Автоматизація контекстної реклами, в чому вигода і як її провести
Незважаючи на популярність використання реклами в соціальних мережах і Сео адаптації для просування інтернет-ресурсів, контекстна реклама завзято не хоче здавати позиції. Якщо алгоритми соціальних мереж поки не зрозумілі, а в СЕО вони змінюються з кожним днем, не даючи можливості повною мірою просувати свій інтернет-магазин, то з контекстною рекламою все стабільно і монолітно.
Контекстна реклама існує вже досить багато років і за цей час ресурси вже в досконалості вивчили всі алгоритми. Незважаючи на це мало хто вдається до автоматизації контекстної рекламної кампанії, не дивлячись на солідну економію коштів. Але для чого необхідна ця автоматизація, які вигоди отримує власник ресурсу з автоматизованою контекстною рекламою і як власне провести цю саму автоматизацію? Сьогодні ми постараємося розібратися в цьому питанні. Почнемо!
Що таке Автоматизація контекстної реклами
Автоматизація контекстної реклами це низка дій, наслідком яких стане автоматичне просування вашої контекстної рекламної компанії. Одним з головних корисних моментів автоматизації контекстної реклами є фактор здешевлення просування вашого ресурсу. Слід враховувати, що ресурс з неавтоматизованою контекстною рекламою вимагає постійного контролю, тоді як інтернет-магазин, де рекламна компанія автоматизована, може спокійно просуватися за допомогою контекстної реклами без безпосередньої участі власника ресурсу.
Автоматизація контекстної реклами це досить важкий процес, що вимагає цілого ряду навичок. Сьогодні ми розглянемо кілька способів як автоматизувати контекстну рекламу на вашому ресурсі, дізнаємося плюси й деталіі кожного з методів і докладніше розглянемо саму суть контекстної реклами.
Контекстна реклама та її види
Контекстна реклама це один з найстаріших видів інтернет реклами. Суть її роботи полягає у пошуку потенційних клієнтів, на підставі пошукових запитів, і просуванні тих чи інших продуктів. Контекстна реклама показується тільки тим користувачам, чиї інтереси збігаються з інтересами, прописаними в рекламній компанії. Так, наприклад, людина яка не так давно цікавилась вартістю морських коників для свого акваріума, незабаром може побачити на сторонньому сайті рекламу акваріумів збільшених розмірів, різні види корму для морських коників і прикраси для акваріуму. Саме так і працює контекстна реклама, пропонуючи вашому потенційному клієнту те, чим він теоретично може зацікавитися.
Таким чином потенційний клієнт, зацікавлений у покупці одного продукту, незабаром отримує ще кілька продуктів до ряду, про покупку яких він міг і не думати.
Незважаючи на всю популярність СЕО і соціальних мереж, контекстна реклама донині приносить трафік на сторінки інтернет-магазинів. Так що міф Сео — чи ні, вирішувати тільки вам і статистиці вашого ресурсу, ознайомитися зі статтею про СЕО адаптацію та її користь ви можете відвідавши вкладку блогу.
Контекстна реклама ділиться не кілька видів:
- Пошукова
- Банерна
- Товарна
- Відеореклама
- Компанія для мобільних додатків
Кожен з видів контекстної реклами тим чи іншим методом провокує покупця на перехід за посиланням на ваш ресурс для подальшого здійснення покупки. Незважаючи на думки про те, що контекстна реклама давно вичерпала себе 35% відвідувань найбільших інтернет магазинів Європи досі відбуваються завдяки роботі контекстній рекламі
Автоматизація контекстної реклами
Автоматизація контекстної рекламної компанії це досить складний процес, і краще довірити його професіоналам. Існує кілька методик, за допомогою яких ви можете частково автоматизувати свою рекламну компанію, саме про них ми й поговоримо.
1.Автоматичне тестування рекламних оголошень
Для того, щоб зрозуміти, які з ваших рекламних оголошень володіють більшою привабливістю з боку споживача, вам необхідно постійно їх тестувати. У момент зростання клікабельності вашого оголошення у вас, як правило, є можливість поступово знизити ціну до 1.5 рази за клік. Це особливо стосується динамічного ремаркетингу.
Тестування А / В вимагає набагато більше даних, через що кожен раз запускаючи нову рекламну кампанію ваші фахівці по частині контекстної реклами стикаються з безліччю різних параметрів, які треба налаштовувати:
- Текстова частина
- Робота над заголовками
- Підбір або створення зображень
- Дні й часи показів
- Налаштування під різні пристрої
Заплутатися в послідовності заповнення цих даних простіше простого, але саме послідовність заповнення даних параметрів впливає на схожість кінцевого результату з візуалізованим вами зовнішнім виглядом рекламного сніппета.
Процес тестування оголошень займає солідну кількість часу, але його можливо автоматизувати. Для того, щоб автоматизувати процес тестування ваших рекламних оголошень, вам знадобиться фахівець, який вміє поводитися з такою утилітою як AdBasis.
Дана програма, при правильному налаштуванні, здатна автоматично тестувати ваші рекламні кампанії й навіть ділити їх на групи за обраними параметрами. Для того, що б провести правильну автоматизацію перевірки ваших рекламних оголошень рекомендуємо звернутися вам до справжніх професіоналів, до співробітників студії Глянець. Студія Глянець протягом 11 років допомагає власникам інтернет-ресурсів просувати їх дітища. За спиною у компанії більше 1100 сайтів, виготовлених під ключ, з ними ви можете ознайомитися у вкладці портфоліо. Фахівці компанії Глянець допоможуть вам налаштувати автоматизацію перевірки ваших рекламних компаній, проконсультують щодо можливостей тих чи інших утиліт, здатних спростити управління вашим ресурсом.
Якщо вашому інтернет-магазину необхідно автоматизувати перевірку рекламних компаній, зв'яжіться з менеджером компанії Глянець і в найкоротші терміни співробітники компанії виконають ваше замовлення.
2.Автоматизація підбору ключових запитів
Найчастіше власники інтернет-ресурсів під час самостійного налаштування своєї контекстної реклами допускають одні й ті ж помилки, а саме, використовують середні значення і йдуть на поводу у метрик, які не завжди здатні правильно вплинути на кінцевий результат проведення рекламної компанії. Для того, щоб змінити ситуацію і направити свою рекламну компанію у потрібне русло ви, спільно з професіоналом можете:
- Підібрати нові ключові слова для ваших груп оголошень
- Підключити нові, наразі не використовувані канали реклами
- Визначити нові сегменти вашої ЦА, на які ви ще не націлювалися
- Створити кілька А/В сторінок для тестування рекламних компаній та ідей, від яких відмовилися ваші конкуренти
Для того, щоб автоматизувати даний процес, ви можете скористатися скриптами Google AdWords. Налаштування скрипта справа вкрай тонка і вимагає певного досвіду, але при правильному налаштуванні ви зможете:
- Автоматизувати пошук ключових слів із заданими рамками показів
- Автоматизувати створення нових рекламних оголошень з використанням вже наявних ключових слів
- Автоматизувати створення копій кожного з наявних оголошень з метою зберегти їх на випадок непередбачених обставин.
Крім цього грамотне налаштування даного скрипта може дозволити вам автоматично здійснювати пошук нових рекламних місць за допомогою контекстно-медійної мережі Google (GDN)
3.Автоматизація звітності
Для того, щоб відстежувати успіхи своїх рекламних компаній, вам необхідно через певний період перевіряти їх показники. На це необхідно виділити пристойну кількість часу що не завжди зручно, особливо якщо у вас не одна рекламна компанія і не один бізнес.
Ви можете спростити собі завдання налаштувавши автоматичну звітність ваших рекламних кампаній завдяки скрипту Google AdWords або скриптам інших платформ. Для того, щоб правильно налаштувати скрипт щомісячної звітності та не допустити при цьому помилок, рекомендуємо звернутися за послугами до професіоналів. Співробітники студії Глянець можуть допомогти налаштувати всі необхідні вам скрипти, а також пояснити принцип їх роботи, щоб ви не переживали про можливість витоку ваших даних. Крім налаштування автоматизації контекстної реклами на вашому ресурсі, компанія Глянець може допомогти вам зі створенням вашого авторського дизайну або ж повним ребрендингом вашого інтернет-магазину. Для того, щоб ознайомитися з повним переліком послуг, що надаються компанією глянець вам необхідно перейти на сторінку послуг.
Позитивні сторони автоматизації контекстної реклами
Постійний моніторинг і складання звітності на підставі різних показників вашої контекстної реклами займає велику кількість часу і вимагають зосередженості. Зважаючи на велику кількість різних показників за якими вам необхідно не тільки стежити, а й аналізувати, часто з'являється ризик допустити помилку при створенні чергової рекламної компанії, що згодом може стати причиною її повного провалу.
Провівши автоматизацію контекстної реклами у своєму інтернет-магазині, або іншому інтернет-ресурсі, ви зможете не тільки зняти з себе ряд обов'язків — довіривши їх системі, але й заощадити пристойну кількість коштів, завдяки відсутності потреби наймати окрему команду для відстеження показників ваших компаній.
Крім здешевлення просування вашого ресурсу ви також зможете щомісяця отримувати повну картину результатів вашої контекстної рекламної компанії й за потребою вносити в неї правки. Завдяки правильно налаштованим скриптам ви можете не турбуватись про пошук нових ключових слів або про відстеження показників вашого ресурсу. В кінці місяця ви зможете вивчити отримані результати й винести свій вердикт щодо тієї чи іншої компанії.
Варто також згадати про можливість автоматизації пошуку нових рекламних місць, що є дуже важливою частиною просування вашого інтернет-ресурсу. Правильно налаштовані скрипти допоможуть вам знайти нові, ще не "обкатані" місця для розміщення ваших рекламних оголошень, це може зіграти вагому роль в підсумковому просуванні вашого інтернет-ресурсу.
Висновок
Автоматизація контекстної реклами це вигідний з усіх боків процес, за допомогою якого ви зможете заощадити кошти й мінімізувати ймовірність допуску будь-яких помилок.
Попри всі позитивні сторони автоматизації, слід мати на увазі, що налаштування скриптів це тонка справа. Для введення правильних конфігурацій необхідно володіти певним досвідом у просуванні та автоматизації інтернет-реклами. Якщо ви не маєте у своєму розпорядженні такий досвід, то ви завжди можете звернутися до студії Глянець. Студія Глянець надає повний спектр послуг з проєктування та створення сайтів. Команда студії Глянець, це дипломовані фахівці, здатні створити для вас сайт мрії, ґрунтуючись на ваших ідеях і пропозиціях. Ознайомитися з роботами студії Глянець ви можете перейшовши до вкладки портфоліо.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту