Мікророзмітка та комплексне просування сайтів: Як заговорити з пошуковими алгоритмами на їх мові
Мікророзмітка та комплексне просування сайтів: Як заговорити з пошуковими алгоритмами на їх мові
Просування сайтів та інтернет-магазинів дуже популярна тема серед користувачів мережі інтернет. Такий інтерес обумовлений зростаючою конкуренцією на ринку інтернет торгівлі, причиною виникнення якої стали карантинні заходи 2020 року. Карантин у 2020 році завдав непоправної шкоди всім нішам бізнесу і далеко не всі підприємці змогли винести такий удар. Згідно зі статистикою більше 30% закладів та магазинів більше не відкрили свої двері після карантину, причиною цьому послужила відсутність можливості продавати товари. Ті ж підприємства та бізнеси, які пережили карантин, як правило, мали на момент його початку вебсайт. За допомогою нього організації й продавали свої товари.
Створення сайту для інтернет-магазину або компанії, це відмінний спосіб убезпечити себе на випадок повернення локдауна, але чи так це просто? Насправді зараз 95% підприємців вже створили сайт для своїх компаній або магазинів, розуміючи що таким чином навіть у разі тотального карантину — їх бізнес зможе пережити цей момент, але з'явилася проблема. Річ у тому, що підприємців, як і магазинів, дуже багато, їх кількість зростає з кожним днем, на відміну від кількості споживачів, зацікавлених в тих чи інших товарах. Висока конкуренція та дефіцит нових клієнтів, ось з чим стикаються підприємці створюючи сайт для інтернет-магазину у 2021 році.
Одним з найефективніших методів залучити нових клієнтів до свого ресурсу є комплексне просування сайту. Комплексне просування сайту складається з SEO-оптимізації та створення ефективних рекламних пропозицій, покликаних завойовувати інтерес потенційних клієнтів, тим самим збільшуючи кількість продажів та товарообіг бізнесу. Але чи можливо запустити комплексне просування самостійно?
У цій статті ми розповімо вам про один з пунктів, здатних відчутно вплинути на ранжування вашого ресурсу і його результати, ми розповімо про мікророзмітку. Також ми поділимося цікавими фактами, пов'язаними з оптимізацією та контекстною рекламою, а в кінці підіб'ємо підсумки, чи можливо запустити комплексне просування самостійно, почнемо!
Просування корпоративного сайту: За що відповідає мікророзмітка і чому вона так важлива для ефективного просування
Багато підприємців створюючи сайт для інтернет-магазину або розробляючи ресурс для своєї компанії навіть не замислюються, яким чином пошукові алгоритми зчитують сторінки? Насправді у пошукових роботів є власна мова, й навіть не один. Саме вона підказує їм, наскільки добре оптимізована веб-сторінка, наскільки вона релевантна пошуковому запиту та яке місце в пошуковій видачі їй варто віддати. Цією мовою є микророзмітка.
Мікророзмітка — це свого роду структура й одночасно мова, яку відмінно розуміють пошукові алгоритми. Головне завдання мікророзмітки, показати пошуковому алгоритму, що сайт є найбільш релевантним щодо запиту користувача, й переконати пошукового бота опублікувати ваш сайт на перших сторінках пошукової видачі. Звучить досить просто, але насправді пояснити щось подібне пошуковому алгоритму аж ніяк не легко. Далі ми розберемо кілька видів мікророзмітки, розповімо за що відповідають ті чи інші мітки та які з них мають найбільший вплив на пошукову систему, обрану вами.
Різновиди мікророзміток: Яка мікророзмітка найефективніша для просування
Плануючи просування сайту інтернет-магазину або створюючи новинний портал важливо врахувати, що використання мікророзмітки вже не просто додаткова можливість привернути увагу пошукових алгоритмів. Її використання можна класифікувати як необхідність, а причиною цьому стала стрімко зростаюча конкуренція на ринку інтернет торгівлі. Наразі важкі часи переживають всі ніші інтернет торгівлі, а використання мікророзмітки може полегшити конкуренцію для нашого інтернет-ресурсу.
Грамотне використання мікророзмітки може допомогти вашій сторінці краще ранжуватися і як наслідок частіше приводити на сайт нових користувачів. Зростання відвідуваності й конверсії сприятливо впливає на позицію сайту в результатах пошукової видачі, а значить і товарообіг стане рости вгору. Але як зрозуміти, яку розмітку використовувати та що означають мітки, використовувані мікророзміткою? Далі ми поговоримо саме про це.
Мікророзмітка та її різновиди
Як і у випадку з будь-якою мовою, у мови пошукових алгоритмів є власний словник, за допомогою якого ви можете говорити пошуковим ботам де варто шукати необхідну їм інформацію, а на якій сторінці вашого сайту немає для них нічого цікавого. Якісна мікророзмітка в парі з грамотною оптимізацією і привабливими рекламними кампаніями може забезпечити ресурсу швидке зростання та просування, але які мітки мікророзмітки використовувати? Для чого використовуються ті чи інші мітки та чому їх наявність необхідно для нормальної роботи пошукової системи?
Як ми й говорили раніше, наявність мікророзмітки дуже позитивно впливає на просування сайтів інтернет-магазинів та інших інтернет-ресурсів. За допомогою використання мікророзмітки ви можете привернути увагу пошукових алгоритмів, оскільки сторінки з мітками скануються набагато швидше та ретельніше. Такі сторінки знаходиться у пошукових ботів в перевазі. Але які мітки використовувати? Зараз існує кілька найпопулярніших мікророзміток, їх перелік виглядає наступним чином:
1. Schema.org
Цей різновид контекстної мікророзмітки відмінно сприймається пошуковими алгоритмами найпопулярніших пошукових систем. Завдяки використанню цього різновиду мікророзмітки ви можете домогтися відчутного приросту у відвідуваності ресурсу, оскільки пошукові алгоритми відмінно справляються зі скануванням сторінок, що використовують Schema.org. У даного виду контекстної мікророзмітки є кілька атрибутів, які використовуються на кожній сторінці, а саме: itemscope, itemtype та itemprop.
2. Open Graph
Це дуже популярний і потрібний тип контекстної розмітки. Він часто використовується для соціальних мереж, оскільки дозволяє розміщувати в пості заголовок, текст та картинку. Головним полем де використовується даний тип мікророзмітки є месенджери та соціальні мережі, оскільки саме там функціональність цього типу розмітки як не можна доречі.
3. Microformats.org
Цей тип розмітки користується не меншою популярністю ніж попередні й дуже часто використовується на сайтах самих різних тематик. Головним завданням даного типу розмітки є відображення об'єктів та їх характеристик. Використовуючи цю мікророзмітку ви можете показати пошуковим алгоритмам системи, що саме розташоване на даній сторінці. Таке роз'яснення пошуковим ботам безумовно допоможе вашому сайту краще ранжуватися, в той час, як оптимізовані сторінки ресурсу будуть залучати все більше нових клієнтів.
Використання мікророзмітки може відчутно вплинути на швидкість індексації вашого сайту. Річ у тому, що її використання є обов'язковою умовою індексації. Від її якості залежить, як довго буде проходити індексація та як скоро ви зможете отримати результат від рекламних компаній й оптимізації ресурсу. Налаштовуючи мікророзмітку для сторінок сайту приділіть особливу увагу кожному окремому атрибуту, оскільки саме від них залежить, чи зрозуміє написане вами пошуковий алгоритм, або вважатиме сайт не цікавим й погіршить його ранжування.
Комплексне просування корпоративного сайту: Що крім мікророзмітки варто врахувати при просуванні
Для досягнення хороших результатів просування вам необхідно вдатися до комплексного просування. Ще 10 років тому для того, щоб потрапити в топи пошукової видачі було досить запустити кілька успішних рекламних компаній, сьогодні ж ситуація змінилася. Будь-яка помилка або відсутність оптимізації однієї сторінки може погіршити показники просування, що не дозволить вам витіснити конкурентів з їх місць і не дасть розвиватися ресурсу. Для того, щоб зробити пересування максимально ефективним, потрібно вдатися не тільки до мікророзмітки, але і до загальної оптимізації сайту, про яку ми й поговоримо далі.
SEO-оптимізація корпоративного сайту
Цей тип просування заснований на відповідності й релевантності вашого ресурсу стосовно запиту користувача з точки зору пошукових алгоритмів. Саме пошукові алгоритми вирішують, наскільки сайт підходить для вирішення проблеми користувача. Завдання SEO-оптимізація, полягає в тому щоб довести пошуковим алгоритмам, що саме ваш сайт є найбільш релевантним стосовно запиту.
Домогтися таких результатів нескладно, якщо знати що робити. Якщо ж ви ніколи не мали справи з оптимізацією, то короткий план того, що вам знадобиться зробити виглядає наступним чином:
- Створити інтуїтивну структуру
- Подбати про дизайн
- Розробити оформлення для кожної категорії
- Оптимізувати адресу сайту
- Налаштувати Robots.txt
- Створити SiteMap.xml
- Розробити семантичне ядро
- Оптимізувати контент на сайті
- Перевірити вкладеність адреси й сторінок
- Перевірити індексацію
- Внести правки якщо вони будуть необхідні
Кожен з перерахованих вище пунктів відіграє вагому роль в успішності просування, в той час, як помилки в них можуть привести до марної витрати рекламного бюджету та зниженню показників ресурсу. Для того, щоб уникнути подібної ситуації та заощадити особистий час ви можете звернутися до студії створення сайтів Глянець. Наша компанія подбає про оптимізацію сайту інтернет-магазину в той час, як ви зможете зайнятися пошуком постачальником та компаньйонів для свого бізнесу.
Комплексна оптимізація складається ще з одного пункту, ним є контекстна реклама. Контекстна реклама це один з найефективніших методів залучення потенційних клієнтів на сайт інтернет-магазину. Рекламні кампанії використовуються повсюдно, а їх результати залежать виключно від зібраного вами семантичного ядра і того, чи правильно ви налаштуєте її роботу. Найпростішим і водночас дієвим видом контекстної реклами вважається використання пошукової контекстної реклами, а що вона з себе представляє ми розберемо в наступному блоці.
Пошукова контекстна реклама і комплексне просування сайту інтернет-магазину
Контекстна реклама має багато спільного зі звичною споживачам вуличною рекламою, яка покликана залучити покупця в конкретний магазин для покупки тих чи інших товарів. У випадку зі звичайною рекламою магазини залучають клієнтів за допомогою знижкових пропозицій, такий метод залучення має місце і в контекстній рекламі. Головним плюсом даного типу реклами є його простота та ефективність. У пошуковій видачі Гугл для таких оголошень виділено 5 позицій, які знаходяться вище та нижче звичайних сайтів в пошуковій видачі.
Для того, щоб ваше оголошення виявилося в перших рядах — вам необхідно подбати про якість семантичного ядра, за допомогою якого й належить налаштовувати рекламу на цікавий для вас сегмент цільової аудиторії. Для того, щоб семантичне ядро змогло принести користь ресурсу, необхідно приділити особливу увагу його формуванню. Річ у тому, що семантичне ядро сайту в середньому складається з близько декількох тисяч запитів, тоді як кількість запитів, необхідних для просування сайту інтернет-магазин нерідко доходить до декількох сотень тисяч. Для ефективності такого семантичного ядра необхідно виключити з нього мінус слова, тим самим зробивши його більш спрямованим на цільовий трафік.
Мінус слова також можуть залучати користувачів до вашого ресурсу, але попри зростаючі цифри — кількість продажів інтернет-магазину і його товарообіг не зміняться. Це пов'язано з тим, що мінус слова залучають не цільову аудиторію, тобто користувачів, які не зацікавлені в придбанні ваших товарів. Для того, щоб уникнути зайвих витрат та зберегти рекламний бюджет — рекомендуємо вам уважно перевірити семантичне ядро інтернет-магазину на наявність мінус слів та позбавлятися від них якомога швидше.
Комплексна оптимізація в три кліка: як зробити просування успішним за допомогою всього одного дзвінка
Дивлячись на весь перелік завдань, які необхідно виконати підприємцям, стає ясно, що без досвіду оптимізувати й просувати ресурс у вас навряд чи вийде. Навіть якщо ви максимально уважно підійдете до кожного пункту — це займе у вас величезну кількість часу, за який частотність запитів зміниться, а оптимізація вашого ресурсу вже не буде настільки ж ефективною.
Для того, щоб заощадити свій особистий час та при цьому убезпечити себе від помилки — ви завжди можете звернутися до професіоналів в питаннях оптимізації та просування ресурсів digital студії Глянець. Наша компанія вже 12 років займається створенням сайтів і просування корпоративний веб ресурсів, попутно створюючи контекстну рекламу і лендінги для наших клієнтів. За час існування студії ми зібрали значне портфоліо, ознайомитися з яким ви можете відвідавши меню нашого сайту.
Дізнатися більше про замовлення створення сайту для інтернет-магазину або розробку лендінга ви можете відвідавши меню сайту та вибравши пункт, який цікавить вас найбільше. Ви також можете задати своє питання нашому менеджеру за допомогою онлайн чату, розміщеного на кожній сторінці сайту веб студії Глянець.