Просування медичних сайтів за допомогою SEO: тонкощі процесу та ефективність просування

Пошукове просування це один з найпопулярніших маркетингових каналів на цей час. За допомогою пошукового просування корпорації виводять в топ свої сайти, а інтернет-магазини залучають тисячі клієнтів щодня. Проте у кожної ніші є свої особливості, не звернувши уваги на які можна забути про ефективне просування.
Створення медичного сайту це процес, що вимагає максимум уваги до деталей і до кожного окремого аспекту ресурсу. Дуже важливо щоб каталог товарів вашого сайту був максимально зручний для користувачів, адже саме так ви можете завоювати їх лояльність. Крім того, від якості досвіду користувача буде залежати те, чи стане користувач вашим постійним клієнтом – або відправиться до конкурентів.
Також важливо правильно просувати ресурс компанії. Медичні сайти разюче відрізняються своїм контентом від таких ресурсів як блоги та інтернет-магазини. Домогтися унікальності контенту в даній сфері набагато складніше, а найменша помилка в терміні або назві препарату може перекреслити експертність створеного контенту. Крім того, важливо щоб опублікований вами контент міг допомогти користувачеві розв'язати його проблеми. В іншому випадку домогтися бажаних результатів і збільшення відвідуваності сайту не вдасться. Але як ефективно просувати медичні сайти за допомогою пошукової оптимізації? Наскільки це ефективно і чи варто робити ставки на SEO? Розберемося!
Чому пошукова оптимізація варта вашої уваги
На хвилі популярності РРС все частіше фахівці повертають свою увагу на пошукову оптимізацію. Причиною цьому послужила величезна конкуренція серед компаній, що вдаються до використання РРС.
Чим популярніша ніша – тим дорожче коштує кожен клік на вашу рекламу. Тому багато стартапів стають банкрутами не встигнувши зібрати достатню кількість аудиторії. Водночас не можна заперечувати й ефективність РРС. Реклама з оплатою за клік – вкрай ефективний маркетинговий канал, але і він вимагає великий рекламний бюджет і досвідчених фахівців. І навіть якщо бюджет залежить тільки від вас – то знайти хорошого фахівця в наші дні важко.
Проте якщо ви хочете скористатися РРС рекламою, але хочете знизити всі ризики провалу до мінімуму – вам варто звернутися до лідерів в питаннях просування інтернет-ресурсів – веб-студії Глянець.
Наша компанія вже понад 13 років працює на ринку створення і просування інтернет-ресурсів. За стільки років ми створили понад півтори тисячі ресурсів і зупинятися на досягнутому ми не маємо наміру. У число наших постійних клієнтів входять найбільші виробники та постачальники товарів як в Україні, так і у всій Європі.
Завдяки професійному підходу і величезному досвіду ми стали кращими в ніші розробки онлайн магазинів і подальшого просування ресурсів. Досягти цього нам вдалося завдяки професіоналізму нашої команди та бажанню зробити кращий продукт на ринку. Якщо ви так само як і ми прагнете створити кращий продукт і зробити так, щоб всі споживачі дізналися про вас – замовте створення сайту в студії розробки онлайн ресурсів Глянець. Наші фахівці розроблять для вас сайт відповідно до усіх ваших вимог. Водночас майбутній ресурс буде орієнтований під сучасні вимоги пошукових систем.
Якщо ви хочете створити корпоративний сайт для свого бізнесу – замовте його розробку у фахівців, зателефонувавши за номером телефону – опублікованому на сайті. Ви також можете зв'язатися з нами за допомогою електронної пошти або написати нашому менеджеру в онлайн чаті розташованому на кожній сторінці сайту.
Попри всю ефективність реклами з оплатою за клік – домогтися стабільних результатів від неї важко, а її вартість зростає з кожним оновленням і кожним новим конкурентом. Далеко не завжди компанії володіють потрібною кількістю фінансів для постійної оплати реклами. Водночас ви можете витратити тисячі доларів і отримати лише одного клієнта.
У такій ситуації використання пошукової оптимізації та просування стає більш ніж цікавим методом просування. Завдяки тому що пошукова оптимізація не вимагає від вас постійних вкладень – ваш ресурс зможе отримувати трафік завдяки їй ще досить довго. Крім того, результати пошукової оптимізації куди більш тривалі, ніж від РРС. Нарешті, пошукове просування куди краще в наші дні з точки зору клієнта. Багатьом користувачам вже набридла реклама і вони все рідше реагують на неї. Водночас через величезну кількість нових компаній і конкурентів вартість РРС постійно зростає. Скориставшись пошуковою оптимізацією для свого медичного сайту – ви зможете помітно заощадити – але в чому ж криється проблема?
Вся річ у тому що просування медичного сайту настільки відрізняється від звичайної пошукової оптимізації. Для того, щоб таке просування дійсно увінчалося успіхом – важливо врахувати деякі деталі про які ми й поговоримо з вами далі.
Особливості пошукового просування медичного сайту
Як ми й говорили раніше, SEO просування медичного сайту має ряд відмінностей від звичайної пошукової оптимізації. Ці особливості пояснюються тим, що варіативність ключів у такого типу сайтів куди нижче, ніж у звичайних. Водночас кількість ключів, які ви можете використовувати в контенті також обмежена, бо тематика вимагає точності та не допускає наявності навіть мінімальних помилок. Одна помилка може геть перекреслити всю експертність написаного вами контенту з точки зору пошукових алгоритмів, тому важливо стежити за тим що все описане вами відповідало дійсності.
Найважливіший параметр для медичних сайтів це Е. А. Т – експертність, авторитетність і правдивість. Через появу нових алгоритмів, які стежили за даними показниками серед медичних сайтів, величезна кількість ресурсів втратила свої позиції в пошуковій видачі. Причиною цьому стали не тільки помилки в контенті, але і той факт, що алгоритми не завжди правильно розуміли описану авторами сайту інформацію. Після того як стало ясно що через неточності в роботі з Google Medic Update – компанія розширила інструкції до даного апдейту. Фахівцям стало набагато зрозуміліше як лікувати свої сайти після втрати позицій і старту неефективного просування. Проте деякі компанії донині страждають від неточностей роботи даного алгоритму.
Після 2018 року ті сайти, що публікували контент на медичну тематику і використовували пошукову оптимізацію, але при цьому не відповідали принципу Е.А.Т стали швидко втрачати свої позиції. На зміну їм прийшли ресурсу чий контент був правдивим і унікальним, але і ця ніша швидко вичерпалася.
Попри те, що медицина – це велика тема, написати експертний, а головне унікальний контент в даній сфері дуже складно. Використання професійних термінів нерідко призводить до того, що кінцевий продукт виявляється неунікальним. Крім того, є проблеми й з іншими аспектами, притаманними пошуковому просуванню – але як же тоді бути? Як створити та надалі просувати медичний сайт у 2021 році за допомогою пошукової оптимізації?
SEO оптимізація і подальше просування медичних сайтів у 2021 році
Як ми й говорили раніше тепер головним параметром для медичних сайтів і контенту в даній темі став Е.А.Т. До 2018 році в топ пошукової видачі потрапляли самі релевантні сайти, але після того, як даний параметр був введений компанією – пошукова видача змінилася.
Багато фахівців думали що новий параметр зведе нанівець всю ефективність просування, а саме створення медичного сайту зведе до мінімуму ефективності, проте професіонали знайшли методи як з цим боротися. До того як зміни були внесені – пошукова система ніколи не перевіряла контент на таких ресурсах. З приходом поняття Е.А.Т все змінилося, тепер важливо щоб контент, який публікується на медичному сайті відповідав всім вимогам пошукової системи. Він повинен бути максимально експертним, правильно укладеним і зобов'язаний відповідати дійсності. Крім того, автор даного контенту повинен бути фахівцем – про що пошукова система Гугл не забуває ні на секунду. Але як Google перевіряє експертність статті?
Для того, щоб відокремити експертний контент від неточного копіпаста, пошукові алгоритми шукають автора в інтернеті. Предметом інтересу пошукових алгоритмів є не профілі, а відомості про те що даний автор є експертом в описаній ним області. Якщо такі дані знайти не вдається система вважає контент недостатньо експертним, а значить його ефективність нарівні з іншими статтями де експертність була доведена – буде менше.
Якщо ж узагальнити типи контенту, які необхідні клініці для пошукового просування, то їх перелік виглядає наступним чином:
- Повсякденний контент – такий контент може бути написаний звичайним користувачем. Змістом такого контенту є методи лікування використовувані самим користувачем і ті навички якими він хоче поділитися з читачами. Такий контент може вплинути на успіхи просування сайту, але варто пам'ятати що про експертність в такому контенті мови абсолютно не йде, а значить вплив на позицію сайту буде мінімальним.
- Експертний контент – такий контент пишеться кваліфікованим лікарем, який здатний довести власну експертність. Такий контент має набагато більше значення для успішного просування сайту клініки, тому як він підходить під параметри Е.А.Т. Крім того, експертний контент завжди краще сприймається користувачами. Саме з цієї причини на сайті клініки або в блозі медичного закладу природно експертного контенту повинно бути в рази більше, ніж повсякденного.
Поєднавши в одному блозі два типи контенту – вам вдасться відчутно вплинути на успіхи сайту, але цього буде недостатньо, для того, щоб вибратися в топи пошукової видачі. Крім того важливо щоб співвідношення контенту між повсякденним і експертним – помітно перевалювало в бік експертного. Таким чином ви зможете частіше залучати до свого сайту пошукові алгоритми – а значить ваш сайт буде опинятися на екранах користувачів куди частіше.
Крім того, важливо щоб у кожного лікаря, який розміщує свій контент – на сайті була власна сторінка і колонка. Таким чином ваша установа може уникнути попадання під фільтр Medic Update, а значить ресурс зможе і далі просуватися швидко та ефективно.
Ефективність публікації контенту таким чином помітна практично завжди. Відразу після того як весь контент на сайті перетворюється і пишеться з орієнтиром на Е.А.Т. – кількість трафіку збільшується, а видимість сайту поліпшується. Тому якщо ви плануєте просувати свій інтернет-ресурс пов'язаний з медичною тематикою за допомогою пошукового просування – перед стартом обов'язково оптимізуйте весь контент сайту під Е.А.Т.
Що робити ресурсам, які постраждали у 2018 році та втратили свої позиції
Якщо ваш сайт вже давно існує та ефективно просувався, але ви так і не змогли оговтатися після змін в ранжируванні у 2018 році – існує розв'язання вашої проблеми. Не зробивши нічого повернути свою позицію ви не зможете, але виправивши помилки ви знову зможете повернути перспективність свого ресурсу. Для того, щоб ваш медичний сайт знову став ефективно просуватися, а його ранжування покращилося. – необхідно:
1. Впровадити розмітку для медичних сайтів schema.org/MedicalEntity.
Використовувати розмітку для вказівки фахівців, якими була написана стаття – schema.org/reviewedBy. Для того, щоб домогтися максимальної ефективності, вам варто знайти справжніх експертів, які здатні підтвердити свій професіоналізм. Чим більш відомі ці експерти — тим вище буде результативність з точки зору принципу Е.А.Т.
2. Створювати форми для відгуків.
Таким чином відвідувачі вашого сайту або клієнти вашої клініки зможуть залишати свої коментарі щодо роботи тих чи інших фахівців. Це не тільки допоможе вашій клініці домогтися лояльності з боку потенційних клієнтів – але і позитивно позначиться на реакції пошукових алгоритмів. Чим більше позитивних відгуків про роботу з вашими фахівцями — тим вище їх експертність в очах системи та тим ефективніше працює контент.
Крім того, дуже важливо щоб розміщена інформація на вашому сайті ніяк не суперечила законам держави, в якому розташована ваша установа. Слід враховувати що пошукові системи дуже тісно працюють з органами держав, де вони функціонують, тому якщо інформація на вашому ресурсі не носить експертне значення при цьому може нашкодити реальним користувачам – ви ризикуєте не тільки позицією вашого сайту в пошуковій системі – але й іміджем підприємства.
Підбиваючи підсумки в даній темі хотілося б сказати що крім Е.А.Т. дуже важливий експертний підхід до оформлення та оптимізації публікованого контенту. Нехай Е.А.Т. і є основним параметром ранжування в медичній темі, забувати про унікальність, заспамленість та інші параметри точно не варто.
Якщо ж ви не хочете гадати чи підійде ваш контент для ефективного просування сайту клініки чи ні – зверніться до фахівців у сфері просування інтернет-ресурсів. Замовивши просування або оптимізацію сайту клініки у нас – ви можете бути впевнені в найвищій якості виконаних робіт.
Веб-студія Глянець вже 13 років є лідером у сфері створення та просування ресурсів в Україні в самих різних нішах. Наші клієнти стають постійними, а їх компанії поступово стають лідерами у своїх нішах – що говорить багато про що. Якщо ви маєте намір отримати максимальну ефективність від просування і хочете щоб розвитком вашого інтернет-ресурсу займалися фахівці – замовте просування сайту у нас.
Для цього вам достатньо зв'язатися з нашим менеджером і обговорити з ним деталі послуг, що вам необхідні. Відразу після того як всі умови будуть узгоджені – наші фахівці візьмуться за роботу, а ви отримаєте результат в найкоротші терміни.
Замовте створення медичного сайту і його подальше просування у фахівців у сфері розробки та просування інтернет-ресурсів – дайте своєму сайту краще, і станьте кращими!
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту