SEO-аудит: Як він впливає на просування сайту та для чого його проводити
SEO-аудит: Як він впливає на просування сайту та для чого його проводити
Створення сайту та його подальше просування, це етапи розвитку веб ресурсу будь-якої компанії, незалежно від ніші та галузі, в якій вона торгує або створює продукти. Створення сайту, це кропіткий процес, що вимагає від розробника солідного багажу знань, умінь та навичок. Без досвіду, створити якісний сайт не вийде, оскільки навіть якщо почати вивчати всі тонкощі даного питання — без практики домогтися успіху не вийде.
Дізнатися, як зробити інтернет-магазин ви можете ознайомившись з нашим блогом, а сьогодні ми поговоримо про SEO-оптимізацію та подальше просування. SEO-оптимізація, це перелік дій та процесів, спрямованих на привернення уваги пошукових алгоритмів до сторінок створеного сайту, з метою їх подальшого просування. Для досягнення необхідних результатів вам потрібно провести декілька маніпуляцій з сайтом, його контентом, кодом та інтернет-адресами, але перш за все вам потрібно провести SEO-аудит.
SEO-аудит, це процес дослідження, спрямований на вивчення всіх слабких місць, помилок та неточностей на вашому ресурсі з метою їх подальшого видалення. За допомогою SEO-аудиту ви можете дізнатися, наскільки якісно оптимізований ваш ресурс, чи здатний він залучати пошукові алгоритми системи та нарешті, чи варто очікувати результати від просування найближчим часом? Щоб отримати відповіді на ці питання, вам потрібно пройти нелегкий шлях, оскільки SEO-аудит також складається з декількох етапів. Про те, як провести SEO-аудит на нещодавно створеному сайті ми й розповімо вам сьогодні, почнемо!
Аналіз сайту і його недоліків: Чому це так важливо
Насправді SEO-аудит, це обов'язковий пункт перед запуском просування сайту в будь-якій ніші. За допомогою SEO-аудиту ви можете отримати дані, завдяки яким можна поліпшити показники створеного сайту і зробити його більш релевантним до пошукових запитів потенційних клієнтів вашої компанії. Процес аудиту розбитий на кілька етапів, кожен з яких дає можливість досліджувати навіть найглибші куточки нещодавно створеного сайту та допоможе відшукати вади в попередній оптимізації. Також за допомогою SEO-аудиту ви можете з'ясувати, яким потенціалом володіє створений вами інтернет-ресурс та чи варто щось на ньому міняти.
Окремо варто сказати про експертність SEO-аудиту. Річ у тому, що навіть якщо ви знайомі з темою SEO, ми не рекомендуємо вам проводити SEO-аудит самостійно. Для того, щоб результати такого дослідження були точними, необхідно вдатися до послуг фахівців, оскільки тільки вони можуть виявити проблему там, де ви її не бачите. Якщо ваш сайт потребує SEO-аудиту — ви можете замовити його в нашій студії. Студія створення сайтів Глянець надає увесь спектр послуг, пов'язаних з просуванням сайтів та інтернет-магазинів. Наші фахівці проведуть SEO-аудит вашого сайту і нададуть вам всі дані, відштовхуючись від яких ви зможете вирішити, чи потрібна вам оптимізація. Ми також можемо створити для вас сайт, або інтернет-магазин, і якщо ви хочете домогтися максимально ефективного просування — оптимізувати його. Також ви можете замовити створення контекстних рекламних кампаній, покликаний збільшити відвідуваність сайту вже в перші тижні після запуску.
Якщо ваша компанія потребує якісний сайт, але ви не володієте достатнім досвідом й хочете довірити таку важливу справу фахівцям — залиште заявку на нашому сайті або зв'яжіться з нашим менеджером по телефону, вказаному на сторінках сайту. Дізнатися більше про нашу компанію та познайомитися з ресурсами, створеними й оптимізованими веб агентством Глянець ви можете відвідавши наше портфоліо.
Як проходить SEO-аудит і з яких етапів він складається
Як і будь-який процес, що складається з декількох дій — SEO-аудит можна розділити на етапи, кожен з яких спрямований на ту чи іншу частину сайту. Приділивши достатню увагу SEO-аудиту ви можете виправити помилку або запобігти бану сайту ще до того, як він почне ранжуватися й просуватися. Тому SEO-аудит обов'язковий, якщо ви хочете отримати максимально ефективний ресурс.
SEO-аудит умовно можна розділити на три етапи, а саме:
- Дослідження та оптимізація структури
- Аналіз технічної складової сайту
- Оптимізація контенту і всіх сторінках сайту.
Кожен етап має колосальне значення для ефективності просування, тому їм варто приділити особливу увагу. Створивши сайт й провівши якісний SEO-аудит ви зможете знайти всі бар'єри, що заважають ефективному просуванню й у підсумку не тільки збільшите кількість залучених користувачів, але також знизите витрати на просування.
У цій статті ми розглянемо SEO-аудит структури сайту та її оптимізацію, оскільки багато в чому успіх пошукового просування залежить саме від інтуїтивності й правильного оформлення структури. Часто саме структура стає вагомим аргументом для тієї чи іншої оцінки пошукових алгоритмів, тому якщо структура створеного вами сайту не оптимізована, ми рекомендуємо вам провести SEO-аудит. Це дозволить переконатися в тому, що структура не є перешкодою для ефективного просування.
Якщо ж під час аналізу створеного сайту ви виявите ряд помилок й проблем зі структурою, ми рекомендуємо вам задуматися про її оптимізацію. Оптимізація структури це тривалий і досить складний процес. Далі ми коротко розповімо вам про основні етапи оптимізації структури створеного сайту, а також поділимося декількома лайф-хаками, здатними допомогти вам досягти кращих результатів у просуванні сайту.
Дослідження та оптимізація структури сайту
Структура має ключове значення з точки зору ефективності просування створеного сайту. У процесі розробки сайту вам слід приділити структурі достатню кількість часу, адже саме за допомогою неї ваші клієнти будуть потрапляти на цільові сторінки ресурсу. Також інтуїтивність структури створеного вами сайту може відбитися на ранжуємості ресурсу, оскільки пошукові алгоритми часто звертають увагу на це елемент сайту.
Комфорт користувачів, це ключова мета для компанії Google. Якщо ви створюєте сайт з метою просувати його в пошуковій системі цієї компанії — вам потрібно розробити максимально інтуїтивну структуру. Від цього параметра буде залежати не тільки реакція пошукових алгоритмів на ваш сайт, але й оцінка ресурсу з боку клієнтів. Але як оптимізувати структуру сайту? Що варто зробити завчасно, ще на етапі створення сайту, а що можна додати в структуру вже після запуску ресурсу? Перелік дій, які допоможуть вам оптимізувати структуру створеного сайту виглядає наступним чином:
1. Розділення категорій сайту
Якщо ви створюєте сайт інтернет-магазину, вам слід приділити особливу увагу категоріям та підкатегоріям на сайті. Річ у тому, що кількість переходів, які необхідно буде зробити вашому клієнту, щоб потрапити на цікаву для нього сторінку, прямо впливає на лояльність покупців і оцінку пошукових роботів. Щоб домогтися ефективного просування на етапі оптимізації структури, вам слід позбутися від зайвих переходів і сторінок. Таким чином ви зможете зменшити вкладеність сторінок, і тим самим спростите пересування користувачів по вашому сайту, зменшивши кількість необхідного на це часу. Крім того, таким чином ви зможете підвищити показник лояльності клієнтів, що також може відбитися як на відвідуваності сайту, так і на прибутку вашої компанії.
Для того, щоб домогтися максимальної ефективності від цього пункту ми рекомендуємо вам звернути увагу на оптимізацію структури ще на етапі створення сайту. Таким чином ви зможете заощадити час, оскільки вносити зміни в структуру вже після запуску ресурсу набагато складніше, ніж на етапі її планування.
2. Розширення структури розділів та категорій
В інтернеті часто зустрічаються ресурси, в яких категорії в каталозі товарів вміщають в себе більше сотні продуктів, різного призначення. Найчастіше розробники й підприємці йдуть на такий крок з точки зору товарообігу й доходу, адже в такі категорії додають товари, які не приносять особливого прибутку і не так цікаві власнику ресурсу, як ті, для яких виділені окремі підкатегорії.
Створюючи категорії таким чином, з точки зору бізнесу ви робите правильно, але через подібне сортування SEO-показники можуть відчутно знизитися. Річ у тому, що чим глибше в структуру захована Категорія або картка товару — тим менше вона приносить результату з точки зору SEO, через що потенціал цього ресурсу знижується.
Розширивши структуру розділів та категорій додаванням підкатегорій, ви можете розробити окремі семантичні ядра під кожну з них, тим самим збільшивши ефективність пошукового просування. Якщо ви створюєте сайт інтернет-магазину, каталог якого буде мати значну кількість сторінок — подбайте про створення категорій для груп та підкатегорій для товарів, що мають різне призначення або специфіку роботи. Таким чином, дослідивши запити клієнтів, пов'язані з товарами й створивши додаткові семантичні ядра ви можете відчутно збільшити ефективність просування створеного вами сайту, завдяки чому кількість користувачів, які відвідали ваш сайт може зрости.
3. Розробка фільтрів та підвищення рівня комфорту користувачів
Фільтри є невід'ємною частиною будь-якого інтернет-ресурсу, що займається продажем товарів або наданням послуг. Якщо ви створили сайт інтернет-магазину, або корпоративний ресурс, який надалі повинен буде просувати послуги вашої організації — вам безперечно варто задуматися над якісними фільтрами.
Фільтри, це елементи каталогу сайту, які допоможуть потенційним клієнтам знаходити необхідні їм сторінки або товари, відчутно швидше, ніж при ручному пошуку. Наявність фільтрів дуже добре позначається на інтуїтивності сайту та лояльності клієнтів, завдяки якій відвідувачі створеного сайту надалі будуть віддавати перевагу саме йому, перебуваючи в пошуках товарів або послуг. Даний елемент не є лише сортувальним плагіном, фільтри здатні приводити на ресурс досить великий трафік. Саме з цієї причини слід вкрай уважно обмірковувати кожну деталь в процесі створення фільтрів для сайту, оскільки при правильному налаштуванні даного елемента ви можете домогтися додаткової лояльності з боку потенційних покупців. Також це дозволить зробити ваш сайт кращим й цікавішим для пошукових алгоритмів, ніж ресурси ваших конкурентів.
Чи варто оптимізувати структуру сайту самостійно
Структура сайту по суті є його каркасом ресурсу. Від того, наскільки якісно ви розробите структуру свого сайту залежить не тільки результат подальшого просування, але також і враження клієнтів після знайомства з вашим ресурсом. Якщо ваша мета, це ефективне просування і ви всіма силами хочете домогтися зростання відвідуваності сайту — провести оптимізацію структури безумовно варто. Але що робити, якщо досвіду в оптимізації та проведенні SEO-аудиту у вас немає, а оптимізація необхідна для розвитку бізнесу? В такому випадку ви можете замовити якісну оптимізацію та SEO-аудит у фахівців веб студії Глянець.
Наша команда проведе якісний SEO-аудит та виділить проблемні місця створеного вами сайту. Після того як SEO-аудит буде завершено, наші фахівці проконсультують вас щодо перспектив оптимізації й того, які результати може показати ваш ресурс після SEO-оптимізації.
Замовивши SEO-аудит та просування сайту в веб студії Глянець ви гарантовано отримаєте консультацію з фахівцями та якісну оптимізацію ресурсу. Якщо ви хочете отримати гарантію якості, працювати зі студією з багаторічною історією й найбільшими компаніями України в ролі клієнтів — залиште заявку на нашому сайті та зробіть просування створеного вами сайту ефективнішим вже завтра. Відвідайте вкладку "послуги компанії", виберіть необхідну вам, залиште заявку та запустіть успішний бізнес, разом зі студією Глянець!