Топ 5 помилок через які ваша контекстна реклама не дає очікуваних результатів а рекламний бюджет "летить у трубу"
Контекстна реклама і безпосередньо Google Ads це неймовірно багатогранний і корисний інструмент для просування вашого інтернет-магазину. Мабуть, кожен підприємець так чи інакше пов'язаний з інтернет продажами вже знає про те, що таке Google Ads, попри це мало хто знає як саме з ним потрібно працювати. Зважаючи на це часто можна зіткнутися з тим, що, здавалося б, і рекламний бюджет далеко не малий, і начебто роботу над ЦА проводили — а користі від рекламної компанії трохи більше ніж нуль. Так в чому ж причина? Через що контекстна рекламна компанія може не приносити бажаних результатів і як з цим боротися?
У цій статті ми розглянемо топ найчастіших помилок, через які власники інтернет-магазинів не отримують бажаного зростання показників від контекстної реклами при цьому зливаючи свій рекламний бюджет "в трубу", а також розглянемо шляхи виправлення даних помилок. Почнемо!
Google Ads
Google Ads це один з найпрогресивніших та вигідніших варіантів, як швидко просунути свій інтернет-магазин. Компанія Гугл всіма силами намагається надати власникам інтернет-магазинів комфортні умови просування, завдяки яким відкритий тільки вчора інтернет-магазин може стати популярним вже сьогодні.
З іншого ж боку, через велику кількість налаштувань, доступних в Google Ads, досить часто можна зустріти інтернет-ресурси запущені кілька років тому, але так і не отримавших бажаних результатів від рекламної компанії Google Ads. Найчастіше рекламна кампанія таких інтернет-магазинів і новинних сайтів навіть перевершує бюджети більш популярний інтернет-ресурсів, що викликає когнітивний дисонанс в голові власників, адже як так, фінансів було витрачено більше ніж іншими — а результату немає.
Так через що ж інтернет-магазин з солідним рекламним бюджетом може недоотримувати переходи, а зростання конверсії залишатися десь в мріях? Основні помилки виглядають наступним чином:
1. Мета компанії була обрана неправильно або не відповідає потребам вашого інтернет-ресурсу
На моменті створення рекламної кампанії в Google Ads сервіс пропонує вибрати вам тип реклами, який і повинен буде просувати ваш інтернет-ресурс у всесвітній павутині. Всього таких типів компаній 5 і вкрай важливо щоб ви вибрали саме той тип реклами, який мало того що зможе допомогти вашому інтернет-магазину розвиватися, так ще й даних якими ви володієте, повинно бути достатньо. Всього в Google Ads доступно п'ять типів реклами:
- Пошукова мережа
Даний тип контекстної реклами Google Ads орієнтований на те, що попит на продукт який ви просуваєте вже сформован, і він користується популярністю в пошуковій системі. Успіх даного типу реклами визначається затребуваністю вашої пропозиції, адже якщо ви помилково переоцінили потребу ЦА у вашому продукті та при цьому зважилися на запуск реклами через пошукову мережу — високих результатів можна не чекати, їх може і зовсім не бути.
Для запуску цього типу реклами вам потрібно точно знати ситуацію на ринку і наскільки ваша продукція або товари затребувані у вашої цільової аудиторії. Крім цього, для налаштування рекламної компанії вам знадобляться ключові слова, орієнтовані якраз на вашу ЦА. Для того, щоб отримати всю необхідну інформацію для старту будь-якої рекламної компанії Google Ads дуже важливо провести дослідження цільової аудиторії на пошук болей та інтересів, а також найчастіших пошукових запитів і геолокації.
Якщо ви ще не проводили дослідження своєї ЦА або дані якими ви володієте вже застаріли, а вмінням, необхідним для дослідження ЦА ви не володієте — веб студія Глянець може допомогти вам у цій нелегкій справі. Протягом 12 років дизайн-студія Глянець займається проектуванням рекламних компаній, створенням авторських дизайнів та інтернет-магазинів під ключ для самих різних галузей. За цей час через руки фахівців компанії пройшло більше тисячі сайтів, а рекламні компанії, які були розроблені маркетинговим відділом студії й зовсім незліченні. Якщо ви хочете запустити успішну рекламну компанію, але при цьому не маєте досліджень вашої ЦА — фахівці студії створення сайтів Глянець можуть провести ці дослідження для вас. Все що вам потрібно зробити для замовлення проекту контекстної реклами, створення інтернет-магазину під ключ або замовлення авторського дизайну для вашого інтернет-ресурсу, створеного на підставі ваших побажань, це перейти на сайт дизайн-студії Глянець і залишити там заявку на послугу яка вас цікавить.
- КМС
Даний тип реклами підійде для тих продуктів, чий попит ще не сформований і вашій цільовій аудиторії необхідний певний поштовх для покупки даної продукції. Такий результат досягається спільними зусиллями правильно налаштованої контекстної реклами, з урахуванням всіх ключових запитів які так чи інакше цікавлять вашу цільову аудиторію, і якісного матеріалу. Будь то графічні зображення або цілі промо-ролики вашої продукції.
Формування інтересу вашої цільової аудиторії справа тонка і вимагає величезного обсягу інформації, виходячи з якої рекламна компанія і буде налаштовуватися. Якщо ви не володієте достатньою кількістю інформації про свою цільову аудиторію або ж до кінця розумієте як саме правильно налаштувати КМС рекламу, то зверніться до фахівців.
- Торгова контекстна реклама
Даний тип реклами підійде вам якщо ваш інтернет-магазин має величезний каталог товарів із великим вибором різних моделей. Такий тип реклами притаманний великим сервісам або мережам фізичних магазинів, що мають також і свій власний сайт, де користувач може знайти необхідний товар і придбати його, не бігаючи від одного магазину до іншого в пошуках того самого товару в наявності.
- Відео реклама
Для успішного запуску такої реклами та її позитивної динаміки, що впливає на ваш інтернет-магазин, вам безумовно необхідний не тільки великий обсяг даних, керуючись якими ви можете грамотно налаштує покази вашої реклами, але і сформована суть рекламного ролика. Не варто забувати й про відмінного відео монтажера, який зможе в короткому промо-ролику вказати на те, що ваш товар швидко і просто вгамує всі болі вашої ЦА. Якщо ж такого відео монтажера у вас немає, на жаль успіх такої рекламної компанії знаходиться під питанням, це пов'язано з тим, що наскільки б вигідною пропозиція не була і як би правильно вона не була налаштована — якщо дивлячись ваш ролик у покупця не виникає бажання купити ваш продукт — дивовижного зростання показників конверсії та продажів можна не очікувати.
- Розумна реклама
Вдаючись до такого типу контекстної реклами ви повинні бути на 200% відсотків впевнені в тому, що даних буде достатньо для навчання системи. Суть даної рекламної кампанії в тому, що орієнтуючись на надані вами дані вона сама вирішує кому показувати ваше рекламне оголошення, а кому ні. Бували випадки коли через недостатній обсяг даних цей вид реклами цілком зливав увесь бюджет інтернет-магазину, при цьому не даючи йому нічого крім нецільового трафіку.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно володіти абсолютним максимумом доступної інформації, пов'язаної з вашою цільовою аудиторією. Для цього вам потрібно провести ряд досліджень з чим вам і може допомогти веб студія Глянець.
Дизайн-студія Глянець поведе для вас дослідження вашої цільової аудиторії та надасть всі дані, які тільки можна дістати. Крім надання даних про вашу цільову аудиторію маркетологи компанії також можуть допомогти вам з налаштуванням і оформленням вашої контекстної рекламної компанії, а також з подальшим аналізом отриманих результатів. Якщо вашому інтернет-магазину необхідна якісна рекламна компанія, здатна підняти його показники, зверніться до фахівців студії створення сайтів Глянець за консультацією і подальшим обговоренням деталей вашої майбутньої рекламної компанії.
Вибір типу рекламної компанії дуже важливий крок і нерідко саме на цьому моменті більшість підприємців роблять свою першу помилку вибираючи невідповідний формат реклами. Але це далеко не єдиний момент, через який рекламні компанії інтернет-магазинів частенько не показують очікуваних результатів.
2. Групи оголошень та їх формування
Дана помилка займає друге місце за частотою, поступаючись хіба що неправильно обраному типу контекстної компанії. Суть даної помилки полягає в наступному: у власника інтернет-магазину при створенні своєї контекстної рекламної компанії є можливість сегментувати дані, ключові запити, іншу інформацію і сторінки свого ресурсу, куди користувач зможе потрапити зробивши ту чи іншу дію. Найчастіше всю цю інформацію просто скидають в одну купу, а виходом з неї роблять стартову сторінку свого ресурсу, мовляв "користувач сам розбереться".
Для того, щоб уникнути подібної ситуацій не маючи знань про те, як правильно групувати наявну у вас інформацію зверніться до фахівців, здатним вам допомогти.
3. Типи відповідностей ключових слів
Ми вже говорили про те, що таке відповідність ключових слів і які види ключів бувають. Дана інформація вкрай корисна тому, що може заощадити левову частку вашого бюджету, при цьому допомагаючи розвивати ваш інтернет-ресурс.
Дана помилка полягає в тому, що власники інтернет-магазинів маючи на руках релевантні ключові слова та інформацію про запити своєї ЦА, просто ігнорують можливість задати відповідність ключовим словам при налаштуванні рекламного оголошення. Це призводить до того, що сервіс автоматично вибирає загальну відповідність, а це значить що понад 50% трафіку за який ви заплатите своїми кровними, виявляться нецільовими.
Ігнорування налаштування відповідності ключових слів це одна з тих помилок, яка і запускає рекламний бюджет в нікуди при цьому не показуючи належних результатів в показниках інтернет-ресурсу. Для того щоб уникнути подібної ситуації, зверніться до фахівців студії Глянець, вони допоможуть вам з вибором відповідності ключових слів для вашого інтернет-ресурсу і запустять вашу рекламну компанію.
Працюючи з професіоналами своєї справи ви можете бути впевнені у високій якості виконаної роботи та експертній думці. Команда веб студії Глянець складається з висококласних дипломованих фахівців, які кожен день допомагають різним сервісам підніматися в топ пошукової видачі та розвивати свої показники. Для того, щоб замовити контекстну рекламну компанію, або створення сайту під ключ вам лише необхідно відвідати сайт дизайн-студії Глянець і залишити там свою заявку. У найкоротший час менеджер студії зв'яжеться з вами, і ви зможете обговорити деталі вашого проекту.
4. Ігнорування мінус слів
Ця помилка так само як і попередні дві здатні знищити ваш рекламний бюджет при цьому ніяк не позначившись на показниках вашого інтернет-магазину. При налаштуванні контекстної реклами вкрай важливо не тільки вірно підібрати ключові слова, але і подбати про мінус слова, слова, які здатні приводити на ваш інтернет-ресурс нецільовий трафік. Такі слова можуть бути як пов'язані з вашими товарами так і не пов'язані зовсім, головне щоб вони не могли потрапити в перелік ключових запитів. Якщо мінус слова все ж потрапили в ключові слова, а ви не помітили цього вчасно — вас може чекати неприємний сюрприз у вигляді швидкої витрати рекламного бюджету при цьому без належної реакції з боку показників вашого інтернет-ресурсу на те, що відбувається. Єдиний параметр який зможе натякнути вам на те, що щось не так, це відвідування. Якщо відвідування вашого ресурсу ростуть, але при цьому конверсія тримається на тому ж рівні, то можливо в ваших ключових словах, зазначених при налаштуванні рекламної компанії, затесалися мінус слова, що стимулюють нецільову аудиторію переходити на ваш ресурс.
5. Орієнтування на власну думку всупереч зі статистикою
Так склалося, що люди найчастіше довіряють самим собі, ніж статистиці. У житті це звичайно може приносити свої плоди, але в контекстній рекламі подібна думка може не тільки не принести користі вашому інтернет-магазину, але і збанкрутувати вас, після ваших тривалих спроб просунутися хоча б на кілька позицій в пошуковій видачі.
Для того, щоб не ризикувати успіхом вашого інтернет-магазину, рекомендуємо вам вдаватися до тестування всіх своїх рекламних оголошень перед запуском їх в якості основної рекламної компанії. Це необхідно для того, що б ви розуміли, як саме ваша цільова аудиторія шукає продукт, який є у вас в каталозі. В іншому випадку у вас є всі шанси так і не з'явитися на екрані свого потенційного покупця у вигляді реклами, адже ваше бачення може кардинально відрізнятися від того, якими словами для пошуку і якими конкретно товарами цікавиться левова частка вашої цільової аудиторії.
Висновок
Кожна з цих помилок потенційно може привести ваш бізнес до банкрутства, або як мінімум використання контекстної реклами буде здаватися вам недоцільним, через що ви втратите прекрасну можливість розвинути свій бізнес. Для того, щоб не зіткнутися з усіма цими проблемами та отримувати очікувані результати від контекстної реклами, рекомендуємо вам звертатися виключно до професіоналів. Студія Створення сайтів Глянець допоможе вам створити вашу рекламну компанію, здатну підняти показники вашого ресурсу при цьому не використовуючи нецільовий трафік. Маркетологи студії мають величезний досвід просування інтернет-ресурсів і допоможуть вам налаштувати вашу рекламну компанію на бажаний вами результат. Якщо вашому інтернет-магазину необхідний новий дизайн, контекстна реклама або ви тільки плануєте запуск ресурсу і шукаєте студію по створенню інтернет-магазинів під ключ — студія Глянець із задоволенням допоможе вам. Ознайомитися з послугами студії Глянець і замовити необхідну вам ви можете відвідавши сайт компанії та залишивши там заявку, або ж зв'язавшись з менеджером студії відвідавши вкладку контакти.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту