Як зробити інтернет-магазин популярним: Комунікація з покупцями та лояльність клієнтів
Як зробити інтернет-магазин популярним: Комунікація з покупцями та лояльність клієнтів
Як зробити інтернет-магазин популярним: комунікація з покупцями та лояльність клієнтів
Грамотно зробити інтернет-магазин це не просте завдання, але куди більш складна, це зробити його популярним та цікавим. Через швидко зростаючу конкуренції на ринку інтернет торгівлі просто зробити інтернет-магазин вже недостатньо. Крім грамотної структури та чудового зовнішнього вигляду вам буде потрібно зробити настільки ж цікаву пропозицію та переконати клієнта в тому, що вибрати потрібно саме ваш магазин.
Методів, як домогтися лояльності з боку клієнта задосить. Попри це, далеко не всі вони здатні дати швидкий результат, тоді як для успішного відкриття та виходу на ринок вашому магазину лояльність потрібна як повітря. У цій статті ми розглянемо питання комунікації з клієнтами та її вплив на рішення потенційних покупців. Крім того, ми також поділимося кількома секретами, як домогтися позитивної оцінки від покупців скориставшись якими ви швидко зможете наростити свою клієнтську базу, почнемо!
Комунікація з клієнтами: Чому вона так важлива для успішного бізнесу
Потенційні покупці це користувачі, які тим чи іншим шляхом потрапили на ваш ресурс і поки не знають, чи можна вам довіряти. Лояльність клієнтів досягається з часом, відгуками та продажами. Але перед цим вам необхідно збудувати комунікацію, за допомогою якої ви зможете доносити клієнтам свої думки, а вони своєю чергою будуть на них реагувати. Насправді способів налаштувати комунікацію з покупцями багато, але чому це так важливо?
Якщо ви хочете зробити інтернет-магазин успішним, вам необхідно докласти всіх зусиль, щоб заслужити довіру покупців. Роблячи інтернет-магазин, необхідно звернути увагу на безліч аспектів, здатних вплинути як на рівень лояльності до відкритого вами ресурсу , так і на зацікавленість користувачів у взаємодії з ресурсом. Для того, щоб вибудувати комунікацію з потенційними клієнтами ви можете вдатися до допомоги:
Соціальних мереж
Зробити інтернет-магазин або запустити новий бренд одягу, так чи інакше для успішного бізнесу вам буде потрібна довіра клієнтів. Якщо ви нічого не можете сказати й донести своїм потенційним покупцям, то і комунікації у вас ніякої не буде. Для того, щоб про зроблений вами інтернет-магазин дізналися більше користувачів, а ті клієнти, хто вже придбав вашу продукцію — знову згадали про ваш ресурс — необхідно постійно фігурувати й бути присутнім в соціальних мережах.
На цей момент з упевненістю можна сказати, що без профілю в соціальних мережах у вашого бізнесу мало шансів на прибутковість і успішність. Причина полягає в тому, що користувачі левову частку свого вільного часу проводять в соціальних мережах, а на веб-сайти заглядають тільки в разі необхідності. Через це шанси переконати користувача в покупці товару, купити який він не планував, просто неможливо, адже не плануючи покупку, користувач простий не зайде до вас на сайт.
Зробити сторінку інтернет-магазину або компанії в соціальних мережах необхідно хоча б для того, щоб постійно знаходитися в інформаційному полі вашого покупця. Так, публікуючи фотографії та корисні матеріали на своїй сторінці ви зможете інформувати користувачів про нові надходження або знижкові пропозиції, дізнаватися їх думку, а також стимулювати їх перейти на основний ресурс. Грамотно оформляючи сторінку магазину в соціальних мережах можна відчутно вплинути на показники нещодавно створеного сайту, тим самим поступово виводячи зроблений сайт інтернет-магазин в топи пошукової видачі.
Оцінка та відгуки
Можливість давати оцінки та коментувати товари спочатку з'явилася саме в соціальних мережах, де користувачі коментували пости один одного та обговорювали ті чи інші теми у вільному доступі. До недавно ніхто не бачив застосування даних технологій у сфері інтернет торгівлі до моменту, поки найбільші реселери та представники компаній не стали додавати можливості коментувати досвід використання
Додавши таку можливість на створений вами сайт ви зможете збільшити лояльність споживачів і при цьому поступово почати вибудовувати комунікацію між вами та клієнтами. Така комунікація не тільки дозволить інтернет-магазину обзавестися постійними клієнтами, але також вбереже вас від помилок і неправильних рішень. Якщо ви не знаєте, чи варто додавати ті чи інші товари та наскільки користувачі в них зацікавлені — ви можете просто запитати про це на своїй офіційній сторінці, і отримавши достатню кількість думок — просто зіставити всі "ЗА" і "проти". Так ви вирішите відразу дві проблеми. Лояльність з боку клієнтів зросте, тому як ви прислухаєтеся до них і вони відчувають себе частиною чогось більшого, і в той самий час ви не зробите помилку, оскільки будете бачити максимально актуальний попит на товар і далі вже планувати підтвердження покупки або відмови від товарів.
Крім спілкування з аудиторією за допомогою відгуків ви можете зрозуміти, від якої продукції вам безумовно варто позбутися. Так, якщо модель набирає надто багато негативних відгуків — вам варто звернути увагу на якість товару і якщо щось не так, то повернути його виробнику. Таким чином ви зможете відбити витрачені на закупівлю й логістику товарів гроші, і при цьому не будете продавати не надійні низькоякісні речі, що також позитивно відіб'ється на лояльності з боку клієнта.
Зворотний зв'язок і можливість отримати пораду
Зробивши інтернет-магазин і бажаючи домогтися максимальної лояльності від своєї аудиторії, задумайтеся над додаванням Станиці або віджета зворотного зв'язку. За допомогою такого віджета і менеджера, який буде відповідати на питання клієнтів — ви можете вибудувати надійну комунікацію зі споживачами. Відповідаючи на їхні запитання — збирати дані про їхні інтереси та товари, які могли б і сподобатися. Також наявність такого віджета дозволить вам куди досконально стежити за станом сайту. Якщо користувачі натраплять на технічні несправності, вони зможуть просто написати про це в чаті. Ви зможете якомога швидко дізнатися про проблему і вирішити її до того моменту, як користувачі почнуть дратуватися. Така можливість дорогого коштує, тому як завдяки їй у вас нема потреби постійно стежити за станом сайту, користувачі зроблять все самостійно.
Чому не варто використовувати скрипти
Додавши онлайн чат на зроблений вами інтернет-магазин — не зловживайте скриптами. Кожен клієнт легко розпізнає, з ким він має справу, з роботом або людиною. Тому якщо ваша мета, це домогтися максимальної лояльності від покупців і попутно розвиваючи комунікації між вами й клієнтами, використання скриптів протипоказано.
Звичайно ж, менеджер не може працювати 24/7, тому додайте можливість зберігати питання незалежно від того, коли вони були відправлені. Так, зробивши інтернет-магазин і додавши можливість отримувати всі питання користувачів на електронну скриньку, можна прискорити процес надання відповіді що абсолютно точно зіграє свою роль в подальшому ставленні та емоціях вашого клієнта.
Надавши повний комфорт і всю необхідну допомогу, ви можете бути впевнені, що навіть самий замкнутий і мовчазний клієнт буде відчувати до вас лояльність. Тому якщо створюючи інтернет-магазин ви хочете отримати популярний ресурс, заздалегідь продумайте стратегію просування.
Чому важливо щоб зворотний зв'язок завжди була швидкою і доступною
Чим швидше ви надасте відповідь на питання користувача — тим більше шансів, що користувач звернеться саме до вас, коли йому знадобляться товари. Крім того, швидко обслуговування це відмінна риса провідних компаній, тому чим швидше ви будете відповідати на питання клієнтів в чаті, розташованому на сайті зробленого вами інтернет-магазину, тим краще до вас будуть ставитися клієнти й тим більше шансів підвищити лояльність
До того моменту, як ви досягнете солідного показника лояльності з точки зору компанії, вам відкриються всі двері. За допомогою такого онлайн чату з вами можуть зв'язатися блогери та ЗМІ, які хочуть взаємовигідної співпраці у вигляді піару. Так можете заощадити на контекстній рекламі хоча б перший час, також ви зможете придбати місцевих або зарубіжних компаньйонів, що точно прискорить розвиток вашого ресурсу.
Вибір кадрів
Надавши всі інструменти й можливо своїм менеджером для комунікації з потенційними клієнтами останнє, про що вам варто подбати, це професійний персонал. Незалежно від того, як сильно ви будете намагатися і скільки часу ви витратите зробивши якісний ресурс, якщо адміністратор магазину довго відповідає, відповідає не зацікавлено або просто грубіянить вашим клієнтам, то від такого адміністратора краще позбутися, взявши на його місце фахівця. Таким чином ви можете бути впевнені, що ваш сайт, на якому новий менеджер буде виконувати всі покладені на нього зобов'язання — в надійних руках. Якщо підібраний вами менеджер дійсно цілком і повністю буде віддаватися роботі, консультуючи та підказуючи потенційним покупцям — ви зможете відчутно збільшити свій прибуток.
Де замовити інтернет-магазин
Але що робити, якщо ви не знаєте як налаштувати відповідний віджет, зробити структуру інтуїтивно або домогтися додаткового трафіку? Для таких випадків існують професіонали. Студія створення сайтів Глянець може зробити для вас інтернет-магазин, на якому вже будуть присутні всі необхідні інструменти для залучення аудиторії та збільшення клієнтської бази. Якщо ви не хочете витрачати свій час на вивчення всіх тонкощів створення сайту, але хочете зробити авторський інтернет-магазин в якому буде ваша ідея і "родзинка" зверніться до наших фахівців. Ми розробимо дизайн згідно з вашими ідеями і відповідно до останніх трендів , щоб просування вашого сайту стало якомога більш простим і ефективним.
Якщо вашому бізнесу необхідний сайт або ви плануєте відкрити свій інтернет-магазин в мережі — зверніться до професіоналів і вже через кілька днів станьте власником перспективного інтернет-ресурсу. Дізнатися більше про те, як замовити інтернет-магазин або зробити корпоративний сайт ви можете відвідавши наш блог, або заповнивши електронну заявку на нашому сайті. Після того, як ми опрацюємо вашу заявку — з вами зв'яжеться наш представник для уточнення всіх необхідних деталей і термінів готовності сайту.
Якщо ви завжди хотіли запустити свій бізнес в інтернеті, але ніколи не стикалися з процесом створення інтернет-магазинів та інших веб-ресурсів — зверніться за допомогою до фахівців і вже через кілька днів відкрийте свій новий бізнес в мережі разом зі студією створення сайтів Глянець.