Розробка інтернет-магазину у 2021 році: Топ 5 помилок під час створення сайту
Розробка інтернет-магазину у 2021 році: Топ 5 помилок під час створення сайту
Створення інтернет-магазину це тривалий та копіткий процес, в якому складно не допустити помилки. Особливо помилок схильні підприємці, які тільки знайомляться зі створенням сайтів, і поки не володіють достатнім набором навичок та досвідом для створення ідеального ресурсу, що не вимагає правок.
Зробити інтернет-магазин це складно, а створити інтуїтивну структуру і в підсумку вивести свій ресурс в топ пошукової видачі, це практично нереальне завдання, звичайно ж якщо ви заздалегідь не врахуєте всі моменти, де можете допустити помилки. У цій статті ми розповімо вам про топ-5 помилок під час створення інтернет-магазину, які допоможуть вам в майбутньому зробити інтернет-магазин і свій бізнес успішним. Ми детально розглянемо кожну з помилок, розберемося в причинах їх появи та підкажемо вам як їх уникнути, створюючи інтернет-магазину, почнемо!
"Як зробити інтернет-магазин правильно": Топ-5 помилок при створенні інтернет-магазину
Даний топ ми створили спеціально для того, щоб ознайомившись з ним ви знали, де вас можуть підстерігати невдачі, і огинали наведені помилки стороною. Проте, якщо у вас раніше не було досвіду в створенні сайту та інтернет-магазинів, або якщо ви вважаєте свої навички недостатніми для створення якісного ресурсу — рекомендуємо вам звернутися до професіоналів. Так ви зможете уникнути помилок і вам не доведеться витрачати час на постійні правки створеного ресурсу. Якщо ж ви зважилися зробити інтернет-магазин самостійно, то топ-5 помилок, які допускають кріейтори під час розробки комерційних ресурсів виглядає наступним чином:
1. Вибір CMS
Вибір движка для сайту це перше, з чим ви зіткнетеся на тернистому шляху створення інтернет-магазину. Однією з найчастіших помилок є вибір CMS, яка спочатку не підходить для комерційних ресурсів. Вибір не правильної CMS може привести до того, що ви не зможете внести більшу частину функції, які ви хотіли додати на свій ресурс. Також якщо ви плануєте створити великий інтернет-магазин, але при цьому ваш вибір припав на не підходящу CMS, рекомендуємо вам змінити своє рішення й розробляти сайт інтернет-магазину на CMS, яка дозволить вам вести всі бажані функції. Річ у тому, що використання невідповідної CMS не тільки може призвести до урізання можливостей сайту, але також і до його повільної й некоректного завантаження, що згодом може збільшити тривалість індексації та погіршити подальше ранжування інтернет-магазину.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації — перед початком розробки ознайомтеся зі специфікаціями CMS, які ви розглядаєте і виберіть найбільш підходящу під ваші потреби. Пам'ятайте, що CMS це одна їх найголовніших складових ресурсу, з якою вам належить працювати ще довгі роки, тому поставтеся скрупульозно до процесу вибору та врахуйте всі фактори перед початком розробки.
2. Створення структури сайту безпосередньо час розробки
Плануючи робити інтернет-магазин вам необхідно врахувати, що більшість дій, таких як створення макетів дизайну, створення контенту та начерки структури необхідно робити заздалегідь. Така необхідність викликана тим, що якщо ви поодинці вирішити робити інтернет-магазин — дуже великий ризик, що під час створення структури ви просто забудете частину важливих вкладок. Якщо так станеться і ви приступите до розробки дизайну — то після виявлення помилки вам доведеться знову переробляти структуру та оформлення, не виключено, що не один раз.
Створення інтуїтивної структури інтернет-магазину заздалегідь дозволить вам не турбується про те, що ви забудете додати якусь важливу вкладку. Маючи на руках готову структуру ви без зусиль можете використовувати її під час розробки сайту, а значить заощадити час і нерви. Також такий підхід дозволить вам додатково продумати інтуїтивність ресурсу, що надалі може позитивно позначитися на результатах оптимізації та наштовхне вас на думки щодо контекстної реклами.
Крім того, створивши структуру заздалегідь ви можете перевірити на прототипах, як виглядає ваша структура разом зі створеним оформленням, які деталі необхідно замінити, а від яких і зовсім відмовитися. Намагайтеся надмірно не перевантажувати сайт непотрібними сторінками, адже чим більше таких станиць — тим нижче шанс домогтися гарного ранжирування й швидкого просування для вашого ресурсу.
3. Бажання зробити сайт "складніше”
На просторах інтернету часто можна зустріти ресурси, які через бажання підприємців виділитися — стають набором незрозумілих сторінок, які до того ж не користуються популярністю у потенційних клієнтів. Вся річ у тому, що спроба виділитися креативом і використанням цілого ряду сторінок під функції, які вмістилися б на одній, нерідко призводять в замішання користувачів, не викликаючи ніякого іншого бажання крім як швидше покинути даний інтернет-ресурс.
Також використання великої кількості сторінок і відсутність інтуїтивності в структурі може привести до того, що користувачі потрапляючи на ваш сайт не зможуть зрозуміти, в чому полягає цільова дія. Це у свою чергу може відбитися на показниках ресурсу, а значить зроблений вами інтернет-магазин буде погано ранжуватися, про швидке просування і говорити не варто.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, дотримуйтесь правила "простіше-краще". Таким чином ви не тільки заощадите час потенційних покупців, чому вони безумовно будуть раді, але також й розвантажите сайт. Це зробить його завантаження швидшим, а для пошукових алгоритмів він стане кращим.
4. Надмірний упор в оформлення ресурсу
На просторах інтернету часто можна зустріти ресурси, над дизайном яких працювали явно більше, ніж над їх структурою. Дана помилка є досить популярною, адже на думку маркетологів "старої школи", клієнти купують очима. Насправді нинішні реалії додали до цього твердження ще й зручність структури, докладні характеристики, хороші знімки товарів і багато інших. У наші дні споживачі вкрай скрупульозно ставляться до грошей і тому для того, щоб зробити інтернет-магазин дійсно популярним — необхідно докласти чимало зусиль. Зусиль вимагає не тільки розробка дизайну, але також й структура, контент і багато інших аспектів, здатних так чи інакше вплинути на рішення клієнта.
Для того щоб зробити інтернет-магазин популярним і популярним серед представників вашої цільової аудиторії — необхідно рівномірно розподілити зусилля над усіма важливими аспектами розробки. В іншому випадку у вас вийде зробити гарний інтернет-магазин, але його відвідуваність і товарообіг будуть залишати бажати кращого.
5. Пост-підготовка контенту
Контент для інтернет-магазину, так само як і для більшості веб ресурсів — є ключовим фактором успішного просування і подальшого розвитку бізнесу. Зважаючи на постійну мінливість алгоритмів пошукових систем, ваш контент повинен відповідати їх вимогам і при цьому бути досить корисним для споживачів. Звичайно ж, створення контенту вже після запуску інтернет-магазину буде відтягувати ваш ресурс від повноцінного запуску, а це неприпустимо в умовах нинішньої конкуренції.
Для того щоб не робити контент для сайту стрімголов і скористатися всіма можливостями, що він надає, необхідно зайнятися його розробкою ще до старту створення сайту. Причиною цьому служить те, що перед створенням контенту вам необхідно провести ряд досліджень щодо вашої цільової аудиторії, її переваг і бажань.
Такі дослідження допоможуть вам дізнатися, де розташована левова частка ваших клієнтів, які пошукові запити вони використовують, скільки їм років і чим вони захоплюються. Ці дані можуть допомогти вам не тільки виділити окремий цільовий сегмент аудиторії, але також і створити семантичне ядро сайту. Відштовхуючись від семантичного ядра сайту ви можете створити контент, який крім експертності буде також досить привабливим для пошукових алгоритмів, що безперечно відіб'ється на ранжуванні вашого ресурсу. Також якщо ключові слова з семантичного ядра, яке ви створили, будуть збігатися з пошуковими запитами потенційних покупців інтернет магазину-зростання показників ресурсу, так само як і товарообігу, не змусить себе довго чекати.
Оптимізація контенту не будується виключно навколо ключових слів. Насправді для створення привабливого для пошукових алгоритмів і потенційних покупців контенту необхідно враховувати десятки параметрів. Дізнатися про них докладніше ви можете відвідавши наш блог і прочитавши відповідні статті.
Кожна з цих помилок нерідко стає причиною тривалої індексації, поганого ранжування і як підсумок — невдачі бізнесу. Найчастішою причиною появи таких помилок є недосвідченість підприємців, які не володіючи належними навичками беруться за створення інтернет-магазину своїми руками. Зробити інтернет-магазин у них звичайно ж виходить, але через велику кількість критичних помилок їх ресурси не домагаються бажаних результатів, що нерідко призводить до повного банкрутства. Але як цього уникнути? Як зробити інтернет-магазин, і успішно запустити бізнес не маючи при цьому необхідних для розробки сайту навичок?
Де замовити інтернет-магазин під ключ
Якщо ви ніколи не займалися створенням інтернет-магазинів, але плануєте розширити свій бізнес або навпаки, запустити свою першу справу в інтернеті, і для цього необхідно створити якісний сайт — зверніться в студію створення сайтів Глянець.
Ми більше 12 років займаємося створенням інтернет-магазинів та розробкою корпоративних сайтів для організацій з усієї України. Завдяки завзятості й високій якості роботи ми займаємо перше місце в топі кращих студій України. Саме тому, якщо вам необхідний сайт, варто звернутися саме до нас. Веб студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою, створенням, запуском і просуванням інтернет-ресурсів будь-якої складності для всіх доступних ніш. Наша команда не одноразово отримувала престижні нагороди. З прикладами ресурсів, які створювали ми — ви можете ознайомитися відвідавши наше портфоліо.
Для того щоб замовити створення інтернет-магазину, розробку рекламної кампанії для просування креативного сайту чи будь-яку іншу послугу, вам достатньо відвідати відповідну вкладку в меню сайту, заповнити анкету і відправити її нам. Після обробки вашої заявки ми зв'яжемося з вами, щоб дізнатися про ваші побажання і ваше бачення майбутнього сайту. Відразу після того, як ми обговоримо всі ваші побажання та складемо контракт, наші фахівці приступлять до роботи. У найкоротші терміни ви зможете отримати сайт, який буде створений з урахуванням всіх ваших вимог та побажань, але крім цього також буде розроблений з урахуванням всіх нинішніх трендів. Завдяки цьому просування ресурсу буде набагато швидшим, а ефект від грамотної рекламної компанії ви зможете відчути вже через тиждень після запуску.
Для того щоб дізнатися більше про послуги дизайн-студії Глянець та зробити інтернет-магазин вашої мрії — дійсністю, досить заповнити заявку на послугу, яка вас цікавить, і відправить її нам. Якщо ж у вас є ряд питань до наших фахівців — ви завжди можете скористатися вкладкою "контакти" або зв'язатися з нашим менеджером за допомогою онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту.
Якщо вашому бізнесу потрібен якісний сайт, здатний привернути увагу цільової аудиторії та допомогти вашому бізнесу стати ще більш прибутковим, замовте його у веб студії Глянець!