Що таке асоційовані конверсії і чому три канали краще ніж один
Часто буває так, що для розвитку інтернет-магазину потрібен не один, а відразу кілька рекламних каналів. Це обумовлено тим, що різні канали по-різному взаємодіють з вашою цільовою аудиторією і дають абсолютно різні результати.
Як правило, якщо через певний проміжок часу один з каналів приносить менше користі ніж інші — рекламну компанію припиняють, робиться це для економії рекламного бюджету. Але чому після зупинки однієї рекламної компанії по конкретному каналу, до того ж що показники її були незначні, з часом власник інтернет-магазину може спостерігати просадки у відвідувачах і конверсії ресурсу? Як рекламна компанія, яка згідно з показниками не приносила практично нічого, крім збитків, може так кардинально вплинути на кількість переглядів, відсоток конверсії й зрештою кількість продажів у вашому інтернет-магазині?
Сьогодні ми постараємося розібратися, чому це відбувається і як вирішити цю проблему, а також познайомимося з таким поняттям як асоційована конверсія. Дізнаємося для чого ж вона нам потрібна і як вона може допомогти вашому бізнесу. Почнемо.
Структура рекламних кампаній для просування інтернет-магазину або найбільша помилка
Рекламні компанії це двигун прогресу всього що відноситься до інтернет-торгівлі. Кожен інтернет-магазин, що має хоча б якісь показники має як мінімум один канал реклами та декілька рекламних компаній. Причинами його низької відвідуваності може бути неякісна реклама або помилки в роботі сайту, але так чи інакше навіть найменші інтерне- ресурси вдаються до допомоги рекламних компаній.
Заведено вважати, що крім звичайного тестування реклами в Google Ads більш нічого з рекламними компаніями робити не потрібно. Власники інтернет-ресурсів запускають по кілька рекламних кампаній одночасно, дивляться на показники кожної з них, найслабших відсівають і додають нові варіації на тему.
Але чому ж відбувається так, що при зупинці, на перший погляд марною рекламної кампанії, обвалюються показники всього ресурсу і як підсумок, ми бачимо конкретну просадку у відвідуваннях, конверсії та продажах інтернет-ресурсу?
Причиною цього явища є та сама черговість дій, де власник інтернет-ресурсу спочатку запускає кілька компаній, відсіває слабкі та додає нові. Таким чином з точки зору показників Google Analytics власник інтернет-магазину робить все вірно, адже він позбавляється від зайвого елемента, яякий поїдає його рекламний бюджет, але варто враховувати що Google Analytics може дещо недоговорювати.
Асоційована конверсія, що це і для чого вона потрібна
Почати варто з того, що попри весь обсяг інформації який вам може надати Google Analytics дещо що він упускає. Даний сервіс надає вам всю інформацію пов'язану з вашими рекламними компаніями включаючи конверсію кожної з них, і інформацію про те, скориставшись якою з них користувач вирішив зробити вибір придбати товар саме у вас. Все так, але є один недолік в цій системі. Алгоритми Google Analytics, а точніше стандартного звіту сервісу, налаштовані таким чином, щоб видавати користувачеві показники конверсії й продажів тільки з останнього непрямого кліка, не беручи до уваги рекламні компанії, якими Користувач зацікавився раніше, і це справжня проблема.
Через відсутність інформації про те, які ще рекламні канали вашого інтернет-магазину в результаті привели користувача до відвідування вашого ресурсу ви ненароком можете позбутися від цих самих додаткових каналів, що завдасть відчутної шкоди просуванню вашого інтернет-ресурсу. Як це працює? Для прикладу можна взяти три різні рекламні кампанії, одна з них буде звичайною пошуковою, друга медійної й публікуватися на тематичних сайтах, а третя знову буде пошуковою.
Ваш потенційний покупець є мандрівником і шукає магазин, в якому він зможе купити необхідне йому спорядження, таке як гірськолижний намет, термос або карабіни для скелелазіння. Скориставшись пошуком від Гугл в першій трійці пошукової видачі, що представляє собою контекстні оголошення, користувач помічає ваш ресурс і переходить за посиланням. Ознайомившись з вашим каталогом і позначивши для себе градацію цін, користувач залишає ваш ресурс і переходить на сайти конкурентів. Зробивши вибір і зупинившись на конкретній моделі Користувач починає перечитувати форуми в пошуках відгуків і думок, щодо цієї моделі. Тут же він натикається на вашу медійну рекламу, де йому показана саме той намет, який він і вирішив купувати. Витративши на перечитування форумів кілька днів і знову звернувшись до пошуку, потенційний покупець знову бачить ваше пошукове оголошення і здійснює покупку, перейшовши до вас на сайт.
Таким чином, з точки зору стандартного звіту Google Analytics саме останнє рекламне оголошення принесло вам конверсію і продаж, тоді як інші два були не задіяні. Але якби двох інших оголошень не було, можливо користувач не прийняв би рішення на користь саме вашого інтернет-магазину. Такі додаткові оголошення, які не приносять вам продажів, але направляють користувачів до подальшої покупки через інший рекламний канал і називаються асоційованою конверсією.
Як відстежити асоційовану конверсію
Не зважаючи на те, що Google Analytics в стандартному звіті не надає вам даних щодо асоційованої конверсії, отримати ці дані все ж можна. Для того щоб отримати дані по асоційоваій конверсії, вам необхідно створити лічильник всередині Google Analytics і налаштувати цілі всередині самого лічильника. Провівши всі налаштування згодом ви зможете відстежувати дані не тільки по прямій, але і по асоційованій конверсії, що дасть вам можливість розуміти, які рекламні канали й оголошення дійсно марні, а які попри низькі показники стандартного звіту Google Analytics все ж мають вплив на ваш інтернет-ресурс.
Для грамотного створення і налаштування лічильника в Google Analytics вам необхідно знати як саме працюють алгоритми сервісу і де шукати потрібну вам інформацію. Якщо ви використовуєте Google Analytics тільки для звітності та не знаєте як правильно налаштувати подібні лічильники — зверніться з цим питанням до професіоналів.
Дизайн-студія Глянець може допомогти вам із запуском якісних рекламних компаній і відстеженням їх показників. Маркетологи веб студії Глянець це дипломовані фахівці, які розробляють рекламні пропозиції та просувають інтернет-ресурси вже протягом 12 років.
Фахівці студії Глянець створять для вас всі необхідні лічильники та пояснять як працювати з метриками так, щоб ви постійно мали доступ до необхідної вам для просування інформації. Крім створення рекламних компаній студія також займається створенням сайтів під ключ, проектуючи все, починаючи від структури вашого майбутнього інтернет-магазину і закінчуючи адаптивним дизайном або створенням First Mobile Design. Якщо ви хочете відкрити власну справу і шукаєте студію, яка могла б зробити для вас інтернет-магазин під ключ, або вашому інтернет-магазину необхідно провести ремаркетинг — студія дизайну Глянець виконає необхідні роботи на вищому рівні. Ознайомиться з послугами веб студії Глянець і подивитися портфоліо компанії ви можете на сайті студії.
Різновиди асоційованих конверсій
Крім того факту, що асоційовані конверсії мають вплив на просування вашого ресурсу, ступінь їх асоційованості буває декількох видів. Далі ми детально розглянемо кожен з видів асоційованості конверсії і її роль в просуванні вашого ресурсу.
Типи асоційованості конверсії:
1.Визначення за першою дією
Даний тип асоційованості конверсії являє собою рекламну компанію або оголошення, яке було першим в низці наступних, одне з яких і провокувало вашого потенційного покупця на покупку в вашому інтернет-магазині.
2.Проміжна конверсія
Асоційована конверсія проміжного типу являють собою рекламні оголошення, які опинилися між першим знайомством користувача з вашою пропозицією і рекламним оголошенням, що поставило крапку в його рішенні придбати продукт саме у вас. Кількість таких рекламних оголошень може бути будь-якою. Все залежить від того, наскільки ваша рекламна компанія правильно сформульована і налаштована, а також від того, наскільки ваш товар правильно коригує і закриває болі вашої цільової аудиторії.
Для того, щоб краще розуміти як створити рекламне оголошення, здатне закрити всі питання і вирішити проблеми представників вашої ЦА, вам необхідно володіти певною кількістю інформацією про неї. Дана інформація отримується шляхом досліджень цільової аудиторії, на цьому аспекті будується проектування будь-якого виду реклами, не тільки контекстної.
Щоб правильно провести дослідження та отримати достовірну інформацію про вашу цільову аудиторію вам необхідно володіти певним досвідом в маркетингу і знати де саме шукати цю інформацію. Якщо подібного досвіду у вас нема, ви завжди можете звернутися до фахівців студії Глянець.
Команда веб студії Глянець може допомогти вам з усіма питаннями, пов'язаними з інтернет маркетингом і створенням інтернет-магазинів. Протягом 12 років студія Глянець допомагає різним компаніям у створенні та просуванні їх інтернет-ресурсів, і студії є чим похвалитися. У портфоліо компанії Глянець ви можете знайти понад 1200 різноманітних сайтів та інтернет-магазинів, створених компанією під ключ, які успішно просуваються донині. Для того щоб детальніше ознайомитися з послугами компанії Глянець або подати заявку на створення інтернет-магазину під ключ, вам необхідно лише перейти на сайт веб студії Глянець і залишити своє замовлення у відповідній вкладці. У найкоротші терміни менеджер компанії зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей і обговорення термінів здачі проекту. Якщо ж у вас є ряд питань до фахівців дизайн-студії Глянець — ви можете зв'язатися з менеджером компанії, скориставшись інформацією з вкладки контакти або звернувшись до менеджера безпосередньо, за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту студії.
3.Конверсія визначена за останньою дією
До цього типу конверсії відносяться рекламні оголошення, які стали останніми в ланцюжку рекламних компаній та посприяли прийняттю рішення покупцем на користь вашого товару і придбання його в вашому інтернет-магазині. Саме це оголошення ви й можете спостерігати в стандартному звіті Google Analytics.
Для чого необхідні типи асоціювання конверсії
На перший погляд ця інформація ніяк не впливає на розвиток вашого інтернет-магазину і його просування, але так здається лише на перший погляд. Насправді, розуміючи як саме користувач приймає рішення про покупку продукції саме на вашому ресурсі ви можете вдосконалювати свої рекламні кампанії, зменшуючи кількість проміжних рекламних конверсій. Також варто враховувати той факт, що не знаючи про існування асоційовані конверсії й не маючи на руках даних про рекламні компанії, що сприяють вибору вашого потенційного клієнта — ви можете зупинити рекламну кампанію, яка і була причиною появи зацікавленості користувачів у вашому продукті. Зупинка такої рекламної компанії може відчутно відіб'ється на просуванні вашого інтернет-ресурсу і помітно знизити його показники, попри досить низькі показники оголошення в стандартному звіті Google Analytics.
Висновок
Для того, щоб постійно нарощувати цільову аудиторію вашого інтернет-магазину, вам необхідно мати всі дані, пов'язані з вашими рекламними компаніями і їх показниками. Той факт, що показники однієї з ваших рекламних компаній нижче ніж в інших не означає, що дана рекламна компанія абсолютно марна. Перед тим як зупиняти її роботу — перевірте, можливо саме вона мотивує інтерес у вашої ЦА до вашого ресурсу, а інші оголошення є лише кінцевим пунктом, відвідавши який ваш потенційний покупець вирішується на угоду з вашим ресурсом.
Для того щоб отримувати повний обсяг інформації про просування свого інтернет-магазину, вам необхідно отримати певні лічильники та зрозуміти, як саме вони працюють. Маркетологи компанії Глянець можуть допомогти вам зі створенням подібних лічильників і поясненням не тільки їх показників, але і того на що ж вони все-таки впливають.
Студія створення сайтів Глянець вже 12 років створює інтернет-ресурси для компаній і магазинів. Працюючи з професіоналами студії ви можете бути впевнені у високій якості виконаної роботи і її результативності. Якщо ви шукаєте студію, де вам могли б зробити Інтернет-магазин під ключ, розробити Mobile First Design або допомогти з просуванням вашого сайту — команда студії Глянець надасть вам всі необхідні дані та створить для вас ресурс, заснований на останніх трендах інтернет маркетингу з урахуванням ваших побажань.
Для того, що б замовити інтернет-магазин, або будь-яку іншу послугу компанії Глянець вам необхідно лише перейти на сайт і залишити свою заявку. Якщо ж у вас є питання щодо термінів або послуг, що надаються компанією — ви можете зв'язатися з менеджером студії, скориставшись вкладкою контакти або за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej