Створення інтернет-магазина: З чого починається успішна оптимізація
Створення інтернет-магазина: З чого починається успішна оптимізація
Створення інтернет-магазинів це тренд 2020-2021 років і так склалося не випадково. Головним приводом такого буму у сфері розробки інтернет-магазинів, і в цілому, інтернет-ресурсів — стали карантинні обмеження і падіння, які ніяк не залишить світ у спокої. Кожен власник офлайн магазину або ресторану прокидається з думкою про те, що завтра його бізнес можуть закрити через карантинні обмеження — а тому всі підприємці намагаються якомога швидше перевести свій бізнес в інтернет.
Інтернет не боїться пандемії, і дає можливість підприємцям продовжувати свою комерційну діяльність навіть коли робота офлайн закладів суворо заборонена. Завдяки таким можливостям інтернет торгівля стала неймовірно популярна, а конкуренція в інтернеті стала невблаганно зростати.
Для того, щоб створити успішний інтернет-магазин у 2021 році вам необхідно не просто розробити унікальне оформлення й інтуїтивну структуру, вам необхідно вивчити конкурентів, нішу в якій ви плануєте торгувати та те, які шанси у вашого ресурсу в кінцевому підсумку принести вам прибуток. Останній пункт особливо важливий, оскільки в умовах зростання конкуренції "злити" весь бюджет на рекламу і прогоріти — дуже просто.
У цій статті ми розглянемо підготовчий етап оптимізації інтернет-магазину. Найкраще його проводити під час створення ресурсу, адже таким чином ви позбудетеся від потреби занурюватися в нетрі структури й системних файлів після запуску ресурсу. Далі ми розглянемо питання первинної оптимізації, аналізу конкурентів та середовища, в якому ви плануєте торгувати. А також з'ясуємо, чи здатний користувач самостійно оптимізувати ресурс, почнемо!
Аналіз конкурентів ресурсу і створення плану подальших дій
Створити інтернет-магазин складно, але оптимізувати та зробити його конкурентоспроможним на тлі інших ресурсів ще складніше. Для цього вам буде потрібно вивчити як свою цільову аудиторію, так і ресурси конкурентів. Аналіз цільової аудиторії дозволить вам:
- Зрозуміти, який вік, інтереси та переваги у користувачів, які можуть бути вашими потенційними клієнтами
- Дозволить розділити цільову аудиторію створеного інтернет-магазину на різні сегменти, після чого ви зможете вибрати, який з отриманих сегментів ЦА цікавить Вас найбільше.
- Дізнатися пошукові запити ваших потенційних покупців.
- Така інформація дасть вам можливість створити ефективне семантичне ядро, за допомогою якого надалі і буде проводитися оптимізація вашого інтернет-ресурсу.
Завдяки отриманій інформації ви можете обзавестися базою, виходячи з якої надалі зможете вибудувати план безпосередньо самої оптимізації. Важливо врахувати, що створюючи семантичне ядро необхідно ретельно відбирати пошукові запити, оскільки нерідко серед них можна відшукати мінус слова. Мінус слова, це слова і фрази, які побічно пов'язані з вашою нішею. З їх допомогою користувачі можуть шукати товар або продукти, які не мають нічого спільного зі специфікою вашого інтернет-магазину. Такі запити можуть привести на створений вами інтернет-магазин трафік, але нецільовий. Використання мінус слів в оптимізації й створенні контекстної реклами для інтернет-магазину може привести до того, що ви витратите весь рекламний бюджет свого ресурсу на користувачів, не зацікавлених у ваших товарах.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам необхідно скрупульозно підійти до фільтрування пошукових запитів для семантичного ядра, на що буде потрібно витратити неабияку кількість часу. В середньому семантичне ядро інтернет-магазину складається з декількох сотень тисяч пошукових запитів, і кожен з них теоретично може приносити нецільовий трафік. Справитися з таким обсягом запитів поодинці складно, а якщо ви ніколи не мали справи з оптимізацією — зробити цю роботу якісно буде практично неможливо.
Що ж стосується аналізу конкурентів, то з його допомогою ви можете знайти слабкі місця в їх ресурсах і виправити їх. Орієнтуючись на лідерів пошукової видачі ви можете почерпнути багато корисного для створення структури й оформлення свого інтернет-магазин. Не кажучи про те, що слова, які використовуються в контенті на сайті конкурентів можуть допомогти вам домогтися цільового трафіку на сторінках створеного інтернет-магазину.
Взявши за орієнтир лідера видачі, вам необхідно ретельно проаналізувати сайт конкурента, вивчити його структуру і можливості. Володіючи такою інформацією ви без зусиль зможете повторити вдалу компоновку вкладок, обов'язково додавши щось від себе. Також корисним буде аналіз каталогу, адже нестача товарів і занадто мала кількість категорій можуть позначитися на подальшому просуванні. Тому розробляючи структуру інтернет-магазину і створюючи перелік категорій товарів — зверніть увагу на кількість категорій своїх конкурентів, таким чином ви можете збільшити шанси створеного вами інтернет-магазин на успішно просування.
Робота з семантичним ядром
Крім аналізу конкурентів і потенційних покупців також важливо, щоб ви приділили свою увагу створенню семантичного ядра. Як ми й говорили раніше, пошукові запити в цьому ядрі можуть зіграти вирішальну роль в питанні успішності просування створеного вами інтернет-магазину. Тому кожен запит присутній в ядрі повинен бути досліджений належним чином.
Після того, як ви позбудетеся від мінус слів в семантичному ядрі сайту, ви можете приступити до оптимізації сторінок інтернет-ресурсу. Для цього вам необхідно використовувати вибрані пошукові запити в різних частинах сайту, що зрештою може привести користувача на ваш ресурс, якщо пошукові роботи вважатимуть саме ваш ресурс — найбільш релевантним.
Релевантність — це параметр, який визначає, наскільки опублікована на вашому сайті інформація збігається з пошуковим запитом користувача. Якщо контент на вашому сайті може вирішити проблему потенційного клієнта, то ваш сайт швидше за все з'явиться в топі пошукової й видачі. Це відмінно вплине на успішність його просування, але однієї тільки оптимізації сторінок по ключах для успішного сайту мало.
Створення оптимізованого контенту
Попри те, що багато підприємців відставляють створення контенту в самий кінець списку справ по створенню інтернет-магазину — насправді найкращим рішенням буде створення контенту ще до початку розробки. Для ефективного пошукового просування декількох статей буде надто мало, не кажучи про унікальні описи товарів та вибір найвдаліших кадрів. Для того, щоб каталог створеного інтернет-магазину був повністю оптимізований, необхідно щоб ви приділили увагу як створенню структури та оформлення, так і розробці контенту.
Впроваджуючи в створюваний для сторінок сайту контент ключові слова з семантичного ядра ви можете зробити сторінки свого ресурсу більш релевантним пошуковим запитам користувачів, що позитивно позначиться на швидкості просування ресурсу. Попри це, важливо також не забути й про експертність.
Експертність і корисність опублікованого на сайті контент, судячи із заяв пошукового гіганта Гугл, незабаром стане головним параметром ранжирування сторінок. Саме тому створюючи контент для пошукового просування інтернет-магазину постарайтеся публікувати максимально експертну інформацію використовуючи професійну лексику. Таким чином, якщо опублікований вами контент буде достовірним та унікальним — кількість шансів ефективного пошукового просування створеного вами інтернет-магазин стане на порядок вище.
Створення грамотної перелінковки й налаштування навігації на сайті інтернет-магазину
Якщо сайт який ви створюєте в кінцевому підсумку буде невеликим інтернет-магазином, то робота над перелінковкою і навігацією не стане життєво важливою для вашого ресурсу, на відміну від великих інтернет-ресурсів. Для інтернет-магазинів, кількість товарів в яких переступає за кілька сотень, а то й тисяч, створення грамотної перелінковки між статтями й товарами життєво важлива. За допомогою такої перелінковки користувачі читаючи статтю в блозі сайту можуть в один клік перейти на сторінку яка їх зацікавила, просто скориставшись перелінковкою ресурсу. Також грамотна перелінковка дозволить вам крім інформування клієнтів за допомогою статей — також підштовхувати їх до покупки. Для цього вам знадобиться впровадити пошукові запити, які відносяться до обраного вами сегменту цільової аудиторії, в контент на сторінках сайту.
Крім можливості зайвий раз спровокувати користувача на цільову дію, за допомогою перелінковки ви можете відчутно поліпшити навігацію на сайті, за що користувачі дадуть відповідь вам зростаючим товарообігом.
Домогтися лояльності можна різними методами, але завдяки комфортному серфінгу по сайту і швидкому пошуку ви зможете отримати постійних клієнтів, які завдяки комфорту та зручності просто не захочуть ознайомлюватися з товарами ваших конкурентів.
Вирішення проблем з обмеженим асортиментом і товарами
Ніша, яку ви вибираєте для свого інтернет-магазину не обов'язково повинна бути популярною. Популярність ніші має прямий зв'язок з конкуренцією, адже чим популярнішими стають товари певної групи або ніші — тим більше ресурсів створюється в цьому напрямку. Створюючи інтернет-магазин з оптових закупівель або ресурс, що займається товарами компанії виробника — ви можете зіткнутися з проблемами просування.
Для того, щоб перші користувачі стали відвідувати ваш ресурс вам не допоможе стандартне семантичне ядро, його потрібно неабияк модернізувати. З таким ресурсом вам буде потрібно проаналізувати пошукові запити ваших національних письменників і спробувати знайти змішані теми, що користуються більшим попитом, ніж ваша ніша. Таким чином розшукуючи певну позицію — користувач може потрапити на ваш ресурс, і навіть якщо він піде з порожніми руками — рівень відвідуваності почне рости, а значить і просування зрушиться з мертвої точки.
Професійна кваліфікація і чи потрібна вона для описаних маніпуляцій
Попри те, що в текстовому форматі підготовчий етап оптимізації виглядає дуже просто — насправді розібратися у всьому цьому без досвіду буде практично неможливо. Для того, щоб ефективно запустити оптимізацію і вплинути на подальше просування створеного вами інтернет-магазину — вам буде потрібно солідний набір навичок і знань. Але що робити якщо ви ніколи не стикалися з оптимізацією інтернет-магазинів, але вам необхідно запустити ефективне просування недавно створеного ресурсу? В такому випадку ви завжди можете звернутися за допомогою до фахівців, які зроблять необхідний вам перелік робіт в куди більш стислі терміни й з більш високою ефективністю.
Де замовити створення та оптимізацію інтернет-магазину
Якщо створений вами інтернет-магазин потребує оптимізації або ви ще не взялися за розробку і хочете замовити інтернет-магазин у професіоналів — зверніться за допомогою до команди веб студії Глянець. Наша студія вже більше десяти років займається створенням інтернет-магазинів та інших ресурсів, а також їх оптимізацією і подальшим просуванням. Наші фахівці можуть створити для вас інтуїтивну структуру, сучасне оформлення і провести якісну оптимізацію ресурсу в стислі терміни. Також ми займаємося розробкою і створенням контекстної реклами, так що якщо ваш сайт потребує якісного просування — ви завжди можете замовити необхідну послугу на сайті веб студії Глянець.