Просування медичних сайтів за допомогою SEO: тонкощі процесу та ефективність просування
Просування медичних сайтів за допомогою SEO: тонкощі процесу та ефективність просування
Пошукове просування це один з найпопулярніших маркетингових каналів на цей час. За допомогою пошукового просування корпорації виводять в топ свої сайти, а інтернет-магазини залучають тисячі клієнтів щодня. Проте у кожної ніші є свої особливості, не звернувши уваги на які можна забути про ефективне просування.
Створення медичного сайту це процес, що вимагає максимум уваги до деталей і до кожного окремого аспекту ресурсу. Дуже важливо щоб каталог товарів вашого сайту був максимально зручний для користувачів, адже саме так ви можете завоювати їх лояльність. Крім того, від якості досвіду користувача буде залежати те, чи стане користувач вашим постійним клієнтом – або відправиться до конкурентів.
Також важливо правильно просувати ресурс компанії. Медичні сайти разюче відрізняються своїм контентом від таких ресурсів як блоги та інтернет-магазини. Домогтися унікальності контенту в даній сфері набагато складніше, а найменша помилка в терміні або назві препарату може перекреслити експертність створеного контенту. Крім того, важливо щоб опублікований вами контент міг допомогти користувачеві розв'язати його проблеми. В іншому випадку домогтися бажаних результатів і збільшення відвідуваності сайту не вдасться. Але як ефективно просувати медичні сайти за допомогою пошукової оптимізації? Наскільки це ефективно і чи варто робити ставки на SEO? Розберемося!
Чому пошукова оптимізація варта вашої уваги
На хвилі популярності РРС все частіше фахівці повертають свою увагу на пошукову оптимізацію. Причиною цьому послужила величезна конкуренція серед компаній, що вдаються до використання РРС.
Чим популярніша ніша – тим дорожче коштує кожен клік на вашу рекламу. Тому багато стартапів стають банкрутами не встигнувши зібрати достатню кількість аудиторії. Водночас не можна заперечувати й ефективність РРС. Реклама з оплатою за клік – вкрай ефективний маркетинговий канал, але і він вимагає великий рекламний бюджет і досвідчених фахівців. І навіть якщо бюджет залежить тільки від вас – то знайти хорошого фахівця в наші дні важко.
Проте якщо ви хочете скористатися РРС рекламою, але хочете знизити всі ризики провалу до мінімуму – вам варто звернутися до лідерів в питаннях просування інтернет-ресурсів – веб-студії Глянець.
Наша компанія вже понад 13 років працює на ринку створення і просування інтернет-ресурсів. За стільки років ми створили понад півтори тисячі ресурсів і зупинятися на досягнутому ми не маємо наміру. У число наших постійних клієнтів входять найбільші виробники та постачальники товарів як в Україні, так і у всій Європі.
Завдяки професійному підходу і величезному досвіду ми стали кращими в ніші розробки онлайн магазинів і подальшого просування ресурсів. Досягти цього нам вдалося завдяки професіоналізму нашої команди та бажанню зробити кращий продукт на ринку. Якщо ви так само як і ми прагнете створити кращий продукт і зробити так, щоб всі споживачі дізналися про вас – замовте створення сайту в студії розробки онлайн ресурсів Глянець. Наші фахівці розроблять для вас сайт відповідно до усіх ваших вимог. Водночас майбутній ресурс буде орієнтований під сучасні вимоги пошукових систем.
Якщо ви хочете створити корпоративний сайт для свого бізнесу – замовте його розробку у фахівців, зателефонувавши за номером телефону – опублікованому на сайті. Ви також можете зв'язатися з нами за допомогою електронної пошти або написати нашому менеджеру в онлайн чаті розташованому на кожній сторінці сайту.
Попри всю ефективність реклами з оплатою за клік – домогтися стабільних результатів від неї важко, а її вартість зростає з кожним оновленням і кожним новим конкурентом. Далеко не завжди компанії володіють потрібною кількістю фінансів для постійної оплати реклами. Водночас ви можете витратити тисячі доларів і отримати лише одного клієнта.
У такій ситуації використання пошукової оптимізації та просування стає більш ніж цікавим методом просування. Завдяки тому що пошукова оптимізація не вимагає від вас постійних вкладень – ваш ресурс зможе отримувати трафік завдяки їй ще досить довго. Крім того, результати пошукової оптимізації куди більш тривалі, ніж від РРС. Нарешті, пошукове просування куди краще в наші дні з точки зору клієнта. Багатьом користувачам вже набридла реклама і вони все рідше реагують на неї. Водночас через величезну кількість нових компаній і конкурентів вартість РРС постійно зростає. Скориставшись пошуковою оптимізацією для свого медичного сайту – ви зможете помітно заощадити – але в чому ж криється проблема?
Вся річ у тому що просування медичного сайту настільки відрізняється від звичайної пошукової оптимізації. Для того, щоб таке просування дійсно увінчалося успіхом – важливо врахувати деякі деталі про які ми й поговоримо з вами далі.
Особливості пошукового просування медичного сайту
Як ми й говорили раніше, SEO просування медичного сайту має ряд відмінностей від звичайної пошукової оптимізації. Ці особливості пояснюються тим, що варіативність ключів у такого типу сайтів куди нижче, ніж у звичайних. Водночас кількість ключів, які ви можете використовувати в контенті також обмежена, бо тематика вимагає точності та не допускає наявності навіть мінімальних помилок. Одна помилка може геть перекреслити всю експертність написаного вами контенту з точки зору пошукових алгоритмів, тому важливо стежити за тим що все описане вами відповідало дійсності.
Найважливіший параметр для медичних сайтів це Е. А. Т – експертність, авторитетність і правдивість. Через появу нових алгоритмів, які стежили за даними показниками серед медичних сайтів, величезна кількість ресурсів втратила свої позиції в пошуковій видачі. Причиною цьому стали не тільки помилки в контенті, але і той факт, що алгоритми не завжди правильно розуміли описану авторами сайту інформацію. Після того як стало ясно що через неточності в роботі з Google Medic Update – компанія розширила інструкції до даного апдейту. Фахівцям стало набагато зрозуміліше як лікувати свої сайти після втрати позицій і старту неефективного просування. Проте деякі компанії донині страждають від неточностей роботи даного алгоритму.
Після 2018 року ті сайти, що публікували контент на медичну тематику і використовували пошукову оптимізацію, але при цьому не відповідали принципу Е.А.Т стали швидко втрачати свої позиції. На зміну їм прийшли ресурсу чий контент був правдивим і унікальним, але і ця ніша швидко вичерпалася.
Попри те, що медицина – це велика тема, написати експертний, а головне унікальний контент в даній сфері дуже складно. Використання професійних термінів нерідко призводить до того, що кінцевий продукт виявляється неунікальним. Крім того, є проблеми й з іншими аспектами, притаманними пошуковому просуванню – але як же тоді бути? Як створити та надалі просувати медичний сайт у 2021 році за допомогою пошукової оптимізації?
SEO оптимізація і подальше просування медичних сайтів у 2021 році
Як ми й говорили раніше тепер головним параметром для медичних сайтів і контенту в даній темі став Е.А.Т. До 2018 році в топ пошукової видачі потрапляли самі релевантні сайти, але після того, як даний параметр був введений компанією – пошукова видача змінилася.
Багато фахівців думали що новий параметр зведе нанівець всю ефективність просування, а саме створення медичного сайту зведе до мінімуму ефективності, проте професіонали знайшли методи як з цим боротися. До того як зміни були внесені – пошукова система ніколи не перевіряла контент на таких ресурсах. З приходом поняття Е.А.Т все змінилося, тепер важливо щоб контент, який публікується на медичному сайті відповідав всім вимогам пошукової системи. Він повинен бути максимально експертним, правильно укладеним і зобов'язаний відповідати дійсності. Крім того, автор даного контенту повинен бути фахівцем – про що пошукова система Гугл не забуває ні на секунду. Але як Google перевіряє експертність статті?
Для того, щоб відокремити експертний контент від неточного копіпаста, пошукові алгоритми шукають автора в інтернеті. Предметом інтересу пошукових алгоритмів є не профілі, а відомості про те що даний автор є експертом в описаній ним області. Якщо такі дані знайти не вдається система вважає контент недостатньо експертним, а значить його ефективність нарівні з іншими статтями де експертність була доведена – буде менше.
Якщо ж узагальнити типи контенту, які необхідні клініці для пошукового просування, то їх перелік виглядає наступним чином:
- Повсякденний контент – такий контент може бути написаний звичайним користувачем. Змістом такого контенту є методи лікування використовувані самим користувачем і ті навички якими він хоче поділитися з читачами. Такий контент може вплинути на успіхи просування сайту, але варто пам'ятати що про експертність в такому контенті мови абсолютно не йде, а значить вплив на позицію сайту буде мінімальним.
- Експертний контент – такий контент пишеться кваліфікованим лікарем, який здатний довести власну експертність. Такий контент має набагато більше значення для успішного просування сайту клініки, тому як він підходить під параметри Е.А.Т. Крім того, експертний контент завжди краще сприймається користувачами. Саме з цієї причини на сайті клініки або в блозі медичного закладу природно експертного контенту повинно бути в рази більше, ніж повсякденного.
Поєднавши в одному блозі два типи контенту – вам вдасться відчутно вплинути на успіхи сайту, але цього буде недостатньо, для того, щоб вибратися в топи пошукової видачі. Крім того важливо щоб співвідношення контенту між повсякденним і експертним – помітно перевалювало в бік експертного. Таким чином ви зможете частіше залучати до свого сайту пошукові алгоритми – а значить ваш сайт буде опинятися на екранах користувачів куди частіше.
Крім того, важливо щоб у кожного лікаря, який розміщує свій контент – на сайті була власна сторінка і колонка. Таким чином ваша установа може уникнути попадання під фільтр Medic Update, а значить ресурс зможе і далі просуватися швидко та ефективно.
Ефективність публікації контенту таким чином помітна практично завжди. Відразу після того як весь контент на сайті перетворюється і пишеться з орієнтиром на Е.А.Т. – кількість трафіку збільшується, а видимість сайту поліпшується. Тому якщо ви плануєте просувати свій інтернет-ресурс пов'язаний з медичною тематикою за допомогою пошукового просування – перед стартом обов'язково оптимізуйте весь контент сайту під Е.А.Т.
Що робити ресурсам, які постраждали у 2018 році та втратили свої позиції
Якщо ваш сайт вже давно існує та ефективно просувався, але ви так і не змогли оговтатися після змін в ранжируванні у 2018 році – існує розв'язання вашої проблеми. Не зробивши нічого повернути свою позицію ви не зможете, але виправивши помилки ви знову зможете повернути перспективність свого ресурсу. Для того, щоб ваш медичний сайт знову став ефективно просуватися, а його ранжування покращилося. – необхідно:
1. Впровадити розмітку для медичних сайтів schema.org/MedicalEntity.
Використовувати розмітку для вказівки фахівців, якими була написана стаття – schema.org/reviewedBy. Для того, щоб домогтися максимальної ефективності, вам варто знайти справжніх експертів, які здатні підтвердити свій професіоналізм. Чим більш відомі ці експерти — тим вище буде результативність з точки зору принципу Е.А.Т.
2. Створювати форми для відгуків.
Таким чином відвідувачі вашого сайту або клієнти вашої клініки зможуть залишати свої коментарі щодо роботи тих чи інших фахівців. Це не тільки допоможе вашій клініці домогтися лояльності з боку потенційних клієнтів – але і позитивно позначиться на реакції пошукових алгоритмів. Чим більше позитивних відгуків про роботу з вашими фахівцями — тим вище їх експертність в очах системи та тим ефективніше працює контент.
Крім того, дуже важливо щоб розміщена інформація на вашому сайті ніяк не суперечила законам держави, в якому розташована ваша установа. Слід враховувати що пошукові системи дуже тісно працюють з органами держав, де вони функціонують, тому якщо інформація на вашому ресурсі не носить експертне значення при цьому може нашкодити реальним користувачам – ви ризикуєте не тільки позицією вашого сайту в пошуковій системі – але й іміджем підприємства.
Підбиваючи підсумки в даній темі хотілося б сказати що крім Е.А.Т. дуже важливий експертний підхід до оформлення та оптимізації публікованого контенту. Нехай Е.А.Т. і є основним параметром ранжування в медичній темі, забувати про унікальність, заспамленість та інші параметри точно не варто.
Якщо ж ви не хочете гадати чи підійде ваш контент для ефективного просування сайту клініки чи ні – зверніться до фахівців у сфері просування інтернет-ресурсів. Замовивши просування або оптимізацію сайту клініки у нас – ви можете бути впевнені в найвищій якості виконаних робіт.
Веб-студія Глянець вже 13 років є лідером у сфері створення та просування ресурсів в Україні в самих різних нішах. Наші клієнти стають постійними, а їх компанії поступово стають лідерами у своїх нішах – що говорить багато про що. Якщо ви маєте намір отримати максимальну ефективність від просування і хочете щоб розвитком вашого інтернет-ресурсу займалися фахівці – замовте просування сайту у нас.
Для цього вам достатньо зв'язатися з нашим менеджером і обговорити з ним деталі послуг, що вам необхідні. Відразу після того як всі умови будуть узгоджені – наші фахівці візьмуться за роботу, а ви отримаєте результат в найкоротші терміни.
Замовте створення медичного сайту і його подальше просування у фахівців у сфері розробки та просування інтернет-ресурсів – дайте своєму сайту краще, і станьте кращими!