Маркетинг у дії, 3 методи просування вашого сайту
Маркетинг у дії, 3 методи просування вашого сайту
Просування власного сайту у 2020 році це як ніколи актуальна тема. Наше суспільство, як і світ в цілому, переходить на безконтактну оплату і все більше угод відбувається за допомогою зв'язку в Скайпі, Зумі, або подібних сервісах. Завдяки появі великої кількості інтернет-магазинів у споживачів більше немає потреби ходити за покупками. Їм досить зайти на сайт улюбленого магазину, вибрати відповідний товар та оформити замовлення. Протягом декількох днів товар може бути доставлений на поштове відділення або ж прямо до дверей покупця, тут все залежить від його власного бажання.
Але як розвинути свій ресурс до такої міри, щоб він займав перші позиції у пошукових сервісах та був популярним серед клієнтів та покупців? У цій статті ми розберемо кілька основних принципів просування сайту, які зможуть вам допомогти отримати бажаний результат. Почнемо!
Три основні принципи просування сайту
Просування сайтів це ціла наука, існує безліч методик та способів розвинути свій сайт. Ми ж розглянемо три основні методи просування ресурсу з метою збільшення кількості відвідувань.
Перш ніж почати, мабуть, варто відповісти на питання, “а на що власне впливає ця кількість відвідувань?" А впливає вона на безліч параметрів. Річ у тому, що положення сайту щодо інших ресурсів у мережі пошукового сервісу, це своєрідний вічний двигун. Якщо перший імпульс, у вигляді вашого просування, буде досить сильним, то згодом, завдяки великій кількості відвідувань, сайт буде утримувати свої позиції в топах пошукового сервісу.
Для того, щоб домогтися такого результату, спершу необхідно розглянути всі способи в деталях, і краще зробити це ще на моменті проєктування сайту, щоб не відтягувати запуск сервісу внесенням різноманітних правок.
Перший метод просування сайту: оптимізація
Оптимізація сайту це перше, на що варто звернути увагу, поставивши перед собою мету просунути сайт. Для налаштування та подальшої оптимізації вашого ресурсу необхідне використання ключових запитів в контенті ресурсу та певні дії з HTML-кодом.
Почати варто з пошуку конкурентів. Ваші конкуренти, це відмінний путівник у просуванні сайту. Ви, як споживач, можете ознайомитися з їх ресурсами, підкреслити моменти які вам подобаються і ті, що провокують вас не використовувати даний ресурс. Після такого невеликого дослідження вам стане зрозуміліше, в якому саме напрямку рухатися і який контент необхідний вашому ресурсу для нарощування бази клієнтів. Вибравши відповідні теми для контенту варто звернути увагу на його сео-оптимізацію. Використання ключових запитів в контексті контенту допоможе вам частіше потрапляти до результатів пошукових запитів, в моменти, коли потенційні покупці шукають зацікавивший їх товар.
Другий пункт оптимізації сайту полягає в HTML-коді. Для дієвого просування сайту вам необхідно навести порядок у коді сайту і обов'язково перевірити всі механіки ресурсу. Ваш сайт повинен бути максимально зручним та інтуїтивним. На те, щоб зрозуміти, куди саме необхідно клікнути, щоб зробити певну дію, у потенційного покупця має йти якомога менше часу.
Якщо на моменті проєктування сайту ви врахуєте обидва пункти, ваші шанси на результативне просування різко зростуть, це база, виходячи з якої ви зможете рухатися далі.
Другий метод просування сайту: посилання на ваш сайт на сторінках тематичних ресурсів
Цей метод не менш дієвий ніж сео-оптимізація. Для того, щоб ваш сайт планомірно підіймався по сходах пошукових запитів, необхідно щоб його якомога частіше згадували на сторонніх ресурсах. У середовищі просування цей метод називають "нарощуванням маси".
Метод передбачає під собою рекламу вашого сайту на різних тематичних ресурсах і сайтах. Для цього необхідно або домовитися з популярними ресурсами про рекламу, або постійно моніторити форуми й блоги, пов'язані з тематикою вашого бренду або товарами, які ви продаєте. Під час моніторингу необхідно якомога частіше згадувати свій ресурс. Цю статистику прекрасно бачать роботи пошукових систем і підіймають ваш ресурс, сходинка за сходинкою, до вершини переліку результатів.
Для того, щоб цей метод спрацював, необхідно не просто наосліп публікувати посилання на свій ресурс. Вам необхідно вести діалоги в блогах, писати на форумах та відкритих майданчиках, при цьому не створюючи занадто багато "шуму". Якщо ви будете надто часто використовувати посилання свого ресурсу і при цьому публікувати їх де-попало та у великих кількостях, то пошукові роботи цілком можуть сприйняти вас за бота, й неодмінно направлять на ваш сайт бан, з якого вкрай складно вибратися, особливо на самому початку життєвого шляху ресурсу.
Третій метод просування сайту: реклама в соціальних мережах
За останні п'ять років рекламна індустрія зробила великий виток у бік соціальних мереж. Ще у 2015 році ефективність реклами у вигляді банерів на інших ресурсах показувала приблизно ті ж результати, що і реклама в соціальних мережах.
За п'ять років багато що змінилося, і тепер пальму першості тримає реклама, яка розповсюджується за допомогою соціальних мереж. Така реклама приносить набагато більше відвідувань і при цьому не викликає роздратування у користувачів. Але чому саме соціальні мережі зайняли місце старої-доброї реклами в банерах?
Річ у тому, що переходячи на сайт, користувач, як правило, шукає конкретну послугу або товар. Він рідко коли звертає увагу на рекламні банери по обидві сторони сторінки сайту, тому, що необхідний товар або послугу він вже знайшов. Довіри до такої реклами після сотень випадків вірусних атак при переході за посиланням з реклами більше немає ні у кого. А ось у соціальних мережах все по іншому.
Попри те, що соцмережі використовують ті ж алгоритми, що й пошукові сервіси, а саме, збирають інформацію. На основі цієї інформації пошукові боти вирішують, яка реклама може вас зацікавити і транслюють її на всіх доступних сторінках. У випадку з соцмережами ця реклама абсолютно не заважає вам взаємодіяти з контентом, а значить і не викликає роздратування. Ще один плюс у скарбничку реклами з використанням соціальних мереж, це можливість дійсно красиво оформити свою пропозицію.
Зручна система перелінковки, де зробивши один клік на товар, який зацікавив споживача, він миттю потрапляє на сторінку, де можна його купити, це ще один бонус реклами у соцмережах. Необмежені можливості реклами на інших популярних акаунтах, для запуску якої необхідно лише домовитися з власником акаунта. Загальна зручність взаємодії потенційного покупця і багато іншого, все це і є причиною статистики, згідно якої реклама на сайтах вже в половину поступається показникам реклами в соціальних мережах.
Про запуск такої реклами вам варто замислюватися тоді, коли умови попередніх двох методів вже виконані, а ваш сайт готовий.
Висновок
Завдяки роботі всіх трьох методів просування сайту, ви на самому старті зможете спостерігати зростання кількості відвідувань з кожним днем. Не варто також забувати й про приємний бонус третього методу, завдяки соціальним мережам, ви можете не тільки розрекламувати свій власний магазин, компанію або концерн, але й у підсумку отримати популярний профіль. За рахунок нього вам не доведеться переживати про непередбачені неполадки на вашому основному ресурсі. Соціальні мережі ідеально підходять для подальшої роботи інтернет-магазину, вміло замінюючи сайт, який в цей момент може проходити технічне обслуговування.