Seo-просування корпоративного сайту: На якому етапі потрібно адаптувати свій ресурс
Seo-просування корпоративного сайту: На якому етапі потрібно адаптувати свій ресурс
Корпоративний сайт в нинішніх реаліях це обов'язковий елемент будь-якого успішного бізнесу. З його допомогою ви можете залучати нових клієнтів, презентувати свої послуги та врешті-решт, знаходити нових партнерів. Для того, щоб ваш корпоративний сайт був вигідний для бізнесу і залучав до нього додаткові інвестиції вам необхідно приділити достатню кількість часу кожному пункту його створення і врахувати всі деталі, які здатні вплинути на рішення інвесторів або потенційних клієнтів. Але для початку необхідно, щоб інвестори та клієнти змогли знайти ваш сайт, а домогтися цього не так-то й просто.
Однією з головних проблем просування корпоративного сайту є те, що Seo-оптимізація проводиться вже після того, як замовник отримує готовий сайт. Через це домогтися повної оптимізації ресурсу вкрай складно, і найчастіше для досягнення бажаного результату доводиться повністю перекроювати сайт, що не завжди зручно і в цілому можливо. Проте Seo-оптимізація, це досить дієвий метод просування веб-ресурсів і втрачати можливість отримати трафік потенційних клієнтів за допомогою Seo-оптимізації було б принаймні не найкращим рішенням.
Так коли ж необхідно адаптувати сайт під SEO? Що потрібно зробити на етапі розробки веб-ресурсу для досягнення бажаного ефекту і видимості в пошуковій видачі? Як догодити алгоритмам Google і нарешті останнє, до яких методів Seo-адаптації вдатися для того, щоб почати стабільно просувати сайт і залучати все більше нових клієнтів? Відповіді на ці, та багато інших питань ви зможете знайти в цій статті. Ми також розглянемо сам процес Seo-адаптації та її методи, поділимося секретами успіху та розкладемо по поличках все те, що довгий час залишалося для вас незрозумілим. Отже, почнемо!
Створити сайт і досягнути успіху: Як залучити клієнтів і що для цього зробити на етапі проектування ресурсу
Розробка сайту це тривалий і виснажливий процес, що вимагає від вас чимало часу, сил і терпіння. Щоб отримати успішний ресурс, спрямований на залучення потенційний клієнтів, вам необхідно приділити увагу кожній деталі та нічого не проґавити, а зробити це буває досить складно, адже всю послідовність дій і навіть найдрібніші деталі вам необхідно тримати у себе в голові.
Однією з найчастіших помилок на момент розробки ресурсу є нехтування Seо-оптимізацією. Рішення залишити оптимізацію "на потім" нерідко призводить до низької ефективності Seo-просування, а виправлення допущених при розробці помилок часто вимагає втручання в усі аспекти вашого сайту, його буквально необхідно розбирати по частинах. Але що з себе представляє Seo-оптимізація корпоративного сайту? Чи потрібна вона корпоративним ресурсам і яких результатів можна досягти, адаптувавши свій сайт під Seo ще на моменті розробки? Про це ми й поговоримо далі.
Seo оптимізація корпоративного сайту: Як вона відбувається і для чого вона потрібна
Оптимізація веб ресурсу це цікавий процес. Він складається з декількох етапів і кожен з них ми детально розглянемо. Перелік необхідних дій для досягнення бажаних результатів виглядає наступним чином:
Пошук інформації та аналіз ніші
Для успішної адаптації вам необхідно володіти максимальним обсягом даних, пов'язаних з вашими потенційними клієнтами, нішею і конкурентами. Ці дані допоможуть вам надалі вдосконалити свій ресурс і зробити його більш привабливим з точки зору споживачів.
Перше що вам необхідно зробити на цьому етапі адаптації, це визначитися з кінцевою метою. Який результат хочете отримати від Seo? Ваша мета полягає в тому, щоб залучити більше користувачів і швидше піднятися в топи пошукової видачі, або ж вас більше цікавить ваша цільова аудиторія і кількість замовлень, яке вона може дати? Визначившись з метою адаптації ресурсу ви зможете більш предметно будувати подальші плани з оптимізації та спираючись на мету — робити вибір на користь тих чи інших інструментів.
Наступне що вам необхідно зробити, це провести детальний аналіз своїх конкурентів і ніші в цілому. Наскільки зайнята обрана вами ніша? Чи користуються попитом у споживачів товари та послуги, які ви плануєте запропонувати? І нарешті, яким чином ваші конкуренти залучають до своїх ресурсів потенційних покупців? Ця інформація допоможе вам не тільки для просування, але і для розробки безпосереднього самого корпоративного сайту. Завдяки тому, що ви будете знати слабкі місця і проблеми ресурсів своїх конкурентів, ви зможете заздалегідь виправити всі помилки на особистому сайті, завдяки чому зробите його більш комфортним і привабливим для потенційних замовників ваших товарів і послуг.
Створення структури вашого сайту
Для того щоб Seo-просування увінчалося успіхом, вам необхідно грамотно підійти до всіх аспектів розробки сайту і врахувати, що на одних ключових словах Seo-оптимізація не закінчується. Seo-оптимізація зачіпає абсолютно всі елементи вашого сайту, в тому числі і його структуру. Для створення правильно адаптованої структури вам спершу необхідно вивчити структуру своїх конкурентів. Ці дані ви можете отримати як на етапі пошуку інформації, так і відкласти дослідження до моменту розробки структури, але зробити це потрібно не пізніше.
Річ у тому, що структура вашого сайту це те, на що відмінно відгукуються алгоритми пошукової системи Google, а значить для успішного просування вам необхідно зробити структуру максимально привабливою для роботів пошукової системи. Досягнувши такого результату ви зможете ефективно просувати свій ресурс та залучати на порядок більше користувачів, зацікавлених в замовленні послуг, що надає вашою компанія. Для досягнення такого результату вам необхідно провести аналіз пошукових запитів, виходячи з тематики та напрямку вашого бізнесу. Якщо ви створюєте сайт для інтернет-магазину, і хочете займатися продажем техніки, то вам необхідно дослідити популярність тих чи інших запитів, пов'язаних з вашими товарами, і виділивши найпопулярніші на їх основі вже будувати структуру сайту.
Відмінним прикладом підбору правильних запитів для створення розділів вашого сайту будуть ноутбуки та нетбуки. Пошуковий запит "купити ноутбук" користується популярністю у споживачів, частота його вводів на порядок вище, ніж у нетбуків. Такий результат дає вам привід задуматися про створення окремого розділу на сайті, який буде розрахований саме на ноутбуки. Таким чином ваш потенційний клієнт, вводячи в пошуковий рядок запит "купити ноутбук" в пошуковій видачі буде бачити посилання на ваш розділ, та економлячи свій час зможе вибрати підходящу йому модель у вашому інтернет-магазині. Теж стосується і послуг, які може надавати ваша компанія. Чим популярніший запит ви відшукали — тим більший результат буде від створення окремого розділу або підрозділу зі згадуванням цього пошукового запиту.
Що ж стосується пошукових запитів, популярність яких на порядок нижче обраних вами — ви можете використовувати їх в якості фільтра або підрозділу. Таким чином ви зможете залучити аудиторію, як з високочастотними, так і з низькочастотними пошуковими запитами, а це може мати сприятливий ефект на показники вашого сайту.
Створення URL адреси та налаштування перелінковки вашого ресурсу
Наступним етапом після вибору категорій і проектування основної структури вашого ресурсу, стане вивчення питання видимості вашого ресурсу для пошукових роботів і максимізації комфорту ваших потенційних клієнтів на вашому ресурсі. Домогтися цього ви можете декількома способами, а саме:
1. Розробка зрозумілої URL адреси
Пошукові роботи повинні з легкістю розуміти інформацію, закладену вами в адресу вашого сайту. Те, наскільки алгоритми Google будуть розуміти, про що ваш сайт — має прямий вплив на кількість потенційних клієнтів, на екранах яких ваш сайт з'явиться в результатах пошукової видачі.
Також зрозуміла і якісна URL адреса сприяє кращому ранжируванню вашого ресурсу. Саме тому ми рекомендуємо вам при створенні сайту приділити особливу увагу створенню адреси для вашого ресурсу. Одна помилка на цьому етапі може зробити ваш ресурс незрозумілим для алгоритмів пошукової системи, а це може спричинити не тільки проблеми з ранжуванням, але і з проходженням індексації. Подібний результат може завдати шкоди вашому бізнесу, тому якщо ви ніколи не займалися створенням сайтів і побоюєтеся помилок, які можете допустити — рекомендуємо вам звернутися до фахівців веб-студії Глянець. Студія сайтів Глянець вже 12 років займається розробкою і запуском корпоративних сайтів та інтернет-магазинів. Ознайомитися з прикладами робіт команди Глянець ви можете відвідавши портфоліо студії. Знайти його ви можете в меню сайту, розташованому у верхньому лівому кутку.
2. Грамотна перелінковка
Грамотна перелінковка це запорука комфорту для ваших користувачів. Якщо потенційний покупець шукає потрібний йому товар за запитом "купити зарядку для ноутбука" і натрапив на вашу статтю — важливо щоб перелінковка зрештою привела його до всіх сторінок, які можуть зацікавити користувача. Такими сторінками можуть бути супутні товари, обслуговування, компоненти та інші. Для того, щоб ваш сайт був максимально продуктивним і приносив вам бажаний прибуток — важливо щоб ваша перелінковка перегукувалася з цільовими діями, виконання яких ви хочете від потенційних клієнтів.
Оптимізація контенту на вашому корпоративному сайті
Якщо метою створення веб-ресурсу є просування послуг вашої компанії та залучення сторонніх інвесторів — вам важливо наповнити свій сайт корисним і цікавим контентом. Бажано щоб контент, який ви будете публікувати на своєму ресурсі, був унікальний, та відповідав послугам і товарам вашої компанії.
Контент, це відмінний інструмент для залучення потенційних покупців і клієнтів. Нерідко буває так, що представники вашої цільової аудиторії шукають відповідь на питання, як вирішити їх проблему. Заглиблюючись в деталі вони розуміють, що їм легше і швидше буде замовити послугу у вас, ніж намагатися розібратися в проблемі самостійно. Саме такий результат і стоїть в основі потреби публікації контенту на сайті вашої компанії. Для того, щоб створений вами контент приніс максимальну користь для просування ресурсу, необхідно щоб він так само як і весь сайт був оптимізований. Для цього використовуються так звані "ключі", або ключові слова.
Ключові слова, це ті слова, які ваші потенційні клієнти використовують для пошуку необхідних їм товарів і послуг. Як правило, ключові слова безпосередньо пов'язані з товаром або послугою, яка необхідна вашому клієнту, і саме за допомогою них ви можете привести його до себе на сайт. Річ у тому, що алгоритми пошукової системи Google детально аналізують пошуковий запит користувача і за секунди видають найбільш релевантні сайти. Релевантність, це фактор, що визначає наскільки ваш ресурс збігається із запитом користувача. Використання ключових слів може остаточно переконати алгоритми в тому, що саме ваш сайт підійде під даний пошуковий запит і тому на екрані користувача в пошуковій видачі з'явиться саме ваш сайт.
Положення вашого сайту в пошуковій видачі визначається тим, наскільки ваш сайт релевантний пошуковому запиту користувача, наскільки ефективно працюють ваші рекламні кампанії і які послуги може запропонувати користувачеві ваша компанія. На підставі цих даних алгоритми й розташовують ваш сайт на тій чи іншій позиції пошукової видачі, але як вплинути на це за допомогою контенту? Як підібрати ключові слова та адаптувати контент під Seo? Розберемося в цьому питанні докладніше.
Seo-оптимізація контенту: Як три слова можуть вплинути на просування вашого сайту
Оптимізація контенту на сайті, це одна з тих обов'язкових дій, яку безумовно варто зробити, якщо ви хочете отримати максимальну ефективність від Seo-просування. Всупереч очікуванням, оптимізація контенту під Seo-вимоги не передбачає під собою використання тільки ключових слів. Насправді ті часи, коли декількох "ключів" вистачало для просування вашого ресурсу давно позаду, зараз важливий сенс, корисність, експертність і ще десятки характеристик, які вміло зчитують алгоритми Google.
Саме так, за останні шість років компанія Google відчутно модернізувала свої алгоритми, і тепер вони не тільки можуть перевірити ваш текст на наявність помилок та смислове навантаження, але й дати йому оцінку в питанні експертності та достовірності використаних фактів. Тепер компанія Google приділяє набагато менше уваги кількості ключових слів, набагато більш цінним показником цікавого для користувачів ресурсу стали осмислені й правдиві тексти, здатні швидко і з комфортом вирішити проблему користувача. Саме тому створюючи контент для свого сайту постарайтеся зробити його максимально корисним і відповідним дійсності. В іншому випадку алгоритми Google можуть вважати його непрофесійним, а це у свою чергу вплине на швидкість та складність просування ресурсу.
Також не варто забувати й про унікальність. Якщо ви будете використовувати запозичені з інших ресурсів дані та тексти, ваші шанси потрапити в бан-лист Google або не отримати очікуваного результату від оптимізації свого сайту різко збільшаться. Алгоритми Google за кілька мілісекунд уздовж і поперек вивчать ваш контент і перевірять його на наявність збігів. Якщо збіги все ж будуть знайдені, в кращому випадку пошукова система просто не буде враховувати текст як частину саме вашого ресурсу. У гіршому ж випадку положення вашого сайту в пошуковій видачі зміниться в гіршу сторону, а це вже може вплинути на успіхи вашого бізнесу.
Не менш важливим процесом для Seo-оптимізації є процес підбору ключових запитів. Створюючи семантичне ядро важливо врахувати, що ваш сайт може просуватися як по високочастотним, так і по низькочастотним ключовим запитам. Створюючи семантику для сайту також важливо врахувати її розмір. Для звичайного рекламного сайту достатньо кількох сотень запитів, але у випадку з інтернет-магазинами мова йде про кілька сотень тисяч запитів, кожен з яких здатний підняти ваш веб-ресурс в топи пошукової видачі.
Для того, щоб створити грамотне семантичне ядро, вам необхідно розуміти, як саме працює алгоритми пошукової системи Google і запити з якою частотністю дійсно можуть вплинути на ранжування вашого сайту. Якщо ви ніколи не мали справ з просуванням веб-ресурсів і створення семантичного ядра сайту для вас завдання незнайоме — рекомендуємо вам звернутися до професіоналів веб-студії Глянець. Команда Глянець створить для вас семантичне ядро, з урахуванням всіх показників і даних вашої цільової аудиторії. Крім створення семантичного ядра ви також можете замовити розробку корпоративного сайту або інтернет-магазину у фахівців студії. Для цього вам потрібно відвідати сторінку "послуги компанії", та обрати ту послугу, яка вам необхідна.
Seo-оптимізація сайту: Як створити популярний сайт за декілька днів
Створення та оптимізація корпоративного ресурсу це важкий процес. Для того, щоб досягти успіху в ньому і отримати бажані результати вам необхідно володіти цілим переліком навичок, та багатим запасом знань. Якщо ж такого досвіду у вас немає, і ви ніколи не займалися розробкою сайтів — рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Найменша помилка в розробці структури сайту або його адаптації може вплинути на його перспективність в майбутньому, і негативно позначитися на успішності його подальшого просування. Якщо вашій компанії потрібен сайт, але ви не хочете ризикувати створювати його самостійно — зверніться до фахівців веб-студії Глянець. Фахівці студії сайтів Глянець створять для вас корпоративний сайт і проведуть його Seo-адаптацію. Так, замовивши сайт у професіоналів, ви позбавите свій майбутній ресурс від помилок, які ви могли б допустити, самостійно створюючи ресурс, і при цьому отримаєте готовий сайт вже через кілька днів.
Для того, щоб замовити створення корпоративного сайту у фахівців веб-студії Глянець, вам необхідно лише відвідати вкладку "послуги" і вибрати в ній підходящий вам пункт. Після відправки вашої заявки і її обробки з вами зв'яжеться менеджер студії для обговорення всіх деталей проекту, ваших побажань та ідей, щодо структури й зовнішнього вигляду сайту. Задати всі ваші питання та дізнатися більше про послуги веб-студії Глянець ви можете скориставшись номером телефону, вказаним у вкладці контакти на сайті студії, або за допомогою онлайн-чату, розташованого на всіх сторінках веб-сайту Глянець. Створіть успішний сайт і зробіть свій бізнес ще більш прибутковим разом з фахівцями студії створення сайтів Глянець.