Що таке асоційовані конверсії і чому три канали краще ніж один
Часто буває так, що для розвитку інтернет-магазину потрібен не один, а відразу кілька рекламних каналів. Це обумовлено тим, що різні канали по-різному взаємодіють з вашою цільовою аудиторією і дають абсолютно різні результати.
Як правило, якщо через певний проміжок часу один з каналів приносить менше користі ніж інші — рекламну компанію припиняють, робиться це для економії рекламного бюджету. Але чому після зупинки однієї рекламної компанії по конкретному каналу, до того ж що показники її були незначні, з часом власник інтернет-магазину може спостерігати просадки у відвідувачах і конверсії ресурсу? Як рекламна компанія, яка згідно з показниками не приносила практично нічого, крім збитків, може так кардинально вплинути на кількість переглядів, відсоток конверсії й зрештою кількість продажів у вашому інтернет-магазині?
Сьогодні ми постараємося розібратися, чому це відбувається і як вирішити цю проблему, а також познайомимося з таким поняттям як асоційована конверсія. Дізнаємося для чого ж вона нам потрібна і як вона може допомогти вашому бізнесу. Почнемо.
Структура рекламних кампаній для просування інтернет-магазину або найбільша помилка
Рекламні компанії це двигун прогресу всього що відноситься до інтернет-торгівлі. Кожен інтернет-магазин, що має хоча б якісь показники має як мінімум один канал реклами та декілька рекламних компаній. Причинами його низької відвідуваності може бути неякісна реклама або помилки в роботі сайту, але так чи інакше навіть найменші інтерне- ресурси вдаються до допомоги рекламних компаній.
Заведено вважати, що крім звичайного тестування реклами в Google Ads більш нічого з рекламними компаніями робити не потрібно. Власники інтернет-ресурсів запускають по кілька рекламних кампаній одночасно, дивляться на показники кожної з них, найслабших відсівають і додають нові варіації на тему.
Але чому ж відбувається так, що при зупинці, на перший погляд марною рекламної кампанії, обвалюються показники всього ресурсу і як підсумок, ми бачимо конкретну просадку у відвідуваннях, конверсії та продажах інтернет-ресурсу?
Причиною цього явища є та сама черговість дій, де власник інтернет-ресурсу спочатку запускає кілька компаній, відсіває слабкі та додає нові. Таким чином з точки зору показників Google Analytics власник інтернет-магазину робить все вірно, адже він позбавляється від зайвого елемента, яякий поїдає його рекламний бюджет, але варто враховувати що Google Analytics може дещо недоговорювати.
Асоційована конверсія, що це і для чого вона потрібна
Почати варто з того, що попри весь обсяг інформації який вам може надати Google Analytics дещо що він упускає. Даний сервіс надає вам всю інформацію пов'язану з вашими рекламними компаніями включаючи конверсію кожної з них, і інформацію про те, скориставшись якою з них користувач вирішив зробити вибір придбати товар саме у вас. Все так, але є один недолік в цій системі. Алгоритми Google Analytics, а точніше стандартного звіту сервісу, налаштовані таким чином, щоб видавати користувачеві показники конверсії й продажів тільки з останнього непрямого кліка, не беручи до уваги рекламні компанії, якими Користувач зацікавився раніше, і це справжня проблема.
Через відсутність інформації про те, які ще рекламні канали вашого інтернет-магазину в результаті привели користувача до відвідування вашого ресурсу ви ненароком можете позбутися від цих самих додаткових каналів, що завдасть відчутної шкоди просуванню вашого інтернет-ресурсу. Як це працює? Для прикладу можна взяти три різні рекламні кампанії, одна з них буде звичайною пошуковою, друга медійної й публікуватися на тематичних сайтах, а третя знову буде пошуковою.
Ваш потенційний покупець є мандрівником і шукає магазин, в якому він зможе купити необхідне йому спорядження, таке як гірськолижний намет, термос або карабіни для скелелазіння. Скориставшись пошуком від Гугл в першій трійці пошукової видачі, що представляє собою контекстні оголошення, користувач помічає ваш ресурс і переходить за посиланням. Ознайомившись з вашим каталогом і позначивши для себе градацію цін, користувач залишає ваш ресурс і переходить на сайти конкурентів. Зробивши вибір і зупинившись на конкретній моделі Користувач починає перечитувати форуми в пошуках відгуків і думок, щодо цієї моделі. Тут же він натикається на вашу медійну рекламу, де йому показана саме той намет, який він і вирішив купувати. Витративши на перечитування форумів кілька днів і знову звернувшись до пошуку, потенційний покупець знову бачить ваше пошукове оголошення і здійснює покупку, перейшовши до вас на сайт.
Таким чином, з точки зору стандартного звіту Google Analytics саме останнє рекламне оголошення принесло вам конверсію і продаж, тоді як інші два були не задіяні. Але якби двох інших оголошень не було, можливо користувач не прийняв би рішення на користь саме вашого інтернет-магазину. Такі додаткові оголошення, які не приносять вам продажів, але направляють користувачів до подальшої покупки через інший рекламний канал і називаються асоційованою конверсією.
Як відстежити асоційовану конверсію
Не зважаючи на те, що Google Analytics в стандартному звіті не надає вам даних щодо асоційованої конверсії, отримати ці дані все ж можна. Для того щоб отримати дані по асоційоваій конверсії, вам необхідно створити лічильник всередині Google Analytics і налаштувати цілі всередині самого лічильника. Провівши всі налаштування згодом ви зможете відстежувати дані не тільки по прямій, але і по асоційованій конверсії, що дасть вам можливість розуміти, які рекламні канали й оголошення дійсно марні, а які попри низькі показники стандартного звіту Google Analytics все ж мають вплив на ваш інтернет-ресурс.
Для грамотного створення і налаштування лічильника в Google Analytics вам необхідно знати як саме працюють алгоритми сервісу і де шукати потрібну вам інформацію. Якщо ви використовуєте Google Analytics тільки для звітності та не знаєте як правильно налаштувати подібні лічильники — зверніться з цим питанням до професіоналів.
Дизайн-студія Глянець може допомогти вам із запуском якісних рекламних компаній і відстеженням їх показників. Маркетологи веб студії Глянець це дипломовані фахівці, які розробляють рекламні пропозиції та просувають інтернет-ресурси вже протягом 12 років.
Фахівці студії Глянець створять для вас всі необхідні лічильники та пояснять як працювати з метриками так, щоб ви постійно мали доступ до необхідної вам для просування інформації. Крім створення рекламних компаній студія також займається створенням сайтів під ключ, проектуючи все, починаючи від структури вашого майбутнього інтернет-магазину і закінчуючи адаптивним дизайном або створенням First Mobile Design. Якщо ви хочете відкрити власну справу і шукаєте студію, яка могла б зробити для вас інтернет-магазин під ключ, або вашому інтернет-магазину необхідно провести ремаркетинг — студія дизайну Глянець виконає необхідні роботи на вищому рівні. Ознайомиться з послугами веб студії Глянець і подивитися портфоліо компанії ви можете на сайті студії.
Різновиди асоційованих конверсій
Крім того факту, що асоційовані конверсії мають вплив на просування вашого ресурсу, ступінь їх асоційованості буває декількох видів. Далі ми детально розглянемо кожен з видів асоційованості конверсії і її роль в просуванні вашого ресурсу.
Типи асоційованості конверсії:
1.Визначення за першою дією
Даний тип асоційованості конверсії являє собою рекламну компанію або оголошення, яке було першим в низці наступних, одне з яких і провокувало вашого потенційного покупця на покупку в вашому інтернет-магазині.
2.Проміжна конверсія
Асоційована конверсія проміжного типу являють собою рекламні оголошення, які опинилися між першим знайомством користувача з вашою пропозицією і рекламним оголошенням, що поставило крапку в його рішенні придбати продукт саме у вас. Кількість таких рекламних оголошень може бути будь-якою. Все залежить від того, наскільки ваша рекламна компанія правильно сформульована і налаштована, а також від того, наскільки ваш товар правильно коригує і закриває болі вашої цільової аудиторії.
Для того, щоб краще розуміти як створити рекламне оголошення, здатне закрити всі питання і вирішити проблеми представників вашої ЦА, вам необхідно володіти певною кількістю інформацією про неї. Дана інформація отримується шляхом досліджень цільової аудиторії, на цьому аспекті будується проектування будь-якого виду реклами, не тільки контекстної.
Щоб правильно провести дослідження та отримати достовірну інформацію про вашу цільову аудиторію вам необхідно володіти певним досвідом в маркетингу і знати де саме шукати цю інформацію. Якщо подібного досвіду у вас нема, ви завжди можете звернутися до фахівців студії Глянець.
Команда веб студії Глянець може допомогти вам з усіма питаннями, пов'язаними з інтернет маркетингом і створенням інтернет-магазинів. Протягом 12 років студія Глянець допомагає різним компаніям у створенні та просуванні їх інтернет-ресурсів, і студії є чим похвалитися. У портфоліо компанії Глянець ви можете знайти понад 1200 різноманітних сайтів та інтернет-магазинів, створених компанією під ключ, які успішно просуваються донині. Для того щоб детальніше ознайомитися з послугами компанії Глянець або подати заявку на створення інтернет-магазину під ключ, вам необхідно лише перейти на сайт веб студії Глянець і залишити своє замовлення у відповідній вкладці. У найкоротші терміни менеджер компанії зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей і обговорення термінів здачі проекту. Якщо ж у вас є ряд питань до фахівців дизайн-студії Глянець — ви можете зв'язатися з менеджером компанії, скориставшись інформацією з вкладки контакти або звернувшись до менеджера безпосередньо, за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту студії.
3.Конверсія визначена за останньою дією
До цього типу конверсії відносяться рекламні оголошення, які стали останніми в ланцюжку рекламних компаній та посприяли прийняттю рішення покупцем на користь вашого товару і придбання його в вашому інтернет-магазині. Саме це оголошення ви й можете спостерігати в стандартному звіті Google Analytics.
Для чого необхідні типи асоціювання конверсії
На перший погляд ця інформація ніяк не впливає на розвиток вашого інтернет-магазину і його просування, але так здається лише на перший погляд. Насправді, розуміючи як саме користувач приймає рішення про покупку продукції саме на вашому ресурсі ви можете вдосконалювати свої рекламні кампанії, зменшуючи кількість проміжних рекламних конверсій. Також варто враховувати той факт, що не знаючи про існування асоційовані конверсії й не маючи на руках даних про рекламні компанії, що сприяють вибору вашого потенційного клієнта — ви можете зупинити рекламну кампанію, яка і була причиною появи зацікавленості користувачів у вашому продукті. Зупинка такої рекламної компанії може відчутно відіб'ється на просуванні вашого інтернет-ресурсу і помітно знизити його показники, попри досить низькі показники оголошення в стандартному звіті Google Analytics.
Висновок
Для того, щоб постійно нарощувати цільову аудиторію вашого інтернет-магазину, вам необхідно мати всі дані, пов'язані з вашими рекламними компаніями і їх показниками. Той факт, що показники однієї з ваших рекламних компаній нижче ніж в інших не означає, що дана рекламна компанія абсолютно марна. Перед тим як зупиняти її роботу — перевірте, можливо саме вона мотивує інтерес у вашої ЦА до вашого ресурсу, а інші оголошення є лише кінцевим пунктом, відвідавши який ваш потенційний покупець вирішується на угоду з вашим ресурсом.
Для того щоб отримувати повний обсяг інформації про просування свого інтернет-магазину, вам необхідно отримати певні лічильники та зрозуміти, як саме вони працюють. Маркетологи компанії Глянець можуть допомогти вам зі створенням подібних лічильників і поясненням не тільки їх показників, але і того на що ж вони все-таки впливають.
Студія створення сайтів Глянець вже 12 років створює інтернет-ресурси для компаній і магазинів. Працюючи з професіоналами студії ви можете бути впевнені у високій якості виконаної роботи і її результативності. Якщо ви шукаєте студію, де вам могли б зробити Інтернет-магазин під ключ, розробити Mobile First Design або допомогти з просуванням вашого сайту — команда студії Глянець надасть вам всі необхідні дані та створить для вас ресурс, заснований на останніх трендах інтернет маркетингу з урахуванням ваших побажань.
Для того, що б замовити інтернет-магазин, або будь-яку іншу послугу компанії Глянець вам необхідно лише перейти на сайт і залишити свою заявку. Якщо ж у вас є питання щодо термінів або послуг, що надаються компанією — ви можете зв'язатися з менеджером студії, скориставшись вкладкою контакти або за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець.
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту