Чек лист: Без чого не обійтися сучасному інтернет-магазину
Онлайн магазини – це нова золота жила, а підприємці в ній нагадують золотошукачів. Для того, щоб домогтися успіху в цій ніші дуже важливо те, за допомогою яких інструментів ви прагнете досягти успіху, і в такому випадку інструментом є ваш інтернет-магазин.
Створення інтернет-магазину під ключ це тривалий багатоетапний процес. Після того як розробка онлайн магазину завершена він також вимагає повної оптимізації. Після того як етапи оптимізації також пройдені, вам буде потрібно кілька маркетингових кампаній, щоб залучити до свого сайту потенційних клієнтів, але чи гарантує це успіх? На жаль ні.
У цій статті ми розповімо вам про всі параметри, які необхідно врахувати замовляючи створення інтернет-магазину під ключ у 2021 році. Ви зможете детально ознайомитися з кожним фактором здатним вплинути на успіх вашого інтернет-ресурсу, а в кінці ми розповімо вам, як же домогтися результатів від інтернет-магазину ще на етапі його проектування. Почнемо!
Фактори успіху інтернет-магазину у 2021 – 2022 році: Найважливіше про створення інтернет-магазину
Розробка онлайн магазину це складний процес, під час якого фахівцям необхідно не тільки розробити структуру та оформлення вашого сайту, але і дивитися відразу на кілька кроків вперед. Для цього їм необхідно бути в курсі останніх трендів і подій у світі пошукового просування, і саме це відрізняє фахівців від любителів. Справжній фахівець завжди знає на які аспекти необхідно звернути увагу під час створення магазину, але далеко не кожен підприємець розуміє, чому інтернет-магазин, який був створений для нього не приносить результатів. Для того, щоб розібратися в цьому питанні ми проаналізували всі останні зміни у світі пошукової оптимізації та зійшлися на думці, що найчастішою причиною неуспішності сайту, є його невідповідність нинішнім вимогам пошукової системи. В такому випадку ми поговоримо про Google.
Компанія Google дуже трепетно ставиться до своєї пошукової системи та не менш трепетно ставиться до її клієнтів. Для того, щоб зробити використання пошукової системи Google ще більш зручною і безпечною для користувачів, Google зважилися на крайні заходи, і стали запускати один фактор ранжування за іншим.
Фактори ранжування це система параметрів, яка існувала мало не з першого дня запуску даної пошукової системи. Фактори ранжування це певні параметри і їх значення, відповідність яким може підвищити оцінку вашого сайту з боку пошукових роботів і допомогти йому просуватися швидше та ефективніше. Водночас якщо ваш інтернет-магазин не відповідає тим чи іншим факторам ранжування – його перспективність може помітно знизитися, що визначено відіб'ється на його показниках, але що ж це за фактори ранжування.
Перш за все варто сказати, що ніхто крім тих хто їх створює не знає точну кількість. За деякими даними загальна кількість факторів ранжування становить понад 300, цими даними ділилися представники самої пошукової системи Google. Не зважаючи на таку величезну кількість факторів ранжування далеко не всі вони здатні відчутно позначитися на успіхах вашого інтернет-магазину.
Запускаючи нові фактори ранжування і знаючи про їх важливість компанія Google ділиться даними не тільки щодо характеристики, на які націлені нові фактори ранжування, але і на показники які є прийнятними для пошукової системи. Таким чином у фахівців з'являється реальна можливість створювати сайти та інтернет-магазини з великим потенціалом, але найчастіше для цього необхідний багатий досвід і розуміння того, як саме домогтися бажаного результату.
Замовляючи створення інтернет-магазину під ключ вам важливо враховувати, що далеко не всі веб студії готові створити для вас інтернет-магазин під ключ ідеальної якості. Компанії початківці ще не так дорожать своєю репутацією, а тому звертаючись до них ви часто можете зіткнутися з байдужістю. Сайт буде створений відповідно до ваших вимог, але не більше.
Для того, щоб отримати експертну оцінку вашої ідеї, і отримати інтернет-магазин під ключ, який буде не тільки відповідати вашим очікуванням, але і буде готовий до роботи в пошуковій системі – вам слід звертатися до веб студій, яким дуже важлива репутація, однією з таких є веб студія Глянець.
Веб студія Глянець – це лідер України у сфері проектування, розробки та створення інтернет-ресурсів. Компанія Глянець вже створила понад півтори тисячі інтернет-магазинів і корпоративних сайтів, і не планує зупинятися на досягнутому. Команда веб студії Глянець складається з досвідчених фахівців у сфері розробки, дизайну, оптимізації та просування. Таким чином замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви також можете отримати оптимізацію сайту і його ефективне просування.
Переконатися в якості роботи веб студії Глянець ви можете відвідавши наше портфоліо на сайті або ознайомившись з відгуками про співпрацю з нами. Дізнатися більше деталей про послуги веб студії Глянець, ви можете звернувшись до наших фахівців за допомогою онлайн чату розміщеного на всіх сторінках сайту Глянець.
Чек-лист: фактори здатні зробити ваш інтернет-магазин успішним
Як ми й говорили раніше, компанія Google ділиться інформацією про найважливіші фактори ранжування, які запускає в роботу. Компанія робить це, для того, щоб відсортувати сайти, які дійсно хочуть опинитися в топі від вже давно кинутих проектів. Таким чином сайти які не відповідають нинішнім вимогам повільно, але вірно опускаються все нижче в пошуковій видачі, тоді як інтернет-магазини та корпоративні ресурси створювані фахівцями з оглядкою на нинішні вимоги – спрямовуються в топ пошукової видачі. Але як же досягти такого результату?
Для того, щоб познайомити вас ближче з факторами, що визначають успіх вашого інтернет-магазину, ми створили чек лист, в якому детально описані всі значущі фактори ранжування і вимоги до вашого сайту на цей час. Ознайомившись з даним переліком, ви зможете зрозуміти, чому ваш сайт не досягає бажаних результатів, і де може бути прихована причина такої ситуації. Крім того, замовляючи інтернет-магазин під ключ, ви будете краще розуміти спектр завдань фахівців в даній сфері, і зможете уточнити у них яких конкретно показників їм вдалося домогтися.
Для того, щоб даний чек лист був, як можна більш докладним ми розділили всі фактори успіху вашого інтернет-магазину на кілька підпунктів. В кінцевому підсумку у нас вийшов чек лист, який виглядає наступним чином:
1. Фактори ранжування пов'язані з доменом
Доменне ім'я – це те з чого починається ваш інтернет-ресурс. Плануючи замовити створення інтернет-магазину, вам варто заздалегідь визначитися з доменним ім'ям і переконатися в тому, що воно вільне.
Як правило, доменним ім'ям є ключове слово пов'язане з групою товарів або продуктів, які ви реалізовуєте. Також доменним ім'ям може служити назва вашого бренду, що надалі зможе помітно підвищити вашу впізнаваність.
Варто також приділити достатню кількість уваги доменній зоні. Якщо ви плануєте просувати свої послуги або продавати свої товари на території певної держави – вам слід звернути увагу на національні домени. Такі домени викликають у користувачів більше лояльності, а також не плутають їх.
Вибравши міжнаціональний домен ви ризикуєте заплутати свого потенційного клієнта, через те, що ваш магазин може сприйматися як сайт постачальника з-за кордону. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам варто задуматися над використанням національного домену. Також не варто забувати про вік домену.
Якщо ви створюєте доменне ім'я – даний параметр вам не підійде, через те, що він націлений на процес покупки доменного імені. Нерідко буває так, що ви хочете конкретний домен, але він належить іншій компанії, яка при цьому їм не користується. Ви можете запропонувати компанії купити дане доменне ім'я. Деякі фактори ранжування асоціюють вік домену з деякою надійністю, а тому вибір доменного імені зі значним віком може допомогти вам збільшити шанси на успіх. З іншого ж боку замовивши створення інтернет-магазину під ключ і створивши власне доменне ім'я, ви не втрачаєте можливостей, через те, що за статистикою 85% всіх інтернет-магазинів і корпоративних сайтів в топі пошукової видачі на цей час мають свої власні доменні імена створювані конкретно під дані сайти.
Якщо ж ви зважилися купити доменне ім'я – уточніть його історію і репутацію, річ у тому, що якщо раніше вподобане вам доменне ім'я використовувалося для поширення спаму – його репутація з точки зору пошукової системи буде невтішною. Подібна ситуація може сильно відбитися на успіху вашого інтернет-ресурсу і перешкодити вашому інтернет-магазину домогтися бажаних показників.
2. Технічні фактори ранжування та їх вплив на успіхи сайту
Технічно фактори ранжування це величезний крок, який складається відразу з декількох показників. Для того, щоб детальніше розібратися в тому, що таке технічні фактори ранжування, нам знадобиться познайомитися з усіма ними.
Безпека
Головним технічним фактором ранжування в пошуковій системі Google на цей час сміливо можна назвати безпеку. Безпека даних користувача є мало не головною метою пошукової системи Google, а тому сайти які не мають шифрування, рідко виявляються в лідерах пошукової видачі. Для того, щоб уникнути подібної ситуації та звести вплив даного пункту до нуля, вам слід задуматися над використанням HTTPS. Такий формат дозволить вам тримати дані своїх клієнтів під надійним захистом шифрування і позитивно позначиться на перспективах вашого інтернет-магазину.
Адаптивність
Згідно з останніми даними наданими компанією Google, понад 70% всього трафіку на цей час надходить зі смартфонів. У наші дні власники смартфонів використовують їх не тільки для дзвінків і написання повідомлень, але і для покупок в інтернеті. Такий метод є вкрай зручним, через те, що смартфон дозволяє швидко і просто оформити покупку, і доставку вподобаного вам товару. Таким чином головний акцент адаптивності повинен бути зроблений саме на мобільні пристрої.
Для того, щоб отримати інтернет-магазин здатний досягти успіху в пошуковій видачі, вам необхідно замовити його у професіоналів, здатних надати вам адаптивну верстку. Якщо у двох словах, то адаптивна верстка це верстка здатна адаптуватися під різні діагоналі при цьому збільшуючи та зменшуючи всі елементи вашого сайту відповідно до вимог екрану користувача.
Адаптивна верстка широко використовується серед розробників сайтів, але варто відзначити що раніше вона будувалася за принципом спочатку для персональних комп'ютерів, а після для мобільних пристроїв. В цей момент найкращим рішенням створення верстки для інтернет-магазину і корпоративного сайту сміливо можна вважати Mobile First. Дізнатися більше про даний принцип створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів, ви можете ознайомившись з відповідною статтею в нашому блозі.
Швидкість завантаження
Наступний на черзі технічний фактор ранжування грає мало не найважливішу роль після безпеки даних користувача, і це швидкість завантаження сайту.
Швидкість завантаження сайту це параметр, який багато в чому може вплинути на бажання користувача продовжувати роботу з вашим ресурсом і його лояльність стосовно вашого бренду. Якщо ваш сайт завантажується надто повільно, ймовірність того що користувач відмовиться від роботи з вами – дуже велика. Для того, щоб виправити дану ситуацію, вам необхідно звернутися до фахівців і провести аудит сайту.
Після глибокого аудиту сайту фахівці в цій області зможуть підказати вам, які конкретно проблеми є на вашому сайті та на що варто звернути увагу для досягнення бажаної швидкості. Ви також можете уникнути подібних процедур спочатку звернувшись за створенням інтернет-магазину під ключ до фахівців веб студії Глянець, адже наші оптимізатори та розробники здатні оптимізувати ваш сайт так, що проблеми зі швидкістю завантаження матеріалів не зустрінуться вам ще дуже довго. Дізнатися про те як не допустити тривалого завантаження сторінок сайту, а також на які елементи вам варто звернути увагу при переоптимізації, ви також можете в нашому блозі.
Структура та навігація
Інтуїтивність структури та навігації, це фактор який багато в чому відображає якість досвіду користувача вашого клієнта. Як ми вже говорили раніше компанія Google прагне надати своїм користувачам максимальний комфорт, а тому не дивно, що одним з важливих факторів ранжування на цей час є якість і інтуїтивність структури сайту.
Інтуїтивність сайту полягає в тому, що користувач який вперше відвідав головну сторінку вашого інтернет-магазину повинен відразу розуміти, яка кнопка і яка вкладка допоможе йому досягти бажаного результату. Крім того, всі елементи вашого сайту повинні бути унікальні, але при цьому і зрозумілі користувачеві. Замінивши такий звичний елемент інтернет-магазину як "кошик" на, наприклад "коробку" ви можете викликати у вашого потенційного покупця дисонанс, що може привести до відмови від придбання.
Для того, щоб уникнути подібних ситуацій, вам слід звертатися до фахівців у сфері веб дизайну, які допоможуть вам зробити звичні елементи сайту для будь-якого користувача не тільки зрозумілими, але й унікальними.
Що ж стосується структури сайту, то її розробка повинна оптимізуватися ще на етапі створення інтернет-магазину. Надалі ви також можете виправити допущені помилки, але для цього вам буде потрібно витратити багато часу, сил і засобів. Для того, щоб не допустити подібної ситуації, вам потрібно звернутися до фахівців зі створення сайтів до початку розробки. Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви зможете уникнути проблем з інтуїтивністю структури та елементів вашого інтернет-магазину.
Відсутність дублів сторінок інтернет-магазину
Це ще один важливий параметр, що відноситься до технічних факторів ранжування. Річ у тому, що при створенні інтернет-магазину деякі фахівці припускаються помилки під час створення сторінки, через що надалі всі створювані вами сторінки можуть дублюватися вводячи пошукову систему в ступор. Так, якщо на вашому сайті присутні дублі сторінок, при оптимізації однієї з таких сторінок, ви можете не досягти бажаного результату, через те, що пошукова система буде направляти ваших клієнтів на не оптимізований матеріал, релевантність якого може бути помітно нижче.
Для того, щоб досягти хороших результатів в просуванні інтернет-магазину і підвищити оцінку пошукових роботів щодо вашого сайту, вам слід завчасно переконатися в тому, що на вашому сайті немає дублів сторінок. В іншому випадку кошти, вкладені вами в оптимізацію тих чи інших сторінок можуть просто не принести належного результату.
Індексація
Завершуючи даний чек лист і підбиваючи підсумки технічних факторів ранжування, слід зазначити такий важливий параметр як індексація.
Сама по собі індексація – це процес під час якого пошукові роботи аналізують сторінки вашого інтернет-магазину, збирають інформацію зібрану на них і додають в каталог пошукової системи. Після того як процес аналізу і додавання матеріалів завершено, ваша сторінка з'являється в пошуковій видачі, а її релевантність і оптимізація починає приносити результат.
Нерідко трапляється так, що повністю оптимізувавши інтернет-магазин і привівши його у відповідність з усіма вимогами пошукової системи – ви так і не отримуєте належного приросту трафіку і показника, але чому так відбувається?
Вся річ у тому, що пошукові роботи не ідеальні, і нерідко плутаються в складних структурах великих сайтів інтернет-магазинів. Це призводить до того, що частина сторінок може бути не індексована. Подібна ситуація призводить до того, що оптимізовані сторінки не виявляються в пошуковій видачі, а значить і трафік принести вони не здатні.
Для того, щоб вирішити таку проблему, вам перш за все необхідно переконатися в інтуїтивності структури вашого інтернет-магазину. Після того як всі проблеми з інтуїтивністю структури вирішені – з великою ймовірністю пошукові роботи знову проаналізують ваш сайт і додадуть в каталог пошукової системи відсутні сторінки. Якщо ж цього не сталося – ви можете насильно привернути їх увагу до свого ресурсу створивши файл Sitemap.xml. У цьому файлі ви можете зберігати шляхи до всіх нових не проіндексованих сторінок і направити його безпосередньо до роботів пошукової системи. Після отримання такого файлу пошукові роботи проіндексують нові сторінки, і вони зможуть ранжуватися разом з іншими сайтами.
Даний перелік факторів ранжування не можна назвати повним, адже ніхто не знає призначення кожного окремого фактора ранжування пошукової системи Google. Проте ми зібрали дані ґрунтуючись на відомій інформації та виділили найголовніші вимоги в поточному і наступному році.
Компанія Google прагне зробити інтернет-простір більш зручним для користувачів, а веб студія Глянець прагне допомогти вам створити перспективний інтернет-магазин під ключ. Якщо ви плануєте почати свій власний бізнес і хочете домогтися відмінних результатів в питаннях відвідуваності сайту, якості його оптимізації і його ранжування – зверніться до нас.
Замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви можете скориставшись вкладкою контакти. Дізнатися більше про послуги які надаються студією Глянець, ви можете скориставшись меню сайту або звернувшись до наших фахівців за допомогою онлайн чату, розміщеного на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej