Розробка інтернет-магазинів: На які аспекти звернути увагу для ефективного просування
Розробка інтернет-магазинів: На які аспекти звернути увагу для ефективного просування
Розробка та запуск інтернет-магазинів це популярна послуга, до якої вдаються сотні підприємців щодня. Такому буму у сфері створення інтернет-магазинів послужило багато факторів, і кожен з них вніс свою лепту в ситуацію, що відбувається на ринку інтернет торгівлі в даний момент. Рівень конкуренції в абсолютно всіх нішах інтернет торгівлі зростає, а створити популярний інтернет-магазин і зайняти топові позиції в пошуковій видачі стає все складніше.
Для того, щоб створення інтернет-магазину і щоб все увінчалося успіхом вам необхідно не тільки якісно створити інтернет-магазин, але і задуматися про його просуванні.
Просування і створення інтернет-магазинів нерозривно пов'язані, адже для досягнення максимально доступних показників вам необхідно використовувати інструменти оптимізації ще на етапі розробки інтернет-магазину.
У цій статті ми познайомимо вас з аспектами, здатними вплинути на швидкість просування розробленого інтернет-магазину найсильніше. Робота з цими аспектами дозволить вашому ресурсу ранжуватися набагато ефективніше, а використання певних інструментів дасть можливість створювати сторінки й картки товарів, максимально релевантними по відношенню до пошукового запиту вашої цільової аудиторії.
Елементи сайту, здатні вплинути на швидкість просування і його успіх
Інтернет-магазин як і будь-який інший інтернет-ресурс, складається з безлічі елементів. Кожен з них має свій вплив на швидкість і успішність просування, але є елементи, якими пошукові роботи цікавляться сильніше інших. Робота з цими елементами може зробити просування вашого ресурсу куди більш ефективним, ніж раніше, а зростання показників не змусить себе довго чекати.
Далі ми детально розглянемо всі інструменти та елементи сайту, вплив на які можуть дозволити вам запустити популярний ресурс і зробити його просування успішним. Оптимізація розробленого інтернет-магазину може відчутно вплинути на успіх ресурсу.
Сама суть оптимізації — зробити сайт більш помітним для пошукових роботів. Завдяки швидкій індексації та релевантності контенту ви можете розширити свою цільову аудиторію і збільшити кількість клієнтів, які відвідують ваш веб ресурс. Для того, щоб залучити до сайту інтернет-магазину якомога більше клієнтів і зробити його просування більш ефективним, вам необхідно:
1. Використовувати ключові слова
Ключові слова є одним з головних інструментів пошукової оптимізації. Самі по собі ключові слова є нічим іншим як пошуковими запитами представників вашої цільової аудиторії, підігнаними під використання в каталогах, сторінках та контенті вашого інтернет-магазину. Правильно підібрані ключові слова можуть зробити сторінки розробленого інтернет-магазину більш релевантними по відношенню до пошукового запиту клієнта, а значить і публікуватися сторінки вашого сайту в пошуковій видачі будуть куди частіше. Крім того, використання різних ключових слів може дозволити вам розширити свою цільову аудиторію за допомогою публікованого контенту.
Для того, щоб використання ключових слів принесло свої плоди, вам необхідно зібрати семантичне ядро ресурсу, яке надалі й стане "банком" для ключових слів. Важливо врахувати, що середньостатистичне семантичне ядро для інтернет-магазину складається з декількох сотень тисяч пошукових запитів, тому важливо щоб ви приділили особливу увагу його збору. Ви можете вдатися до допомоги Google Ads, або проаналізувати сторінки конкурентів, зібравши свою семантику, обидва методи ефективні, але вимагають вашої уваги.
Річ у тім, що крім ключових слів в семантичне ядро можуть потрапити й мінус слова, здатні залучити на сторінки вашого інтернет-магазину нецільовий трафік. Нецільовим, є трафік користувачів, які не зацікавлені у співпраці з вашою компанією, або покупки у вас товарів, що в кінцевому підсумку може призвести до марної витрати бюджету.
Семантичне ядро сайту часто використовується для подальшої розробки контекстної реклами, і якщо для її налаштування будуть використані мінус слова – ваш рекламний бюджет може "вилетіти в трубу", при цьому не принісши бажаних результатів.
2. Публікувати унікальний контент
Унікальність контенту опублікованого на сторінках розробленого інтернет-магазину може визначити його шанси на подальший успіх.
Річ у тім, що унікальність статей і описів грають одну з найважливіших ролей для пошукових алгоритмів. Якщо ваш контент унікальний і здатний допомогти користувачеві вирішити його проблему – то сумніватися у відмінному ранжируванні не варто, адже ваші статті будуть одними з найбільш релевантних по відношенню до пошукового запиту. Якщо ж в опублікованих статтях були використані релевантні ключові слова, але сама стаття була скопійована на іншому ресурсі — очікувати позитивних результатів не варто.
Пошукова система Google вкрай негативно ставиться до плагіату, а використання чужого контенту може привести ваш ресурс не тільки до нестачі трафіку і відсутності очікуваних результатів, але і до бану в пошуковій системі. Якщо сайт вашого інтернет-магазину потрапить під фільтр пошукової системи, то до моменту поки ви не виберетеся з нього – будь-яке просування буде зупинено, а виконана робота не принесе ніякого результату.
Що ж стосується методів позбавлення від фільтра пошукової системи, то на цю тему існує безліч гіпотез. Дізнатися більше про фільтри пошукової системи ви можете відвідавши наш блог.
3. Налаштування перелінковки інтернет-ресурсу і чому вона настільки важлива для ефективного просування
Перелінковка, це популярний інструмент, який підвищує інтуїтивність ресурсу і робить його використання більш зручним з точки зору клієнтів. Попри те, що на перший погляд налаштування перелінковки це лише додаткова можливість, яка не повинна сильно впливати на успіх просування – ситуація з нею не так однозначна.
Для розробки інтернет-магазину і його подальшого просування, перелінковка не є обов'язковим параметром, але при цьому може послужити непогану службу. За допомогою неї ви можете перенаправляти користувачів, які натрапили на вашу статтю, або сторінку категорії до товарів, які могли б їх зацікавити.
Що ж стосується великих інтернет-магазинів, чиї каталоги налічують сотні позицій – для них перелінковка є незамінним інструментом, що дозволяє залучати користувачів і пошукові алгоритми до свого ресурсу.
Вся справа в кількості переходів і вкладеності сторінок. Чим більше переходів необхідно зробити клієнту в пошуках необхідного йому товару — тим нижче оцінка пошукових роботів по відношенню до ресурсу. На оцінку роботів впливає вкладеність сторінок і кількість переходів користувача, а значить для ефективного просування необхідно скоротити їх показники до мінімуму, для цього і використовується перелінковка.
Налаштування грамотної перелінковки може дозволити вам направити користувача на сторінку потрібної йому категорії, або товару прямо з головної, при цьому необхідність подорожувати по всій структурі сайту у потенційного покупця зникне.
Хорошим показником кількості переходів для пошуку необхідної сторінки вважається 4 кліка. Якщо навігація вашого інтернет-ресурсу і його структура дозволяють користувачеві швидко знайти те, що йому необхідно, а пошуки не вимагають більше ніж 4 переходу між сторінками – вашу структуру можна вважати вдалою. Якщо ж число необхідних переходів набагато вище, вам безумовно варто задуматися над грамотним налаштуванням перелінковки, якщо звичайно ви хочете розробити та запустити успішний інтернет-ресурс.
4. Якість контенту
Як ми й говорили раніше, контент грає одну з найважливіших ролей в питанні оптимізації та просування інтернет-магазину. Створюючи інтернет-ресурс, вам слід заздалегідь подумати про контент план та в момент, коли сайт буде готовий — негайно почати публікацію. Варто врахувати, що для того, щоб оптимізований контент почав приносити свої плоди, необхідно дочекатися коли статті з інтегрованими ключовими запитами пройдуть індексацію пошукової системи та стануть ранжуватися в пошуковій видачі.
Для того, щоб результати від публікації оптимізованого контенту були вище, необхідно, щоб ви звернули увагу не тільки на оптимізацію, але і на корисність самого матеріалу. Якщо опублікована вами стаття буде лише набором букв, з використанням ключових запитів, такий контент не принесе вам зовсім ніяких результатів, на відміну від корисного та експертного контенту.
Якщо ж стаття, яку ви публікуєте, може допомогти користувачеві вирішити його проблему, або знайти інформацію, яка йому потрібна – такий матеріал буде відмінно прийнятий як користувачами, так і пошуковими алгоритмами.
Просування розробленого інтернет-магазину за допомогою публікації експертного, оптимізованого контенту зажадає від вас постійного наповнення. Актуальність контенту змінюється, а для того, щоб результативність контенту нікуди не випарувалася – вам необхідно періодично доповнювати вже наявні на сайті статті – новими матеріалами. Таким чином ви зможете не тільки залучати користувачів з вашої цільової аудиторії, але також робити свій бренд більш популярним і цікавим для користувачів.
Чи варто братися за оптимізацію самостійно
Оптимізація розробленого інтернет-магазину зажадає від вас терпіння та вмінь, доступних виключно фахівцям. Річ у тім, що сама по собі оптимізація не має чіткого переліку дій, або маніпуляцій, які вам буде потрібно виконати. Замість них фахівець повинен розуміти, як працює кожен окремий елемент ресурсу і як вплив на нього може вплинути на успішності просування.
Якщо ви хочете замовити розробку інтернет-магазину, і його подальшу оптимізацію – то найкращим методом домогтися позитивних результатів буде звернутися до команди фахівців.
Веб-студія Глянець, це лідер серед студій та агентств в питаннях створення інтернет-магазинів, розробки корпоративних сайтів та інших інтернет-ресурсів, за 12 років на ринку ми спроектували, створили й запустили понад півтори тисячі сайтів, і не маємо наміру на цьому зупинятися. Наша команда, це фахівці з багаторічним досвідом і сотням створених ресурсів за спиною, в той час як наші клієнти – провідні компанії України. Завдяки нашому багаторічному досвіду у сфері створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів – ми можемо гарантувати, що розроблений для вас сайт буде відповідати не тільки вашим побажанням, але також буде мати максимальну актуальність як з точки зору оформлення, так і з точки зору оптимізації.
Дізнатися більше про послуги веб-студії Глянець і замовити відповідну вам, ви можете заповнивши заявку на сайті, зв'язавшись з нашими менеджерами за допомогою телефону, опублікованого на сайті студії, або за допомогою онлайн чату, розміщеному на всіх сторінках сайту веб-студії Глянець.
Ознайомтеся з нашими роботами, заповніть заявку і почніть створення інтернет-ресурсу вашої мрії разом з командою професіоналів веб-студії Глянець!