Що таке Performance marketing та його переваги
Performance marketing — концепція роботи з ринком, згідно з якою кожна гривня, витрачена на маркетингову діяльність, має приносити компанії вимірний результат. Цей вид маркетингу також називають "результативним маркетингом".
Іншими словами, перформанс-маркетинг спрямований на вимірювання та оцінку результатів маркетингових зусиль у реальному часі. Основна ідея в тому, щоб витрати на рекламу та маркетинг були прив'язані до конкретних показників продуктивності та результатів: продажі, конверсії, генерація лідів тощо.
У цій статті ми розкажемо про переваги та основні показники ефективності Performance marketing, порівняємо його з класичним маркетингом, розглянемо значення цієї концепції цифрового маркетингу для інтернет-магазину.
Переваги Performance marketing
Маркетинг — невіддільна частина ефективного функціонування будь-якого бізнесу. Залучення ефективних маркетингових каналів допомагає масштабувати свої рекламні зусилля, щоб краще задовольнити потреби компанії.
При цьому важливо знайти шляхи максимально раціонального та економного використання маркетингового бюджету. Таку можливість забезпечує Performance marketing.
Основне завдання перфоманс-маркетингу — результативна робота над продажами, конкретний результат. Він допомагає тут і зараз домогтися від споживача цільової дії — завершена реєстрація, перехід на сайт, дзвінок менеджеру компанії, завершена покупка тощо.
Але головне, що performance marketing передбачає виконання дій, результати яких можна вимірювати, фіксувати, порівнювати з показниками попередніх періодів. Та завдяки аналізу цих результатів у разі потреби оперативно корегувати стратегію, аби ефективніше просувати продукт компанії.
Рerformance marketing та класичний маркетинг: відмінності
Performance-маркетинг — різновид інтернет-маркетингу, ключова мета якого — надати бізнесу прозорий результат.
Найчастіше performance-маркетинг спрямований на виконання 2 основних завдань:
- Залучення нових клієнтів (=забезпечення потоку клієнтів, розширення клієнтської бази).
- Утримання клієнтів компанії (=створення довшого життєвого циклу клієнта (LTV), формування лояльної аудиторії).
Методика перформанс-маркетингу відрізняється від традиційної реклами (наприклад, медійної), де рекламодавець платить за покази, незалежно від того, чи виконує користувач дію.
Маркетологи часто використовують рекламу на основі ефективності (тобто концепцію performance marketing), щоб досягти більш вимірних результатів і оптимізувати витрати на рекламу.
Тож ці дві методики не тотожні: підхід до стратегій, цілей, метрик вимірювання та способів витрачання бюджету в них різний.
Структуруємо інформацію про основні відмінності:
Обидва підходи можуть бути успішними в різних ситуаціях та для різних бізнес-моделей. Однак performance маркетинг вважається більш ефективним для багатьох бізнесів.
Особливості Performance marketing
- Вимірювання результатів
Вимірювані результати дозволяють отримувати об'єктивні та конкретні дані про те, наскільки успішною є маркетингова кампанія. Це дозволяє уникнути суб'єктивних оцінок та ґрунтуватися на фактичних показниках успіху.
- Оптимізація витрат
Завдяки можливості вимірювати та аналізувати конкретні показники, маркетологи можуть визначати, які канали та стратегії найбільше вигідні та оптимізувати бюджет компанії, спрямовуючи його на найбільш результативні рішення.
- Цільова аудиторія
Performance marketing дозволяє більш точно визначати цільову аудиторію та спрямовувати зусилля на залучення саме тих користувачів, які є найбільш ймовірними клієнтами.
- Гнучкість та швидкість реакції
Концепція роботи надає можливість маркетологам швидко адаптувати свої стратегії до мінливих ринкових умов та оперативно реагувати на зміни в поведінці споживачів.
- Взаємодія з аудиторією
Вимірювання результатів надає дані взаємодії різних сегментів аудиторії з маркетинговими зусиллями. Це дозволяє краще зрозуміти потреби та переваги клієнтів, що, у свою чергу, сприяє створенню більш таргетованих та ефективних кампаній.
Основні показники ефективності performance маркетингу
Для досягнення конкретних бізнес-цілей performance marketing використовує різні інструменти: оплата за клік (PPC), вивчення аналітики, соціальні мережі, контент-маркетинг та інші. Він характеризується великою кількістю показників ефективності, які допомагають виміряти результативність кампаній та стратегій у реальному часі.
Перерахуємо основні з них:
- ROI (Return on Investment). Відношення прибутку до витрат. Показує, наскільки ефективно маркетингові витрати забезпечують прибуток.
- CPA (Cost Per Acquisition). Вартість залучення нового клієнта або клієнтської операції. Використовується для оптимізації рекламних зусиль з метою зменшення вартості залучення клієнта.
- CPC (Cost Per Click). Вартість одного кліку на рекламний банер або посилання. Важливий показник для реклами з оплатою за клік — PPC (Pay-Per-Click).
- CTR (Click-Through Rate). Відсоток користувачів, які клікнули на рекламний матеріал, відносно загальної кількості переглядів. Вказує на привабливість реклами.
- Conversion Rate. Конкретний відсоток користувачів від загальної кількості відвідувачів, які виконали необхідну дію (наприклад, зробили покупку, заповнили форму тощо). Коефіцієнт конверсій вимірює ефективність перетворення відвідувачів в клієнтів.
- Customer Lifetime Value (CLV). Визначає розмір чистого прибутку, який може принести клієнт протягом усього періоду свого життєвого циклу в компанії. Важливий для розуміння довгострокової цінності клієнтів.
- ROAS (Return on Ad Spend). Відношення розміру прибутку до обсягу витрат на рекламу. Допомагає виміряти ефективність рекламної кампанії.
- Engagement Metrics. Метрики залучення: кількість уподобань (лайків), коментарів, ретвітів або інших форм взаємодії з аудиторією в соціальних мережах. Допомагають визначити ефективність взаємодії аудиторії з вашим брендом і контентом, залученість до ваших пропозицій.
- Quality Score. Показник, який використовується в пошукових системах для визначення якості та релевантності реклами. Визначає, наскільки реклама відповідає потребам та очікуванням користувачів, а також як вона взаємодіє з ключовими словами та цільовою сторінкою.
- Bounce Rate. Відсоток відвідувачів, які залишають вебсайт без взаємодії після перегляду лише однієї сторінки. Показник відмов важливий для вимірювання ефективності лендінг-сторінок.
Ці показники дозволяють маркетологам визначити, наскільки якісно їхні стратегії та кампанії перетворюються на конкретні результати та як можна оптимізувати маркетингові зусилля для досягнення кращих показників ефективності.
Performance marketing для інтернет-магазину
Концепція перформанс-маркетингу особливо важлива для інтернет-магазинів, оскільки дозволяє ефективно витрачати бюджет та максимізувати результативність у привертанні та утриманні клієнтів.
Згадаємо декілька ключових стратегій, які можна інтегрувати в performance marketing після створення інтернет-магазину:
Targeted Advertising (цільова реклама)
Використовуйте точне таргетування для реклами на основі демографічних, поведінкових та інших характеристик вашої цільової аудиторії. Це допомагає залучити саме тих користувачів, які ймовірно зацікавлені у вашому товарі чи послузі.
SEO (пошукова оптимізація)
Оптимізуйте свій інтернет-магазин для пошукових систем, щоб забезпечити високий рейтинг у результатах пошуку. Це покращить видимість вашого магазину для потенційних покупців.
PPC-реклама
Використовуйте рекламу за оплатою за клік (Google Ads або Bing Ads), щоб привертати увагу користувачів, які активно шукають товари, схожі на ваші.
Соціальні мережі
Використовуйте рекламу та органічний контент в соціальних мережах для взаємодії з вашою аудиторією та привертання нових клієнтів. Також соцмережі — чудова платформа для побудови спільноти навколо вашого бренду після того, як ви вирішите створити інтернет-магазин.
Email-маркетинг
Розробляйте персоналізовані кампанії електронної пошти, які надсилаються вашим підписникам із новинами та спеціальними пропозиціями. Тестуйте різні тематичні рядки, вміст і заклики до дії, аналізуючи коефіцієнти відкриття, рейтинги кліків і рейтинги переходів, щоб оптимізувати ефективність кампанії.
Retargeting
Використовуйте технології ретаргетингу для того, щоб відстежувати відвідувачів вашого сайту та показувати їм вашу рекламу на інших ресурсах.
Аналітика та вимірювання
Слідкуйте за ключовими показниками ефективності (конверсії, витрати та прибуток), використовуючи аналітичні інструменти. Це допомагає оперативно оптимізувати рекламну кампанію.
Акції та знижки
Впроваджуйте стратегії ціноутворення та акцій, щоб привернути увагу та збільшити конверсії. Інформуйте про це аудиторію в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn). Відстежуйте фідбек за взаємодіями, кліками, показами та коефіцієнтами конверсії.
Оптимізації сайту для мобільних пристроїв
Упевніться, що ваш інтернет-магазин працює ефективно та швидко на будь-яких комп'ютерних пристроях. Якщо вас цікавить сучасна розробка, інтернет-магазин від Глянець принесе вам максимум прибутку!
А/B тестування
Проводьте тести, щоб визначити, які елементи та стратегії працюють краще, і вдосконалюйте свої кампанії на основі отриманих даних.
Завдяки цим стратегіям перфоманс-маркетингу інтернет-магазин може максимально ефективно використовувати свій бюджет і залучати якісний трафік, а отже — збільшувати кількість конверсій і прибутковість.
Замовити інтернет-магазин з чат-ботом, мобільним додатком, ERP, CRM-системами, SMS-інформуванням про нові замовлення, оплатою, валютами, курсами, знижками, бонусами, кешбеком, підтримкою після запуску та іншими можливостями можна в компанії Глянець.
Висновок
Performance marketing — ефективний інструмент, що дозволяє бізнесу більш точно оцінювати віддачу від інвестицій у маркетинг і рекламу та платити лише за конкретні результати, бути рентабельним, прогнозованим та керованим.
Реалізовувати стратегії перфоманс-маркетингу під силу професіоналам, які мають можливість надавати комплексні послуги, зокрема, об'єднувати performance marketing із SMM, SEO-оптимізацію, контекстною рекламою або іншими digital-інструментами.
Тож якщо ви плануєте замовлення сайту, наша команда дипломованих програмістів, дизайнерів, маркетологів створить для вас ресурс із преміум- дизайном, адаптивною версією, швидким завантаженням, візуальним редагуванням, унікальною панеллю адміністратора та найкращими показниками Google Page Speed.
Наші спеціалісти Performance marketing визначать найвигідніші канали залучення клієнтів та інструменти, ефективні саме для вашого бізнесу. Ми допоможемо вам отримати максимальні результати, раціонально використовуючи маркетинговий бюджет.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej