або пересуватися по всіх сторінках сайту в один клік – SEO фахівець тим самим робить досвід користувача більш корисним і комфортним, що надалі позначається на враженнях клієнта і його бажанні купувати товари саме на вашому сайті.
Кожен з перерахованих елементів сайту часто пропадає з поля зору недосвідченого або некомпетентного Title і Description фахівця. Для того, щоб виправити помилки допущені таким фахівцем – професіоналу буде потрібно чимало часу. Вся дилема в тому, що для пошуку таких проблем необхідний глибокий аудит сайту, через що виправлення помилок ресурсу може затягнутися.
Будь-який простій у сфері інтернет торгівлі негативно позначається на просуванні та доходах інтернет-магазину, а тому подібної ситуації треба максимально уникати.
Для того, щоб позбутися від потреби надалі наймати окремого фахівця для аудиту сайту, кращим рішенням буде заздалегідь звернутися до професіоналів. Веб студія Глянець надає повний спектр послуг пов'язаних зі створенням, оптимізацією і просуванням інтернет-магазинів. Завдяки цьому в команді Глянець зібралися виключно кращі фахівці у своїх нішах. Ось уже 13 років ми займаємося створенням інтернет-магазинів під ключ і за цей час ми стали лідерами в даній ніші.
Завдяки виключно професійному підходу, а також великий і досвідченій команді, ми не збираємося зупинятися на досягнутому, і постійно співпрацюємо з безліччю компаній. Більшість з наших клієнтів – це лідери своїх ніш не тільки в Україні, а й за кордоном.
Почавши свій бізнес в інтернеті з роботи з лідером у сфері створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів, ви можете бути впевнені в якості веб ресурсу, який створюють для вас. Наші фахівці подбають про те, щоб ваш сайт не тільки відповідав всім нинішнім трендам, але і був оформлений відповідно до ваших побажань. Таким чином замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви гарантовано отримаєте якісний інтернет-ресурс, готовий не тільки скласти конкуренцію іншим інтернет-магазинам, але і стати лідером у вашій ніші.
Почніть свій бізнес з роботи з лідерами ніші, запустіть інтернет-магазин своєї мрії разом з командою веб студії Глянець!