Створення успішного інтернет-магазину у 2021 році
Створення успішного інтернет-магазину у 2021 році
Розробка онлайн магазину це шлях, на який встає безліч підприємців по всьому світу щодня. Продаж товарів за допомогою створеного під ключ інтернет-магазину, це один з найпопулярніших напрямків бізнесу в наші дні. Торгівля товарами за допомогою інтернет-магазину щорічно приносить сотні мільйонів доларів, але далеко не кожен сайт здатний хоча б окупити себе.
Пандемія, що захлеснула весь світ кілька років тому донині чинить тиск на споживачів і бізнесменів. У наші дні створити дійсно успішний бізнес у сфері торгівлі можна виключно за допомогою сайту, адже це єдина гарантія, що ви зможете продавати свої продукти та при цьому не будете порушувати закон.
Ще після першого локдауну всім стало зрозуміло, що створення інтернет-магазину під ключ – надійний спосіб вижити в реаліях карантинних обмежень. І ось нові карантинні обмеження на порозі, а власники офлайн магазинів стрімголов біжать до фахівців, щоб створити для свого бізнесу сайт, за допомогою якого вони зможуть реалізовувати продукти та отримувати прибуток. Але чому ж дістатися до прибутку вдається не всім?
Насправді торгівля в інтернеті настільки популярна, що для того, щоб почати отримувати прибуток – вам буде потрібно докласти чимало сил і витратити велику кількість часу на підготовку свого сайту до боротьби за першість серед конкурентів. Крім того, ваша пропозиція повинна бути максимально комфортною для споживача, а використання вашого сайту не повинно викликати у клієнта ніяких проблем. Досягти такого результату без команди фахівців дуже складно, а кількість процесів для досягнення такої мети – просто зашкалює.
Для того, щоб максимально докладно описати кожен окремий пункт і кожен процес, який буде необхідний вашому інтернет-магазину, ми вирішили розділити цю тему на кілька статей. Таким чином ви зможете більш детально розглянути кожен етап створення успішного інтернет-магазину і замовляючи розробку такого магазину будете розуміти на які процеси скільки часу може знадобитися.
У цій статті ми детально розглянемо оптимізацію інтернет-магазину і все що з нею пов'язано. Ми постараємося відповісти на питання для чого необхідно оптимізувати інтернет-магазин? Чому так важливо щоб створенням інтернет-магазину займалися фахівці високого рівня? Як контент на сторінках вашого сайту може відбитися на його успіхах в просуванні та нарешті, чому не варто нехтувати оптимізацією сайту на догоду інших потреб сайту, почнемо!
Оптимізація інтернет-магазину – необхідність або маркетинг
Власники інтернет-магазинів займають хороші позиції в пошуковій видачі, не з чуток знають як важлива оптимізація сайту для успіху бізнесу. Ті ж підприємці, хто тільки планують замовити створення інтернет-магазину під ключ часто припускають, що оптимізація, це пережиток минулого або зовсім не важливий етап, без якого їх сайт з легкістю зможе обійтися.
Насправді саме від якості оптимізації інтернет-магазину у 2021 році багато в чому залежить успіх вашого бізнесу. Вся річ у тому, що відповідність всім вимогам пошукової системи в поточний момент дозволяє сотням сайтів просуватися вгору в пошуковій видачі, в той час, як сайти які не відповідають вимогам пошукових систем навпаки, опускаються все нижче. Якщо говорити просто, то оптимізація інтернет-магазину це процес, в ході якого фахівці намагаються зробити ваш сайт більш відповідним для пошукової системи, внаслідок чого всі маркетингові кампанії та в цілому просування стає більш результативним. Без оптимізації інтернет-магазину, а конкретно впливу на певні показники та блоки вашого сайту – домогтися успіху і як наслідок – прибутку у вас не вдасться.
З чого ж складається оптимізація інтернет-магазину? Що саме оптимізують фахівці та чому SEO вважають одним з найефективніших методів просування, не зважаючи на його низьку результативність Розгляньмо це питання докладніше.
SEO і чому воно необхідне для вашого сайту
SEO – або пошукова оптимізація, як часто називають, цей метод просування, це інструмент, за допомогою якого недавно створений сайт може отримати своїх перших відвідувачів в довгостроковій перспективі – може просуватися все вище в пошуковій видачі. Суть пошукової оптимізації полягає у двох факторах, а саме відповідність вимогам пошукової системи та її трендам, а також надання максимального комфорту для клієнтів магазину. Створення ідеальних умов для відвідувачів інтернет-магазину і відповідність певним вимогам пошукової системи, і є основоположними цілями пошукової оптимізації.
В такому випадку SEO оптимізація інтернет-магазину дозволяє власнику сайту домогтися:
- Кращих позицій сайту в пошуковій видачі.
- Збільшити кількість запитів, за якими буде ранжуватися інтернет-магазин.
- Зробити сніпети більш клікабельними.
- Домогтися кращого утримання відвідувачів сайту.
- Вплинути на конверсію і збільшити даний показник шляхом збільшення кількості потенційних клієнтів, і як наслідок – збільшити кількість проданих позицій.
Серед результатів SEO не вдасться знайти елемент, який не буде позитивно позначатися на успіхах вашого сайту. Саме показник конверсій, позиція в пошуковій видачі й також утримання відвідувачів сайту, багато в чому позначаються на загальних успіхах сайту, і його перспективності в майбутньому. Але як домогтися бажаних показників і результатів за допомогою SEO? На що конкретно необхідно звернути пильну увагу і які елементи сайту варто розглянути в першу чергу, плануючи SEO оптимізацію?
SEO оптимізація інтернет-магазину: покрокова інструкція
SEO оптимізація і пошукове просування це нехай і найповільніший, але й найрезультативніший метод просування сайту. За допомогою SEO ви можете домогтися постійного збільшення кількості відвідувачів, а при належній якості контенту та інформації, що публікується, SEO може привести ваш сайт на першу сторінку видачі.
Для того, щоб домогтися таких результатів, в першу чергу, важливо щоб ваш інтернет-магазин створювався з урахуванням всіх нинішніх вимог і трендів у сфері просування сайтів. Необхідно щоб на сайті, були відсутні грубі помилки, а всі елементи знаходилися на своїх місцях. Для того, щоб створити якісний інтернет магазин, вам буде потрібна допомога цілої команди досвідчених фахівців, тому підбору студії по створенню сайтів варто приділити особливу увагу. Якщо ж ви хочете гарантовано отримати якісний інтернет-магазин і не готові витрачати час на пошуки веб студії – відразу зверніться до лідерів даної ніші. Так ви зможете замовити створення інтернет-магазину під ключ у лідерів в даній сфері та отримати конкурентоспроможний, якісний інтернет-ресурс. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець – вам необхідно лише зв'язатися з нашим представником за допомогою номера телефону, опублікованого на головній сторінці сайту Глянець. Для того, щоб познайомитися з прикладами наших робіт або дізнатися більше про послуги, які ми надаємо – вам достатньо буде скористатися меню сайту та обрати відповідну сторінку.
Ваш інтернет-магазин вже створений і тепер настає час оптимізації. З чого ж почати? Почати варто з того, що якісніша оптимізація проводиться в процесі створення сайту. Таким чином SEO фахівець може виправити вже наявні помилки та при цьому для цього йому не знадобиться перевертати з ніг на голову всю структуру сайту, попутно вносячи виправлення. Замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви також можете замовити оптимізацію сайту, через те, що Глянець є студією повного циклу. Якщо ж ви вже володієте інтернет-магазином і вам необхідна оптимізація, то далі ми детально розглянемо всі блоки, на які варто звернути увагу. До числа елементів сайту, які необхідно буде оптимізувати вашому SEO фахівцеві, варто відразу віднести:
Структуру інтернет-магазину
Структура сайту це послідовність сторінок і вкладок, якими буде користуватися ваш потенційний покупець в процесі пошуку необхідного йому товару, і подальшого оформлення замовлення. Структура інтернет-магазинів, як правило, має ієрархічний характер, тобто від головної сторінки розходяться посилання до всіх інших. Таким чином чим далі сторінка від головної, тим менш вона вагома, але її внесок в загальну статистику інтернет-магазину менш вагомим від розташування не стає.
Замовляючи створення інтернет-магазину під ключ, кращим рішенням буде відразу запустити оптимізацію структур. Вся річ у тому, що SEO фахівці часто вносять корективи в раніше заплановану структуру, з метою поліпшити її показники та швидкість її ранжування.
Від того наскільки якісно опрацьована структура, залежить швидкість індексації сторінок інтернет-магазину. Правильно спланована структура може допомогти вашому сайту почати ранжуватися раніше, ніж заплутана структура ваших конкурентів. Крім того, інтуїтивність структури часто впливає на показник відмов з боку споживачів і загальні враження користувача від вашого сайту. Для того, щоб надати своєму потенційному покупцеві максимально комфортний і цінний досвід користувача, важливо щоб ви заздалегідь спланували структуру, а після з нею ознайомився SEO фахівець. Виправлення і коригування які вносяться SEO фахівцем можуть зіграти вирішальну роль в процесі просування інтернет-магазину, позначившись на ньому або позитивно, або негативно.
Працюючи з професіоналом ви можете бути впевнені в тому, що підсумковий результат співпраці буде якісним, саме тому не варто довіряти оптимізацію сайту інтернет-магазину новачкам у сфері SEO. Якщо ви плануєте замовити створення інтернет-магазину і паралельно запустити його оптимізацію – замовте розробку онлайн магазину у команди веб студії Глянець. Наші фахівці розроблять для вас онлайн магазин і зроблять його структуру максимально зручною як для користувача, так і для пошукових роботів.
Семантичне ядро і ключові слова
Ключові слова це інструмент, який використовується в SEO просуванні та користується найбільшою популярністю. Завдяки збору семантичного ядра і розподілу ключових слів по сайту, можна домогтися кращого ранжування, а ваш сайт куди частіше стане з'являтися на екранах потенційних клієнтів.
Створення семантичного ядра це трудомісткий процес який вимагає від фахівця досвіду і витримки. Вся річ у тому, що ключові слова – це всі популярні пошукові запити, пов'язані з товарами вашої ніші. Для того, щоб обробити, такий обсяг інформації та відзначити найбільш ефективні ключові слова, можуть знадобитися години, і дні роботи. Не варто забувати й про підсумкову кількість ключових запитів, адже стандартне семантичне ядро інтернет-магазину може налічувати кілька сотень тисяч таких запитів.
Багато в чому якість семантичного ядра залежить від того, чи присутні в ньому мінус слова. Мінус слова це ключові запити, які в рівних ступенях співвідносяться як з вашою, так і з абсолютно іншою нішею. Проблема таких слів полягає в тому, що вони можуть привести на ваш сайт не цільовий трафік, який не зацікавлений у здійсненні цільових дій, через що показник конверсії не досягне бажаних значень. Водночас через нецільовий трафік зростає відсоток відмов, адже користувачі відвідуючи ваш сайт розуміють, що пошукова система помилилася і надала їм не той ресурс.
Крім пильного аналізу кожного ключового запиту і фільтрування семантичного ядра від мінус слів, фахівцеві також необхідно розподілити всі слова з семантики по сторінках вашого онлайн магазин. Саме через розміщення ключових слів SEO фахівцям нерідко доводиться вносити зміни у вже наявну структуру, створювати додаткові розділи та сторінки, в яких використовуються певні сегменти семантичного ядра інтернет-магазину.
Не зважаючи на величезний обсяг роботи з семантикою і ключовими запитами – саме вони допомагають просуватися сайту, і завдяки їм підсумкова кількість трафіку поступово починає зростати. Не зважаючи на це надмірна кількість ключових слів може зіграти з вами злий жарт. Якщо на сайті або сторінці пошукові роботи помітять переспам – шанс того, що ваш сайт відправиться під фільтр і на нього будуть накладені ті чи інші санкції пошукової системи – помітно збільшується. Саме тому важливо, щоб створенням семантичного ядра, його кластеризацією, фільтруванням і безпосереднім розміщенням ключових слів займався досвідчений фахівець.
Оптимізація мета тегів
Мета теги це те, що допомагає пошуковій системі швидше знаходити ваш сайт і публікувати його в пошуковій видачі. Всі проіндексовані сайти пошукової системи зберігаються в каталозі, звідки пошукові роботи й знаходять їх для публікації на екрани користувачів. Чим краще сформульовані мета теги – тим більше шансів, що саме ваш сайт виявиться серед перших в пошуковій видачі та тим більше шанс, що користувач вдасться саме до ваших послуг, або замовить саме ваш товар.
Для того, щоб домогтися таких результатів важливо дотримуватися кількох правил створення мета тегів, а саме:
- Створювати унікальні мета теги – у кожної сторінки має бути унікальна назва та опис.
- Наявність ключових слів в мета тегах – не варто забувати про те, що саме за допомогою ключових слів пошукова система знаходить сторінки вашого інтернет-магазину, релевантні стосовно пошукового запиту користувача.
- Певна довжина мета тегів – з кожним новим оновленням оптимальна довжина мета тегів змінюється.
Фахівці у сфері SEO оптимізації та просування, постійно стежать за всіма змінами, і новими трендами, а тому звертаючись до досвідченого фахівця, ви свідомо знижуєте ризик помилки з його боку, і підвищуєте якість підсумкової оптимізації вашого інтернет-магазину.
Оптимізація зображень на сайті інтернет-магазину
Одним з найголовніших елементів інтернет-магазину, по праву можна вважати фотографії товару та інші зображення. Згідно зі статистикою, користувачі насамперед оцінюють зовнішність товару і вже після приймаються за дослідження характеристик. Крім того, великий відсоток покупців свідомо купують товари, які не можуть похвалитися кращими характеристиками, але при цьому мають відмінний зовнішній вигляд. Таким чином можна прийти до висновку, що від якості зображень і їх місця розташування може залежати успішність вашого інтернет-ресурсу, і те, скільки товарів ви зможете продати.
Крім підбору гарних зображень, вам також не варто забувати про правильні формати та розміри використовуваних зображень. Чим більше займає місця зображення – тим сильніше вплив цього зображення на підсумкову швидкість завантаження сайту, що також є дуже важливим параметром як для клієнтів, так і для пошукової системи. Для того, щоб досягти максимальної швидкості завантаження, необхідно щоб SEO фахівець, оптимізував всі зображення. Також можна використовувати зображення в найбільш відповідних форматах, що своєю чергою може скоротити тривалість завантаження сайту і дозволить вам дещо підвищити рейтинг вашого ресурсу з боку пошукової системи.
Цей перелік не можна назвати повним, через те, що SEO оптимізація повністю охоплює всі елементи вашого інтернет-ресурсу. Саме тому ми вирішили описати блоки сайту і моменти, що вимагають SEO оптимізації в першу чергу. Для того, щоб поліпшити показники вашого інтернет-магазину і домогтися ще більших успіхів, SEO фахівцю потрібно не тільки виконати все вищеописане, але також оптимізувати й інші елементи інтернет-ресурсу. Що ж стосується інших елементів які вимагають оптимізації – дізнатися про них більше ви можете в статті нашого блогу.
Якщо ви хочете домогтися максимальної результативності від створення і просування свого інтернет-магазину – зверніться до фахівців веб студії Глянець. Завдяки злагодженій роботі нашої команди та її професіоналізму, ми змогли стати кращими серед студій України у сфері створення, та просування інтернет-ресурсів. Так що якщо ви хочете створити максимально актуальний, перспективний і оптимізований інтернет-магазин – зателефонуйте за номером на головній сторінці або замовте створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець скориставшись іншими даними з вкладки "контакти".