Як отримати максимум від Чорної п'ятниці
Чорна п'ятниця (англ. Black Friday) — це період інтенсивних торговельних акцій, коли більшість компаній намагається привернути увагу покупців та збільшити обсяги продажів, запропонувавши вигідні умови для покупок.
Чорна п'ятниця “родом” із США. За традицією це остання п'ятниця листопада, наступна за Днем подяки (англ. Thanksgiving Day). Black Frida вважається офіційним початком різдвяно-новорічного сезону закупівель не тільки в США, а в багатьох інших країнах.
У 2023 році Україна та весь світ розпочинає сезон розпродажу в останню п'ятницю місяця — 24 листопада. Деякі компанії, як і в інші роки, планують продовжити акції до Кіберпонеділка (англ. Cyber Monday), який що настає після Чорної п'ятниці.
У цій статті ми розкажемо про інструменти для знижок, вбудовані в наші інтернет-магазини. А також про те, як вони допомагають їх власникам отримати максимум від Чорної п'ятниці.
Інструменти для знижок
Black Friday раніше асоціювалася з натовпом покупців, які без розбору змітають з полиць магазинів усе з цінниками Sale. І перемога в битві за товари, що продаються по акції, була часом примарною.
Але завдяки зростанню обсягів електронної комерції та шаленій популярності інтернет-магазинів отримати значні знижки на будь-які товари та послуги стало значно простіше, зручніше та надійніше.
Інтернет-магазини, які створює вебстудія Глянець, готові допомагати бізнесу завжди отримувати максимум від продажів. Особливо під час Чорної п'ятниці.
Наші клієнти можуть використовувати різні опції зі знижками, які вбудовані в магазин:
- Акції та знижки
- Промокоди
- Кешбек
Розглянемо детальніше переваги кожного з цих маркетингових інструментів.
Акції та знижки
Знижки стимулюють споживачів здійснити покупку, оскільки це пов'язано з вигіднішою ціною. Тож проведення акцій дозволяє збільшити обсяг продажів та середній чек. А регулярне надання знижок або участь у програмах лояльності може створити позитивне сприйняття бренду серед покупців і зробити їх постійними клієнтами.
Промокоди
Промокоди є ефективним інструментом для залучення нових клієнтів і стимулювання повторних покупок.
Вони створюють вигоду для обох сторін:
- споживачі отримують знижки, безкоштовну доставку, подарунки чи інші бонуси, що зробить їхні покупки більш вигідними;
- для бізнесу це ефективна стратегія маркетингу, яка допомагає просувати продукти та привертати увагу нових клієнтів, а також збирати аналітику про споживчі звички, що краще працюють для бізнесу.
Кешбек (різні види)
Прямий кешбек
Це система, завдяки якій покупець отримує повернення певного відсотка вартості своїх покупок у вигляді грошового бонуса або нарахування на рахунок. Клієнти можуть отримати кешбек без складних умов чи обмежень, тому це перевірений стимул для здійснення покупок. Розуміння того, що відсоток вартості покупки повернеться у вигляді грошового бонусу, підвищує мотивацію клієнтів здійснити покупку.
Кешбек від суми замовлення
Така форма кешбеку стимулює зростання середнього чека і дозволяє споживачам отримати більшу економію при значних витратах. Чим більше сума покупки, тим більший кешбек. Тож такий варіант кешбеку може збільшити середній розмір покупок, оскільки мотивує покупців додавати більше товарів у кошик.
Безкоштовна доставка: вигода замість знижок
Якщо бізнес не готовий продавати товари зі значною знижкою, він може запропонувати покупцям інший варіант матеріальної вигоди. Наприклад, безкоштовні додаткові послуги. Або доставку покупки власним коштом продавця. Наведемо трохи статистики, що має переконати в цьому.
Тогорічне дослідження Jungle Scout показало:
- 80% споживачів очікують на безкоштовну доставку при замовленні принаймні на певну суму;
- 66% розраховують на таку послугу за замовчуванням.
Переваги безкоштовної доставки
Як частина промопропозиції до Black Friday безкоштовна доставка може допомогти бізнесу:
- Залучити більше покупців. Під час Чорної п'ятниці багато людей активно шукає знижки та переваги).
- Збільшити середній чек покупки. Щоб скористатися безкоштовною доставкою, покупці можуть додавати до свого замовлення додаткові товари.
- Зменшити число втрачених замовлень. Коли покупці знають, що доставка безкоштовна, вони схильні зробити більше покупок, щоб скористатися цією можливістю.
Як бачимо, у конкурентному середовищі пропозиція безкоштовної доставки може виділити компанію серед інших учасників ринку, посприяти залученню уваги покупців та підвищенню рівня їх лояльності до бренду.
При цьому компаніям слід уважно розглядали фінансові аспекти такої опції, оскільки безкоштовна доставка може стати великим фінансовим навантаженням (особливо якщо не враховувати витрати на це під час розрахунку цін).
Функції, що сигналізують про вигоду
В очікуванні Чорної п’ятниці, чимало користувачів заздалегідь додає товари до “Списку бажань”, щоб придбати їх зі значною знижкою. Додатковим стимулом для здійснення покупки може стати заклик до економії на доставленні, зворотний відлік часу до початку шаленого розпродажу тощо.
Наповнення кошика
Перевірений інструмент, який привертає увагу до вигоди, яку дає безкоштовна доставка, — це інформація про “наближення до цілі”. Власники інтернет-магазинів мають змогу додати в кошик блок, який буде показувати, скільки ще потрібно замовити товарів, щоб отримати безплатну доставку, а отже — вигоду.
Таймер
Клієнти шукають знижки до Black Friday заздалегідь. Часто цілеспрямовано заходять на сторінки вебсайтів blackfriday.com, theblackfriday.com та інших подібних вебресурсів. Щоб ваша аудиторія не пропустила свою вигідну пропозицію, просто налаштуйте таймер, що відраховує час до початку акції. Таймер підсвідомо подає сигнал про те, що варто поспішати.
Чорна п'ятниця — як додаткова допомога армії
Black Friday в наш час ― це ще одна нагода нагадати аудиторії про патріотичну позицію та соціальну відповідальність вашого бізнесу. А також мотивувати покупців до спільних зусиль до наближення нашої спільної перемоги над країною-агресором.
Впевнені, що цьогоріч в українському бізнесі переважатиме саме такий підхід до проведення Чорної п’ятниці. У такий спосіб ми разом краще зможемо підтримати одночасно і наших військових, і економіку України.
Zamów stronę już teraz!
Tylko jeden krok do Twojej idealnej strony internetowej