Чи здатний якісний аудит сайту вплинути на його успіхи
Чи здатний якісний аудит сайту вплинути на його успіхи
2021 рік можна назвати роком відновлення та конкуренції. Після всіх карантинних обмежень світ лише починає приходити в себе, а конкуренція на ринку інтернет торгівлі вже зашкалює через постійну напругу на ринку офлайн торгівлі – багато підприємців і бізнесменів перевели свій бізнес в інтернет, але далеко не всі домоглися успіху.
Причини невдач у кожної компанії різняться, але існує перелік помилок, які часто призводять до банкрутства або принаймні великих фінансових втрат. Найчастіше великі фінансові втрати не мають нічого спільного з бажаним успіхом. Тому найкращим рішенням убезпечити свій власний сайт для будь-якого підприємця – є ретельна перевірка ресурсу на допущені помилки. Помилки у створенні інтернет-магазинів можуть зіграти злий жарт з підприємцем. Зважаючи на величезну конкуренцію навіть найменша розбіжність опису товару з дійсністю або неробочий віджет – може стати аргументом для зміщення сайту з його позиції в пошуковій видачі. Для того, щоб уникнути подібних ситуацій, підприємцю необхідно знати, що необхідно поліпшити на сайті який він створив і чому показники інтернет-магазину не відповідають планованим значенням. Щоб зрозуміти в чому причина відсутності відвідуваності, товарообіг або їх зниження – був придуманий аудит сайту.
SEO аудит сайту це процес, під час якого фахівці вивчають сайт інтернет-магазину до найдрібніших деталей, в спробі знайти причини невдач. Під час аудиту фахівці часто знаходять помилки, неточності та нарешті – неробочі елементи, які в комплекті з погано оптимізованим контентом і не інтуїтивної структури можуть привести до витрати грошей на вітер. Для того, щоб уникнути подібної ситуації підприємці й користуються аудитом сайту.
Що здатний дати SEO-аудит інтернет-магазину
Плануючи запустити свій власний бізнес в інтернеті – підприємці замовляють створення інтернет-магазинів і корпоративних сайтів у компаній і студій. Далеко не кожна студія надає повний спектр послуг, а тому бізнесменам нерідко доводиться колаборувати між собою кілька команд для досягнення бажаних результатів в призначені терміни. Нерідко такі колаборації призводять до того, що ряд фахівців закінчують свою роботу поспіхом, а через відсутність комунікації між командами кількість помилок на сайті зростає пропорційно тому, наскільки швидко командам належить закінчити роботу. Така ситуація загрожує тим що після запуску інтернет-магазину створеного на замовлення та запуску рекламних кампаній – результативність просування буде в рази нижче передбачуваної. Це потребує додаткових витрат, а їх ефективність буде залежати від кількості допущених помилок. Таким чином підприємець ще не почавши продавати товари – може збанкрутувати. Для того, щоб уникнути подібної ситуації кращим рішенням, буде звернутися до компаній повного циклу, таким як веб-студія Глянець.
Якщо ви хочете запустити ефективний сайт – замовте його створення у наших фахівців. Наша команда складається з висококваліфікованих фахівців з багаторічним досвідом. Тому замовляючи створення інтернет-магазину у нас ви можете бути впевнені в якості готового продукту. Крім того, наша компанія надає підтримку клієнтам, які замовили у нас сайт. Тому якщо після запуску інтернет-магазину, створеного на замовлення, у вас виникне ряд питань щодо тих чи інших функцій – ви завжди можете звернутися до наших фахівців, для того, щоб отримати детальну консультацію або допомогу.
Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину під ключ та уникнути всіх перешкод на шляху до ефективного просування – ви можете залишити заявку на нашому сайті або зателефонувати в наш офіс, скориставшись номером, опублікованим на сторінках сайту Глянець. Але що ж робити якщо інтернет-магазин вже створений, але просування не можна назвати ефективним? Для того, щоб зрозуміти в чому тут причина вам буде потрібно провести детальний аудит вашого сайту.
SEO-аудит сайту: чим він може допомогти та чому він настільки важливий?
SEO-аудит це процес, під час якого власник сайту може дізнатися про всі вразливості та помилки на своєму сайті. Проведення такого аудиту спрямоване на те, щоб зрозуміти, чому створений на замовлення інтернет-магазин не приносить бажаних результатів і показників. SEO-аудит буває двох видів, це поверхневий і повний аудит. Повний аудит сайту спрямований на отримання відповідей на наступні питання:
- Як вплинути на низькочастотні запити та підвищити їх ефективність
- Чому сайт інтернет-магазину потрапив під фільтр пошукової системи
- Як виправити ситуацію, що склалася
Для проведення повного аудиту сайту інтернет-магазину фахівець повинен володіти великим набором навичок і досвідом у сфері аналізу даних. Лише проаналізувавши всі дані пов'язані з сайтом і його показниками фахівець зможе припустити, де ховається причина тих чи інших помилок. Що ж стосується поверхневого аудиту сайту, то в його завдання входять відповіді на такі питання:
- Наскільки сайт ефективний з точки зору залучення користувачів в цей момент
- Чи є на сайті грубі порушення в структурі або оптимізації, здатні заважати ефективному ранжируванню та просуванню сайту
- Як поліпшити поведінкові фактори або збільшити кількість конверсій на сайті
Для того, щоб отримати повну картину по сайту, фахівці рекомендують проводити повний аудит сайту хоча б раз на рік.
Як домогтися ефективного просування за допомогою аудиту сайту
Як ми й казали раніше, аудит сайту може відповісти на величезну кількість питань, пов'язаних з сайтом інтернет-магазину. Замовляючи створення інтернет-магазину підприємці, як правило, навіть не здогадуються, що така дрібниця як зайві символи в адресі сторінки або не зовсім інтуїтивна структура можуть відчутно позначитися на вартості подальшого просування. Для того, щоб уникнути подібних витрат, ви можете замовити створення та просування інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець. Наша команда докладе всіх зусиль для того, щоб ваш ресурс досяг бажаних вам показників.
Аудит сайту незамінний якщо власник ресурсу не знає де на сайті допущені помилки. Для того, щоб домогтися результативного просування – сайт повинен бути якісно оптимізований і не мати помилок.
Найчастішими помилками, що зустрічаються фахівцям під час проведення аудиту сайту є:
1. Помилки в налаштуванні файлу robots.txt
Цей файл регулює та управляє поведінкою вашого сайту у всесвітній павутині. Залежно від того, наскільки правильно буде оформлений цей файл – може залежати успіх не тільки просування, але й усього бізнесу. Для того, щоб не допустити помилки в файлах такого типу важливо розуміти що означає кожен символ. Якщо у вас немає досвіду в даній сфері – але ви зважилися створити інтернет-магазин своїми руками – довірте створення та заповнення цього файлу фахівцям.
2. Помилки в структурі сайту
Для того, щоб з'явиться в пошуковій системі – сторінкам вашого сайту необхідно пройти сканування пошуковими роботами або, інакше кажучи – індексацію. Після проходження індексації сторінки сайту інтернет-магазину виявляються в каталозі пошукової системи, звідки надалі та потрапляють в результати пошукової видачі. Для того, щоб всі оптимізовані сторінки вашого інтернет-магазину приносили результат, необхідно щоб кожна з них пройшла індексацію.
Якщо окремі сторінки вашого сайту не пройшли індексацію, то можливо перехід на них виявився проблемою для пошукових роботів. Ви завжди можете вручну відправити сторінки на індексацію, але варто врахувати даний момент і постаратися зробити перехід на сторінки якомога більш комфортним. Це потрібно для того, щоб в подальшому пошукові алгоритми могли легко знайти найбільш релевантні сторінки вашого сайту, щодо пошукового запиту користувача, та опублікувати їх в результатах пошуку.
3. Проблеми з семантичним ядром і ранжируванням сайту
Враховуючи нинішню конкуренцію серед ресурсів один з небагатьох способів опинитися на вершині пошукової видачі є використання всіх доступних маркетингових каналів. Використовуючи контекстну рекламу та SEO-оптимізацію підприємці розраховують на більш ефективне просування, але не завжди все буває саме так.
Для того, щоб провести пошукову оптимізацію та запустити спрямовану контекстну рекламу, підприємцю необхідно попередньо створити семантичне ядро. Воно складається з найпопулярніших пошукових запитів потенційних клієнтів. Використання слів з семантичного ядра робить контент на сторінках сайту більш релевантним, завдяки чому відвідуваність сайту збільшується. Але якщо в семантичне ядро потрапляють мінус слова або ключові фрази були зібрані неправильно то очікувати ефективності такого просування не варто. Для того, щоб виправити ситуацію, SEO-фахівцеві необхідно буде проаналізувати всі використовувані пошукові запити та перевірити їх ефективність в даній ніші. Після того як всі непотрібні запити будуть видалені з семантики – ключі котрі залишилися необхідно буде впровадити в контент, рекламу та на сторінки сайту, щоб зробити їх найбільш релевантними.
4. Проблеми з перелінковкою між сторінками
Перелінковка – незамінний інструмент, що дозволяє власнику сайту надати ще трохи комфорту своїм потенційним клієнтам. Завдання перелінковки полягає в укороченні шляху клієнта з головної або будь-якої іншої сторінки сайту до потрібної йому сторінки. Таким чином користувач може куди швидше знайти необхідну йому інформацію, не витрачаючи час на непотрібні переходи. Якщо перелінковка на сайті налаштована невірно, або ж анкори ведуть користувача не на ті сторінки, що вони розраховували – це може негативно відбитися на лояльності клієнтів до вашої компанії. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, необхідно максимально швидко виправити всі розбіжності. Якщо ж перелінковки на сайті не було – необхідно її додати. Таким чином підприємець може спростити завдання не тільки потенційним покупцям, але і пошуковим алгоритмам.
5. Проблеми зі швидкістю завантаження
Чим довше завантажується сайт інтернет-магазину — тим менше шансів що клієнт дочекається кінця завантаження. Як правило, повільні сайти сприймаються покупцями як ненадійні — а тому вони швидко відступають та відправляються до конкурентів.
Для того, щоб не допустити такого розвитку подій – фахівцям необхідно проаналізувати весь сайт і знайти причини повільного завантаження. Як правило, причинами в подібній ситуації є зайві директиви в адресі сторінок і зайві символи в системних файлах сайту. Після того як всі упущення будуть виправлені – швидкість завантаження сайту зросте, звичайно якщо сам по собі сайт попередньо був оптимізований.
Кожну з перерахованих проблем вкрай складно відшукати на сайті неозброєним поглядом. Але використовуючи аудит сайту – це стає можливим. Звертаючись до фахівців для проведення аудиту ви даєте можливість своєму сайту надалі показати все на що він здатний — і зробити його просування більш ефективним.
Для того, щоб замовити інтернет-магазин під ключ у фахівців веб-студії Глянець вам лише потрібно залишити заявку на сайті або зателефонувати в наш офіс. Спеціаліст обробить ваше замовлення та після обговорення всіх деталей сайту та узгодження вимог – наша команда приступить до розробки. Сайт вашої мрії буде готовий в найкоротші терміни, а ви тим часом зможете зайнятися більш важливими справами.
Почніть свій бізнес зі співпраці з лідерами у сфері розробки інтернет-ресурсів України – веб-студією Глянець. Запустіть сайт своєї мрії разом з нами!