Як вибрати CMS та створити інтернет-магазин своїми руками
Створити інтернет-магазин і почати комерційну діяльність в інтернеті це думка, яка все частіше відвідує підприємців, що займаються офлайн бізнесом. Попри те, що найчастіше вони вже устоялися у свої нішах, створення інтернет-магазину дозволить їм розширити кількість потенційних клієнтів в десятки разів, а значить і бізнес може стати набагато більш прибутковим.
Розробка інтернет-магазину це складний процес, що складається з великої кількості етапів. Одним з них є вибір движка. Багато в чому він може визначити, чи буде створений інтернет-магазин успішним чи ні — ще в зачатку. Кожен движок здатний надати підприємцям певний набір функцій та можливостей, виходячи з якого їм і доведеться не тільки створювати сайт інтернет-магазину, але й надалі його просувати. Залежно від того, яку CMS ви виберете, буде залежати перелік маніпуляцій і дій, які належить зробити для успішного старту бізнесу та те, які функції вам будуть доступні.
Але як вибрати CMS для створення інтернет-магазину? Як вибір тієї чи іншої CMS може вплинути на просування сайту і якими функціями повинен володіти движок — ідеальний для створення інтернет-магазину? На ці, та багато інших питань ми відповімо в цій статті, почнемо!
CMS і їх різновиди: Як підібрати ідеальний варіант для створення інтернет-магазину
Інтернет торгівля користується все більшою популярність, а на тлі світової пандемії таке зростання кількості ресурсів, де користувачі можуть купити необхідні товари — споживачів тільки радує. З огляду на те, що більшість офлайн точок закриті через карантинні обмеження — торгівля в інтернеті процвітає, а підприємці ламають голову, як впоратися з високим рівнем конкуренції.
Дійшло до того, що всі підприємці, які планують створення інтернет-магазину, стежать за останніми новинами пошукових систем, щоб згодом оптимізувати свої ресурси під нові реалії ринку, а вони неодмінно скоро зміняться. Річ у тому, що за запевненнями Google головним критерієм хорошого ранжування незабаром стане не оптимізація за ключовими запитами, а експертність та корисність ресурсу з точки зору споживачів. Виходячи з цього можна зробити висновок, що незабаром сервіси, які не здатні запропонувати клієнту щось нове або корисне, просто кануть в лету пошукової видачі, в той час, як перші місці займуть ресурси з найбільш експертним та корисним для покупців контентом. Але як домогтися таких результатів?
А першу чергу вам необхідно подбати про те, щоб створюваний вами інтернет-магазин володів усіма необхідними функціями. Для цього потрібно щоб його движок міг надати вам всі інструменти для тонкого налаштування сайту. Без ряду інструменти або можливості їх встановити, створення успішного інтернет-магазину швидше за все буде неможливим. Саме тому ми й вирішили створити цю статтю. Далі ми розглянемо всі функції, які необхідні для створення інтернет-магазину, здатного займати перші місця в пошуковій видачі.
CMS для інтернет-магазину: На що повинна бути здатна ідеальна CMS
Попри те, що створення інтернет-магазину мало чим відрізняється від розробки сайту під ключ, для того , щоб ваш онлайн бізнес був успішним, а ресурс залучав новий потенційних клієнтів, необхідний цілий ряд інструментів. Далеко не кожна CMS володіє необхідними функціями та не завжди їх можна встановити за допомогою стороннього ПЗ, але на що в цілому повинна бути здатна така система? На що звернути увагу при виборі CMS та яким критеріям вона повинна відповідати? Відповідь на це питання виглядає наступним чином:
1. "Платна або безкоштовна CMS": що вибрати розробляючи інтернет-магазин
В даному питанні думки власників сайтів часто розходяться, адже прихильників платного контенту, так само як і безкоштовного, дуже багато. Ми ж замість того, щоб доводити правоту тих чи інших в питаннях створення інтернет-магазинів — просто звернемося до сухих фактів. Попри те, що існують безкоштовні версії движків, які нерідко не поступаються офіційним версіям — все ж платний контент користується більшим попитом. CMS це не те, на чому готові економити серйозні підприємці й з їх точки зору краще придбати товар, ніж користуватися софтом з відкритим кодом. Функціональність та стабільність платних і безкоштовних CMS дійсно відрізняється і найчастіше перемогу в цьому змаганні здобувають якраз платні движки для сайтів.
2. Безпека та збереження даних
Створюючи інтернет-магазин, ресурс в якому клієнти будуть складати свої гроші в обмін на ваші товари, перше про що варто задуматися це безпека даних. Важливо врахувати, що попри всі системи захисту та банківський софт, якщо на вашому сайті з'явиться файл, що копіює дані — вас можуть чекати тривалі розгляди й не виключено, що все обійдеться не без суду. Саме тому перед тим, як робити остаточний вибір в сторону безкоштовної або платної CMS обов'язково дізнайтеся більше про систему безпеки.
Як показує практика, завдяки наявності постійних оновлень в цьому раунді перемога також залишається за платними CMS. Самописні CMS рідко підтримуються і часто використовуючи навіть найскладніший движок і вивівши за допомогою нього свій сайт в топ — чекати розвитку та нових оновленнях не доводиться. Платні ж CMS постійно вдосконалюються й оновлюються з метою поліпшення швидкодії та захисту даних.
Таким чином, вибираючи CMS для створення інтернет-магазину — кращим рішенням з точки зору безпеки даних буде вибір у бік платних CMS, оскільки найчастіше саме вони можуть забезпечити захист персональних даних користувачів на достатньому рівні та мають постійні оновлення, спрямовані на поліпшення системи безпеки сайту.
3. Простота встановлення та роботи з адміністративною панеллю
Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину пам'ятайте про те, що працювати з нею саме вам. Навіть у разі якщо у вас є цілий штат адміністраторів, звертати увагу на логічність системи і її комфорт безумовно варто. Дані параметри можуть позначитися на просуванні. Річ у тому, що якщо ви використовуєте самописну CMS, і при цьому назвати її інтуїтивною складно, не виключено, що ви й ваші співробітники будуть помилятися в тих чи інших діях через не зручне розташування сторінок та вкладок інструментів. У цьому питанні знову таки найчастіше перемогу здобувають платні CMS.
Такі CMS постійно тестуються величезна кількість людей, й тому при виникненні проблем в тій чи іншій області адміністративної панелі — про неї оперативно повідомляють розробникам. Звичайно ж, сподіватися на швидке вирішення проблеми можна не завжди, проте ви можете бути впевнені що проблему вирішать, на відміну від самописних CMS, де оновлення створюються й поставлятися вкрай рідко.
4. Складність SEO-оптимізації
Попри популярність даного типу просування, до цього дня далеко не кожна CMS може надати підприємцям достатній парк інструментів для проведення грамотної оптимізації. При виборі CMS для створення інтернет-магазину можливість комфортної оптимізації повинна бути одним із головних параметрів. Від того, наскільки складно буде оптимізувати ресурс в умовах тієї чи іншої CMS буде залежати, скільки часу від вас зажадає цей процес і як сильно він зможе вплинути на ефективність просування.
Найчастіше CMS не підтримують повний набір інструментів для оптимізації. У таких ситуації на допомогу кріейторам можуть прийти плагіни для CMS. Але й вони не завжди можуть допомогти. Вибираючи CMS для створення інтернет-магазину, скрупульозно поставтеся до вивчення можливостей оптимізації движка, який вам сподобався. Якщо ви створите сайт на CMS, яка погано піддається оптимізації — ефективність подальшого просування буде під питанням, так само як і успішність самого ресурсу.
Кожен з перерахованих вище пунктів може відбитися як на якості створеного вами інтернет-магазину, так і на його перспективах в питаннях просування. Обираючи CMS, проаналізуйте можливості всіх вподобаних вам адміністративних панелей та виберіть ту, що підходить під ваші потреби найбільше. Але що робити, якщо ви не розбираєтеся в CMS? Далі ми коротко розповімо вам про лідерів ринку інтернет розробки на даний момент, а в кінці статті поділимося особистим досвідом в питаннях створення сайту своїми руками.
Яку CMS для створення інтернет-магазин обрати у 2021 році
Незалежно від того, якій CMS ви віддасте перевагу, кожна з них має свої плюси та мінуси. Вибір часто варіюється від вимог ніші та ваших особистих переваг, тому сказати що існує найбільш підходяща CMS для створення інтернет-магазину — не можна. Проте, як і в будь-якій ніші є свої лідери, серед CMS є самі часто використовувані, саме про них ми й поговоримо далі.
Варто відзначити що пошукові системи заперечують, що їх алгоритми віддають переваги якимось конкретним CMS. Зважаючи на популярність, існує думка, що ряд CMS все ж має привілейований статус з точки зору пошукових алгоритмів. Так чи інакше, топ найпопулярніших CMS виглядає наступним чином:
1. WordPress
Зараз ця CMS є лідером серед інших за кількістю сайтів, на яких вона використовується. Така популярність з'явилася не просто так, адже ця CMS відноситься до безкоштовних, а завдяки сотням різних плагінів, її можна налаштувати для використання під будь-які потреби.
Попри популярність, без використання плагінів мало чим WordPress може похвалитися і відзначитися серед інших. Завдяки відкритому коду для неї можна знайти сотні різних доповнень, які можуть допомогти вам навіть створити інтернет-магазин. Сама по собі WordPress погано адаптована під використання на комерційних ресурсах. Але завдяки любителям, які створили плагіни для неї — її часто використовують як конструктор, раз у раз впроваджуючи ті чи інші доповнення.
Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 Попри свою популярність WordPress має як ряд переваг, так і ряд недоліків. Зважаючи на особливості сховища даного движка-створення на його базі великого інтернет-магазину, кількість товарів якого перевищує 10000 - буде не кращим рішенням. Через вади, які були додані в нього ще на етапі розробки WordPress погано працює з великими масивами даних, через що умовною межею його використання залишаються невеликі сайти інтернет-магазинів.
Переваги WordPress:
- Відкритий код
Завдяки відкритому коду WordPress може похвалитися величезною кількістю поліпшень, які якраз і роблять його найпопулярнішим на даний момент.
- Величезна база користувачів
Зараз цій CMS належить більше 50 відсотків усіх комерційних ресурсів. Завдяки цьому, пошук недоліків в захисті CMS і подальше їх виправлення не займає багато часу. Також така велика фан-база дозволяє навіть недосвідченим підприємцям почати свій бізнес у всесвітній павутині.
- Величезна кількість форумів
Завдяки популярності цієї CMS ви можете знайти рішення практично будь-якої проблеми, пов'язаної з движком, на форумах, які присвячені йому. Крім цього, на таких форумах ви можете почерпнути багато корисної інформації, здатної надалі допомогти вам у розвитку сайту і його подальшому поліпшенні.
Як і в будь-якій системі, крім переваг у даній CMS присутні й недоліки, їх перелік виглядає наступним чином:
- Відсутність офіційної технічної підтримки
Без плагінів дана CMS не зможе забезпечити вас інструментами для створення успішного інтернет-магазину.
- Уразливість
Відкритий код дозволяє хакерам валити сайти під управлінням даної CMS. Попри це, за допомогою додаткових налаштувань ви можете убезпечити всі дані сайт і сам сайт від стороннього втручання.
Так чи інакше, цій CMS належить левова частка ринку створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів. Попри такий високий показник у WordPress є цілком реальні конкуренти, які постійно вдосконалюються. Про одного такого конкурента ми поговоримо далі.
2. Drupal
Дана CMS користується неабияким попитом серед підприємців, оскільки з самого початку відмінно підходить для створення комерційних ресурсів та інтернет-магазинів. Завдяки встановленим інструментам та можливості надалі розвивати функціональність свого сайту. Дана CMS славиться своєю надійністю і стабільністю, чим не може похвалитися движок, про який ми говорили раніше.
Попри те, що дана CMS і позиціюється як ідеальна для створення інтернет-магазину, у неї також є ряд своїх переваг й недоліків, їх перелік виглядає наступним чином:
- Стабільність
Дана CMS відмінно працює протягом довгого часу й не вимагає постійних втручань з боку програмістів та адміністраторів
- Проста інтеграція
Створивши інтернет-магазину на базі даної CMS ви без зусиль можете інтегрувати в неї платіжні системи та посилання на свої соціальні мережі, не вдаючись до допомоги сторонніх фахівців.
- Частота оновлень
Дана CMS постійно оновлюється, завдяки чому є лідером в питаннях захисту даних і введення нововведень. Попри те, що пальма першості належить іншому движку, якщо ви хочете створити дійсно комфортний сайт, з просуванням якого не виникне великих проблем — рекомендуємо вам зробити свій вибір в сторону Drupal. Що ж стосується недоліків, то вони теж присутні. До них можна віднести наступні пункти:
- Даний движок орієнтований на професіоналів, через що у новачків можуть виникнути складності в освоєнні
- Для комфортної роботи движка необхідний ресурсомісткий хостинг
- Невелика кількість безкоштовних тем для оформлення
В цілому, це ідеальна платформа для створення інтернет-магазину, але що ж з іншими адміністративними панелями? Їх частка на ринку настільки невелика, що ми не стали додавати їх цю статтю. Якщо ви хочете дізнатися більше про інші види, відвідайте наш блог, в якому зберігається вся необхідна інформація для створення інтернет-магазину, корпоративного сайту або будь-якого іншого ресурсу.
Як створити інтернет-магазин самостійно
Якщо у вас вже був досвід розробки веб ресурсів, то зі створенням інтернет-магазину у вас не виникне ніяких проблем. Якщо ж ви сумніваєтеся у власних силах або не впевнені в тому, що ваших умінь буде достатньо для створення успішного інтернет-магазину — ви завжди можете звернутися до професіоналів веб студії Глянець. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів та розробкою корпоративних сайтів для компаній з усієї України. У нашому портфоліо ви можете ознайомитися з прикладами робіт наших фахівців, а в графі відгуки — переконатися в нашому професіоналізмі.
Якщо ви хочете створити інтернет-магазин або ваш ресурс потребує веб-сайт і його подальше просування, відвідайте вкладку "послуги" на нашому сайті та оберіть ту послугу, яка вам необхідна. Після заповнення вами заявки та її обробки з вами зв'яжеться менеджер нашої студії, для уточнення всіх деталей, пов'язаних зі створенням сайту. Якщо ж у вас є питання щодо процесу розробки ресурсів, або ви хочете отримати консультацію фахівця щодо просування інтернет-магазину, зателефонуйте нам за номером, вказаним в графі контакти, або скористайтеся онлайн чатом, розташованим на всіх сторінках сайту дизайн-студії Глянець.
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту