Оптимізація сторінок пагінації для інтернет магазину
Оптимізація сторінок пагінації для інтернет магазину
Оптимізація сайту інтернет-магазину це те, з чим стикаються всі власники веб ресурсів. Створення і розкрутка інтернет-магазину нерідко вимагає від його власника досить великих знань в оптимізації, адже саме оптимізація це перший крок на шляху до успішного просування. У цій статті ми поговоримо про сторінки пагінації, з"ясуємо, що це і для чого їх необхідно оптимізувати, а також розглянемо ряд найчастіших помилок, які допускають недосвідчені розробники, почнемо!
Сторінки пагінації: що це і для чого вони необхідні в інтернет-магазинах
Пагінація це те, з чим ви безумовно стикалися, якщо хоча б раз відвідували багатосторінковий сайт інтернет-магазину. Сторінки пагінації, це об"єднані в рамках одного розділу, категорії або підкатегорії сторінки. Їх відмінною рисою є умовний поділ нумерацією. Існує кілька варіацій на тему оптимізації сторінок пагінації, три з них пропонує сама компанія Гугл, але досвідчені фахівці використовують й інші шляхи розвитку та просування інтернет-магазину та інших веб ресурсів.
Варіанти, запропоновані фахівцями компанії Google виглядають наступним чином:
1. Відмовитися від оптимізації пагінації в цілому
На думку деяких фахівців оптимізація сторінок пагінації це марна трата часу і вона не має сенсу. Оптимізація веб ресурсів в цілому тема, на яку вже понад десять років не вщухають суперечки, попри це вона приносить свої плоди. Варто врахувати, що чим більше фахівців, тим більше думок, тому у виборі між оптимізацією і її відсутністю ми рекомендуємо вам довіряти сухій статистиці, побудованій на дослідженні ресурсів конкурентів з вашої ніші. Дослідивши сайти своїх конкурентів і вивчивши методи просування якими вони користувалися вам буде куди простіше прийняти правильне рішення.
2. Налаштувати rel= "canonical"
Такий варіант оптимізації не такий популярний як наступний претендент і на це є причини, однією з яких являється складність процесу налаштування. Попри це, провівши оптимізацію та грамотне налаштування rel="canonical" ви зможете збільшити швидкість завантаження свого інтернет-магазину, а сторінки пагінації перестануть перешкоджати й сповільнювати завантаження вашого веб ресурсу.
3. Використовувати атрибути next, prev
Таким чином ви можете пов"язати між собою всі сторінки пагінації вашого інтернет-магазину і вказати пошуковим роботам, що дані адреси належать одному ресурсу. На жаль у зв"язку з останніми оновленнями пошукових алгоритмів компанії Google даний метод став менш ефективним, але він все також користується попитом у власників веб ресурсів.
Крім методів які так чи інакше були схвалені самою корпорацією Google, Seo-оптимізатори також створили кілька своїх стратегій оптимізації ресурсів. Найпопулярніші методи оптимізації пагінації, придумані фахівцями, виглядають наступним чином:
1. Приховування певних категорій вашого сайту і сторінок пагінації за допомогою змін у файлі robots.txt
Цей метод оптимізації пропонує власнику ресурсу заборонити сканування пошуковим роботам всіх сторінок пагінації. Завдяки цьому швидкість запуску вашого ресурсу збільшиться, адже з точки зору пошукового каталогу ваш сайт буде здаватися меншим, але у даного методу є і свої мінуси
Алгоритми компанії Google постійно вдосконалюються, вже зараз вони здатні передбачити розвиток подій і допустити наявність прихованих адрес, на вашому сайті. На жаль заборона на індексації вкрай негативно позначається на швидкості просування вашого ресурсу, не кажучи вже про те, що пошукові роботи віддадуть перевагу менш оптимізованому сайту, але без прихованих розділів, ніж сайту з прихованими від індексації сторінками.
1. Вказати rel= "canonical" на першу сторінку
Даний метод досить сумнівний і далеко не завжди приносить бажаний ефект, але відомі випадки, коли цей метод приносив більш задовільні результати, ніж методи, озвучені раніше.
Його суть полягає в тому, щоб переадресовувати всі пагінації на одну сторінку. Попри те, що це дійсно може зняти навантаження з певних категорій товарів і каталогу — та сторінка, на яку буде зроблена переадресація буде вкрай перевантажена, що може негативно позначитися на швидкості завантаження сайту і його подальшому просуванні.
Попри те, що ці методи дуже популярні серед оптимізаторів — ми настійно не рекомендуємо вам приховувати від сканування всі сторінки пагінації крім першої. Такий крок може катастрофічно позначитися на індексації вашого ресурсу, а значить і ефективність просування може знизитися до нуля.
Якщо у вас ще немає інтернет-ресурсу, але ви хочете почати створення інтернет-магазину під ключ — рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Створення інтернет-магазину з нуля це важкий процес, який безумовно зажадає від вас цілого набору навичок і знань, доступних тільки досвідченим фахівцям. Якщо ви ніколи не мали справи зі створенням сайтів або інших веб ресурсів — замовте створення інтернет-магазину під ключ у digital студії Глянець.
Фахівці студії дизайну Глянець допоможуть вам розробити сайт або запустити створення корпоративного сайту для вашої компанії. Для того, щоб дізнатися більше про послуги веб студії Глянець і замовити необхідну вам — досить перейти меню сайту студії й обрати необхідну вкладку
За допомогою якого методу оптимізувати категорії інтернет-магазину
Вище ми перерахували кілька методів оптимізації сторінок пагінації, але який же з них найефективніший? Далі ми детально розглянемо кілька найпопулярніших методів з раніше озвучених і заглянемо за лаштунки оптимізації. Ми протестували всі найпопулярніші методи оптимізації сторінок пагінації, і прийшли до висновку, що налаштування rel="canonical" показує найвідчутніші результати з точки зору оптимізації, в порівнянні з іншими методами. Для того, щоб провести таку оптимізацію, вам знадобиться:
1. Вказати "головну" інтернет-магазину
Якщо у вашому інтернет-магазині присутня сторінка, на якій розміщені всі картки товарів, то налаштовуючи rel="canonical вам знадобиться вказати саме її. Таким чином, ви зможете показати роботам пошукових систем, що саме на цій сторінці розташовані всі ваші картки товарів і саме її необхідно сканувати. Так ви можете прискорити індексацію свого інтернет-магазину, а значить і SEO-оптимізація швидше зможе почати приносити свої плоди.
2. Грамотно розмістити оптимізований контент
Якщо ви ґрунтовно підготувалися до того, щоб запустити просування інтернет-магазину і оптимізувати картки товарів під SEO, то тексти, які ви оптимізували, необхідно розміщувати на сторінці з усіма картками товарів, не дублюючи їх в окремих картках.
Завдяки тому, що оптимізований контент буде знаходитися на одній сторінці й не буде дублюватися на інших сторінках сайту, роботи пошукової системи будуть куди краще реагувати на вашу оптимізацію, а значить і просування матиме більший ефект. Публікуючи контент дуже важливо щоб сторінка на яку ви будете його публікувати — швидко завантажувалася, інакше бажаного ефекту домогтися вам не вдасться.
Цей метод не завжди приносить бажаний результат. Багато в чому ефективність даного методу залежить від того, яку CMS ви використовували для створення інтернет-магазину або корпоративного сайту. Крім усього іншого, вам необхідно розуміти, як саме працює оптимізація сторінок пагінації та в цілому, SEO оптимізація інтернет-магазину. Якщо ви ніколи не мали справи ні з чим подібним, але вам необхідна оптимізація для запуску просування інтернет-магазину — зверніться до фахівців digital студії Глянець. Студія сайтів Глянець ось уже 12 років займається створенням інтернет-магазинів та інших веб ресурсів. На рахунку компанії більше тисячі створених лендінгів і корпоративних сайтів, а кількість створених студією Глянець контекстний рекламних компаній і зовсім не злічити.
Якщо ви давно шукали, де ж замовити якісне просування інтернет-магазину під ключ, фахівці Глянець допоможуть вам досягти бажаного результату. Для того, щоб докладніше дізнатися про всі послуги веб студії Глянець, або задати кілька питань менеджеру студії, вам лише потрібно відвідати меню сайту і вибрати цікаву для вас вкладу. Ви також можете зв"язатися з менеджером компанії для уточнення деталей, пов"язаних з послугами компанії, за допомогою онлайн чату, розташованому в правому нижньому кутку сайту Глянець.
Пагінація в інтернет-ресурсах: помилки оптимізації сторінок пагінації які зустрічаються найчастіше
Пагінація це інструмент, яким часто користуються розробка сайтів для більш швидкої й успішної індексації ресурсу. Також сторінки пагінації дозволяють користувачам більш комфортно переглядати представлені на вашому ресурсі товари, що безперечно впливає на товарообіг вашого інтернет-магазину.
Нерідко буває так, що підприємці вирішуються самостійно створити інтернет-магазин під ключ і беруться за розробку сторінок пагінації. Далі ми розглянемо цілий ряд помилок, з якими найчастіше стикаються фахівці при аудиті сайту і розповімо вам про те, як їх можна уникнути.
Отже, перелік найчастіших помилок виглядає наступним чином:
1. Повтори тайтлів і фрагментів тексту
Через популярність сторінок пагінації часто можна зустріти ресурси, на яких одні й ті ж тексти повторюються зі сторінки в сторінку. Проблема такої ситуації полягає в тому, що пошукові роботи Google негативно ставляться до дублювання інформації. Наявність сторінок з однаковою інформацією на сайті вашого інтернет-магазину може негативно позначитися на швидкості його просування як наслідок на ваших доходах.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно вибрати одну сторінку, на якій будуть розташовані всі картки товарів і саме на ній публікувати всі оптимізовані тексти. Таким чином вам вдасться уникнути зайвих повторів, а це своєю чергою позитивно позначиться на відвідуваності вашого сайту і його просуванні.
2. Адреса для індексації позначена невірно
Другою за популярністю помилкою оптимізації сторінок пагінації є присвоєння статусу "головною" всім сторінкам ресурсу. Для того , щоб індексація і просування сайту інтернет-магазину пройшли без особливих проблем і в підсумку увінчалися успіхом, вам необхідно вибрати одну сторінку, на якій будуть зберігатися всі картки товарів і оптимізовані тексти. Саме цій сторінці й необхідно віддавати атрибут rel= "canonical".
В іншому випадку пошукові алгоритми Гугл не зможуть зрозуміти, з якої адреси необхідно зчитувати дані, а значить великий ризик того, що частина вашого оптимізованого контенту так і не потрапить під уважний погляд роботів компанії Гугл.
3. Тривале завантаження "головної сторінки”
Якщо каталог вашого інтернет-магазин дуже великий, рекомендуємо вам створити відразу кілька "головних" на які будуть орієнтуватися пошукові алгоритм Гугл. Якщо ви вирішите використовувати одну адресу для декількох тисяч товарних карток — є ризик того, що оптимізація, як і просування в цілому, не дасть ніяких результатів. Надмірне перевантаження ресурсу інформацією згубно впливає на швидкість завантаження вашого інтернет-магазину, а це вже серйозна проблема, яка неодмінно позначиться на кількості відвідувань вашого інтернет-магазину.
Ці помилки дуже часто зустрічаються на просторах всесвітньої павутини й саме тому ми вирішили поділитися ними з вами. Якщо ви зважилися створити інтернет-магазин з нуля — приділіть увагу перерахованим вище помилкам, адже найчастіше саме вони зумовлюють успіх веб ресурсу.
Як зробити сайт популярним за допомогою оптимізації
Попри всю популярність оптимізації це донині досить тонка і складна наука, що вимагає від оптимізатора багато знань про структуризацію і створення веб ресурсів, а також розуміння того, як саме працюють пошукові алгоритми. Якщо у вас вже був досвід створення сайтів і ви розумієте як працює оптимізація ресурсу — є ймовірність, що вам вдасться оптимізувати свій ресурс без помилок. Якщо ж досвіду у вас немає, тоді кращим рішенням для вас стане замовити створення інтернет-магазину і його просування у професіоналів.
Digital студія Глянець і її команди завжди готові прийти до вас на допомогу й оптимізувати ваш інтернет-ресурс. Співробітник студії, це дипломовані фахівці з багаторічним досвідом і сотнями оптимізованих ресурсів за спиною. Так що покладаючись на професіоналізм команди Глянець ви можете бути впевнені в тому, що отримаєте якісний продукт в стислі терміни.
Якщо ви тільки плануєте створити інтернет-магазин під ключ, або вашому сайту необхідна оптимізація і подальше просування — відвідайте меню сайту Глянець і ознайомтеся з повним переліком послуг компанії. Якщо у вас є ряд питань, які ви б хотіли задати менеджеру — зв"яжіться з ним за допомогою онлайн чату, розташованого в лівому нижньому кутку сайту Глянець.