Лендінги, як вони взаємодіють з користувачами і як отримати від них максимальну ефективність
Лендінги, як вони взаємодіють з користувачами і як отримати від них максимальну ефективність
Лендінг сторінки захоплюють ринок, все частіше їх можна зустріти на просторах інтернету і так відбувається не просто так. Ефективність таких сторінок неймовірно висока, а вимоги для їх запуску мінімальні. Для запуску такої сторінки вам нема потреби створювати велику кількість контенту, навпаки, сама ідея лендінга полягає в мінімальній кількості інформації та використанні тільки тих даних, які так чи інакше можуть відбитися на виборі вашого клієнта.
Ми вже розбирали загальні поняття про лендінг сторінки в статті "Що таке лендінг" і на які види вони діляться в статті "Різновиди лендінг сторінок", але що відбувається, коли користувач відвідує таку сторінку? З чим він стикається, і які конкретно процеси переконують його в покупці вашого товару? Що приховано від очей звичайного споживача і як опис різної довжини може вплинути на кількості покупок на вашому лендінгу? Відповісти на ці питання ми постараємося сьогодні в цій статті, почнемо!
Просування інтернет-магазину: Як працюють лендінги і які процеси допомагають користувачам зробити свій вибір
З яких блоків складається лендінг сторінка ми детально розглядали в статті "Що таке лендінг", але як ці блоки взаємодіють з користувачами? Які процеси запускаються з приходом вашого потенційного клієнта на лендінг сторінку і як лендінги допомагають тестувати ваші товарні описи? Розглянемо це питання докладніше.
З моменту приходу вашого потенційного покупця на лендінг сторінку запускається низка процесів. Таких процесів всього 4 і кожен з них вносить свою лепту в прийняття рішення вашим потенційним покупцем. Можна сказати що ці чотири процеси та є тією самою причиною, через яку користувач купує товар, а лендінг сторінки захоплюють ринок інтернет торгівлю. Але що ж це за процеси? Як вони називаються і за що відповідають?
Низка процесів, які допомагають лендінгам бути вигідними та прибутковими, а їх власникам підіймати відсотки конверсії у своїх інтернет-магазинах і збільшувати прибуток від бізнесу, виглядають наступним чином:
- Вхідний трафік, його отримання і розподіл
- А/В тестування
- Робота вашого потенційного клієнта на сторінці лендінгу
- Досягнення мети та постконверсійна обробка
Кожен з цих процесів є однією з причин популярності лендінг сторінок. Кожен процес дуже важливий для вас як для власника лендінгу, адже саме ці процеси допомагають вам не тільки домагатися бажаних результатів на графіках зростання показників вашого інтернет-магазину, але і допомагають збільшувати прибутковість вашого бізнесу і як наслідок є факторами подальшого розвитку. Кожен з цих пунктів дуже важливий для правильної роботи лендінга, а помилка в одному з них може привести до краху всієї лендінг сторінки. За що ж відповідає кожен з процесів? Розберемося докладніше з цим питанням далі в статті.
Як створити лендінг мрії: Вхідний трафік і методи його отримання
Незважаючи на те, що лендінг сторінки досить самостійний інструмент просування вашого інтернет-магазину, і вони здатні самі добувати трафік, звичайно ж при грамотному налаштуванні — трохи допомогти їм у цьому явно не завадить. Для того, щоб виявити найпрактичніший і дієвий метод генерації лідів для вашої лендінг сторінки рекомендуємо вам, для початку, запустити кілька сторінок і направити на них людей, за допомогою різних типів контекстної реклами. Спробуйте банери, пошукову рекламу і медіа рекламу, Порівняйте отримані результати та зробіть свої висновки.
Пошук самого практичного і дієвого методу лідогенераціі необхідний для того, щоб ви змогли отримати максимум трафіку при найменших фінансових витратах. Ви звичайно ж можете на постійній основі вдаватися до різних видів реклами для лідогенераціі на вашій лендінг сторінці, але економічно це буде не вигідно.
Маючи на руках результати таких досліджень ви зможете зробити вибір у бік найдієвішого способу лідогенерації для своєї лендінг сторінки, тим самим не тільки збільшивши кількість потенційних покупців, які зможуть відвідати вашу сторінку, але і скоротивши витрати на лідогенерацію для лендінга. Вам не доведеться вкладати гроші в усі існуючі типи реклами, досить буде найрезультативнішого.
Крім звичної реклами вам також варто спробувати E-mail розсилку. Даний метод лідогенераціі відмінно показує себе для лендінг сторінок, а вартість запуску E-mail розсилки в рази дешевше ніж запуск медійної контекстної реклами.
Головною цілю даного блоку є пошук найрезультативнішого методу залучення потенційних клієнтів до вашої лендінг сторінці. Отримавши результати досліджень і зробивши свій вибір ви отримаєте доступ до постійного потоку лідів, а це у свою чергу може позитивно позначитися як на доходах вашої компанії так і на показниках її сайту. Все залежить від того, які цілі ви переслідуєте.
Для того, щоб отримати бажаний результат, спочатку виберіть відповідний вам тип лендінг сторінки, в залежності від ваших цілей. Ознайомитися з типами лендінг сторінок ви можете в статті "Різновиди лендінгів".
Як залучити покупців до своєї лендінг сторінки: А/В тестування
Постійні дослідження і тестування різних методів залучення користувачів є однією з постійних потреб для грамотного просування інтернет-ресурсів. Цей факт не обійшов стороною і лендінги. Для запуску якісної лендінг сторінки вам необхідно відмінно знати переваги своєї цільової аудиторії та розуміти, які пропозиції здатні її зацікавити. Для досягнення максимальних результатів у випадку з лендінг сторінками крім стандартних досліджень цільової аудиторії також використовується таке поняття як А/В тестування.
А/В тестування, це тест ваших потенційних клієнтів і дослідження на тему того, який зовнішній вигляд інформації більше підходить для ваших потенційних покупців. Під зовнішнім виглядом мається на увазі не тільки обсяг, але і наповненість наданої інформації.
Який тип контенту краще сприймають ваші потенційні покупці? "Сухий" технічний текст, де будуть виражені найяскравіші технічні характеристики вашого продукту, або ж навпаки, для вашої цільової аудиторії більш підійде збільшений в розмірах текст, з великою кількістю прикладів і інтерпретацій ситуацій, в яких користувачам ваш продукт стане у нагоді. Для того, щоб відповісти на це питання і використовується А/В тестування.
Завдяки тому, що у вас вже є дві окремі лендінг сторінки, на яких ви тестуєте, який метод лідогенераціі краще показує себе — ви також можете перевірити який контент краще сприймається вашими користувачами. Для цього достатньо розташувати ваші варіанти на ваших лендінгах і через деякий час порівняти їх показники. Звичайно, не варто забувати та про те, що методи лідогенераціі на ваших тестових лендінг сторінках використовуються різні, тому отримавши результати через проміжок часу ви можете поміняти місцями текстове наповнення лендінгів між собою і перевірити, чи зберігається тенденція, яку ви спостерігали раніше.
Якщо одне з оголошень незалежно від методів лідогенераціі приваблює ваших потенційних клієнтів більше ніж інші, значить саме такий вид контенту вам слід використовувати для отримання максимального рівня зацікавленості з боку користувачів.
Проведення А/В тестування не є обов'язковою процедурою перед запуском кожного лендінга, з кожною новою сторінкою ви все більше інформації будете дізнаватися про свою аудиторію і через деякий час зможете створювати описи для своїх лендінгів вже не проводячи А/В тестування. Проте, рекомендуємо вам періодично перевіряти зацікавленість вашої цільової аудиторії вашими лендінг сторінками, щоб не пропустити зміни в перевагах вашої ЦА. Для відстеження таких змін рекомендуємо вам періодично проводити дослідження цільової аудиторії для оновлення накопиченої інформації. Такі дослідження не тільки допоможуть вам відстежувати зміни в перевагах ЦА, але і стануть важливим фактором для запуску успішних лендінгів і продуктивної реклами.
Якщо ви не знаєте як проводити дослідження цільової аудиторії, або ж у вас немає часу на збір і вивчення даних — фахівці веб студії Глянець можуть допомогти вам з цією нелегкою справою. Веб студія Глянець протягом 12 років займається створенням інтернет-магазинів, запуском корпоративних сайтів і проектуванням лендінг сторінок. Ознайомитися з послугами веб студії Глянець і її роботами ви можете відвідавши портфоліо на сайті студії.
Створення успішного лендінгу: Робота вашого потенційного клієнта на сторінці лендінгу
Поведінку вашого потенційного покупця можна спрогнозувати ще на етапі створення лендінг сторінки. На те, скільки часу буде йти у користувача на ознайомлення з інформацією вашої сторінки, а також на його бажання придбати ваш товар впливають кілька факторів, до них відноситься: безпосередньо сам контент, розміщений на вашому лендінгу, оформлення сторінки та фотографії товару, а також розташування навігаційних кнопок і кнопки підтвердження покупки.
Для того, щоб створити максимально спрямований на продаж лендінг, вам необхідно заручитися допомогою професійних дизайнерів. Така необхідність викликана тим, що саме візуальна частина і зовнішній вигляд всіх іконок лендінга є основоположними факторами для залучення користувача і як наслідок укладення угоди.
Якщо вам потрібен якісний лендінг, на якому будуть враховані всі деталі, в тому числі оформлення, яке буде підштовхувати користувача на здійснення покупки — зверніться до фахівців веб студії Глянець. Дизайн-студія Глянець протягом 12 років займається створенням лендінг сторінок під ключ і проектуванням сайтів для компаній з усього світу. Команда студії, це висококласні фахівці, здатні створити для вас максимально привабливий і якісний продукт.
Якщо ви давно шукаєте студію, у якій ви могли б замовити створення лендінг сторінки в Києві, або вашому бізнесу необхідна розробка якісного корпоративного сайту — веб студія Глянець завжди рада допомогти вам. Для того, щоб ознайомитися з усіма послугами студії та залишити заявку на створення лендінга, відвідайте сайт веб студії Глянець. Для уточнення деталей які вас цікавлять ви можете скористатися онлайн чатом, розташованим на сторінках сайту або ж скористатися інформацією, розташованою у вкладці контакти.
Досягнення мети та постконверсійна обробка
Метою лендінг сторінки є продаж товару який вас цікавить, але не варто обмежуватися малим. Якщо ваш потенційний клієнт натиснув на цільову кнопку або заповнив необхідну вам форму — ви можете привернути його увагу до менш пріоритетним, але не менш важливим для вас моментів.
Після натискання на цільову кнопку ви можете звернути увагу користувача на ваші соціальні мережі, або перенаправити його прямо в кошик свого інтернет-магазину, таким чином не тільки продавши йому товар, але і познайомивши його зі своїм ресурсом. Таким чином ваш потенційний покупець вже буде знати, де він може швидко отримати необхідний і цікавий для нього товар, а база ваших постійних клієнтів може стати трохи більше.
Постконверсійна робота з цільовою аудиторією один з найважливіших моментів в роботі з потенційними покупцями. Завдання лендінг сторінки, це отримання інформації або продаж товару, але це не означає що після досягнення певної мети вона втрачає свій функціонал.
Якщо ви зможете створити алгоритм дій, які можуть бути запропоновані користувачеві після основної взаємодії з вашої лендінг сторінці — ви зможете отримати більшу ефективність. Лендінги вкрай багатофункціональний інструмент, і для отримання максимальної ефективності та результативності від них необхідно завжди пам'ятати, що робота подібної сторінки не закінчується на виконанні цільової дії, це лише 50% від того на що вона здатна. Решту 50% ефективності лендінг сторінки ви вільні вибирати самостійно. Що більш вигідно для вашого бізнесу? Перевести користувача після цільової дії на свій сайт або дати йому можливість підписатися на E-Mail розсилку? Відповідь на це питання можете дати ви або фахівці, до яких ви можете звернутися, для того щоб використовувати функціонал лендінга в повній мірі.
Фахівці дизайн-студії Глянець можуть створити для вас лендінг сторінку під ключ і спроектувати алгоритм дій, за допомогою якого ваш користувач продовжить своє знаходження на вашому лендінгу, а ви отримаєте додатковий результат. Дизайнери студії створять для вашого лендінгу унікальний зовнішній вигляд, який зможе переконати споживача в необхідності покупки, а маркетологи вибудують алгоритм дій користувача після того, як він виконає цільову дію.
Якщо ви замислюєтеся про створення лендінг сторінки для підняття товарообігу і просування свого інтернет-магазину, студія створення сайтів Глянець завжди рада допомогти вам у проектуванні та створенні необхідних вам інтернет-ресурсів. Залишити заявку на створення інтернет-магазину під ключ, проектування лендінга або запуск контекстної реклами ви можете відвідавши сайт дизайн-студії Глянець.
Як домогтися максимальної ефективності від лендінг сторінок, дотримання структури та її вдосконалення
Перераховані вище пункти, це лише кістяк ледінг сторінки. Кожен з них спрямований на те, щоб ваш потенційний клієнт здійснив цільову дію, і після нього продовжив роботу з лендінг сторінкою. Така структуру дозволяє вам удосконалювати та додавати блоки взаємодій які вас цікавлять, завдяки чому ваша лендінг сторінка зможе видавати бажані вами результати.
Для того, щоб використовувати лендінг сторінки на максимум, вам необхідна консультація і допомога маркетологів і дизайнерів. Фахівці зможуть підказати вам як краще заманити потенційного покупця і як переконати його в потребі переходу на сторінку вашого інтернет-магазину після підтвердження покупки. Вони ж, допоможуть вам створити дизайн лендінга, який всім своїм виглядом буде провокувати та переконувати споживача зробити цільову дію.
Якщо ви давно перебуваєте в пошуках професіоналів своєї справи та хочете замовити лендінг в Києві, зверніть свою увагу на роботи та послуги дизайн-студії Глянець. Команда студії Глянець, це висококласні фахівці, здатні не тільки допомогти вам зі створенням якісного продукту, але і спроектувати його для вас з урахуванням всіх ваших побажань. Працюючи з фахівцями ви можете не перейматися за те, що щось піде не так. У портфоліо студії Глянець вже понад 1200 різноманітних ресурсів, які й до цього дня служать своїм власникам в якості засобів для просування і зростання показників їх бізнесу. Ознайомитися з портфоліо студії та залишити заявку на створення якісної та ефективної лендінг сторінки ви можете на сайті студії створення сайтів Глянець.