Seo-аудит інтернет-магазину: Як створити прибуткову справу у 2021 році
Seo-аудит інтернет-магазину: Як створити прибуткову справу у 2021 році
Створення інтернет-магазину дозволяє підприємцям отримувати прибуток навіть в умовах пандемії, що безумовно приваблює бізнесменів з самих різних галузей. Всі вони стикаються з однією і тією ж проблемою, а саме — з конкуренцією.
Конкуренція на ринку торгівлі в інтернеті у 2021 році переступила всі можливі рубежі. Створити інтернет-магазин і зробити його успішним просто приділивши належну увагу створенню структури й оформлення ресурсу вже не вийде. Для того, щоб показники вашого інтернет-магазину показували бажані значення — вам необхідно пильно стежити не тільки за показниками, але і за їх поведінкою.
Якщо ви вже почали оптимізацію інтернет-магазину, а по її закінченню показники й не ворухнулися — вашому ресурсу однозначно необхідний професійний аудит і оптимізація. Веб студія Глянець займається створенням сайтів вже більше десятиліття і за цей час наші фахівці розробили, створили, і запустили близько двох тисяч сайтів. Замовивши створення інтернет-магазину у нас ви можете уникнути:
- Десятка правок
- Проблем з просуванням
- Подальшим створення рекламної кампанії для свого ресурсу.
Якщо ж ви вже створили інтернет-магазин, але швидкість його просування залишає бажати кращого - вам необхідно провести професійний аудит сайту, але як це відбувається? Які роботи необхідно виконати оптимізатору, щоб створений вами інтернет-магазин почав ефективно просуватися і скільки на це буде потрібно часу. Про все це ви зможете дізнатися в цій статті, почнемо!
Оптимізація сайту: Як знайти та виправити помилки в ресурсі
Створення інтернет-магазину це тривалий і важкий процес. Створити сайт може користувач, який не мав до цього моменту справу розробкою, але розробити дійсно якісний і повністю робочий ресурс у нього навряд чи вийде. Річ у тім, що розробка передбачає під собою не тільки створення структури та оформлення, необхідно знати — які елементи сайту можуть позначитися на його подальшій успішності, а також розуміти, де надалі шукати причини повільного просування.
Оптимізація сайту у свою чергу, це процес, який вимагає від оптимізатора величезного багажу знань, досвіду і вправності, тому як саме йому належить відшукати всі помилки в створеному інтернет-магазині й усунути їх. Далі ми розглянемо план оптимізації інтернет-магазину довжиною в місяць. На цьому прикладі ми зможемо детально розглянути всі завдання і дії оптимізатора, які необхідно виконати на самому початку оптимізації.
План оптимізації інтернет-магазину виглядає наступним чином:
Семантичне ядро інтернет-магазину і його поліпшення
Семантичне ядро не завжди присутнє в нещодавно створеному ресурсі. Проте ми розглянемо ситуацію, в якій підприємцеві створюючи інтернет-магазин вирішив взятися і за семантичне ядро.
Семантичне ядро необхідно для того, щоб зробити сторінки створеного інтернет-магазину якомога більш релевантним відносно до пошукових запитів користувачів. Також необхідно розділити семантичне ядро на сегменти й запити, за якими релевантна сторінка надалі буде відрізнятися від посадкової.
Такий поділ дозволяє пробувати різні ключові запити й відстежувати зміни у відвідуваності, на підставі яких можна буде вибрати найвдаліший сегмент ключових запитів. Саме під них надалі власник ресурсу зможе оптимізувати новий контент для інтернет-магазину, тим самим зміцнюючи його позиції в результатах пошукової видачі.
Питання індексації та його вирішення
Індексація сайту це вкрай важливий процес, після якого сторінки створеного інтернет-магазину потраплять до каталогу пошукової системи, а значить зможуть ранжуватися. Без індексації сторінки вашого ресурсу не будуть враховуватися пошуковими алгоритмами, а значить скільки б вони не були оптимізованими - принести результат вони будуть нездатні. Найчастіше головні причини відсутності індексації окремих сторінок або всього інтернет-магазину цілком приховані в системних файлах сайту, а саме в Robots.txt і Sitemap.xml. На цьому етапі фахівцеві знадобиться вся його вправність, адже володіючи достатнім багажем навичок і знань він може відшукати інформацію про сторінки, що гальмують індексацію в старих файлах. Також досліджуючи ці файли він може наштовхнутися на самі грубі недоліки, що в кінцевому підсумку призведе до створення максимально оптимізованих Robots.txt і Sitemap.xml.
Ці файли можуть відчутно вплинути на швидкість просування сайту, а тому їх оптимізація життєво важлива для ресурсу. Якщо ви створюючи інтернет-магазину не коригували ці файли - рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Якщо ж ви не хочете витрачати свій час на створення інтернет-магазину або його оптимізацію — ви завжди можете замовити необхідну вам послугу у професіоналів команди веб студії Глянець.
Наша команда докладе всіх зусиль і необхідні навички для того, щоб створити інтернет- магазин, який буде відповідати всім вашим вимогам і побажанням. Ознайомитися з прикладами робіт команди веб студії Глянець ви можете відвідавши портфоліо компанію, клікнувши на відповідну вкладку в меню сайту.
Робота з посиланнями на сайті
Попри те, що пересічному користувачеві може бути все одно на неробочі посилання, з великою ймовірністю натрапивши одного разу на таке посилання на просторах вашого інтернет-магазину — бажання надалі щось купувати на ресурсі у нього пропаде. Для того щоб уникнути подібної ситуації, оптимізатору необхідно буде уважно перевірити кожне посилання і редирект ресурсу, на предмет помилок і битих адрес. Якщо такі все ж будуть знайдені — їх необхідно буде оперативно виправити.
Такі посилання і редиректи зрештою будують імідж вашого ресурсу, їх наявність може говорити про недостатню увагу до деталей з боку підприємця. Такі факти можуть критично вплинути на лояльність потенційних клієнтів створеного інтернет-магазину і як підсумок: ви можете втратити частину цільової аудиторії.
Варто врахувати, що з цим завданням не впорається рядовий користувач, тому якщо ви хочете заощадити й спробувати себе в ролі оптимізатора — це буде не кращим рішенням. Річ у тім, що подібні дії можуть зрештою привести до бану вашого інтернет-магазину, а це буде означати що буде потрібно або тривалий період часу і багато зусиль на те щоб позбавиться обмежень, або вам доведеться почати все спочатку і створити новий інтернет-магазин.
Оптимізація структури
Структура це скелет вашого ресурсу, і його оптимізація може відчутно позначитися на успіхах вашого інтернет-ресурсу. Для того, щоб створений вами інтернет-магазин надалі привертав бажану кількість користувачів, вам необхідно приділити особливу увагу структурі ще на етапі створення інтернет-магазину.
Завдання оптимізатора в ситуації, що склалася, буде полягати в наступному:
1. Аналіз наявності релевантних посадкових сторінок
У цьому підпункті оптимізатору необхідно дослідити структур вашого ресурсу на наявність посадкових сторінок, на яких використовуються ключові слова з семантичного ядра. Якщо семантичне ядро не було створено раніше, то оптимізатору потрібно лише залишити рекомендацій щодо контенту або самостійно оптимізувати посадкові сторінки під пошукові запити зі створеного ним семантичного ядра. Якщо ж семантичне ядро рані було розроблено й оптимізатор вже в ньому правки в нього — швидше за все фахівець залишить вам рекомендації, під які пошукові запити оптимізувати контент на цих сторінках буде кращим рішенням.
2. Аналіз вкладеності сторінок
На цьому етапі фахівцеві необхідно проаналізувати адреси сторінок, категорій і карток товарів вашого інтернет-магазину на предмет зайвих символів і директорій. Такі доповнення до адреси сторінок інтернет-магазину можуть позначитися на швидкості завантаження ресурсу, що зрештою погіршить становище створеного ресурсу з точки зору пошукових роботів. Для того, щоб домогтися кращої швидкості завантаження сторінок інтернет-магазину, вам необхідно спочатку потурбуватися про вкладеність їх адрес. Якщо ж подібні роботи не були проведені, то оптимізатор самостійно скоригує даний аспект вашого ресурсу. Про те, наскільки необхідно коригування вкладеності сторінок і адрес оптимізатор зможе сказати після докладного аудиту сайту, тому про те, що такі операції необхідні — ви можете дізнатися заздалегідь.
3. Перевірка інтуїтивності структури
Інтуїтивність також важливий параметр, особливо для юзабіліті. Якщо структура вашого інтернет-магазину буде незрозумілою, а щоб потрапити на цільову сторінку користувачеві, необхідно відправитися в подорож по всьому сайту — це безумовно негативно позначиться на просуванні інтернет-магазину.
Роль оптимізатора в цьому питанні — налаштувати структуру таким чином, щоб користувачі могли без проблем перейти на сторінки які їх зацікавили з найменшою кількістю редиректів і переходів між сторінками сайту. Таким чином можна поліпшити не тільки юзабіліті сайту, але і показники просування, оскільки пошукові роботи під час сканування сайту віддають юзабіліті особливе значення.
Опрацювання заголовків мета-тегів
Заголовки й мета теги представляють особливий інтерес для пошукових роботів, оскільки саме на них вони надалі орієнтуються в процесі пошуку найбільш релевантних результатів. Для того, щоб статті сторінки створеного інтернет-магазину частіше з'являлися в пошуковій видачі потенційних покупців, вам необхідно подбати про те, щоб в заголовках і мета тегах використовувалися пошукові запити з семантичного ядра. Таким чином ви можете спростити завдання пошуковим алгоритмам, а ті у свою чергу будуть вважати ваш ресурс одним з найбільш релевантних відносно до пошукового запиту клієнта.
Проводячи оптимізацію фахівець перевірить, наскільки використовувані на сторінках сайту заголовки й мета теги релевантні по відношенню до пошукових запитів користувачів. Зібравши якісне семантичне ядро оптимізатор розробить заголовки й мета теги, які ідеально будуть підходити під потреби вашого ресурсу. Використовуючи надалі запропоновані заголовки й мета теги ви зможете відчутно вплинути на успішність просування і залучення нових клієнтів, що спричинить зростання товарообігу створеного інтернет-магазину.
Перераховані вище роботи, як правило, проводяться протягом першого місяця оптимізації. Повна оптимізація вже створеного інтернет-магазину в середньому займає близько трьох місяців. Основною причиною таких тривалих термінів є кількість помилок, які належить виправити оптимізатору. Якщо ви не хочете втрачати час й вам необхідно запустити свій інтернет-магазин якомога швидше — для вас є така можливість.
Як скоротити терміни оптимізації й уникнути проблем
Оптимізація сайту це процес, який найкраще починати ще на моменті розробки самого ресурсу. Таким чином надалі можна уникнути десятка правок, втручання в структуру і семантичне ядро інтернет-магазину. Для того, щоб створення інтернет-магазину, як і його оптимізація, увінчалися успіхом — слід задуматися про співпрацю з фахівцями.
Веб студія Глянець може створити для вас інтернет-магазин та оптимізувати його під обраний вами сегмент цільової аудиторії. Наші фахівці в найкоротші терміни створять інтернет-магазин відповідно до усіх ваших побажань та рішень, в той час як команда оптимізаторів займеться сайтом ще на етапі його розробки. Таким чином вам не доведеться витрачати додатковий час на оптимізацію, адже вона буде проходити одночасно зі створенням інтернет-магазину. Веб студія Глянець може створити для вас не тільки інтернет-магазин, але і лендінг, або корпоративний сайт для вашої організації. Наша команда, це фахівці з багаторічним досвідом, здатні на створення інтернет-ресурсів будь-якої складності.
Крім створення інтернет-ресурсів фахівці веб студії Глянець також можуть розробити для вас якісну контекстну рекламу, яка безумовно зможе залучити до вашого ресурсу нових користувачів. Для того, щоб дізнатися більше про послуги студії створення сайтів Глянець, а також отримати професійну консультацію у фахівця — вам достатньо звернутися до наших менеджерів за допомогою інформації, з вкладки контакти або вдавшись до допомоги онлайн чату, розташованого на всіх сторінках нашого сайту.
Запустіть успішну справу, замовивши створення інтернет-магазину у фахівців в області розробки — веб студії Глянець, та зробіть перший крок до свого нового бізнесу вже сьогодні!