Аналіз і оцінка сайту, для чого вона потрібна і як її провести
Багато власників сайтів дуже переживають на тему просування свого ресурсу. Падіння ресурсу у результатах пошукових сервісів на кілька пунктів вниз змушує їх думати про те, де ж була допущена помилка. Як правило, відразу і не ясно, що конкретно сталося. Чому кількість відвідувань вашого ресурсу знизилася, а продажі прагнуть до нуля. Часто таке трапляється і з молодими сервісами. У такому випадку власник може витратити багато часу на створення хорошого контенту, але кількість відвідувачів і потенційних клієнтів не буде досягати бажаних показників. Так в чому ж причина, і як її відшукати? Відповідь на це питання можна знайти в аналітиці та аналізі вашого ресурсу.
Що таке аналітика ресурсу
Аналітика інтернет-магазину, це дослідження вашого сайту в пошуках фактора, який згубно впливає на його просування або життя ресурсу в цілому. Аналітика за своєю суттю це цифри, порівняння показників вашого ресурсу до і після тих чи інших змін. Для того, що б отримати виразну відповідь “у чому ж всеж-таки причина падіння відвідувань і продажів?" Однієї тільки аналітики замало, необхідно пыдключати оцінку ресурсу.
Оцінка ресурсу, для чого вона і чим вона може допомогти
Оцінка вашого інтернет-магазину проводиться за допомогою інформації, отриманої з аналітики сайту. Крім звичайних цифр відвідувань і покупок, а також часу, який в середньому потенційний клієнт проводить на ресурсі, вам для об'єктивної оцінки сайту необхідний професіонал.
Така потреба викликана десятками різних параметрів, які ніде не враховуються. Тут і візуальний стиль, контент, оформлення панелей і вкладок, безліч того, на що творець сайту просто не зверне уваги, тоді як професіонал у два рахунки виявить, що ж не так з вашим сервісом. Ви звичайно ж можете постаратися виконати оцінку ресурсу самостійно, але э великий ризик того, що ви просто не помітите вад, бо ідею і дизайн ви розробляли самостійно.
Аналіз сайту як можливість врятувати бізнес
Аналіз сайту можна порівняти з походом до лікаря, коли людина хворіє. У докладний і правильно проведений аналіз інтернет-ресурсу входить:
- Пошук технічних помилок на сайті
- Недоліки дизайну інтернет-магазину
- Пошук факторів, які тим чи іншим чином заважають індексації вашого інтернет-магазину і його подальшого просування
- Вимірювання конверсії вашого інтернет-магазину
- Докладний розбір вашої рекламної компанії на предмет допущених помилок або в цілому неефективності структури
В результаті такого аналізу ви отримуєте вичерпну картину вашого сайту у вигляді конкретних показників і цифр. Отримавши такі дані й володіючи певним багажем знань у сфері просування інтернет-ресурсів ви без зусиль зможете визначити, в чому насправді проблема вашого інтернет-магазину і як її вирішити.
Якщо ж багажу знань в просування інтернет-ресурсів у вас немає, або ви переживаєте про те, що можете зробити помилку, рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою, дизайном і просуванням інтернет-ресурсів. За спиною у компанії 14 років досвіду і понад 1400 готових сайтів, ознайомитися з якими ви можете в портфоліо. У команді студії Глянець працюють виключно професіонали, здатні не тільки допомогти вам знайти проблему, через яку ваш інтернет-магазин став втрачати свої позиції, але і вирішити її. Ознайомитися з повним переліком послуг студії глянець ви можете перейшовши на відповідну сторінку.
Методи аналізу сайту
Існують десятки різних способів проаналізувати інтернет-ресурс. Кожен з них має свої особливості й позитивні сторони, ми ж розглянемо кілька основних з них.
1.Аналіз сайту з використанням якісних показників
Це один з найпопулярніших і на жаль поверхневих методів аналізу інтернет-ресурсу. Для того, щоб провести аналіз сайту за якісними показниками вам необхідно розуміти що таке ТІЦ і PR. Крім цих даних вам також необхідно знати вік домену, кількість сторінок і число посилань, як внутрішніх, так і зовнішніх.
Такий аналіз надасть вам приблизну картину того, що відбувається на вашому інтернет-ресурсі, але не завжди зможе відповісти на питання "а в чому ж причина". Такий метод аналізу підійде вам, якщо падіння сайту в пошукових запитах відбулося в один момент, а не поступово. Складність аналізу сервісу, який поступово опускався нижче в результатах пошукових запитів полягає в тому, що дані постійно оновлюються. Знайти саме той момент, на якому ваш сайт почав здавати позиції досить проблематично.
2.Порівняння даних характеристики, отриманих зі спеціалізованих ресурсів
Цей метод має більшу точність оцінки вашого ресурсу ніж попередній. Принцип аналізу вашого інтернет-магазину на підставі статистичних характеристик полягає в тому, щоб використовувати дані, отримані за допомогою Google Analytics. На підставі отриманих даних ви зможете:
- Виявити основні джерела трафіку на вашому ресурсі
- Оцінити ефективність рекламної кампанії
- Визначити найпопулярніші сторінки й запити, якими цікавляться споживачі
- Зрозуміти особливості своєї цільової аудиторії — про те, наскільки важливо знати інформацію про свою цільову аудиторію ви можете дізнатися відвідавши відповідну статтю.
Даний метод вигідно відрізняється від попереднього, кількістю доступних даних, але корисним може стати тільки в разі, якщо ви знаєте що з цими даними необхідно робити. Без досвіду проведення правильного аналізу інтернет-ресурсів ці дані будуть звичайними цифрами. Без належних навичок ці дані не здатны дати відповідь на питання "що ж з сайтом не так?”.
3.Симплекс метод
Цей метод в основному використовується для оцінки контенту, який ви розмістили на сторінках свого інтернет-магазину. Його суть полягає в порівнянні ключових пошукових запитів з ключовими запитами, впровадженими в ваш сайт. Якщо ключові запити на вашому інтернет-ресурсі повністю збігаються з найпопулярнішими ключовими запитами в пошукових системах, значить проблема низької відвідуваності вашого ресурсу криється не в СЕО. Як правильно провести СЕО адаптацію і чи потрібна вона насправді ви можете дізнатися в статті "Сео адаптація, міф чи реальність".
Якщо ви зіткнулися з тим, що ваш сайт став стрімко втрачати відвідувачів, а його позиція в пошукових запитах опускається все нижче і нижче, то скориставшись одним з наведених вище методів ви зможете розібратися в чому причина. Якщо ви сумніваєтеся, що вам вистачить досвіду, або що ви впораєтеся з аналізом вашого інтернет-магазину, то ви завжди можете довірити цю справу фахівцям. Команда студії Глянець допоможе вам розібратися в чому ж причина такого різкого спаду просування і допоможе повернути все на круги своя. Для того, щоб замовити відповідну послугу, вам слід перейти у вкладку контакти й зв'язатися з менеджером студії Глянець.
Висновок
Аналіз і оцінка сайту це довгий і складний процес, що вимагає від оцінювача колосального досвіду і розуміння не тільки структури безпосередньо сайту, але й настрою користувачів, розуміння як працюють пошукові сервіси та багато чого іншого. Сьогодні ми розглянули кілька способів як можна провести аналіз інтернет-магазину, але жоден з них не може дати чіткої картини того, що відбувається. Якщо ви не хочете ризикувати, і витрачати зайвий час, вам необхідний швидкий і якісний результат, то ви можете звернутися в компанію Глянець. Співробітники компанії Глянець в найкоротші терміни проведуть повний аналіз вашого ресурсу і нададуть вам відповідь, в чому ж насправді криється причина зниження відвідувань на вашому сайті. Крім цього, професіонали студії Глянець допоможуть вам вирішити цю проблему і проконсультують, у зв'язку з чим вона виникла. Для того, щоб замовити аудит вашого ресурсу, вам необхідно перейти у вкладку контакти й зв'язатися з менеджером компанії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту