SEO просування інтернет-магазину в кінці 2021 року: що змінилося за минулий час і як з цим впоратися
SEO просування інтернет-магазину в кінці 2021 року: що змінилося за минулий час і як з цим впоратися
Пошукова оптимізація в новому році показала багатьом маркетологам, що контент і його експертність незабаром стануть головними в ніші просування. Підтверджує це і заява компанії Гугл. Таким чином можна прийти до висновку, що незабаром головним параметром для ефективного просування будуть виключно тексти, а РРС як така стане більш не потрібна. На жаль для одних і в радість для інших – такий висновок є надто радикальним.
Прагнення компанії Гугл і її акцент на контенті покликаний зробити інтернет більш "чистим" від різного інформаційного сміття. Водночас це додаткові можливості для тих хто планує створити інтернет-магазин під ключ до кінця поточного року. Завдяки тому що E.A.T стає все ближче до позиції головного параметра – багато компаній задумалися про переоптимізацію своїх сайтів. Щоб підготуватися до цього процесу, більшість з них стали проводити аудити, замовляючи їх у SEO фахівців. Результати таких аудитів на жаль для підприємців виявилися невтішними, бо більшість створених інтернет-магазинів не відповідають поточним правилам і потребам для пошукового просування.
Якщо старі стандарти залишилися в минулому, то як же тоді просувати сайт у 2021 році? Насправді й ця заява правдива лише частково. Основна маса інструментів і методів пошукового просування залишилася колишньою. Змінилася лише ефективність окремих дій і стратегій в даній ніші. Проте для того, щоб досягти успішного пошукового просування – власнику сайту варто знати, як в цей момент працює SEO.
Що змінилося в SEO за рік, що минає і чи можна досягти успіху в кінці 2021 року
Перш ніж перейти до нововведень і всього що змінилося в пошуковому просуванні за рік, що минає – необхідно розібратися, що ж залишилося колишнім? Як і раніше – весь успіх створеного інтернет-магазину безпосередньо залежить від його якості і якості його оптимізації.
Для того, щоб створити інтернет-магазин на замовлення, вам буде потрібна команда досвідчених фахівців. Справитися поодинці або силами своєї компанії у вас навряд чи вийде. Причиною цьому служить вкрай висока конкуренція, де ваші конкуренти вже звертаються до кращих студій в нашій країні. Для того, щоб перевершити їх, вам необхідно комплексне рішення, здатне максимально підготувати ваш магазин до майбутнього просування. Для максимальної ефективності довірити розробку онлайн магазину також краще фахівцям. Більш того, знайти веб студію, яка готова створити інтернет-магазин під ключ для вас, і надалі займатися його просуванням – це велика удача, і вона у вас в руках.
Якщо ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ у фахівців – веб студія Глянець завжди до ваших послуг. За 13 років наша веб студія змогла обійти всіх своїх конкурентів і стати однією з кращих веб студій в Україні. Крім роботи з українськими компаніями ми також співпрацюємо з підприємцями з-за кордону, допомагаючи їм просуватися на їх внутрішніх ринках. Ми займаємося створенням сайтів та інтернет-магазинів вже понад 13 років, а плоди наших праць вже давно закріпилися в топі пошукової видачі в самих різних нішах, а наші клієнти – найуспішніші компанії нашої країни.
Якщо ви плануєте створення інтернет-магазину і хочете провести даний етап максимально ефективно – замовте створення сайту у компанії Глянець. Наші фахівці створять для вас інтуїтивну структуру сайту і розроблять дизайн відповідно до усіх ваших очікувань. Крім того, наші співробітники проаналізують досвід користувача і приведуть його якість в найвище значення. Якщо ви хочете почати свій бізнес з кращого – замовте створення сайту у лідерів ринку.
Замовити створення інтернет-магазину під ключ у веб студії Глянець ви можете зателефонувавши за номером телефону, розміщеному на сайті. Крім того, ви можете зв'язатися з нашим представником за допомогою онлайн чату, розташованого в кутку сайту Глянець.
Які зміни торкнулися SEO у 2021 році і як ефективно ними скористатися
Насправді у 2021 році навіть самим лютим критикам пошукового просування стало зрозуміло, що ця стратегія працює. Як ми знаємо у пошукового просування є проблема зі швидкістю отримання результатів, але водночас результати від SEO в рази стабільніші, ніж від прямого конкурента SEO – РРС. Таким чином позиція пошукової оптимізації та просування тільки зміцнилася в поточному році, А компаній які задумалися над тим, щоб запустити просування за допомогою SEO стало набагато більше. Це створило справжній бум конкуренції серед компаній, адже всі кинулися аналізувати свої сайти та переоптимізувати їх практично одночасно.
В цілому, основа пошукової оптимізації ніяк не змінилася. Важливість технічної оптимізації залишилася колишньою, так само як і правильно підібрані ключі залишили при собі свою ефективність. Додалися лише нові параметри, які вже існували раніше – але їм приділялося куди менше уваги. До аспектів, які варто врахувати при створенні та просуванні інтернет-магазину у 2021 році безумовно слід віднести:
1. Внутрішня оптимізація
Попри те, що і раніше цей параметр мав величезне значення – у 2021 році він став ще більш важливим. Внутрішня оптимізація сайту інтернет-магазину, який ви створили, будується на підборі правильних ключових слів, грамотної перелінковки, кількості і якості текстів, опублікованих на сторінках сайту. Якщо ви вже замовили створення інтернет-магазину у веб студії – то перш ніж сайт буде розроблений, вам слід задуматися над стратегією його просування. Перше що безумовно потрібно провести — це внутрішню оптимізацію.
Внутрішня оптимізація важлива настільки, що для ефективної роботи абсолютно будь-якої маркетингової стратегії – вона є першою необхідністю. Вся річ у тому що реклама, яку ви запустили, може справно виконувати свою роботу, але якщо ваш сайт не захищений шифруванням і сприймається пошуковою системою як потенційно небезпечний для користувачів – прогнозованих показників вам не бачити. Крім того, такі параметри як інтуїтивність сайту і якість досвіду користувача також мають величезне значення для успіху вашого ресурсу.
Кращим рішенням для проведення внутрішньої оптимізації стане співпраця з тією ж компанією, у якої ви замовили сайт. Річ у тому що нерідко при передачі роботи від однієї компанії до іншої – виникають конфліктні ситуації та неприємності. Оптимізатори з однієї компанії не розуміють рішень розробників іншої компанії – що в кінцевому підсумку призводить до затримок запуску сайту. Якщо ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ і після запуску сайту плануєте його подальше просування – зверніться до фахівців однієї компанії. Так ви заощадите час і дозволите штату професіоналів взаємодіяти один з одним, що в кінцевому підсумку відіб'ється на швидкості запуску сайту.
Якщо говорити про ефективність внутрішньої оптимізації сайту – то для її оцінки та пошуку допущених помилок ви можете скористатися послугами фахівця, який проводить глибокі аналізи сайту. Такий фахівець зможе проаналізувати весь ваш ресурс, проаналізувати наявні дані та в кінцевому підсумку винести свій вердикт. Цей вердикт буде мати пряме відношення до ефективності вашого просування, бо знайдені помилки можуть безпосередньо позначатися на ефективності просування створеного вами інтернет-магазину.
Якщо ви хочете виключити наявність будь-яких помилок, пов'язаних з розробкою і подальшим просуванням онлайн магазину – замовте його створення під ключ у фахівців веб студії Глянець. Познайомитися з прикладами наших сайтів і результативністю їх просування ви можете відвідавши вкладку портфоліо, в меню нашого сайту.
2. Крауд-маркетинг
Використання посилань для просування інтернет-магазинів і сайтів компаній – тактика давно не нова. У 2018 році через надмірну кількість посилань і ряду інших помилок постраждало безліч сайтів, бо вони були ушановані особистому знайомству з Google penguin. Цей алгоритм був спрямований на пошук сайтів які користуються величезною кількістю куплених посилань. Проблема полягала в тому що через посилання такі сайти потрапляли в топ пошукової видачі, а товари та послуги, які вони пропонували не завжди були правдивими, оригінальними або ж законними.
Після того як у 2018 році від дій цього алгоритму постраждало безліч веб-сайтів – більшість маркетологів на час відмовилося від використання посилань в якості інструментів для створення стратегії просування. Проте час йде, і через всього три роки крауд посилання і посилальна маса стали мало не головними атрибутами ефективної маркетингової стратегії. Домогтися такого результату вдалося методом спроб і помилок, проте ризик потрапити під дію фільтра все ще залишається.
Ефективність використання посилань на ваш сайт на експертних і шанованих ресурсах відбивається на ранжування вашого сайту в пошуковій видачі. Чим більше популярних сайтів посилаються на вас – тим популярним та експертним здається ваш контент пошуковим роботам. Таким чином грамотно використовуючи крауд-маркетинг у 2021 році та оперуючи цінними посиланнями ви можете отримати помітний приріст до показника відвідуваності.
Використовуючи посилання як інструмент просування вам не варто забувати й про показник відмов. На цей час цей параметр не має впливу на ефективність ранжирування, проте до кінця невідомо, чи використовує пошукова система цей показник в якості однієї з характеристик для оцінки релевантності вашого інтернет-ресурсу. Для того, щоб уникнути всіх можливих проблем під час просування за допомогою посилань – варто звернутися до фахівця в даній сфері. Спробувавши просувати створений інтернет-магазин самостійно у 2021 році ви ризикуєте не тільки вже наявними позиціями в пошуковій видачі, але і подальшим майбутнім розробленого інтернет-ресурсу.
3. Контент і його експертність
Як і слід було очікувати, контент в поточному році також став більш важливим, ніж у попередньому. Причиною цьому став розвиток і популяризація принципу Е.А.Т. за задумом пошукового гіганта Гугл – Е.А.Т дозволить користувачам отримувати найбільш правдиві та експертні відомості прямо на першій сторінці пошукової видачі. Крім того, даний принцип повинен прибрати з арени пошукової видачі величезну кількість сайтів, що надають неправдиві дані або ресурси, які оперують припущеннями.
З розвитком пошукової системи в цьому напрямку більшість інтернет-ресурсів, видавництв і навіть інтернет-магазинів стали повністю перетворювати свої блоги та описи, адже тепер не експертні дані можуть нашкодити успішному просуванню вашого інтернет-ресурсу. Плануючи просування за допомогою контенту вам варто заздалегідь знайти фахівців, які зможуть написати для вашого блогу в достатньому обсязі. Крім того, контент, який ви будете публікувати на сторінках інтернет-магазину повинен бути унікальним. Низька унікальність контенту, опублікованого в блозі вашого інтернет-магазину може привести до помітного зниження позицій онлайн магазину в пошуковій видачі та подальшого погіршення ефективності просування.
Для того, щоб уникнути подібної ситуації, вам слід уважно ознайомлюватися з публікованим матеріалом або запросити на роботу автора, здатного створювати для вас унікальний текстовий контент. Об'єднавши вміння такого автора з правильно зібраним семантичним ядром і перелінковкою в нинішніх реаліях ви безумовно зможете досягти успіхів і отримати бажані показники в статистиці веб-сайту.
2021 рік привніс безліч змін в методи розвитку і просування інтернет-ресурсів. Той факт що пошукове просування стане настільки популярним був прогнозованим. Для того, щоб ваш сайт і далі підіймався до верхівки пошукової видачі мало буде врахувати лише перераховані зміни. Перераховані фактори отримали найбільшу популяризацію, проте не тільки вони стали популярними. Для того, щоб створити ефективну стратегію пошукового просування в поточних реаліях, вам буде потрібна допомога команди фахівців, таких як в студії створення сайтів Глянець.
Чому пошукова оптимізація це майбутнє для веб-сайтів
Насправді в просуванні інтернет-ресурсів розвивається не тільки SEO. Інші маркетингові канали також не стоять на місці, але швидкість їх розвитку і їх ефективність стають все нижче. Річ у тому що з ростом конкуренції на ринку і вартість РРС в нішах стала рости з неймовірною швидкістю. Це призвело до того що рентабельність використання РРС стала вкрай сумнівною, на відміну від SEO. За допомогою SEO ви зможете домогтися тривалих результатів. Використання правильних ключових слів, а також перелінковка між сторінками інтернет-магазину і загальна інтуїтивність сайту, можуть подарувати вам сотні лідів і зростання продажів ваших товарів.
Для досягнення такої мети вам буде потрібна команда фахівців, що має величезний досвід в питаннях створення і просування інтернет-ресурсів. Однією з лідируючих в даній ніші компаній, є веб студія Глянець. Веб студія Глянець вже понад 13 років займається розробкою онлайн магазинів і допомагає своїм клієнтам досягати поставлених ними цілей. Наша команда це фахівці з багаторічним досвідом і десятками розроблених сайтів, що вийшли надалі в топи пошукової видачі у своїх нішах.
Якщо ви плануєте створити інтернет-магазин у 2021 році та хочете отримати максимально ефективне просування – зверніться до нас. Наші маркетологи стежать за всіма тенденціями в даній ніші, що дозволяє їм оперувати новітніми трендами в середовищі просування інтернет-ресурсів.
Наші фахівці створять для вас інтернет-магазин під ключ і оптимізують його для подальшого просування. Крім того, маркетологи веб студії Глянець також можуть допомогти вам з розробкою і запуском РРС або маркетингової стратегії, що включає всі ефективні маркетингові канали на цей час.