Як вибрати CMS та створити інтернет-магазин своїми руками

Створити інтернет-магазин і почати комерційну діяльність в інтернеті це думка, яка все частіше відвідує підприємців, що займаються офлайн бізнесом. Попри те, що найчастіше вони вже устоялися у свої нішах, створення інтернет-магазину дозволить їм розширити кількість потенційних клієнтів в десятки разів, а значить і бізнес може стати набагато більш прибутковим.
Розробка інтернет-магазину це складний процес, що складається з великої кількості етапів. Одним з них є вибір движка. Багато в чому він може визначити, чи буде створений інтернет-магазин успішним чи ні — ще в зачатку. Кожен движок здатний надати підприємцям певний набір функцій та можливостей, виходячи з якого їм і доведеться не тільки створювати сайт інтернет-магазину, але й надалі його просувати. Залежно від того, яку CMS ви виберете, буде залежати перелік маніпуляцій і дій, які належить зробити для успішного старту бізнесу та те, які функції вам будуть доступні.
Але як вибрати CMS для створення інтернет-магазину? Як вибір тієї чи іншої CMS може вплинути на просування сайту і якими функціями повинен володіти движок — ідеальний для створення інтернет-магазину? На ці, та багато інших питань ми відповімо в цій статті, почнемо!
CMS і їх різновиди: Як підібрати ідеальний варіант для створення інтернет-магазину
Інтернет торгівля користується все більшою популярність, а на тлі світової пандемії таке зростання кількості ресурсів, де користувачі можуть купити необхідні товари — споживачів тільки радує. З огляду на те, що більшість офлайн точок закриті через карантинні обмеження — торгівля в інтернеті процвітає, а підприємці ламають голову, як впоратися з високим рівнем конкуренції.
Дійшло до того, що всі підприємці, які планують створення інтернет-магазину, стежать за останніми новинами пошукових систем, щоб згодом оптимізувати свої ресурси під нові реалії ринку, а вони неодмінно скоро зміняться. Річ у тому, що за запевненнями Google головним критерієм хорошого ранжування незабаром стане не оптимізація за ключовими запитами, а експертність та корисність ресурсу з точки зору споживачів. Виходячи з цього можна зробити висновок, що незабаром сервіси, які не здатні запропонувати клієнту щось нове або корисне, просто кануть в лету пошукової видачі, в той час, як перші місці займуть ресурси з найбільш експертним та корисним для покупців контентом. Але як домогтися таких результатів?
А першу чергу вам необхідно подбати про те, щоб створюваний вами інтернет-магазин володів усіма необхідними функціями. Для цього потрібно щоб його движок міг надати вам всі інструменти для тонкого налаштування сайту. Без ряду інструменти або можливості їх встановити, створення успішного інтернет-магазину швидше за все буде неможливим. Саме тому ми й вирішили створити цю статтю. Далі ми розглянемо всі функції, які необхідні для створення інтернет-магазину, здатного займати перші місця в пошуковій видачі.
CMS для інтернет-магазину: На що повинна бути здатна ідеальна CMS
Попри те, що створення інтернет-магазину мало чим відрізняється від розробки сайту під ключ, для того , щоб ваш онлайн бізнес був успішним, а ресурс залучав новий потенційних клієнтів, необхідний цілий ряд інструментів. Далеко не кожна CMS володіє необхідними функціями та не завжди їх можна встановити за допомогою стороннього ПЗ, але на що в цілому повинна бути здатна така система? На що звернути увагу при виборі CMS та яким критеріям вона повинна відповідати? Відповідь на це питання виглядає наступним чином:
1. "Платна або безкоштовна CMS": що вибрати розробляючи інтернет-магазин
В даному питанні думки власників сайтів часто розходяться, адже прихильників платного контенту, так само як і безкоштовного, дуже багато. Ми ж замість того, щоб доводити правоту тих чи інших в питаннях створення інтернет-магазинів — просто звернемося до сухих фактів. Попри те, що існують безкоштовні версії движків, які нерідко не поступаються офіційним версіям — все ж платний контент користується більшим попитом. CMS це не те, на чому готові економити серйозні підприємці й з їх точки зору краще придбати товар, ніж користуватися софтом з відкритим кодом. Функціональність та стабільність платних і безкоштовних CMS дійсно відрізняється і найчастіше перемогу в цьому змаганні здобувають якраз платні движки для сайтів.
2. Безпека та збереження даних
Створюючи інтернет-магазин, ресурс в якому клієнти будуть складати свої гроші в обмін на ваші товари, перше про що варто задуматися це безпека даних. Важливо врахувати, що попри всі системи захисту та банківський софт, якщо на вашому сайті з'явиться файл, що копіює дані — вас можуть чекати тривалі розгляди й не виключено, що все обійдеться не без суду. Саме тому перед тим, як робити остаточний вибір в сторону безкоштовної або платної CMS обов'язково дізнайтеся більше про систему безпеки.
Як показує практика, завдяки наявності постійних оновлень в цьому раунді перемога також залишається за платними CMS. Самописні CMS рідко підтримуються і часто використовуючи навіть найскладніший движок і вивівши за допомогою нього свій сайт в топ — чекати розвитку та нових оновленнях не доводиться. Платні ж CMS постійно вдосконалюються й оновлюються з метою поліпшення швидкодії та захисту даних.
Таким чином, вибираючи CMS для створення інтернет-магазину — кращим рішенням з точки зору безпеки даних буде вибір у бік платних CMS, оскільки найчастіше саме вони можуть забезпечити захист персональних даних користувачів на достатньому рівні та мають постійні оновлення, спрямовані на поліпшення системи безпеки сайту.
3. Простота встановлення та роботи з адміністративною панеллю
Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину пам'ятайте про те, що працювати з нею саме вам. Навіть у разі якщо у вас є цілий штат адміністраторів, звертати увагу на логічність системи і її комфорт безумовно варто. Дані параметри можуть позначитися на просуванні. Річ у тому, що якщо ви використовуєте самописну CMS, і при цьому назвати її інтуїтивною складно, не виключено, що ви й ваші співробітники будуть помилятися в тих чи інших діях через не зручне розташування сторінок та вкладок інструментів. У цьому питанні знову таки найчастіше перемогу здобувають платні CMS.
Такі CMS постійно тестуються величезна кількість людей, й тому при виникненні проблем в тій чи іншій області адміністративної панелі — про неї оперативно повідомляють розробникам. Звичайно ж, сподіватися на швидке вирішення проблеми можна не завжди, проте ви можете бути впевнені що проблему вирішать, на відміну від самописних CMS, де оновлення створюються й поставлятися вкрай рідко.
4. Складність SEO-оптимізації
Попри популярність даного типу просування, до цього дня далеко не кожна CMS може надати підприємцям достатній парк інструментів для проведення грамотної оптимізації. При виборі CMS для створення інтернет-магазину можливість комфортної оптимізації повинна бути одним із головних параметрів. Від того, наскільки складно буде оптимізувати ресурс в умовах тієї чи іншої CMS буде залежати, скільки часу від вас зажадає цей процес і як сильно він зможе вплинути на ефективність просування.
Найчастіше CMS не підтримують повний набір інструментів для оптимізації. У таких ситуації на допомогу кріейторам можуть прийти плагіни для CMS. Але й вони не завжди можуть допомогти. Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину, скрупульозно поставтеся до вивчення можливостей оптимізації движка, який вам сподобався. Якщо ви створите сайт на CMS, яка погано піддається оптимізації — ефективність подальшого просування буде під питанням, так само як і успішність самого ресурсу.
Кожен з перерахованих вище пунктів може відбитися як на якості створеного вами інтернет-магазину, так і на його перспективах в питаннях просування. Обираючи CMS, проаналізуйте можливості всіх вподобаних вам адміністративних панелей та виберіть ту, що підходить під ваші потреби найбільше. Але що робити, якщо ви не розбираєтеся в CMS? Далі ми коротко розповімо вам про лідерів ринку інтернет розробки на даний момент, а в кінці статті поділимося особистим досвідом в питаннях створення сайту своїми руками.
Яку CMS для створення інтернет-магазин обрати у 2021 році
Незалежно від того, якій CMS ви віддасте перевагу, кожна з них має свої плюси та мінуси. Вибір часто варіюється від вимог ніші та ваших особистих переваг, тому сказати що існує найбільш підходяща CMS для створення інтернет-магазину — не можна. Проте, як і в будь-якій ніші є свої лідери, серед CMS є самі часто використовувані, саме про них ми й поговоримо далі.
Варто відзначити що пошукові системи заперечують, що їх алгоритми віддають переваги якимось конкретним CMS. Зважаючи на популярність, існує думка, що ряд CMS все ж має привілейований статус з точки зору пошукових алгоритмів. Так чи інакше, топ найпопулярніших CMS виглядає наступним чином:
1. WordPress
Зараз ця CMS є лідером серед інших за кількістю сайтів, на яких вона використовується. Така популярність з'явилася не просто так, адже ця CMS відноситься до безкоштовних, а завдяки сотням різних плагінів, її можна налаштувати для використання під будь-які потреби.
Попри популярність, без використання плагінів мало чим WordPress може похвалитися і відзначитися серед інших. Завдяки відкритому коду для неї можна знайти сотні різних доповнень, які можуть допомогти вам навіть створити інтернет-магазин. Сама по собі WordPress погано адаптована під використання на комерційних ресурсах. Але завдяки любителям, які створили плагіни для неї — її часто використовують як конструктор, раз у раз впроваджуючи ті чи інші доповнення.
Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 - буде не кращим рішенням. Через вади, які були додані в нього ще на етапі розробки WordPress погано працює з великими масивами даних, через що умовною межею його використання залишаються невеликі сайти інтернет-магазинів.
Переваги WordPress:
- Відкритий код
Завдяки відкритому коду WordPress може похвалитися величезною кількістю поліпшень, які якраз і роблять його найпопулярнішим на даний момент.
- Величезна база користувачів
Зараз цій CMS належить більше 50 відсотків усіх комерційних ресурсів. Завдяки цьому, пошук недоліків в захисті CMS і подальше їх виправлення не займає багато часу. Також така велика фан-база дозволяє навіть недосвідченим підприємцям почати свій бізнес у всесвітній павутині.
- Величезна кількість форумів
Завдяки популярності цієї CMS ви можете знайти рішення практично будь-якої проблеми, пов'язаної з движком, на форумах, які присвячені йому. Крім цього, на таких форумах ви можете почерпнути багато корисної інформації, здатної надалі допомогти вам у розвитку сайту і його подальшому поліпшенні.
Як і в будь-якій системі, крім переваг у даній CMS присутні й недоліки, їх перелік виглядає наступним чином:
- Відсутність офіційної технічної підтримки
Без плагінів дана CMS не зможе забезпечити вас інструментами для створення успішного інтернет-магазину.
- Уразливість
Відкритий код дозволяє хакерам валити сайти під управлінням даної CMS. Попри це, за допомогою додаткових налаштувань ви можете убезпечити всі дані сайт і сам сайт від стороннього втручання.
Так чи інакше, цій CMS належить левова частка ринку створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів. Попри такий високий показник у WordPress є цілком реальні конкуренти, які постійно вдосконалюються. Про одного такого конкурента ми поговоримо далі.
2. Drupal
Дана CMS користується неабияким попитом серед підприємців, оскільки з самого початку відмінно підходить для створення комерційних ресурсів та інтернет-магазинів. Завдяки встановленим інструментам та можливості надалі розвивати функціональність свого сайту. Дана CMS славиться своєю надійністю і стабільністю, чим не може похвалитися движок, про який ми говорили раніше.
Попри те, що дана CMS і позиціюється як ідеальна для створення інтернет-магазину, у неї також є ряд своїх переваг й недоліків, їх перелік виглядає наступним чином:
- Стабільність
Дана CMS відмінно працює протягом довгого часу й не вимагає постійних втручань з боку програмістів та адміністраторів
- Проста інтеграція
Створивши інтернет-магазину на базі даної CMS ви без зусиль можете інтегрувати в неї платіжні системи та посилання на свої соціальні мережі, не вдаючись до допомоги сторонніх фахівців.
- Частота оновлень
Дана CMS постійно оновлюється, завдяки чому є лідером в питаннях захисту даних і введення нововведень. Попри те, що пальма першості належить іншому движку, якщо ви хочете створити дійсно комфортний сайт, з просуванням якого не виникне великих проблем — рекомендуємо вам зробити свій вибір в сторону Drupal. Що ж стосується недоліків, то вони теж присутні. До них можна віднести наступні пункти:
- Даний движок орієнтований на професіоналів, через що у новачків можуть виникнути складності в освоєнні
- Для комфортної роботи движка необхідний ресурсомісткий хостинг
- Невелика кількість безкоштовних тем для оформлення
В цілому, це ідеальна платформа для створення інтернет-магазину, але що ж з іншими адміністративними панелями? Їх частка на ринку настільки невелика, що ми не стали додавати їх цю статтю. Якщо ви хочете дізнатися більше про інші види, відвідайте наш блог, в якому зберігається вся необхідна інформація для створення інтернет-магазину, корпоративного сайту або будь-якого іншого ресурсу.
Як створити інтернет-магазин самостійно
Якщо у вас вже був досвід розробки веб ресурсів, то зі створенням інтернет-магазину у вас не виникне ніяких проблем. Якщо ж ви сумніваєтеся у власних силах або не впевнені в тому, що ваших умінь буде достатньо для створення успішного інтернет-магазину — ви завжди можете звернутися до професіоналів веб студії Глянець. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів та розробкою корпоративних сайтів для компаній з усієї України. У нашому портфоліо ви можете ознайомитися з прикладами робіт наших фахівців, а в графі відгуки — переконатися в нашому професіоналізмі.
Якщо ви хочете створити інтернет-магазин або ваш ресурс потребує веб-сайт і його подальше просування, відвідайте вкладку "послуги" на нашому сайті та оберіть ту послугу, яка вам необхідна. Після заповнення вами заявки та її обробки з вами зв'яжеться менеджер нашої студії, для уточнення всіх деталей, пов'язаних зі створенням сайту. Якщо ж у вас є питання щодо процесу розробки ресурсів, або ви хочете отримати консультацію фахівця щодо просування інтернет-магазину, зателефонуйте нам за номером, вказаним в графі контакти, або скористайтеся онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту дизайн-студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту