Створення інтернет-магазину: Блог як інструмент просування
Створення інтернет-магазину: Блог як інструмент просування
Розробка онлайн магазину це ідея, яка все частіше відвідує підприємців і аж ніяк не спроста. Такий формат бізнесу вкрай привабливий тим, що ви можете максимально урізати графу витрат при цьому помітно розширити перспективи графи доходів. Розробка онлайн магазину відкриває величезні можливості для всіх хто планує нею займатися, але не варто забувати про те, що це складний процес.
Створення інтернет-магазину під ключ, це послуга яку ви можете замовити у веб студії Глянець. Звернувшись до нас ви гарантовано отримаєте якісний ресурс, розроблений руками кращих фахівців України. Серед наших партнерів провідні компанії України та ближнього зарубіжжя. Замовивши створення інтернет-магазину у веб студії Глянець, ви зможете не тільки отримати інтернет-магазин, але і його оптимізацію. Веб студія Глянець є студією повного циклу, так що працюючи з нами ви можете запустити свій інтернет-ресурс вже оптимізованим і підготовленим до всіх факторів ранжування обраної вами пошукової системи. Крім того, веб студія Глянець також створює маркетингові кампанії, які допоможуть вам залучити перших клієнтів відразу після створення і запуску самого сайту. Таким чином, звернувшись до нас, ви зможете в найкоротші терміни вийти на ринок і почати продавати свої товари клієнтам.
Просування інтернет-магазину це важливий етап життя бізнесу. Замовивши розробку онлайн магазину, ви можете отримати якісний сайт, але яким би він не був якісним – без хорошої маркетингової кампанії вам не обійтися. Ваші клієнти повинні швидко і просто знаходити ваш сайт в пошуковій видачі, а домогтися цього можна лише задіявши всі маркетингові канали.
Одним з методів просування інтернет-магазину в пошуковій видачі є SEO. SEO може допомогти вам залучити клієнтів завдяки релевантності сторінки вашого інтернет-магазину, але для досягнення такого результату належить попрацювати. На відміну від корпоративного сайту, де розміщення оптимізованої інформації на сторінках виглядає більш ніж звичайно – у випадку з інтернет-магазином розміщення оптимізованих текстів стає складнішим. Вся річ у тому, що ви просто не можете додати тексти в потрібній кількості, потрібних обсягів навіть якщо займете ними всі картки товарів свого магазину.
Єдиним виходом як наповнити інтернет-магазин оптимізованим контентом при цьому не створюючи ніяких незручностей для клієнтів, є розробка блогу інтернет-магазину і саме про неї ми поговоримо далі.
Блог – універсальний інструмент для просування у 2022 році
Початковим завданням інтернету була бібліотека. За задумом творців, інтернет повинен був стати найбільшою бібліотекою, де зібрані сотні тисяч джерел знань. У наші дні інтернет використовується для покупок, замовлення їжі, оформлення документів і звичайно ж для отримання знань. В інтернеті є безліч цікавих знань, які можуть вам стати в пригоді та на науках даний перелік не закінчується.
Плануючи покупку дорогого смартфона кожен користувач намагається якомога більше дізнатися про нього. Такі знання дозволяють йому куди холоднокровніше оцінювати ситуацію і приймати рішення, чи вартий обраний ним смартфон своїх грошей чи ні. Але для прийняття такого рішення необхідна інформація і зручно якби вона була прямо на сайті магазину, де користувач вже пригледів для себе телефон.
Створення блогу для інтернет-магазину це стратегія, яка часто використовується онлайн магазинами самих різних розмірів. Така стратегія відмінно підходить незалежно від того, що ви продаєте, адже для кожного товару можна знайти релевантну інформацію.
Замовляючи створення інтернет-магазину під ключ, вам бажано вже знати, яка інформація буде у вашому блозі, і якими даними ви будете наповнювати свій блог. Але що з себе представляє блог і чи потрібен він інтернет-магазину? У цій статті ви зможете дізнатися, яким контентом варто наповнювати блог інтернет-магазину? На що звернути увагу при створенні блогу для магазину, а також наскільки ефективна така стратегія. Відповіді на ці та інші питання вже чекають вас в наступному блоці.
Чому блог такий ефективний для інтернет-магазинів
Як ми вже говорили раніше, блог це вмістилище інформації, яка може бути цікавою і корисною для користувачів. Плануючи дорогу покупку користувач прагне дізнатися про товар якомога більше і буде дуже зручно якщо у вашому інтернет-магазині присутній не тільки сам товар, але і докладний його огляд. Така кількість інформації багато в чому може вплинути на лояльність користувача щодо вашого інтернет-магазину і звичайно ж допомогти йому вирішити, чи варто купувати у вас щось чи ні.
Замовляючи розробку онлайн магазину слід пам'ятати, що це досить тривалий процес і у нього є свій кінець. До кінця розробки у вас вже повинен бути матеріал для блогу, адже тільки так ви відразу після розробки зможете зайнятися просуванням за допомогою пошукової оптимізації.
Створення блогу забирає багато сил і засобів, але чи варто воно того? Щоб відповісти на це питання, необхідно розібратися, що блог здатний дати інтернет-магазину. Відповідь на це питання виглядає наступним чином:
1. Відвідуваність і фактори поведінки
Багато користувачів шукають інформацію в інтернеті щодня. Наявність у вашому блозі необхідної користувачеві інформації, може не тільки підняти йому настрій, але і залучити до вашого інтернет-ресурсу. Таким чином, чим точніше і чим ефективніше надана вами інформація – тим більше шансів, що користувач зверне на неї увагу.
Не варто також забувати й про релевантність самої інформації. Релевантність це співвідношення наданої вами інформації до пошукового запиту користувача. Чим точніше ви потрапите в біль клієнта, і чим ефективніше буде надана вами інформація – тим вище ваш сайт буде надаватися в пошуковій видачі. Саме так і працює пошукова оптимізація.
2. Постійний потік потенційних клієнтів
Як ми вже говорили раніше – користувачі постійно шукають відповіді на свої питання в інтернеті. Світ технологій часто змінюється, так само як і мода. Постійно оновлюючи інформацію у своєму блозі та роблячи її все більш релевантною щодо пошукових запитів користувачів, ви тим самим можете залучати до себе ще більше аудиторії. Відвідуваність це вкрай важливий показник для інтернет-магазину, але куди важливіше той факт, що чим більше користувачів відвідує ваш інтернет-магазин – тим більше потенційних клієнтів у вас буде. Таким чином, постійно оновлюючи інформацію у своєму блозі та грамотно оптимізуючи її під пошукові запити користувачів ви можете постійно відповідати на питання потенційних клієнтів, підвищувати рівень їх лояльності та довіри до вашого інтернет-магазину, і врешті-решт мотивувати зробити покупку саме у вас.
3. Збільшення кількості зовнішніх посилань
Зовнішні посилання це також інструмент для просування інтернет-магазину. Чим більше посилань про ваш інтернет-магазин в інтернеті, тим ефективніше він просувається. З останніми оновленнями від Google ефективність нарощування посилальної маси була помітно знижена, і все ж вона здатна привести ваш онлайн магазин до результату.
Користувачі постійно діляться цікавою для них інформацією. Якщо тексти й медіафайли розміщені на вашому сайті зуміють їх зацікавити – шанс того, що ваша зовнішня посилальна маса збільшиться стане вищим – і відвідувачів стане куди більше. Вся річ у тому, що навіть пересилаючи ваші посилання і публікуючи їх у своїх соціальних мережах клієнти збільшують ймовірність приходу нового трафіку на ваш сайт, а це вкрай важливо для успішного інтернет-магазину.
4. Перелінковка між сторінками
Перелінковка – це один з методів спрощення навігації на сайті інтернет-магазину і корпоративного сайту. Замовляючи розробку онлайн магазину, вам слід заздалегідь продумати структуру свого сайту так, щоб вона була інтуїтивна. Таким чином, ви зможете уникнути плутанини з боку користувачів і покупці зможуть швидше знаходити необхідні їм товари.
Не зважаючи на всю інтуїтивність структури – з часом інтернет-магазин розширюється. Орієнтуватися між його сторінками стає все складніше і тут вам на допомогу може прийти перелінковка. За допомогою перелінковкі ви можете прикріплювати посилання на тематичні сторінки прямо до слів в тексті. Так, якщо користувач знайде щось цікаве для себе – він зможе клікнути по слову і перейти на необхідну йому сторінку.
Створюючи контент для блогу ви тим самим залучаєте користувачів. Відшукавши відповідь на своє питання користувач лояльний до вашого сайту, а значить якщо в тексті згадувався товар, який йому був цікавий або досі цікавий – він в один клік може перейти на сторінку з цим товаром і дізнатися про нього більше. Така можливість помітно спрощує процес знаходження клієнта на сайті вашого онлайн магазину і помітно позначається на його лояльності. Крім того, перелінковка відмінно позначається на швидкості індексації сторінки, адже під час індексації роботи враховують всі посилання, які ведуть з конкретної сторінки на інші сторінки вашого сайту. Саме так вони дізнаються що на вашому сайті й де розташовано. Даний перелік переваг блогу складно назвати повним, адже насправді у створення блогу є величезна кількість плюсів. Ми вирішили зупинитися на найголовніших перевагах цієї ідеї, щоб ви змогли вирішити для себе, чи потрібен вам блог чи ні.
Прийнявши рішення про створення блогу, вам необхідно зрозуміти, а що ж власне на ньому варто публікувати. Про те як вести блог інтернет-магазину і які фундаментальні аспекти слід врахувати під час створення інтернет-магазину під ключ, ми розглянемо в наступному блоці.
Як створити ефективний блог для інтернет-магазину
Блог це відмінний інструмент для просування вашого сайту, але багато в чому його ефективність залежить від його якості. Якісні блоги здатні підіймати інтернет-магазини з 5 сторінки пошукової видачі до першої, але для такого результату необхідно вкрай уважно підійти до процесу створення самого блогу.
Не варто забувати й про те, що якісний блог не приведе ваш інтернет-магазин до успіху без якісного інтернет-ресурсу. Якщо якість вашого інтернет-магазину залишає бажати кращого, то домогтися бажаних результатів у вас швидше за все не вийде. Плануючи запустити свій власний інтернет-магазин, вам варто вдатися до допомоги фахівців, адже тільки так ви зможете уникнути можливих помилок при розробці. Все що вам необхідно зробити, щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець це залишити заявку на розробку зв'язавшись з нашими фахівцями. Зв'язатися з представниками веб студії Глянець ви можете скориставшись номером телефону або поштою, зазначеної в контактах. Замовте розробку онлайн магазину у лідерів даної ніші в Україні, отримайте кращий інтернет-ресурс і обійдіть своїх конкурентів в найкоротші терміни.
Якщо ж у вас вже є інтернет-магазин, то перед тим як зайнятися розробкою блогу – вам варто звернутися до фахівців за аудитом сайту. Аудит сайту це процес, під час якого фахівці досліджують кожен міліметр вашого інтернет-ресурсу в пошуках помилок або неточностей. Лише виправивши всі помилки на сайті, будь-то зайві символи в коді або величезна кількість редиректів – ви зможете досягти максимальної ефективності від просування.
Як тільки всі помилки будуть виправлені ви зможете приступити до створення блогу, але що варто врахувати перед його наповненням. Закономірно, що для блогу, де користувачі будуть шукати інформацію, найважливішим критерієм є якість цієї самої інформації. Створення блогу вкрай скрупульозний процес, але звернувши увагу на основні принципи створення контенту для блогу, ви зможете досягти успіху. Що ж стосується цих основоположних факторів, які варто врахувати – їх перелік виглядає наступним чином:
1. Аналіз конкурента і використання отриманої інформації
Аналіз конкурентів це один з найважливіших елементів будь-якого етапу запуску інтернет-магазину. Слід пам'ятати, що ваші конкуренти, які на ринку вже давно – швидше за все вдавалися до допомоги фахівців, щоб проаналізувати ринок і отримати вірогідний дані про попит та інформації, яка цікавить клієнтів. У вас немає потреби окремо проводити дослідження, адже ви можете запозичити отриманий шляхом помилок досвід у своїх конкурентів – лише проаналізувавши їх. Звернувшись до фахівців, в чию юрисдикцію і перелік послуг входить аналіз інших веб ресурсів, ви зможете отримати весь досвід своїх конкурентів, при цьому не вкладаючи свої гроші в помилки та невдачі.
Плануючи запуск блогу для інтернет-магазину – зверніться до фахівців за аналізом контенту своїх конкурентів. Так ви зможете отримати картину ефективних і цікавих для клієнтів тематик і вам не доведеться публікувати дані в сліпу. Більш того, такий підхід може забезпечити вам початкові результати, адже якщо це спрацювало у схожого інтернет-магазину – найімовірніше спрацює й у вас.
2. Використання контенту різного формату
Блог це не обов'язково текст. Ви можете розширити межі форматів у своєму блозі за допомогою аудіо та відеофайлів, а також змінюючи стиль розповіді, таким чином, той чи інший стиль може підійти тій чи іншій групі вашої цільової аудиторії, а значить відсоток зацікавлених стане вище.
Крім того, не всі користувачі готові читати багатосторінкову статтю – заручившись підтримкою диктора або знявши цю статтю у вигляді сценарію на відео, ви можете надати зацікавленим користувачам більше зручностей, що безумовно відіб'ється на їх лояльності до вашого сайту.
Експериментуючи з різними форматами, ви можете знайти той, який буде ідеально підходити до тематики вашого сайту. Ви також можете скористатися даними отриманими після аналізу конкурентів, що помітно прискорить процес пошуку відповідного формату.
3. Аналіз поведінки користувачів
Слід пам'ятати про те, що всі статті у вашому блозі не тільки повинні просувати ваш сайт, але і бути корисними для користувача. Саме за корисною інформацією користувачі приходять в ваш блог і те, наскільки інформація їм допомогла – багато в чому може вплинути на ефективність роботи самого блогу.
Пошукові роботи здатні відстежувати активність відвідувачів вашого сайту на його сторінках, на підставі отриманих даних ці роботи роблять висновки про ефективність вашого контенту. Також не слід забувати й про Е.А. Т – один з найважливіших вимог до контенту на цей час.
Весь публікований вами контент повинен бути експертним і відповідати дійсності. На тлі того, що зараз саме контент стає головним двигуном сайтів в пошуковій видачі – цього моменту слід приділити особливу увагу.
Запустивши розробку блогу для інтернет-магазину, ви можете помітно вплинути на швидкість і ефективність просування сайту. Пошукове просування за допомогою блогу може не тільки підняти ваш сайт вище, але і збільшити ефективність інших маркетингових кампаній. Разом з тим блог привертає користувачів до вашого сайту і вашої компанії в цілому, так що це відмінна можливість розширити цільову аудиторію і домогтися більшої лояльності з боку клієнтів. Якщо ви думали над тим, що ж додати у свій інтернет-магазин, щоб збільшити його успіхи просування – подивіться в бік розробки блогу.
Ну а якщо ви тільки плануєте замовити створення інтернет-магазину – зверніться до веб студію Глянець. Наші фахівці докладуть всіх зусиль, щоб створити для вас чудовий інтернет-ресурс. Дізнатися більше про послуги веб студії Глянець і отримати відповіді на свої питання ви можете скориставшись інформацією з вкладки контакти або безпосередньо зв'язавшись з нашим представником за допомогою онлайн чату. Знайти онлайн чат з нашим представником ви можете на будь-якій сторінці сайту в нижньому правому куті.
Замовте створення сайту у професіоналів, і запустіть успішний бізнес разом зі студією створення сайтів Глянець!