SEO просування інтернет-магазину – 5 етапів на шляху до успіху
SEO просування інтернет-магазину – 5 етапів на шляху до успіху
Створення інтернет-магазину під ключ передбачає те, що цим процесом будуть займатися професіонали. Від компетентності студії, яка буде розробляти онлайн магазин для вас – залежить не тільки підсумковий успіх сайту, але і багато в чому персональний успіх вашої компанії.
Після того як інтернет-магазин створений і оформлений – настає черга пошукової оптимізації. SEO – найдоступніший і популярний канал маркетингу, який приносить при цьому тривалі результати. Якщо провести SEO оптимізацію з урахуванням всіх нинішніх вимог пошукової системи – на виході ви отримаєте якісний інтернет-ресурс, здатний не тільки перевершити найближчих конкурентів, але і зайняти перше місце в пошуковій видачі.
Але як же домогтися такого успіху? На що варто звернути увагу під час SEO оптимізації і як відстежити її ефективність? Чому так важливо довірити створення інтернет-магазину під ключ веб студії з ім'ям і яких результатів варто чекати в кінцевому підсумку? Про це ми й поговоримо в цій статті, почнемо!
Фундамент пошукового просування або на що звернути увагу в першу чергу
Ми не просто так почали цю статтю з рядка про створення інтернет-магазину. SEO оптимізація це ефективний маркетинговий канал перевірений роками, але без якісного веб ресурсу домогтися хороших результатів за показниками у вас не вийде. Для того, щоб досягти позитивної динаміки та з кожним днем залучати все більше нових потенційних клієнтів, вам необхідно ретельно відбирати компанії, які будуть займатися розробкою вашого онлайн магазину.
Самим перевіреним методом відбору можна назвати рейтинг і відгуки про веб студії. Чим більше позитивних відгуків – тим більше шансів, що розробка вашого онлайн магазину не тільки буде виконана на вищому рівні, але і подарує вам нові перспективи. Співпраця з лідируючими в ніші компаніям не може коштувати дешево, проте створення сайту інтернет-магазину – це величезний внесок у майбутнє вашої компанії.
Те наскільки важливий якісний сайт в наші дні можна побачити озирнувшись на 2020 рік, коли весь світ захлеснула пандемія, а 30% компаній закрили свої двері та більше ніколи не обслуговували клієнтів. Така статистика не втішна і в окремих районах Європи вона була ще гіршою. Після карантину залишилися лише компанії, які зуміли придумати кризове рішення і першим пунктом в цьому кризовому рішенні у більшості компаній було створення сайту.
Зважаючи на кризу більшість компаній зверталися до початківців веб студій з метою заощадити, але їх сайти швидко втрачали вже наявні позиції. Причиною цьому служила вкрай слабка оптимізація і низька якість фундаменту – тобто сайту компанії. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, прискорити просування і його ефективність – кращим рішення буде звернутися до провідних веб студіям у сфері створення інтернет-магазинів під ключ.
Таким чином ви не тільки зможете убезпечити свій сайт, але також зробите його більш перспективним ніж сайти ваших конкурентів. Вже на етапі створення інтернет-магазину можна припустити про успіхи та показники, які його чекають. Це можливо завдяки зрівнянню сайту інтернет-магазину з вимогами пошукових систем, які є на цей час. Від кількості вимог, яким відповідає сайт вашого інтернет-магазину безпосередньо може залежати його подальший успіх і кількість коштів, які вам буде потрібно витратити на те, щоб його просунути. Так що економити на цьому явно не варто.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви зможете отримати високоякісний інтернет-ресурс в найкоротші терміни. За 13 років роботи на ринку створення сайтів та інтернет-магазинів компанія Глянець не тільки змогла досягти успіху, але і стала найбільш популярною на ринку у 2021 році. Замовивши створення інтернет-магазину у нас ви можете бути впевнені в тому, що інтернет-ресурс який розробляється для вас буде відповідати всім вимогам пошукових систем. Крім того, веб студія Глянець також надає послуги просування корпоративних сайтів та інтернет-магазинів, так що якщо ви хочете якомога швидше вступити в гру і зайняти місце в топі пошукової видачі у своїй категорії – замовте створення і просування інтернет-магазину у веб студії Глянець. Почніть бізнес в інтернеті з якісного сайту і співпраці з кращою студією України вже сьогодні!
Пошукове просування інтернет-магазину за допомогою контенту у 2021 році: 5 кроків до успіху
Після того як сайт інтернет-магазину вже створений і оформлений – настає наступний важливий етап, а саме – оптимізація і просування. Для того, щоб ваш інтернет-ресурс домагався бажаних вам результатів даному процесу слід приділити особливу увагу.
Від якості інтернет-ресурсу і самої оптимізації залежать подальші показники вашого інтернет-магазину, відсоток конверсій, відмов і відвідуваності. На підставі цих показників можна судити про успішність вашого сайту, а тому якщо ви хочете досягти швидкого та ефективного результату – краще довірити оптимізацію інтернет-магазину фахівцям з великим досвідом, таким як в команді веб студії Глянець.
Але з яких етапів складається пошукове просування? Що важливо врахувати в процесі просування і які кроки потрібно зробити фахівцеві, щоб зробити ваш інтернет-ресурс більш пристосованим до просування в обраній вами пошуковій системі? Про це ми й поговоримо далі.
Існує безліч різних методів пошукового просування інтернет-магазину. Деякі з них вважаються більш ефективними, деякі менш. SEO просування є базовим, а тому використовується абсолютно всіма компаніями незалежно від розмірів і доходів. Причиною такої популярності SEO в цьому році став той факт, що використання РРС стає все менш рентабельним, водночас конкуренція в даному маркетинговому каналі зростає з кожним днем. До цієї ситуації під'єдналася і компанія Гугл, не прозоро натякнувши на те, що незабаром саме контент буде керувати балом пошукової видачі та всі хто хочуть домогтися успіху у своїй ніші повинні задуматися над Е.А.Т.
Але що належить виконати SEO оптимізатору з вашим сайтом в першу чергу? Які етапи чекають його на шляху до оптимізації вашого інтернет-ресурсу і що таке базова SEO оптимізація? Для того, щоб зрозуміти, що з себе представляє базова SEO оптимізація, необхідно розглянути весь процес стартової оптимізації по кроках. Саме цим ми й займемося зараз.
Перший крок – Аналіз конкурентів
Для того, щоб обставити своїх конкурентів, вам в першу чергу необхідно розуміти, чим же вони такі хороші. Для того, щоб з'ясувати сильні та слабкі місця конкурентів, вам буде потрібен докладний аналіз їх сайтів і конкретно – методів просування. Отримавши інформацію про відвідуваність сайтів конкурентів, про ключові запити, якими вони користуються і маркетингових каналах, які вони залучають, фахівець який просуває ваш інтернет-магазин зможе зробити більш детальну SEO стратегію.
Стратегія в SEO – це невід'ємний елемент. За допомогою стратегії фахівець не тільки вирішує, які саме сторінки варто оптимізувати в першу чергу, а які можуть почекати, але також і приймає рішення – як саме ваш інтернет-магазин буде пов'язаний з різними маркетинговими каналами. Просуваючи інтернет-магазин важливо пам'ятати, що відбутися одним лише SEO у вас не вийде, бо існує ще принаймні кілька ефективних маркетингових каналів.
Як ми й говорили раніше, SEO – це база просування вашого інтернет-магазину. З SEO все починається і воно ж дає найбільш тривалі результати. За допомогою SEO ви можете просуватися як локально, так і по всьому світу – важливо лише створити найбільш ефективну стратегію і слідувати їй попутно вносячи зміни, відповідні нововведенням в пошукових системах.
Повертаючись до конкурентів – важливо щоб фахівець підійшов до їх аналізу максимально скрупульозно. Чим більше даних у нього буде для аналізу – тим краще він зможе зрозуміти, які рішення конкурента дійсно принесли результат – а які лише спустили гроші з бюджету. Володіючи такою інформацією і навчившись на помилках конкурентів в прямому сенсі цього слова – фахівець зможе оптимізувати ваш інтернет-ресурс і запустити всі необхідні маркетингові канали для ефективного просування.
Другий крок – Створення семантичного ядра інтернет-магазину
Семантичне ядро – один з найважливіших елементів SEO просування. Саме від його якості залежить релевантність ваших сторінок стосовно запиту користувача. Чим релевантні сторінки вашого інтернет-магазин стосовно пошукового запиту користувача – тим вище шанс, що сторінка саме вашого інтернет-магазину потрапить на першу сторінку пошукової видачі, але як же зібрати це семантичне ядро.
Для того, щоб створити семантичне ядро, перш за все SEO оптимізатору знадобиться визначитися з вашою цільовою аудиторією. Після того як ви визначитеся з цільовою аудиторією і сегментуєте її щодо вашої зацікавленості до кожного окремого сегменту – процес збору семантичного ядра можна буде починати.
Семантичне ядро за своєю суттю – це таблиця з ключовими словами, розділена на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні запити. Чим вище частота пошукового запиту – тим вище конкуренція і тим більше вам буде потрібно часу, для того, щоб переплюнути конкурентів. З іншого ж боку домогтися видимих результатів за допомогою низькочастотних запитів далеко не просто, бо частота запитів за своєю суттю уособлює те, як часто цим запитом користуються користувачі.
Зібрати якісне семантичне ядро самостійно у вас навряд чи вийде. На, те є відразу кілька причин. Першою причиною може послужити той факт, що класичне семантичне ядро інтернет-магазину розраховане на кілька сотень тисяч пошукових запитів, в залежності від обсягу товарів у вашому інтернет-магазині. Крім того, всі пошукові запити необхідно буде кластеризувати та визначити, які ж з них є мінус словами.
Мінус слова – це слова за допомогою, яких користувач може відвідати сторінку товару не розуміючи що це не той товар, що йому потрібен. Наприклад, пошуковий запит гель-лак – передбачає лак для нігтів, який полімеризується під ультрафіолетом. А ключове слово "лак" може підійти як для гель-лаків, так і для лаків використовуваних при фарбуванні автомобілів або навіть барж. Використання таких слів може привести на ваш сайт нецільовий трафік, що безумовно відіб'ється на показниках.
Не зважаючи на те, що показник відвідуваності стане рости семимильними кроками – слідом за ним буде збільшуватися і відсоток відмов з боку користувачів. Подібна ситуація може бути розцінена як нецільовий контент з точки зору пошукових алгоритмів, що в підсумку може привести до погіршення ранжування вашого інтернет-магазину. Не зважаючи на те, що пошукові системи заперечують той факт, що показник відмов якось впливає на підсумкову видачу – повністю спростувати це судження ніхто не береться. А тому найкраще перестрахуватися і мінімізувати кількість відмов за допомогою якісного семантичного ядра і корисного контенту, в якому зацікавлені й пошукові системи й користувачі.
Третій крок– Вибір пріоритетів у контенті
На цей час контент є головним інструментом ранжування, а тому саме від нього залежить, як часто ваш інтернет-ресурс буде надаватися в топі пошукової видачі. Для того, щоб планомірно рухатися до бажаних показників важливо визначити, які з ключових слів семантичного ядра мають найбільший пріоритет.
Замовивши створення інтернет-магазину і плануючи його просування важливо розуміти, що перший час найефективнішими ключовими словами для вашого сайту стануть низькочастотні ключові слова. До таких відносяться слова мають індекс від 0 до 10 за оцінкою сервісів аналізу ключових слів.
Запустивши просування за допомогою низькочастотних ключових слів, ви зможете конкурувати з такими ж компаніями, як і ваша, тобто з новими сайтами які прагнуть якомога швидше піднятися в топ пошукової видачі. Використовуючи високочастотні ключові слова, ви також можете домогтися успіху, але в такому випадку вам буде потрібно конкурувати з компаніями які вже багато років мають сайти та вони явно не сиділи весь цей час на місці.
Визначивши які ключові запити в цей момент є найбільш вигідними для вашого сайту і розставивши пріоритети щодо кожного окремого сегмента семантичного ядра – SEO фахівець зможе поліпшити показники вашого веб ресурсу, тим самим не тільки збільшивши відвідуваність вашого сайту, але і збільшивши кількість потенційних клієнтів вашої компанії.
Четвертий крок – Мета інформації та її цінність для SEO
Для того, щоб обійти конкурентів, вам необхідно орієнтуватися на контент ТОП-10 сторінок в пошуковій видачі. Якщо ви впевнені, що ваші фахівці здатні створити контент в рази краще наявного, ви можете використовувати високочастотні ключові слова.
Не зважаючи на це велика частина якісного контенту навіть не попадеться на очі користувачам. Користувач просто не знає, який сайт зможе надати більш повну інформацію щодо питання, що його цікавить – а тому цілком і повністю покладається на пошукових роботів, які визначають порядок сайтів по релевантності.
Таким чином навіть створивши контент в десятки разів краще, ніж у ваших конкурентів, ви не можете бути впевнені в тому, що саме ваш контент буде обраний. Для того, щоб збільшити шанси кліка користувача саме по вашому посиланню – необхідно створити релевантну мета інформацію, яка допоможе користувачеві оцінити цінність вашої статті або сторінки – ще навіть не клікнувши по ній.
Мета інформація з точки зору користувача це та інформація, що розташована під заголовком сторінки в пошуковій видачі. Залежно від того наскільки вона корисна і наскільки релевантна стосовно пошукового запиту користувача – формується і ймовірність того, що користувач вибере вашу сторінку.
Додавши в мета інформацію сторінки відповідь на питання, яке цікавить користувача – ви ризикуєте втратити клієнта, бо він отримає необхідну інформацію навіть не відвідавши вашу сторінку. З цієї причини найбільш правильним рішенням буде домовитися про те, що необхідна користувачеві інформація є в цій статті, але при цьому не надавати відповідь на питання прямо в мета інформації.
Створивши цікавий підпис до вашої статті, який коротко зможе показати користувачеві про що він зможе дізнатися зі статті – ви тим самим можете домогтися куди більших успіхів і в питанні кліків, і в питанні відвідуваності. Журналісти часто витрачають по кілька годин придумуючи підпис до своєї статті, в цьому сенсі вашим фахівцям доведеться зробити те ж саме.
П'ятий крок – Безпосереднє створення контенту
Як ми вже говорили раніше – SEO більшою мірою це оптимізація сайту та інформації, що дозволяє зробити ваш інтернет-ресурс і його сторінки більш релевантними стосовно пошукових запитів користувачів. Орієнтуючись на той курс, який для себе вибрала компанія Гугл можна зробити висновок, що незабаром саме контент затьмарить інші маркетингові канали та стане головним постачальником трафіку на інтернет-ресурси.
Для того, щоб домогтися хороших результатів в питанні контенту важливо врахувати безліч параметрів і першим з них є представлений відносно недавно Е.А.Т – від Google. Алгоритм Е.А.Т – це уособлення того на що звертають увагу пошукові роботи Гугл і те що в наші дні стало вкрай важливим параметром для ранжування вашого сайту. Даний алгоритм оцінює експертність, правдивість і авторитетність пропонованої вами інформації.
Метою пошукових систем є надання користувачам максимального комфорту, а тому якість контенту і його правдивість є основоположними факторами для просування інтернет-ресурсу. Плануючи просування інтернет-магазину, вам слід подбати про те, щоб ваш контент не тільки відповідав більш базовим вимогам, таким як заспамленність ключовими словами, унікальність і читабельність.
Зіставивши всі ці вимоги та створивши унікальний і корисний контент, ви зможете помітно збільшити шанси свого інтернет-ресурсу, але і без технічної оптимізації сайту інтернет-магазину не обійтися.
Всі перераховані вище кроки допоможуть інтернет-магазину почати просуватися в пошуковій системі, але для того, щоб ваш сайт отримував більше трафіку і досягав намічених цілей швидше – вам варто звернути увагу на всі параметри оптимізації. Досягнення успіху в SEO безпосередньо залежить від якості сайту і його оптимізації, а тому найкраще звертатися до професіоналів своєї справи.
Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець – ви зможете співпрацювати з провідною в Україні компанією з розробки онлайн магазинів і корпоративних сайтів. З нами співпрацюють лідери ринку в самих різних нішах і їх трафік постійно збільшується завдяки нашим маркетинговим кампаніям. Якщо ви хочете запустити сайт для свого магазину, але не готові чекати роки, щоб досягти результату – замовте створення і просування онлайн магазину у фахівців веб студії Глянець.
Глянець понад 13 років займається розробкою онлайн ресурсів і за цей час ми встигли обійти більшість конкурентів в даній ніші. Замовивши створення інтернет-магазину у нас, ви можете бути впевнені в його винятковій якості та оптимізації, що відповідає актуальним вимогам пошукових систем. Відвідайте портфоліо та відгуки про співпрацю з веб студією Глянець і переконайтеся в нашому професіоналізмі особисто.
Дізнатися більше про веб студію Глянець і її досягнення, ви можете скориставшись меню нашого сайту. Отримавши відповіді на свої питання щодо створення інтернет-ресурсів і їх просування, ви можете скориставшись номером телефону, опублікованим на головній сторінці веб студії Глянець або вдавшись до допомоги онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту Глянець.