Як створити свій інтернет-магазин: SEO-просування і його особливості
Як створити свій інтернет-магазин: SEO-просування і його особливості
Створення свого власного інтернет-магазину це вдала думка, особливо в наші дні. У той час як епідемія бушує по всьому світу, інтернет-магазини розвиваються семимильними кроками і якщо може бути ідеальний час для того, щоб створити свій інтернет-магазин, то він вже настало. Попри обвал ринку і фінансові проблеми в багатьох нішах — попит на продукти, одяг та гаджети нікуди не зник. Через те, що більшість офлайн точок зараз не функціонують або не можуть працювати в повному обсязі, багато споживачів звертаються до інтернет-ресурсів.
Створити свій інтернет-магазин насправді не так складно, як здається. Для цього вам необхідно володіти певним переліком навичкою або просто замовити створення інтернет-магазину у професіоналів, а ось його оптимізація — це вже інша розмова. Створивши свій інтернет-магазин перше, про що вам варто задуматися, і бажано зробити це ще в процесі створення, Це SEO-оптимізація.
SEO-оптимізація, це один з методів просування інтернет-ресурсів за допомогою впливу та залучення уваги пошукових алгоритмів до сторінок сайту. Так, якщо ви тільки почали створення свого інтернет-магазину — за допомогою SEO-оптимізація ви можете почати просувати ресурс ще до моменту розробки контекстної реклами та просування в соціальних мережах. Для того, щоб отримати результати від SEO-оптимізації, створюючи свій інтернет-магазин, вам варто проаналізувати нішу, конкурентів та інтереси цільової аудиторії, але про все послідовно.
Далі ми розглянемо, як максимально грамотно та ефективно оптимізувати ресурс, якщо ви тільки плануєте почати створення свого інтернет-магазину, а також поговоримо про те, як оптимізувати вже створений ресурс, почнемо.
SEO-оптимізація інтернет-магазину: Яким нішам вона потрібна і як залучити пошукові алгоритми
Оптимізація свого інтернет-магазину, це тривалий і скрупульозний процес, який зажадає від вас максимум уваги та знань. Помилитися під час оптимізації дуже просто, а наслідки помилки можуть бути фатальними для вашого інтернет-магазину. Для того, щоб уникнути помилок — ознайомтеся з наступним переліком. У ньому ми перерахуємо правила ефективної SEO-оптимізації. Кожен з пунктів може допомогти вам вивести свій інтернет-магазин в топ пошукової видачі, а їх сукупність лише збільшить ефективність просування. Отже, для того, щоб грамотно оптимізувати свій інтернет-магазин вам знадобиться:
Проаналізувати нішу та конкурентів
На сьогодні конкуренція на ринку розвивається настільки стрімко, що відстежити всі конкуруючі з вами ресурс у вас просто не вийде. Замість цього, вам слід знайти точки дотику, такі як однакові товари або географічне положення — і аналізувати магазини, що підпадають під дані параметри. Варто також врахувати, що ефективність даного пункту безпосередньо залежить від ніші, для якої ви створили свій ресурс. Аналіз конкурентного середовища буде корисний для:
- Сайтів інтернет-магазинів
- Компаній, що займаються розповсюдженням продуктів
- Новинних ресурсів
- Сайтів-візиток
- Корпоративних ресурсів
Кожен з перерахованих вище ресурсів так чи інакше здатний конкурувати, тому аналіз супротивників зможе допомогти вам оптимізувати свій власний ресурс більш ефективно — врахувавши помилки конкурентів. Також аналіз конкуруючих ресурсів може підказати вам, яка реклама дасть найбільший результат, і які групи товарів користуються популярністю у ваших конкурентів. Володіючи цими даними ви зможете провести SEO-оптимізацію більш ефективно, що неодмінно позначиться на показниках і результатах ресурсу.
Якщо ж ви вже створили свій інтернет-магазин і хочете його оптимізувати, вам знадобиться допомога фахівця. SEO-оптимізатор проведе аналіз вашого сайту і конкурентного середовища, вкаже вам на помилки та створить стратегію оптимізації. В ній будуть вказані моменти, які потребують оптимізації та кінцевий результат, якого варто очікувати. Якщо ви хочете оптимізувати свій інтернет-магазин, зверніться до фахівців веб студії Глянець. Для цього залиште заявку на нашому сайті та дочекайтеся, коли з вами зв'яжеться наш представник. Після обговорення деталей наші фахівці візьмуться за оптимізацію створеного вами інтернет-магазину і в найкоротші терміни нададуть вам доступ до результатів роботи. Якщо ви хочете дізнатися більше про послуги веб студії Глянець, або плануєте замовити інтернет-магазин у нас, ознайомтеся з нашим портфоліо або скористайтеся онлайн чатом для отримання відповіді на всі питання стосовно розробки та просування.
Створення первинної семантики для сайту інтернет-магазину
Семантичне ядро, це перелік пошукових запитів, які так чи інакше пов'язані з товарами або специфікою створеного вами інтернет-магазину. Семантичне ядро необхідно для ефективної оптимізації інтернет-магазину за допомогою ключових слів, здатних залучити на ресурс пошукові алгоритми системи.
Ядро пошукових запитів стане в нагоді вам не тільки для загальної SEO-оптимізації, але також для створення унікальних і релевантних пошуковим запитам клієнтів title та description і рекламних кампаній. Ключові слова з семантичного ядра також часто використовуються в контенті, для того, щоб сторінки створеного вами інтернет-магазину краще ранжувалися і частіше опинялися на екранах користувачів. Грамотне використання ключових слів може допомогти вашому ресурсу стати більш релевантним, що збільшить кількість трафіку користувачів на створений вами інтернет-магазин, а також вплине на показник конверсій і товарообіг інтернет-магазину.
Варто врахувати, що якісне семантичне ядро для інтернет-магазину може містити кілька сотень тисяч пошукових запитів. Для того, щоб підібрати потрібні ключові слова і позбутися від мінус слів в семантичному ядрі вам необхідний досвід в SEO-оптимізації. Якщо у вас немає такого досвіду, рекомендуємо вам залишити заявку на нашому сайті. Після обробки вашої заявки з вами зв'яжеться наш фахівець, для уточнення деталей і плану робіт. Звернувшись до фахівців веб студії Глянець Ви отримаєте якісну оптимізацію в стислі терміни. Так ви не тільки заощадите свій особистий час, але також отримаєте можливість підвищити ефективність просування і підсумувати ефект оптимізації з запуском якісних рекламних кампаній.
Первинна оптимізація інтернет-ресурсу
Володіючи даними про конкурентів, і створивши семантичне ядро ресурсу можна приступити до первинної оптимізації створеного інтернет-магазину. Створивши свій інтернет-магазин вам безперечно варто задуматися про подальшу оптимізацію. План SEO-оптимізації інтернет-ресурсу можна розділити на кілька умовних етапів, а саме:
Налаштування автоматичних Title і Description в залежності від обраного шаблону
Налаштування даної функції може дати вам можливість швидко та ефективно наповнити сайт інтернет-магазину релевантним контентом, оптимізованим під пошукові запити ваших клієнтів. Попри це, користуватися автоматичною генерацією Title і Description постійно не варто. Частота використання ключових слів в якості пошукових запитів має властивість змінюватися, а система не завжди здатна генерувати релевантний тайтл і дескрипшн. Тому якщо ви хочете домогтися максимум від оптимізації — після первинного наповнення ми рекомендуємо вам самостійно створювати релевантні тайтли та дескрипшни.
Створення адрес сторінок
Автоматична генерація адрес не може залишатися логічною і читабельною, що завдає шкоди оптимізації. Створивши адреси для сторінок сайту пов'язані з тематикою свого інтернет-магазину ви тим самим зробите його сторінки більш цікавими для пошукових алгоритмів. Якщо створені вами адреси будуть перегукуватися з пошуковими запитами ваших потенційних покупців, пошукові алгоритми фіксуватимуть такі збіги, що дозволить сторінкам сайту опинятися в топі пошукової видачі клієнта.
Для досягнення результату створюючи адреси для сторінок інтернет-магазину вам необхідно звернутися до семантичного ядра, яке ви розробили в процесі створення інтернет-магазину або вже після його запуску. Використання в якості адреси сторінки інтернет-магазину високочастотних запитів може дозволити вам отримати додатковий трафік та розширити базу потенційних клієнтів, що може відбитися на товарообігу.
Створюючи адреси для сторінок магазину будьте уважні, не допускайте використання мінус слів на сторінці. В іншому випадку показник відвідуваності дійсно зросте, але трафік, який надійде на ваш ресурс, ніяк не вплине ні на показник конверсій, ні на товарообіг.
Прискорення роботи сайту
Наступний пункт один з найскладніших, оскільки вам потрібно перевернути верх дном свій нещодавно створений інтернет-магазин. Створюючи свій інтернет-магазин і розробляючи його структуру ви могли залишити в коді та файлах ресурс зайві символи та шматочки коду, які зрештою погано відбиваються на швидкості завантаження та ефективності просування. Щоб уникнути зниження швидкості завантаження, вам потрібно детально дослідити кожен куточок свого інтернет-магазину на предмет зайвих кодів, файлів і символів. Якщо ви виявите зайві елементи в файлах інтернет-магазину, видаліть їх. Таким чином ви прискорите роботу сторінок свого ресурсу і тим самим зробите його кращим для пошукових алгоритмів.
Кожен з перерахованих вище пунктів може допомогти вам домогтися бажаного результату, але SEO-оптимізація на них не закінчується.
Створення логічної перелінковки на сайті інтернет-магазину
Перелінковка це інструмент, який допомагає клієнтам потрапити прямо на цікаву для нього сторінку при цьому минаючи всі інші сторінки. Така перелінковка дозволяє підприємцям залучати користувачів до тих чи інших товарів за допомогою згадки їх в текстовому контенті, наприклад в блозі інтернет-магазину.
Використовуючи перелінковку ви можете спростити пошук необхідної категорії для потенційного покупця, й тим самим отримати від нього лояльність. Часто на просторах інтернету можна зустріти інтернет-магазини, в оформленні яких перелінковка не оптимізована. Це часто стає причиною відсутності індексації. До тих пір, поки сторінок не пройде індексацію, вона не потрапить в каталог пошукової системи, а значить і ранжуватися вона не буде. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам потрібно вибудувати логічний ланцюжок перелінковок, де одна стаття буде вести клієнта на іншу і так далі. Таким чином ви не тільки зможете спростити пошук сторінок інтернет-магазину для пошукових алгоритмів, але також заощадите час клієнтам, адже на пошуки необхідного товару його буде потрібно набагато менше.
Як провести оптимізацію інтернет-магазину "в три кліка"
Дані, перераховані вище, являють собою лише верхівку айсберга під назвою SEO-оптимізація. Насправді оптимізація ресурс складається з незліченної кількості пунктів, стежити за якими часом буває дуже складно.
Створюючи свій інтернет-магазин ви навряд чи замислювалися про оптимізацію, а якщо раніше ви не мали досвіду в просуванні, то навіть оптимізувавши сайт ви швидше за все допустили ряд помилок. Такі помилки можуть по-різному позначитися на успішності просування і тому вимагають виправлення. Якщо вам здається, що ваших навичок недостатньо для повної SEO-оптимізації або у вас немає досвіду в питаннях просування, то зверніться до фахівців веб студії Глянець.
Наші фахівці оптимізують створений вами інтернет-магазин і допоможуть вирішити всі проблеми ресурсу в стислі терміни. Крім оптимізації студія створення сайтів Глянець також займається розробкою веб ресурсів. Якщо ви тільки плануєте зробити інтернет-магазин, але у вас немає досвіду в розробці — замовте інтернет-магазин у фахівців веб студії Глянець. Наша студія вже більше 12 років займається створенням інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, лендінгів і сайтів-візиток під замовлення. Наші партнери, це найуспішніші компанії України, а дизайн-студія Глянець є топ один серед студій України. Якщо ваша мета, це успішний бізнес, замовте створення інтернет-магазину у професіоналів своєї справи з багаторічним досвідом та сотнями позитивних відгуків. Ознайомитися з нашим портфоліо, відгуками та компаніями які з нами співпрацюють ви можете відвідавши відповідні вкладки в меню сайту Глянець.
Якщо ви хочете отримати якісний та оптимізований інтернет-магазин в стислі терміни й почати будувати свій успішний бізнес — замовте інтернет-магазин у веб студії Глянець та станьте бізнесменом вже завтра. Для того, щоб замовити створення сайту, вам потрібно заповнити анкету на сайті або зателефонувати в наш офіс й уточнити деталі та вимоги до проекту. Після обробки вашого запиту наш менеджер зв'яжеться з вами, розповість про терміни роботи й гарантії які надає наша студія. Ми також надаємо підтримку створеним інтернет-ресурсам, тому ви можете звернутися до фахівців в будь-який час, якщо у вас виникнуть якісь труднощі або питання щодо керування створеним веб-сайтом.
Запустіть успішний бізнес і відкрийте інтернет-магазин разом зі студією створення сайтів Глянець!