Як вибрати CMS та створити інтернет-магазин своїми руками
Як вибрати CMS та створити інтернет-магазин своїми руками
Створити інтернет-магазин і почати комерційну діяльність в інтернеті це думка, яка все частіше відвідує підприємців, що займаються офлайн бізнесом. Попри те, що найчастіше вони вже устоялися у свої нішах, створення інтернет-магазину дозволить їм розширити кількість потенційних клієнтів в десятки разів, а значить і бізнес може стати набагато більш прибутковим.
Розробка інтернет-магазину це складний процес, що складається з великої кількості етапів. Одним з них є вибір движка. Багато в чому він може визначити, чи буде створений інтернет-магазин успішним чи ні — ще в зачатку. Кожен движок здатний надати підприємцям певний набір функцій та можливостей, виходячи з якого їм і доведеться не тільки створювати сайт інтернет-магазину, але й надалі його просувати. Залежно від того, яку CMS ви виберете, буде залежати перелік маніпуляцій і дій, які належить зробити для успішного старту бізнесу та те, які функції вам будуть доступні.
Але як вибрати CMS для створення інтернет-магазину? Як вибір тієї чи іншої CMS може вплинути на просування сайту і якими функціями повинен володіти движок — ідеальний для створення інтернет-магазину? На ці, та багато інших питань ми відповімо в цій статті, почнемо!
CMS і їх різновиди: Як підібрати ідеальний варіант для створення інтернет-магазину
Інтернет торгівля користується все більшою популярність, а на тлі світової пандемії таке зростання кількості ресурсів, де користувачі можуть купити необхідні товари — споживачів тільки радує. З огляду на те, що більшість офлайн точок закриті через карантинні обмеження — торгівля в інтернеті процвітає, а підприємці ламають голову, як впоратися з високим рівнем конкуренції.
Дійшло до того, що всі підприємці, які планують створення інтернет-магазину, стежать за останніми новинами пошукових систем, щоб згодом оптимізувати свої ресурси під нові реалії ринку, а вони неодмінно скоро зміняться. Річ у тому, що за запевненнями Google головним критерієм хорошого ранжування незабаром стане не оптимізація за ключовими запитами, а експертність та корисність ресурсу з точки зору споживачів. Виходячи з цього можна зробити висновок, що незабаром сервіси, які не здатні запропонувати клієнту щось нове або корисне, просто кануть в лету пошукової видачі, в той час, як перші місці займуть ресурси з найбільш експертним та корисним для покупців контентом. Але як домогтися таких результатів?
А першу чергу вам необхідно подбати про те, щоб створюваний вами інтернет-магазин володів усіма необхідними функціями. Для цього потрібно щоб його движок міг надати вам всі інструменти для тонкого налаштування сайту. Без ряду інструменти або можливості їх встановити, створення успішного інтернет-магазину швидше за все буде неможливим. Саме тому ми й вирішили створити цю статтю. Далі ми розглянемо всі функції, які необхідні для створення інтернет-магазину, здатного займати перші місця в пошуковій видачі.
CMS для інтернет-магазину: На що повинна бути здатна ідеальна CMS
Попри те, що створення інтернет-магазину мало чим відрізняється від розробки сайту під ключ, для того , щоб ваш онлайн бізнес був успішним, а ресурс залучав новий потенційних клієнтів, необхідний цілий ряд інструментів. Далеко не кожна CMS володіє необхідними функціями та не завжди їх можна встановити за допомогою стороннього ПЗ, але на що в цілому повинна бути здатна така система? На що звернути увагу при виборі CMS та яким критеріям вона повинна відповідати? Відповідь на це питання виглядає наступним чином:
1. "Платна або безкоштовна CMS": що вибрати розробляючи інтернет-магазин
В даному питанні думки власників сайтів часто розходяться, адже прихильників платного контенту, так само як і безкоштовного, дуже багато. Ми ж замість того, щоб доводити правоту тих чи інших в питаннях створення інтернет-магазинів — просто звернемося до сухих фактів. Попри те, що існують безкоштовні версії движків, які нерідко не поступаються офіційним версіям — все ж платний контент користується більшим попитом. CMS це не те, на чому готові економити серйозні підприємці й з їх точки зору краще придбати товар, ніж користуватися софтом з відкритим кодом. Функціональність та стабільність платних і безкоштовних CMS дійсно відрізняється і найчастіше перемогу в цьому змаганні здобувають якраз платні движки для сайтів.
2. Безпека та збереження даних
Створюючи інтернет-магазин, ресурс в якому клієнти будуть складати свої гроші в обмін на ваші товари, перше про що варто задуматися це безпека даних. Важливо врахувати, що попри всі системи захисту та банківський софт, якщо на вашому сайті з'явиться файл, що копіює дані — вас можуть чекати тривалі розгляди й не виключено, що все обійдеться не без суду. Саме тому перед тим, як робити остаточний вибір в сторону безкоштовної або платної CMS обов'язково дізнайтеся більше про систему безпеки.
Як показує практика, завдяки наявності постійних оновлень в цьому раунді перемога також залишається за платними CMS. Самописні CMS рідко підтримуються і часто використовуючи навіть найскладніший движок і вивівши за допомогою нього свій сайт в топ — чекати розвитку та нових оновленнях не доводиться. Платні ж CMS постійно вдосконалюються й оновлюються з метою поліпшення швидкодії та захисту даних.
Таким чином, вибираючи CMS для створення інтернет-магазину — кращим рішенням з точки зору безпеки даних буде вибір у бік платних CMS, оскільки найчастіше саме вони можуть забезпечити захист персональних даних користувачів на достатньому рівні та мають постійні оновлення, спрямовані на поліпшення системи безпеки сайту.
3. Простота встановлення та роботи з адміністративною панеллю
Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину пам'ятайте про те, що працювати з нею саме вам. Навіть у разі якщо у вас є цілий штат адміністраторів, звертати увагу на логічність системи і її комфорт безумовно варто. Дані параметри можуть позначитися на просуванні. Річ у тому, що якщо ви використовуєте самописну CMS, і при цьому назвати її інтуїтивною складно, не виключено, що ви й ваші співробітники будуть помилятися в тих чи інших діях через не зручне розташування сторінок та вкладок інструментів. У цьому питанні знову таки найчастіше перемогу здобувають платні CMS.
Такі CMS постійно тестуються величезна кількість людей, й тому при виникненні проблем в тій чи іншій області адміністративної панелі — про неї оперативно повідомляють розробникам. Звичайно ж, сподіватися на швидке вирішення проблеми можна не завжди, проте ви можете бути впевнені що проблему вирішать, на відміну від самописних CMS, де оновлення створюються й поставлятися вкрай рідко.
4. Складність SEO-оптимізації
Попри популярність даного типу просування, до цього дня далеко не кожна CMS може надати підприємцям достатній парк інструментів для проведення грамотної оптимізації. При виборі CMS для створення інтернет-магазину можливість комфортної оптимізації повинна бути одним із головних параметрів. Від того, наскільки складно буде оптимізувати ресурс в умовах тієї чи іншої CMS буде залежати, скільки часу від вас зажадає цей процес і як сильно він зможе вплинути на ефективність просування.
Найчастіше CMS не підтримують повний набір інструментів для оптимізації. У таких ситуації на допомогу кріейторам можуть прийти плагіни для CMS. Але й вони не завжди можуть допомогти. Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину, скрупульозно поставтеся до вивчення можливостей оптимізації движка, який вам сподобався. Якщо ви створите сайт на CMS, яка погано піддається оптимізації — ефективність подальшого просування буде під питанням, так само як і успішність самого ресурсу.
Кожен з перерахованих вище пунктів може відбитися як на якості створеного вами інтернет-магазину, так і на його перспективах в питаннях просування. Обираючи CMS, проаналізуйте можливості всіх вподобаних вам адміністративних панелей та виберіть ту, що підходить під ваші потреби найбільше. Але що робити, якщо ви не розбираєтеся в CMS? Далі ми коротко розповімо вам про лідерів ринку інтернет розробки на даний момент, а в кінці статті поділимося особистим досвідом в питаннях створення сайту своїми руками.
Яку CMS для створення інтернет-магазин обрати у 2021 році
Незалежно від того, якій CMS ви віддасте перевагу, кожна з них має свої плюси та мінуси. Вибір часто варіюється від вимог ніші та ваших особистих переваг, тому сказати що існує найбільш підходяща CMS для створення інтернет-магазину — не можна. Проте, як і в будь-якій ніші є свої лідери, серед CMS є самі часто використовувані, саме про них ми й поговоримо далі.
Варто відзначити що пошукові системи заперечують, що їх алгоритми віддають переваги якимось конкретним CMS. Зважаючи на популярність, існує думка, що ряд CMS все ж має привілейований статус з точки зору пошукових алгоритмів. Так чи інакше, топ найпопулярніших CMS виглядає наступним чином:
1. WordPress
Зараз ця CMS є лідером серед інших за кількістю сайтів, на яких вона використовується. Така популярність з'явилася не просто так, адже ця CMS відноситься до безкоштовних, а завдяки сотням різних плагінів, її можна налаштувати для використання під будь-які потреби.
Попри популярність, без використання плагінів мало чим WordPress може похвалитися і відзначитися серед інших. Завдяки відкритому коду для неї можна знайти сотні різних доповнень, які можуть допомогти вам навіть створити інтернет-магазин. Сама по собі WordPress погано адаптована під використання на комерційних ресурсах. Але завдяки любителям, які створили плагіни для неї — її часто використовують як конструктор, раз у раз впроваджуючи ті чи інші доповнення.
Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 - буде не кращим рішенням. Через вади, які були додані в нього ще на етапі розробки WordPress погано працює з великими масивами даних, через що умовною межею його використання залишаються невеликі сайти інтернет-магазинів.
Переваги WordPress:
- Відкритий код
Завдяки відкритому коду WordPress може похвалитися величезною кількістю поліпшень, які якраз і роблять його найпопулярнішим на даний момент.
- Величезна база користувачів
Зараз цій CMS належить більше 50 відсотків усіх комерційних ресурсів. Завдяки цьому, пошук недоліків в захисті CMS і подальше їх виправлення не займає багато часу. Також така велика фан-база дозволяє навіть недосвідченим підприємцям почати свій бізнес у всесвітній павутині.
- Величезна кількість форумів
Завдяки популярності цієї CMS ви можете знайти рішення практично будь-якої проблеми, пов'язаної з движком, на форумах, які присвячені йому. Крім цього, на таких форумах ви можете почерпнути багато корисної інформації, здатної надалі допомогти вам у розвитку сайту і його подальшому поліпшенні.
Як і в будь-якій системі, крім переваг у даній CMS присутні й недоліки, їх перелік виглядає наступним чином:
- Відсутність офіційної технічної підтримки
Без плагінів дана CMS не зможе забезпечити вас інструментами для створення успішного інтернет-магазину.
- Уразливість
Відкритий код дозволяє хакерам валити сайти під управлінням даної CMS. Попри це, за допомогою додаткових налаштувань ви можете убезпечити всі дані сайт і сам сайт від стороннього втручання.
Так чи інакше, цій CMS належить левова частка ринку створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів. Попри такий високий показник у WordPress є цілком реальні конкуренти, які постійно вдосконалюються. Про одного такого конкурента ми поговоримо далі.
2. Drupal
Дана CMS користується неабияким попитом серед підприємців, оскільки з самого початку відмінно підходить для створення комерційних ресурсів та інтернет-магазинів. Завдяки встановленим інструментам та можливості надалі розвивати функціональність свого сайту. Дана CMS славиться своєю надійністю і стабільністю, чим не може похвалитися движок, про який ми говорили раніше.
Попри те, що дана CMS і позиціюється як ідеальна для створення інтернет-магазину, у неї також є ряд своїх переваг й недоліків, їх перелік виглядає наступним чином:
- Стабільність
Дана CMS відмінно працює протягом довгого часу й не вимагає постійних втручань з боку програмістів та адміністраторів
- Проста інтеграція
Створивши інтернет-магазину на базі даної CMS ви без зусиль можете інтегрувати в неї платіжні системи та посилання на свої соціальні мережі, не вдаючись до допомоги сторонніх фахівців.
- Частота оновлень
Дана CMS постійно оновлюється, завдяки чому є лідером в питаннях захисту даних і введення нововведень. Попри те, що пальма першості належить іншому движку, якщо ви хочете створити дійсно комфортний сайт, з просуванням якого не виникне великих проблем — рекомендуємо вам зробити свій вибір в сторону Drupal. Що ж стосується недоліків, то вони теж присутні. До них можна віднести наступні пункти:
- Даний движок орієнтований на професіоналів, через що у новачків можуть виникнути складності в освоєнні
- Для комфортної роботи движка необхідний ресурсомісткий хостинг
- Невелика кількість безкоштовних тем для оформлення
В цілому, це ідеальна платформа для створення інтернет-магазину, але що ж з іншими адміністративними панелями? Їх частка на ринку настільки невелика, що ми не стали додавати їх цю статтю. Якщо ви хочете дізнатися більше про інші види, відвідайте наш блог, в якому зберігається вся необхідна інформація для створення інтернет-магазину, корпоративного сайту або будь-якого іншого ресурсу.
Як створити інтернет-магазин самостійно
Якщо у вас вже був досвід розробки веб ресурсів, то зі створенням інтернет-магазину у вас не виникне ніяких проблем. Якщо ж ви сумніваєтеся у власних силах або не впевнені в тому, що ваших умінь буде достатньо для створення успішного інтернет-магазину — ви завжди можете звернутися до професіоналів веб студії Глянець. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів та розробкою корпоративних сайтів для компаній з усієї України. У нашому портфоліо ви можете ознайомитися з прикладами робіт наших фахівців, а в графі відгуки — переконатися в нашому професіоналізмі.
Якщо ви хочете створити інтернет-магазин або ваш ресурс потребує веб-сайт і його подальше просування, відвідайте вкладку "послуги" на нашому сайті та оберіть ту послугу, яка вам необхідна. Після заповнення вами заявки та її обробки з вами зв'яжеться менеджер нашої студії, для уточнення всіх деталей, пов'язаних зі створенням сайту. Якщо ж у вас є питання щодо процесу розробки ресурсів, або ви хочете отримати консультацію фахівця щодо просування інтернет-магазину, зателефонуйте нам за номером, вказаним в графі контакти, або скористайтеся онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту дизайн-студії Глянець.