Просування корпоративного сайту: Чек-лист правил SEO-оптимізації на 2021-2022 рік
Просування корпоративного сайту: Чек-лист правил SEO-оптимізації на 2021-2022 рік
Корпоративні ресурси, це головна реклама для компаній та не дивно, що кожен підприємець хоче вивести сайт своєї компанії в топ пошукової видачі. Просування корпоративного сайту та його оптимізація практично нічим не відрізняється від просування інтернет-магазину або лендінга, але завдяки тому, що Google постійно оновлюють свої алгоритми — необхідно бути в курси останніх новин та реагувати на всі зміни. Якщо ви плануєте просування корпоративного сайту у 2021-2022 році, то ця стаття для вас.
У цій статті ми розповімо: як запустити просування корпоративного сайту? Що необхідно для оптимізації корпоративного сайту у 2021-2022 році? Ви зможете ознайомитися з чек-листом завдань для успішного просування корпоративного сайту та оптимізувати свій ресурс.
Чек-лист Seo-оптимізації у 2021-2022 році: Як успішно оптимізувати й запустити просування корпоративного сайту
Як і будь-який розвиток, просування корпоративного сайту у 2021-2022 році вимагає скрупульозного підходу та роботи над кожним елементів ресурсу. Щорічно компанія Google модернізує свої алгоритми й робить розумнішими своїх пошукових роботів на благо споживачів. Це робиться для того, щоб користувач ввівши запит в пошуковому рядку міг отримати максимально релевантні результати, огинаючи при цьому контент, який не зможе відповісти на його питання або не здатний задовольнити його потреби. Далі ми розглянемо 11 пунктів, які допоможуть вам ефективно й успішно запустити просування корпоративного сайту, якщо ви шукали коротку інструкцію з просування сайту-візитки, або запуску просування інтернет-магазину — даний чек-лист вам також стане в пригоді.
Топ-11 правил успішного просування корпоративного сайту у 2021-2022 році
Оптимізація та просування інтернет-ресурсів це кропіткий процес, який вимагає певної вправності й знань про структуру вашого ресурсу. Приготуйтеся до того, що вам не раз доведеться працювати з кодом веб сайту, його URL-адресами й нарешті, оптимізувати кожну окрему сторінку свого ресурсу. Що ж стосується оптимізації контенту для просування, то вам потрібно зробити його максимально релевантним пошуковим запитам. Зробити ресурс релевантним й налаштувати просування корпоративного сайту під ключ вам допоможе наш чек-лист, перелік правил грамотної оптимізації у 2021-2022 році виглядає наступним чином:
1. Google Analytics — перше що вам потрібно
Наявність аналітики від Гугла необхідна для відстеження результатів ваших праць. Якщо у вас не встановлено лічильник Google Analytics, встановіть його як тільки зважитеся на просування корпоративного сайту.
Дані Google Analytics дозволять вам відстежувати успіхи просування корпоративного сайту за допомогою цілком конкретних показників. Відштовхуючись від аналітики Гугла, ви можете простежити успішність тих чи інших змін на вашому сайті й тим самим зрозуміти, які рішення діють на користь ресурсу, а від яких вам варто відмовитися. Також ці дані дуже важливі для подальшої оптимізації, оскільки показники аналітики нерідко можуть підказати, на якій сторінці варто шукати проблему.
2. Адаптивний дизайн або Mobile First design
Ще в минулому році компанія Google не двозначно натякнула кріейторам та оптимізатором на те, що наявність адаптивного дизайну буде зумовлювати релевантність вашого ресурсу. Якщо спростити, то можна сказати, що наявність адаптивного дизайну, який коректно працює з мобільними пристроями клієнтів, являє собою приблизно 20% успіху просування. Алгоритми Google налаштовані на відображення максимально релевантних й зручних для клієнта сайтів, а якщо на екрані покупця ваш веб-сайт відкривається в розширенні "для комп'ютера", то назвати такий клієнтський досвід зручним вже точно не можна.
Алгоритми віддають перевагу ресурсам з адаптивним дизайном, але якщо у ваших конкурентів вже є версія сайту для смартфонів — ви можете скористатися First Mobile. Таке рішення рентабельно, якщо ви тільки замислюєтеся створити сайт з нуля, або відмовляєтеся від старої платформи попутно переміщаючи всі дані старого ресурсу на новий просуваючи його.
Використовуючи First Mobile як методу розробки сайту, ви можете зробити свій майбутній ресурс цікавішим для пошукових алгоритмів Google, а якщо додати до цього ще й грамотну оптимізацію — просування корпоративного сайту вашої компанії безумовно увінчається успіхом.
3. SSL-сертифікат або "чому мого сайту немає в пошуковій видачі”
Компанія Google ще в далекому 2014 році почала масово використовувати HTTPS в якості одного з головних факторів ранжирування. У наших реаліях міграція ресурсів на HTTPS досягла вже понад 75%, а причиною цьому послужило чергове оновлення пошукових алгоритмів. Річ у тому, що якщо сторінки вашого вебсайту не використовують HTTPS як протокол шифрування даних і не мають сертифіката безпеки Google, то швидше за все просування такого сайту буде марною тратою часу.
Більш того, якщо ваш корпоративний сайт не безпечний з точки зору Google, то оптимізуючи контент й сторінки веб ресурсу Ви можете зіткнутися з проблемами індексації та подальшим просуванням, викликаними не безпечними, на думку Google, сторінками ресурсу. Якщо ваша мета, це ефективне просування корпоративного сайту, подбайте про те, щоб ваш сайт був безпечний з точки зору пошукових алгоритмів Google.
4. Редиректи та їх налаштування
Так чи інакше, за час роботи корпоративного сайту якісь сторінки втрачають свою актуальність, з часом їх видаляють. А ось зробити редирект на актуальну сторінку забувають і це проблема для ефективного просування корпоративного ресурсу. Якщо через деякий час користувач все ж знайде необхідну йому сторінку в пошуку, але вона буде видалена, то все що його буде чекати, це розчарування й подальші пошуки. Таким чином ви втрачаєте можливість продати користувачеві свій товар, а користувач змушений звертатися до конкурентів замість роботи на вашому сайті.
Для того щоб просування корпоративного сайту увінчалося успіхом, відстежуйте наявність редиректів з виддалених сторінок ти направляйте користувача на сторінки з потрібною інформацією. Це важливо, адже алгоритми Google, на відміну від користувачів, бачать карту вашого сайту і якщо редирект з виддаленої сторінки буде приводити користувача на головну, Google вважатиме це неприйнятним. Рішення алгоритмів безперечно відіб'ється на положенні вашого сайту.
5. Google Search Console
Google Search Console, це вебмайстер, який дозволить вам відстежувати органічний трафік та успіхи просування корпоративного сайту. За допомогою цього вебмайстра ви можете бачити індексацію сторінок ресурсу й показники трафіку, який на них надходить. Для того щоб домогтися успішної оптимізації та ефективного просування корпоративного сайту — вивчіть даний вебмайстер та користуйтеся всіма доступними інструментами. Вони спрямовані на спрощення просування й створені для того, щоб полегшити ваше завдання.
6. Аудит сайту та перевірка посилань HTTPS
Якщо ви вже подбали про сертифікат безпеки, то наступне, що вам варто зробити, це детально перевірити всі посилання і вміст з використанням HTTPS. Для отримання результату належить перевірити:
- Наявність змішаного вмісту
Змішаний вміст на сайті це файли, які довантажуються з ресурсів по незахищеному потоку. Нерідко зустрічаються сайти, де через HTTPS працює тільки частина сторінки, а картинки та інші матеріали завантажуються без сертифіката безпеки. Така ситуація може стати проблемою для просування, оскільки загальна безпека даної сторінки відчутно знижується, якщо на ній присутній змішаний вміст. Для досягнення бажаних результатів й ефективного просування корпоративного сайту перевірте вміст всіх сторінок на наявність подібної проблеми та усуньте її
- Безпечні посилання та редиректи
Перевірте, щоб всі посилання вашого сайт та його редиректи вели на HTTPS сторінки. Це важливо, оскільки в іншому випадку захищена сторінка може привести користувача на сторінку зі змішаним вмістом або на ту, що зовсім не отримала сертифікат безпеки. На такій сторінці користувач може позбутися своїх даних, тому алгоритми знижують релевантність таких сторінок, навіть ідеальна оптимізація не допоможе вам отримати трафік, використовуючи конкретно цю сторінку для просування.
7. Robots.txt і його наявність
Даний файл дозволяє заборонити алгоритмам Google сканувати сторінки, які ви б хотіли приховати від пошукової системи. Це дозволяє уникнути витоку важливих даних, в той час як відсутність даного файлу може дати право алгоритмам вільно пересуватися по всім адмін-сторінкам, що вже ніяк не клеїться з ефективним просуванням. Якщо ви хочете бачити корпоративний сайт своєї компанії на головних позиціях видачі — подбайте про те, щоб алгоритми пошукової системи могли пересуватися тільки по сторінках, які здатні допомогти вам досягти поставлених цілей.
8. Sitemap.xml і його налаштування
Даний файл містить в собі всі посилання вашого сайту. За допомогою цього файлу ви можете вказати пошуковим алгоритмам, де конкретно потрібно шукати заздалегідь оптимізований контент та які сторінки повинні визначати релевантність вашого сайту щодо запитів користувачів. Якщо ваш сайт постійно оновлюється й на ньому з'являються нові матеріали — необхідно зробити Sitemap.xml авто-оновлюваним. В іншому випадку алгоритми можуть дуже довго шукати ваші оптимізовані матеріали, і не факт що колись їх знайдуть. Для того щоб оптимізований контент приносив свої плоди, вам необхідно постійно оновлювати цей файл або налаштувати його авто-оновлення.
9. Розмітка для соціальних мереж
Таргетована реклама в наші дні творить дива, а її використання може допомогти вам з просуванням корпоративного сайту в пошуковій видачі. Для того щоб користувачі могли комфортно переходити по посиланням з повідомлень, або стрічки соціальних мереж, необхідно подбати про Open Graph розмітці. Наявність такої розмітки дуже важлива для просування, оскільки користувачі з соціальних мереж можуть відчутно вплинути на статистику відвідуваності й конверсії на вашому сайті. Це у свою чергу позитивно позначиться на швидкості та ефективності просування.
10. Використання заголовків для просування корпоративного сайту
На сторінці з контентом повинен використовуватися всього один заголовок формату H1. Заголовки формату H2, H3, H4, мають менший вплив на просування, але важливо щоб їх вміст не повторювався. Не варто забувати, що алгоритми Google можуть не тільки визначати релевантність вашої статті за допомогою ключових слів, але також й аналізувати вміст, буквально читаючи її. Якщо на сторінці з контентом алгоритм помітить, що ви повністю копіюєте текст заголовка — сподіватися на хороше ранжування цієї сторінки не варто.
11. Перелінковка між сторінками сайту і їх ефективність
Використання перелінковки на сторінках корпоративного сайту може виконувати відразу дві функції одночасно, а саме:
- Допомагати користувачам краще орієнтуватися по структурі вашого ресурсу й швидко знаходити необхідну їм інформацію. За допомогою перелінковки ви можете підказати користувачеві, де на нашому сайті він може знайти відповідь на своє питання, пов'язаний зі сторінкою, на якій він знаходиться.
- Перелінковка також сприяє відвідуваності й зростанню конверсій на вашому сайті. Завдяки перелінковці ви можете направити користувача на сторінку з яскраво вираженою цільовою дією, тим самим спробувавши продати клієнту товар або послугу.
Інтуїтивність структури корпоративного сайту дуже важлива для його просування. Щоб бути впевненим у грамотності перелінковки між сторінками сайту, вам необхідно перевірити:
1. Чи знаходиться основні сторінки корпоративного сайту на відстані до 3 ликів один від одного?
2. Переконайтеся що перелінковка між сторінками вашого сайту налаштована на сторінки, які все ще функціонують.В іншому випадку користувач скориставшись перелінковкой може потрапити на порожню сторінку. Така ситуація може вплинути на лояльність клієнта до вашого сайту і як наслідок, потенційний клієнт може відмовитися від подальшої співпраці з вами.
Врахуйте, що багато користувачів відвідують корпоративні сайти спочатку "запитати", а ознайомившись з матеріалами замовляють послугу. Якщо у користувача не буде можливості ознайомитися з матеріалами — очікувати від нього швидкого й позитивного рішення про замовлення послуги у вашої компанії не варто.
Просування корпоративних сайтів під ключ у 2021-2022 році
Якщо ваша компанія потребує популярного сайту, або корпоративний ресурс не приносить бажаних показників, зверніться до веб студії Глянець. Наша компанія допоможе вам з просуванням корпоративних сайтів та оптимізує всі складові вашого ресурсу. Digital студія Глянець вже 12 років займається розробкою інтернет-магазинів під ключ та створенням лендінгів, так що якщо ви тільки плануєте створити сайт для свого бізнесу — ми готові допомогти!
Замовте створення інтернет-магазину або просування корпоративних сайтів за допомогою інформації з вкладки контакти, або онлайн чату, розташованого на сторінках сайту.
Подайте заявку на просування корпоративного сайту та зробіть свій ресурс популярним разом з фахівцями студії створення сайтів Глянець.