Що таке асоційовані конверсії і чому три канали краще ніж один

Часто буває так, що для розвитку інтернет-магазину потрібен не один, а відразу кілька рекламних каналів. Це обумовлено тим, що різні канали по-різному взаємодіють з вашою цільовою аудиторією і дають абсолютно різні результати.
Як правило, якщо через певний проміжок часу один з каналів приносить менше користі ніж інші — рекламну компанію припиняють, робиться це для економії рекламного бюджету. Але чому після зупинки однієї рекламної компанії по конкретному каналу, до того ж що показники її були незначні, з часом власник інтернет-магазину може спостерігати просадки у відвідувачах і конверсії ресурсу? Як рекламна компанія, яка згідно з показниками не приносила практично нічого, крім збитків, може так кардинально вплинути на кількість переглядів, відсоток конверсії й зрештою кількість продажів у вашому інтернет-магазині?
Сьогодні ми постараємося розібратися, чому це відбувається і як вирішити цю проблему, а також познайомимося з таким поняттям як асоційована конверсія. Дізнаємося для чого ж вона нам потрібна і як вона може допомогти вашому бізнесу. Почнемо.
Структура рекламних кампаній для просування інтернет-магазину або найбільша помилка
Рекламні компанії це двигун прогресу всього що відноситься до інтернет-торгівлі. Кожен інтернет-магазин, що має хоча б якісь показники має як мінімум один канал реклами та декілька рекламних компаній. Причинами його низької відвідуваності може бути неякісна реклама або помилки в роботі сайту, але так чи інакше навіть найменші інтерне- ресурси вдаються до допомоги рекламних компаній.
Заведено вважати, що крім звичайного тестування реклами в Google Ads більш нічого з рекламними компаніями робити не потрібно. Власники інтернет-ресурсів запускають по кілька рекламних кампаній одночасно, дивляться на показники кожної з них, найслабших відсівають і додають нові варіації на тему.
Але чому ж відбувається так, що при зупинці, на перший погляд марною рекламної кампанії, обвалюються показники всього ресурсу і як підсумок, ми бачимо конкретну просадку у відвідуваннях, конверсії та продажах інтернет-ресурсу?
Причиною цього явища є та сама черговість дій, де власник інтернет-ресурсу спочатку запускає кілька компаній, відсіває слабкі та додає нові. Таким чином з точки зору показників Google Analytics власник інтернет-магазину робить все вірно, адже він позбавляється від зайвого елемента, яякий поїдає його рекламний бюджет, але варто враховувати що Google Analytics може дещо недоговорювати.
Асоційована конверсія, що це і для чого вона потрібна
Почати варто з того, що попри весь обсяг інформації який вам може надати Google Analytics дещо що він упускає. Даний сервіс надає вам всю інформацію пов'язану з вашими рекламними компаніями включаючи конверсію кожної з них, і інформацію про те, скориставшись якою з них користувач вирішив зробити вибір придбати товар саме у вас. Все так, але є один недолік в цій системі. Алгоритми Google Analytics, а точніше стандартного звіту сервісу, налаштовані таким чином, щоб видавати користувачеві показники конверсії й продажів тільки з останнього непрямого кліка, не беручи до уваги рекламні компанії, якими Користувач зацікавився раніше, і це справжня проблема.
Через відсутність інформації про те, які ще рекламні канали вашого інтернет-магазину в результаті привели користувача до відвідування вашого ресурсу ви ненароком можете позбутися від цих самих додаткових каналів, що завдасть відчутної шкоди просуванню вашого інтернет-ресурсу. Як це працює? Для прикладу можна взяти три різні рекламні кампанії, одна з них буде звичайною пошуковою, друга медійної й публікуватися на тематичних сайтах, а третя знову буде пошуковою.
Ваш потенційний покупець є мандрівником і шукає магазин, в якому він зможе купити необхідне йому спорядження, таке як гірськолижний намет, термос або карабіни для скелелазіння. Скориставшись пошуком від Гугл в першій трійці пошукової видачі, що представляє собою контекстні оголошення, користувач помічає ваш ресурс і переходить за посиланням. Ознайомившись з вашим каталогом і позначивши для себе градацію цін, користувач залишає ваш ресурс і переходить на сайти конкурентів. Зробивши вибір і зупинившись на конкретній моделі Користувач починає перечитувати форуми в пошуках відгуків і думок, щодо цієї моделі. Тут же він натикається на вашу медійну рекламу, де йому показана саме той намет, який він і вирішив купувати. Витративши на перечитування форумів кілька днів і знову звернувшись до пошуку, потенційний покупець знову бачить ваше пошукове оголошення і здійснює покупку, перейшовши до вас на сайт.
Таким чином, з точки зору стандартного звіту Google Analytics саме останнє рекламне оголошення принесло вам конверсію і продаж, тоді як інші два були не задіяні. Але якби двох інших оголошень не було, можливо користувач не прийняв би рішення на користь саме вашого інтернет-магазину. Такі додаткові оголошення, які не приносять вам продажів, але направляють користувачів до подальшої покупки через інший рекламний канал і називаються асоційованою конверсією.
Як відстежити асоційовану конверсію
Не зважаючи на те, що Google Analytics в стандартному звіті не надає вам даних щодо асоційованої конверсії, отримати ці дані все ж можна. Для того щоб отримати дані по асоційоваій конверсії, вам необхідно створити лічильник всередині Google Analytics і налаштувати цілі всередині самого лічильника. Провівши всі налаштування згодом ви зможете відстежувати дані не тільки по прямій, але і по асоційованій конверсії, що дасть вам можливість розуміти, які рекламні канали й оголошення дійсно марні, а які попри низькі показники стандартного звіту Google Analytics все ж мають вплив на ваш інтернет-ресурс.
Для грамотного створення і налаштування лічильника в Google Analytics вам необхідно знати як саме працюють алгоритми сервісу і де шукати потрібну вам інформацію. Якщо ви використовуєте Google Analytics тільки для звітності та не знаєте як правильно налаштувати подібні лічильники — зверніться з цим питанням до професіоналів.
Дизайн-студія Глянець може допомогти вам із запуском якісних рекламних компаній і відстеженням їх показників. Маркетологи веб студії Глянець це дипломовані фахівці, які розробляють рекламні пропозиції та просувають інтернет-ресурси вже протягом 12 років.
Фахівці студії Глянець створять для вас всі необхідні лічильники та пояснять як працювати з метриками так, щоб ви постійно мали доступ до необхідної вам для просування інформації. Крім створення рекламних компаній студія також займається створенням сайтів під ключ, проектуючи все, починаючи від структури вашого майбутнього інтернет-магазину і закінчуючи адаптивним дизайном або створенням First Mobile Design. Якщо ви хочете відкрити власну справу і шукаєте студію, яка могла б зробити для вас інтернет-магазин під ключ, або вашому інтернет-магазину необхідно провести ремаркетинг — студія дизайну Глянець виконає необхідні роботи на вищому рівні. Ознайомиться з послугами веб студії Глянець і подивитися портфоліо компанії ви можете на сайті студії.
Різновиди асоційованих конверсій
Крім того факту, що асоційовані конверсії мають вплив на просування вашого ресурсу, ступінь їх асоційованості буває декількох видів. Далі ми детально розглянемо кожен з видів асоційованості конверсії і її роль в просуванні вашого ресурсу.
Типи асоційованості конверсії:
1.Визначення за першою дією
Даний тип асоційованості конверсії являє собою рекламну компанію або оголошення, яке було першим в низці наступних, одне з яких і провокувало вашого потенційного покупця на покупку в вашому інтернет-магазині.
2.Проміжна конверсія
Асоційована конверсія проміжного типу являють собою рекламні оголошення, які опинилися між першим знайомством користувача з вашою пропозицією і рекламним оголошенням, що поставило крапку в його рішенні придбати продукт саме у вас. Кількість таких рекламних оголошень може бути будь-якою. Все залежить від того, наскільки ваша рекламна компанія правильно сформульована і налаштована, а також від того, наскільки ваш товар правильно коригує і закриває болі вашої цільової аудиторії.
Для того, щоб краще розуміти як створити рекламне оголошення, здатне закрити всі питання і вирішити проблеми представників вашої ЦА, вам необхідно володіти певною кількістю інформацією про неї. Дана інформація отримується шляхом досліджень цільової аудиторії, на цьому аспекті будується проектування будь-якого виду реклами, не тільки контекстної.
Щоб правильно провести дослідження та отримати достовірну інформацію про вашу цільову аудиторію вам необхідно володіти певним досвідом в маркетингу і знати де саме шукати цю інформацію. Якщо подібного досвіду у вас нема, ви завжди можете звернутися до фахівців студії Глянець.
Команда веб студії Глянець може допомогти вам з усіма питаннями, пов'язаними з інтернет маркетингом і створенням інтернет-магазинів. Протягом 12 років студія Глянець допомагає різним компаніям у створенні та просуванні їх інтернет-ресурсів, і студії є чим похвалитися. У портфоліо компанії Глянець ви можете знайти понад 1200 різноманітних сайтів та інтернет-магазинів, створених компанією під ключ, які успішно просуваються донині. Для того щоб детальніше ознайомитися з послугами компанії Глянець або подати заявку на створення інтернет-магазину під ключ, вам необхідно лише перейти на сайт веб студії Глянець і залишити своє замовлення у відповідній вкладці. У найкоротші терміни менеджер компанії зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей і обговорення термінів здачі проекту. Якщо ж у вас є ряд питань до фахівців дизайн-студії Глянець — ви можете зв'язатися з менеджером компанії, скориставшись інформацією з вкладки контакти або звернувшись до менеджера безпосередньо, за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту студії.
3.Конверсія визначена за останньою дією
До цього типу конверсії відносяться рекламні оголошення, які стали останніми в ланцюжку рекламних компаній та посприяли прийняттю рішення покупцем на користь вашого товару і придбання його в вашому інтернет-магазині. Саме це оголошення ви й можете спостерігати в стандартному звіті Google Analytics.
Для чого необхідні типи асоціювання конверсії
На перший погляд ця інформація ніяк не впливає на розвиток вашого інтернет-магазину і його просування, але так здається лише на перший погляд. Насправді, розуміючи як саме користувач приймає рішення про покупку продукції саме на вашому ресурсі ви можете вдосконалювати свої рекламні кампанії, зменшуючи кількість проміжних рекламних конверсій. Також варто враховувати той факт, що не знаючи про існування асоційовані конверсії й не маючи на руках даних про рекламні компанії, що сприяють вибору вашого потенційного клієнта — ви можете зупинити рекламну кампанію, яка і була причиною появи зацікавленості користувачів у вашому продукті. Зупинка такої рекламної компанії може відчутно відіб'ється на просуванні вашого інтернет-ресурсу і помітно знизити його показники, попри досить низькі показники оголошення в стандартному звіті Google Analytics.
Висновок
Для того, щоб постійно нарощувати цільову аудиторію вашого інтернет-магазину, вам необхідно мати всі дані, пов'язані з вашими рекламними компаніями і їх показниками. Той факт, що показники однієї з ваших рекламних компаній нижче ніж в інших не означає, що дана рекламна компанія абсолютно марна. Перед тим як зупиняти її роботу — перевірте, можливо саме вона мотивує інтерес у вашої ЦА до вашого ресурсу, а інші оголошення є лише кінцевим пунктом, відвідавши який ваш потенційний покупець вирішується на угоду з вашим ресурсом.
Для того щоб отримувати повний обсяг інформації про просування свого інтернет-магазину, вам необхідно отримати певні лічильники та зрозуміти, як саме вони працюють. Маркетологи компанії Глянець можуть допомогти вам зі створенням подібних лічильників і поясненням не тільки їх показників, але і того на що ж вони все-таки впливають.
Студія створення сайтів Глянець вже 12 років створює інтернет-ресурси для компаній і магазинів. Працюючи з професіоналами студії ви можете бути впевнені у високій якості виконаної роботи і її результативності. Якщо ви шукаєте студію, де вам могли б зробити Інтернет-магазин під ключ, розробити Mobile First Design або допомогти з просуванням вашого сайту — команда студії Глянець надасть вам всі необхідні дані та створить для вас ресурс, заснований на останніх трендах інтернет маркетингу з урахуванням ваших побажань.
Для того, що б замовити інтернет-магазин, або будь-яку іншу послугу компанії Глянець вам необхідно лише перейти на сайт і залишити свою заявку. Якщо ж у вас є питання щодо термінів або послуг, що надаються компанією — ви можете зв'язатися з менеджером студії, скориставшись вкладкою контакти або за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець.
Тренди веб-дизайну 2025: мікроанімації, 3D-елементи та UI/UX інновації

Веб-дизайн 2025: тренди, які формують результат, а не просто вигляд
Цифровий простір змінюється з неймовірною швидкістю. Користувачі стали вимогливішими, інтерфейси — складнішими, а конкуренція в інтернеті — майже миттєвою. Сайт більше не є просто діджитал-вітриною. У 2025 році він має бути інтуїтивним, динамічним, персоналізованим і здатним миттєво реагувати на потреби відвідувачів. Тому тренди веб-дизайну вже не про естетику. Вони — про ефективність, проаналізовану поведінку користувачів і реальну конверсію.
Сьогодні недостатньо просто «гарного» макету. Підприємства, які працюють на випередження, інвестують у глибоку інтеграцію дизайну з бізнес-логікою. Структура сторінок, мікроанімації, 3D-візуалізація, інтерфейсні патерни — усе це має не тільки виглядати сучасно, а й працювати на користувача, тримати увагу, допомагати приймати рішення і спонукати до дії. Усе, що ще кілька років тому вважалося модою або експериментом, сьогодні — новий стандарт UX.
Мікроанімації — нова мова взаємодії
Одним із ключових трендів залишаються мікроанімації. Це не просто «рухомі елементи» — це нова форма комунікації між сайтом і користувачем. Анімації дозволяють підсвідомо пояснювати, що сталося: клік, перехід, зміна статусу чи завантаження. Вони замінюють інструкції, знижують когнітивне навантаження й роблять сайт інтуїтивно зрозумілим.
Користувач, який бачить, як елемент змінює форму чи положення, відчуває логічний зв’язок. Це не просто красиво — це дає відчуття «живого» інтерфейсу, який реагує на кожну дію. Відомо, що такі візуальні підказки підвищують конверсію та скорочують час на ухвалення рішень.
3D-елементи — ефект занурення і новий рівень презентації
Інтерактивна 3D-графіка — більше не розкіш для tech-компаній. У 2025 році це — реальний інструмент підвищення залученості. Користувачам подобається досліджувати. І якщо сайт дозволяє обертати товар, заглядати всередину продукту або вивчати його властивості у просторі — це збільшує час перебування на сторінці, а отже — підвищує ймовірність покупки.
Особливо ефективним 3D стає в e-commerce, де зображення вже не достатньо. Покупець хоче побачити матеріал, структуру, варіанти кольору, масштаб. Для портфоліо це — спосіб представити себе нестандартно. Для складних технічних продуктів — спосіб «пояснити без слів».
Мінімалізм 2.0 — коли простота керує увагою
На зміну традиційному flat-дизайну прийшов функціональний мінімалізм. Його мета — не просто прибрати зайве, а залишити тільки те, що направляє користувача. Чистий простір, сильна типографіка, контрастні акценти, відсутність зайвих тіней — усе це допомагає сфокусуватися. Такий підхід добре працює в інтерфейсах, де важлива швидкість ухвалення рішення: SaaS-сервіси, маркетплейси, лендінги з конверсією.
Персоналізація в режимі реального часу
У 2025 році інтерфейси дедалі частіше адаптуються до користувача в реальному часі. Сайт змінює тему, контент, блоки в залежності від поведінки, часу доби, історії переглядів. Нічна тема автоматично вмикається ввечері. Рекомендовані продукти оновлюються з урахуванням останніх кліків. Це вже не опція — це нова норма, очікувана користувачем.
Дизайн, згенерований штучним інтелектом
AI проникає у вебдизайн дедалі глибше. Генерація макетів на основі брифу, адаптивні блоки, що підлаштовуються під тип контенту, динамічна зміна структури сторінки під поведінку користувача — все це вже впроваджується в реальних проєктах. Алгоритми аналізують, де користувач затримується, які кнопки ігнорує, які кольори викликають емоцію — і відповідно до цього оновлюють дизайн.
Mobile-first — уже не стратегія, а база
У 2025 році мобільна адаптація — це не просто обов’язкова умова. Це вихідна точка, з якої починається розробка. Сайти будуються з урахуванням PWA (прогресивних веб-додатків), gesture-навігації, вертикальної структури. Тестування на смартфонах стає важливішим, ніж на десктопах.
Темна тема: зручність, а не стиль
Темний інтерфейс уже став нормою. Його використовують понад 60% користувачів, і компанії, що не дають такої можливості, ризикують втратити лояльність. Усі сучасні сайти повинні мати два повноцінні варіанти тем — світлий і темний — з адаптивним перемиканням.
Як бізнесу впроваджувати тренди правильно
Перш ніж щось змінювати — варто вивчити свою аудиторію. Що для неї важливо? Які візуальні патерни вона вже сприймає як звичні? Які «покращення» можуть, навпаки, викликати плутанину? Важливо також пам’ятати: не всі тренди — для всіх. Якщо ваша цільова аудиторія цінує стабільність і простоту — складні 3D можуть лише заважати. Якщо ж ваш бренд прагне бути авангардним — навпаки, інноваційність стане перевагою.
Ключ до успіху — тестування. Прототипи, A/B-експерименти, UX-інтерв’ю, аналітика кліків і теплові карти — усе це дає розуміння, що працює, а що — ні. А ще — досвідчена команда дизайнерів, яка вміє не просто малювати гарно, а перетворювати інтерфейс на інструмент бізнесу.
Підсумок
Веб-дизайн 2025 — це вже не про «красиво», а про ефективно, швидко, гнучко і персонально. Це про живий інтерфейс, що реагує, навчається й адаптується. Про досвід, що не викликає питань, а навпаки — веде користувача до дії. І саме це відрізняє сайти, які приносять результат, від тих, що просто є в мережі.
Компанії, які вже сьогодні впроваджують сучасні підходи до дизайну, отримують не тільки конверсію, а й довіру, впізнаваність, конкурентну перевагу. А значить — діють стратегічно.
Як LMS-системи трансформують навчання в компаніях і бізнесі

LMS-система: знання, які працюють на ваш бізнес
Уявіть типову ситуацію, знайому багатьом компаніям. До вас приєднується новий співробітник. Ви ретельно готуєте йому стартовий пакет: десятки Google-документів, кілька відеоінструкцій, посилання на файли у хмарі, нотатки у Notion і пояснення «на словах» від колеги. Здається, ви все охопили. Але через кілька днів виявляється, що новачок не розуміє, з чого починати, плутає пріоритети і ставить питання, на які вже нібито є відповіді. У підсумку — згаяний час, помилки, втрати.
Це типовий приклад того, як безсистемний підхід до навчання стає тіньовою проблемою бізнесу. Саме тому дедалі більше компаній звертаються до LMS — Learning Management System. Це не просто модний софт, а централізована платформа для керування знаннями в організації, що дозволяє перевести навчання, онбординг і розвиток команди на новий рівень.
LMS — це своєрідний «внутрішній університет» компанії. У ньому зберігаються всі навчальні матеріали, інтерактивні курси, інструкції, тести, сертифікації. Це місце, де будь-який співробітник може швидко знайти відповідь на своє питання, пройти курс, оновити знання або перевірити свій рівень. А керівник — побачити реальну картину: хто, чим і як навчається, які результати, де потрібне підсилення.
Чому компанії все частіше впроваджують LMS? Бо традиційна модель навчання вже не працює. Люди не читають довгі інструкції, не запам’ятовують на слух, не повертаються до записів у месенджерах. Водночас потреба в постійному оновленні знань — зростає. Технології змінюються, продукти розвиваються, команди масштабуються. І щоб не втратити якість, бізнес має мати контроль і структуру у процесі навчання.
Завдяки LMS можна навчати співробітників на всіх етапах: від першого дня до керівної позиції. Такі системи уніфікують стандарти роботи між відділами, забезпечують збереження знань навіть при зміні персоналу, дають змогу економити час HR-фахівців та внутрішніх тренерів. Усе, що раніше доводилось робити вручну — перевіряти тести, нагадувати про дедлайни, шукати, кому надсилати матеріали — тепер виконується автоматично.
LMS однаково ефективна для корпорацій, освітніх установ, онлайн-шкіл, консалтингових агенцій або внутрішніх HR-відділів. Універсальність системи дозволяє адаптувати її під будь-яку галузь — від продажу й технічного супроводу до медичних послуг, IT чи виробництва.
Сучасна LMS-система — це не просто бібліотека знань. Це платформа, яка підтримує відео, тексти, інтерактивні SCORM-модулі, має вбудовані тести, гейміфікацію, сертифікацію. Вона автоматично формує статистику: хто проходив курси, як швидко, де виникли труднощі. Це особливо корисно для аналізу ефективності навчання, порівняння команд, визначення точок росту. А додаткові функції — такі як бейджі, таблиці лідерів, прогрес-бари — мотивують команду вчитися активніше.
Для багатьох бізнесів особливо важливою є масштабованість: LMS дозволяє навчати тисячі користувачів одночасно без втрати стабільності системи. А завдяки інтеграціям із CRM, HRM, месенджерами або календарями — навчання вбудовується у звичні робочі процеси без додаткових зусиль.
Що стосується впровадження, то воно зазвичай проходить у кілька етапів. Спочатку аналізуються потреби компанії, визначаються типові сценарії використання. Далі обирається оптимальна платформа: це може бути готове рішення (як-от Moodle, TalentLMS, iSpring Learn) або індивідуальна розробка «під ключ». Наступний крок — створення навчального контенту, запуск перших курсів, навчання команди та технічний супровід.
Ми в Глянець працюємо з LMS не як розробники софту, а як системні інтегратори. Ми впроваджуємо готові рішення або створюємо кастомізовані платформи, адаптовані під ваш бренд, бізнес-логіку, корпоративну культуру. Наші LMS мають простий, зрозумілий інтерфейс, без зайвих кнопок і складностей, що дозволяє командам легко почати користування без довгого навчання.
Сильна LMS — це не просто зручність. Це конкурентна перевага. Компанія, яка має структуру в навчанні, діє швидше, навчає нових співробітників ефективніше, зберігає стандарти та легко передає експертизу всередині. У результаті — менше помилок, більше впевненості, кращі результати.
Висновок
У цифрову епоху знання — це капітал. А LMS — це інструмент, що робить його керованим, доступним і корисним для бізнесу. Якщо ви хочете вивести команду на новий рівень, впорядкувати навчання й отримати реальний контроль над розвитком персоналу — LMS стане вашим найкращим союзником.
Хочете впровадити LMS у своїй компанії?
Команда Глянець підбере оптимальне рішення, адаптує його під ваш бізнес і реалізує проєкт на практиці — швидко, ефективно та з урахуванням ваших цілей.
Контакти:
📞 Телефон: 0 (800) 759-759
📧 Email: [email protected]
LMS — це контроль, ефективність і ріст. Ми допоможемо реалізувати це у вашій компанії.
AI як конкурентна перевага: чому впроваджувати зараз — критично та як компанія Глянець допомагає інтегрувати AI у бізнес-процеси

Штучний інтелект: не майбутнє, а реальність бізнесу у 2025 році
Ще кілька років тому розмови про штучний інтелект звучали як частина футуристичних прогнозів. Сьогодні ж у 2025 році AI — це не абстракція і не хайп, а конкретна технологія, яка змінює підхід до бізнесу. Усі, хто працює в ритмі цифрової економіки, вже розуміють: конкурентна боротьба більше не точиться лише навколо ціни чи якості продукту. Перемагає той, хто вміє оптимізувати процеси, швидко приймати рішення, ефективно взаємодіяти з клієнтом — і саме ці переваги дає впровадження AI.
Компанії, які впроваджують інтелектуальні системи вже сьогодні, отримують конкретні вигоди: зниження витрат, прискорення операцій, підвищення рівня обслуговування. У команді Глянець ми не просто слідкуємо за технологіями — ми інтегруємо штучний інтелект у повсякденну бізнес-реальність клієнтів через CRM-системи, e-commerce рішення, внутрішні ERP-інструменти. Наш фокус — практичне застосування, яке дає відчутний результат.
Інтеграція AI у бізнес змінює саму структуру процесів. Якщо раніше менеджери вручну обробляли запити, сортували ліди, формували звіти чи визначали пріоритетність задач, то зараз ці функції можна делегувати алгоритмам. Системи на основі штучного інтелекту вміють автоматично розподіляти запити, оцінювати ймовірність конверсії, нагадувати про важливі дії, аналізувати ефективність продажів. Це суттєво знижує навантаження на команду, звільняє час для стратегічної роботи й мінімізує людські помилки.
Окрема цінність AI — у можливості будувати прогнозну аналітику. Бізнес більше не має покладатися на інтуїцію або минулорічні звіти. За допомогою інтелектуальних дашбордів можна передбачати пікові сезони, аналізувати поведінку клієнтів, виявляти ризики або потенційні точки зростання. І все це — на основі реальних даних у режимі реального часу. Ми в Глянець інтегруємо такі алгоритми в аналітичні панелі клієнтів, надаючи їм інструменти не просто для моніторингу, а для прийняття рішень, що базуються на цифрах, а не здогадах.
Ще одна сфера, де AI дає відчутний ефект — це персоналізація взаємодії з клієнтами. Споживачі більше не хочуть бути “одним із багатьох”. Вони очікують персонального підходу, швидкої відповіді, актуальних пропозицій. І тут штучний інтелект відкриває нові горизонти. Ми створюємо системи, які адаптуються до історії покупок, геолокації, часу доби, реакцій користувача. В результаті — підвищується конверсія, скорочується шлях до покупки, а клієнт залишається задоволеним без додаткових витрат на маркетинг.
У нас є конкретні приклади, як це працює. Для аграрного бізнесу ми реалізували B2B CRM, яка автоматично визначає пріоритетність звернень, прогнозує повторні покупки і оптимізує графік комунікацій із клієнтами. В результаті цикл угоди скоротився майже на третину. Для інтернет-магазину автозапчастин ми впровадили AI-модуль персоналізованих рекомендацій, що враховує сезонність, попередні замовлення і регіон — і це дало плюс 18% до середнього чека. На медичному порталі інтелектуальна система сортування звернень зменшила навантаження на операторів майже вдвічі, звільнивши їх для вирішення дійсно критичних запитів.
Попри всі переваги, багато компаній досі відкладають інтеграцію AI. І ціна такого зволікання зростає щодня. Конкуренти, які вже використовують інтелектуальні системи, працюють швидше, точніше і дешевше. Вони ухвалюють рішення оперативніше, не втрачають клієнтів, а їхні команди не перевантажені рутинною роботою. У той час як інші досі борються з Excel-файлами або ручною обробкою заявок.
Ми в Глянець підходимо до впровадження AI з повним розумінням внутрішніх процесів бізнесу. Спочатку — детальний аналіз. Ми вивчаємо вашу ІТ-інфраструктуру, моделі комунікації, воронку продажів, логістику, типові сценарії. Далі — проєктуємо рішення, яке буде не просто технічно складним, а корисним і застосовним. У фокусі — реальні задачі: інтелектуальні фільтри в CRM, автоматичне оновлення асортименту, аналітика попиту, адаптивні інтерфейси тощо.
Після розробки ми тестуємо, адаптуємо систему під потреби вашої команди, проводимо навчання персоналу і забезпечуємо технічний супровід. Усе це дає змогу запустити проєкт безболісно і з максимальним ефектом — без зупинки бізнесу.
І найголовніше — впроваджувати AI потрібно не завтра, а сьогодні. Бо ваші конкуренти вже це роблять. Ваші клієнти вже очікують персоналізації. Ваші ресурси вже можна використовувати ефективніше. AI — це не заміна людей, а підсилення їхніх можливостей. І кожен день без нього — це день, коли ваш бізнес працює менш ефективно, ніж міг би.
Глянець — команда, яка впроваджує штучний інтелект не для краси, а для результату. Ми допомагаємо українському бізнесу оптимізувати процеси, ухвалювати обґрунтовані рішення і покращувати якість обслуговування клієнтів. Якщо ви шукаєте не просто технологію, а практичне рішення — звертайтесь, і ми підберемо найкраще.
Кібербезпека для бізнес-сайтів: практичні кроки для захисту від сучасних загроз

Кібербезпека для бізнес-сайтів: як захистити компанію в цифрову епоху
Ми живемо у світі, де бізнес усе активніше переходить у цифровий формат. Онлайн-майданчики стали не лише точкою контакту з клієнтом, а й основним джерелом прибутку, інструментом продажів, сервісу, збору аналітики. Але чим більша залежність компанії від цифрової інфраструктури — тим більший ризик. Сьогодні кожен сайт, незалежно від його масштабу, є потенційною мішенню для атак. І питання вже не в тому, чи атакуватимуть вас, а в тому — наскільки ви готові.
Кібербезпека вже давно не є сферою виключно для банків, великих корпорацій чи державних структур. Платформа для доставки їжі, сайт для запису до лікаря, невеликий інтернет-магазин, корпоративний блог — усі вони працюють з даними користувачів, обробляють транзакції, будують довіру. І кожна загроза безпеці — це удар не лише по системі, а й по репутації.
Сучасні бізнес-сайти — це не просто вітрина, це повноцінний цифровий механізм. Він обробляє замовлення, зберігає контактні та платіжні дані клієнтів, працює як канал комунікації, маркетингу та підтримки. Саме тому навіть короткочасний збій, фішинг-атака або вразливість у плагіні можуть мати катастрофічні наслідки — від втрати клієнтів до блокування домену в пошукових системах.
Серед найбільш поширених загроз — SQL-ін’єкції, фішинг, DDoS-атаки, використання вразливостей у CMS та її модулях. Наприклад, лише одна неправильно захищена форма на сайті може дозволити зловмиснику отримати доступ до бази даних, змінити її вміст або повністю вивести сайт з ладу. А атаки на сайти типу «відмова в обслуговуванні» (DDoS) можуть паралізувати бізнес на години або дні — що означає втрати у продажах, паніку у клієнтів і проблеми з пошуковою репутацією.
Крім цього, існує ще один ризик, менш помітний, але не менш критичний — юридичні наслідки. З появою регламентів типу GDPR чи українського закону «Про захист персональних даних», витік інформації — це не лише технологічна проблема, а й предмет відповідальності. У разі компрометації даних бізнес має повідомити клієнтів, регуляторів, і може отримати штраф або судовий позов.
Щоб захистити себе, компаніям потрібно не лише усвідомити ризики, а й системно вибудовувати безпеку як частину ІТ-стратегії. Це означає — мати комплексний підхід: від базових налаштувань до стратегічного аудиту.
Одним із перших кроків має стати впровадження SSL-сертифіката. Це не лише вимога безпеки, а й обов’язкова умова для нормального ранжування в Google. Без https сайт автоматично позначається як «небезпечний», що відлякує користувачів і впливає на довіру. Не менш важливим є налаштування резервного копіювання — автоматичного, регулярного, з можливістю швидко відновити систему після атаки або збою.
Наступний рівень — двофакторна автентифікація, особливо для доступу до адміністративної частини сайту. Це просте рішення, яке здатне зупинити більшість спроб несанкціонованого входу навіть у випадку компрометації пароля.
Окремої уваги потребують оновлення CMS, модулів і тем. Відомо, що більшість атак здійснюються через вже відомі вразливості — але проблема в тому, що власники сайтів просто не встигають або не знають про потребу оновлень. Тут потрібна система, відповідальний адміністратор і регулярне сканування вразливостей.
Ми в компанії Глянець пропонуємо ще один обовʼязковий інструмент — встановлення Web Application Firewall (WAF). Це як охоронець на вході: він відсіює підозрілий трафік, блокує SQL-ін’єкції, XSS-атаки, масові підбори паролів. Працює 24/7 і захищає сайт ще до того, як загроза доходить до сервера.
Ще один блок — моніторинг активності. Усі зміни файлів, спроби доступу, підозріла активність адміністраторів — усе має фіксуватись у логах, із можливістю отримувати сповіщення у реальному часі. Такий рівень прозорості не лише дає змогу швидко реагувати, а й створює культуру відповідальності всередині команди.
Варто підкреслити: кібербезпека — це не разова дія, а постійний процес, який має стати частиною ІТ-менеджменту компанії. Тут немає фінішу — бо загрози еволюціонують щодня.
У Глянець ми не просто розробляємо сайти. Ми супроводжуємо їх, захищаємо й оновлюємо, бо розуміємо — ваш бізнес залежить від стабільної, безпечної цифрової інфраструктури. Ми пропонуємо аудит, впровадження WAF і SSL, резервне копіювання, моніторинг, а також консультації з урахуванням специфіки саме вашого проєкту. Це не «пакет послуг», це — реальний захист, якому довіряють компанії з різних галузей.
З чого почати?
Почати варто з аудиту — оцінити, де ви знаходитесь зараз, і які прогалини мають бути закриті. Потім — оновити CMS, встановити базовий захист (SSL, резервне копіювання, WAF), впровадити 2FA, і лише після цього розбудовувати системні політики. Якщо потрібно — ми беремо це на себе.
Висновок
Кібербезпека — це не разова дія, а постійний процес, що потребує уваги, системності та досвіду. Загрози еволюціонують, а разом з ними має розвиватися і ваша стратегія захисту.
🔒 Якщо ви піклуєтесь про своїх клієнтів, репутацію та прибутковість бізнесу — почніть із безпеки. А команда Глянець допоможе вам у цьому.
Контакти:
📞 Телефон: 0 (800) 759-759
📧 Email: [email protected]
Глянець — кіберзахист, на який можна покластися.
Навіщо бізнесу CRM: 7 причин сказати «так» системі обліку клієнтів

CRM: системний фундамент для ефективного бізнесу
Коли бізнес тільки стартує, багато процесів виглядають простими й природними. Клієнтів мало, комунікація — пряма, завдання легко контролюються у месенджері, а Excel здається зручним інструментом для усього: від бази контактів до плану продажів. Але щойно команда починає зростати, а потік клієнтів перевищує ручне опрацювання — починається хаос. Інформація губиться, менеджери плутаються, клієнти залишаються без відповіді. Саме тоді зʼявляється потреба у CRM.
CRM (Customer Relationship Management) — це не просто технологія. Це платформа, яка формує новий стандарт організації бізнесу. Вона дозволяє структурувати взаємодію з клієнтами, побудувати чітку систему роботи, уніфікувати підходи в команді й забезпечити масштабування без втрат.
Коли «просто» вже не працює
Зазвичай компанії починають замислюватися над впровадженням CRM не через моду, а через біль. Заявки починають губитися. Зʼясовується, що менеджер пішов — і разом із ним «пішли» всі контакти. Керівник не може відповісти, хто і скільки продав. Реклама приносить трафік, але реальний прибуток не зростає. Усі працюють «наосліп», і стає очевидно: потрібна система.
CRM дозволяє уникнути таких сценаріїв. Вона централізує всю інформацію: контакти, історію взаємодій, дзвінки, листування, статуси угод. Це — єдине джерело правди, до якого мають доступ усі, хто працює з клієнтами.
Що насправді дає CRM
CRM змінює не лише процес, а й культуру роботи. Команда починає спілкуватися з клієнтами структуровано. Менеджери не забувають передзвонити. Зʼявляється автоматичне нагадування про важливі дати, завдання, обіцянки. Клієнт отримує більше уваги, а компанія — більше продажів.
Коли ми в Глянець впроваджуємо CRM для клієнтів, ми часто чуємо: «Це економить нам по дві години щодня», або: «Раніше я не бачив, що роблять менеджери — тепер бачу все». Бо CRM — це не просто панель. Це — дзеркало бізнесу в реальному часі, де видно всі потоки, зони ризику й точки росту.
Як CRM впливає на продажі
Один із найпотужніших ефектів CRM — це зростання конверсії. Причина проста: коли з клієнтом працюють системно, він частіше купує. Наприклад, у CRM легко налаштувати етапи продажу: від первинного контакту до укладення угоди. Кожен лід рухається по воронці, менеджер бачить, на якому він етапі, і знає, що робити далі. Це усуває хаос, зменшує втрати й допомагає «дожимати» угоди.
Автоматизація — ключ до швидкості
CRM автоматизує все, що можна автоматизувати. Вона сама надсилає листи, SMS, пуші; виставляє задачі після події; розсилає комерційні пропозиції; створює задачі за тригерами. Це означає: менше ручної роботи — більше часу для продажу.
Команда, яка бачить більше
Для керівника CRM — це інструмент контролю й управління. У ньому видно, хто й чим зайнятий, який результат має кожен менеджер, де виникають затримки. Це не про «стеження», а про прозору систему взаємної відповідальності, яка знижує напругу й збільшує продуктивність.
Масштабування без втрат
Рано чи пізно будь-який бізнес прагне зростати. І от тут важливо: якщо система не готова до масштабування, зростання вбиває ефективність. Нові менеджери плутаються, старі — вигоряють, якість падає. З CRM масштабування відбувається контрольовано й передбачувано: усі нові люди одразу бачать правила, структуру, процес.
Психологія впровадження: чому команди бояться CRM
Багато компаній відкладають впровадження CRM через страхи. Менеджери бояться "контролю", керівники — складності, всі — змін. Але на практиці виявляється, що вже через тиждень команда не уявляє, як працювала без CRM. Бо зникає головне джерело стресу — невизначеність. Зʼявляється чіткість, ритм, зрозумілий план.
Як ми впроваджуємо CRM у Глянець
Ми проходимо з клієнтом повний шлях:
аналіз бізнес-процесів;
вибір оптимальної платформи;
підключення сайтів, форм, пошти, телефонії;
налаштування автоматизацій і сценаріїв;
навчання команди (не тільки технічне, а й процесне);
супровід після запуску.
Мета — зробити так, щоб CRM допомагала, а не заважала. Щоб команда хотіла нею користуватись, бо вона реально полегшує роботу.
CRM — не витрата, а актив
Це інвестиція у системність, швидкість, передбачуваність. Це інструмент, що зберігає пам’ять бізнесу. І навіть коли змінюється команда, процеси залишаються. А клієнти — не губляться.
CRM не замінює людину. Вона підсилює її. І саме тому це рішення, яке змінює не лише роботу — а й мислення компанії.
Контакти:
📞 Телефон: 0 (800) 759-759
📧 Email: [email protected]
CRM — це ваша пам’ять, порядок і зростання. А команда Глянець допоможе реалізувати це на практиці.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту