SEO просування інтернет-магазину – 5 етапів на шляху до успіху

Створення інтернет-магазину під ключ передбачає те, що цим процесом будуть займатися професіонали. Від компетентності студії, яка буде розробляти онлайн магазин для вас – залежить не тільки підсумковий успіх сайту, але і багато в чому персональний успіх вашої компанії.
Після того як інтернет-магазин створений і оформлений – настає черга пошукової оптимізації. SEO – найдоступніший і популярний канал маркетингу, який приносить при цьому тривалі результати. Якщо провести SEO оптимізацію з урахуванням всіх нинішніх вимог пошукової системи – на виході ви отримаєте якісний інтернет-ресурс, здатний не тільки перевершити найближчих конкурентів, але і зайняти перше місце в пошуковій видачі.
Але як же домогтися такого успіху? На що варто звернути увагу під час SEO оптимізації і як відстежити її ефективність? Чому так важливо довірити створення інтернет-магазину під ключ веб студії з ім'ям і яких результатів варто чекати в кінцевому підсумку? Про це ми й поговоримо в цій статті, почнемо!
Фундамент пошукового просування або на що звернути увагу в першу чергу
Ми не просто так почали цю статтю з рядка про створення інтернет-магазину. SEO оптимізація це ефективний маркетинговий канал перевірений роками, але без якісного веб ресурсу домогтися хороших результатів за показниками у вас не вийде. Для того, щоб досягти позитивної динаміки та з кожним днем залучати все більше нових потенційних клієнтів, вам необхідно ретельно відбирати компанії, які будуть займатися розробкою вашого онлайн магазину.
Самим перевіреним методом відбору можна назвати рейтинг і відгуки про веб студії. Чим більше позитивних відгуків – тим більше шансів, що розробка вашого онлайн магазину не тільки буде виконана на вищому рівні, але і подарує вам нові перспективи. Співпраця з лідируючими в ніші компаніям не може коштувати дешево, проте створення сайту інтернет-магазину – це величезний внесок у майбутнє вашої компанії.
Те наскільки важливий якісний сайт в наші дні можна побачити озирнувшись на 2020 рік, коли весь світ захлеснула пандемія, а 30% компаній закрили свої двері та більше ніколи не обслуговували клієнтів. Така статистика не втішна і в окремих районах Європи вона була ще гіршою. Після карантину залишилися лише компанії, які зуміли придумати кризове рішення і першим пунктом в цьому кризовому рішенні у більшості компаній було створення сайту.
Зважаючи на кризу більшість компаній зверталися до початківців веб студій з метою заощадити, але їх сайти швидко втрачали вже наявні позиції. Причиною цьому служила вкрай слабка оптимізація і низька якість фундаменту – тобто сайту компанії. Для того, щоб уникнути подібної ситуації, прискорити просування і його ефективність – кращим рішення буде звернутися до провідних веб студіям у сфері створення інтернет-магазинів під ключ.
Таким чином ви не тільки зможете убезпечити свій сайт, але також зробите його більш перспективним ніж сайти ваших конкурентів. Вже на етапі створення інтернет-магазину можна припустити про успіхи та показники, які його чекають. Це можливо завдяки зрівнянню сайту інтернет-магазину з вимогами пошукових систем, які є на цей час. Від кількості вимог, яким відповідає сайт вашого інтернет-магазину безпосередньо може залежати його подальший успіх і кількість коштів, які вам буде потрібно витратити на те, щоб його просунути. Так що економити на цьому явно не варто.
Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви зможете отримати високоякісний інтернет-ресурс в найкоротші терміни. За 13 років роботи на ринку створення сайтів та інтернет-магазинів компанія Глянець не тільки змогла досягти успіху, але і стала найбільш популярною на ринку у 2021 році. Замовивши створення інтернет-магазину у нас ви можете бути впевнені в тому, що інтернет-ресурс який розробляється для вас буде відповідати всім вимогам пошукових систем. Крім того, веб студія Глянець також надає послуги просування корпоративних сайтів та інтернет-магазинів, так що якщо ви хочете якомога швидше вступити в гру і зайняти місце в топі пошукової видачі у своїй категорії – замовте створення і просування інтернет-магазину у веб студії Глянець. Почніть бізнес в інтернеті з якісного сайту і співпраці з кращою студією України вже сьогодні!
Пошукове просування інтернет-магазину за допомогою контенту у 2021 році: 5 кроків до успіху
Після того як сайт інтернет-магазину вже створений і оформлений – настає наступний важливий етап, а саме – оптимізація і просування. Для того, щоб ваш інтернет-ресурс домагався бажаних вам результатів даному процесу слід приділити особливу увагу.
Від якості інтернет-ресурсу і самої оптимізації залежать подальші показники вашого інтернет-магазину, відсоток конверсій, відмов і відвідуваності. На підставі цих показників можна судити про успішність вашого сайту, а тому якщо ви хочете досягти швидкого та ефективного результату – краще довірити оптимізацію інтернет-магазину фахівцям з великим досвідом, таким як в команді веб студії Глянець.
Але з яких етапів складається пошукове просування? Що важливо врахувати в процесі просування і які кроки потрібно зробити фахівцеві, щоб зробити ваш інтернет-ресурс більш пристосованим до просування в обраній вами пошуковій системі? Про це ми й поговоримо далі.
Існує безліч різних методів пошукового просування інтернет-магазину. Деякі з них вважаються більш ефективними, деякі менш. SEO просування є базовим, а тому використовується абсолютно всіма компаніями незалежно від розмірів і доходів. Причиною такої популярності SEO в цьому році став той факт, що використання РРС стає все менш рентабельним, водночас конкуренція в даному маркетинговому каналі зростає з кожним днем. До цієї ситуації під'єдналася і компанія Гугл, не прозоро натякнувши на те, що незабаром саме контент буде керувати балом пошукової видачі та всі хто хочуть домогтися успіху у своїй ніші повинні задуматися над Е.А.Т.
Але що належить виконати SEO оптимізатору з вашим сайтом в першу чергу? Які етапи чекають його на шляху до оптимізації вашого інтернет-ресурсу і що таке базова SEO оптимізація? Для того, щоб зрозуміти, що з себе представляє базова SEO оптимізація, необхідно розглянути весь процес стартової оптимізації по кроках. Саме цим ми й займемося зараз.
Перший крок – Аналіз конкурентів
Для того, щоб обставити своїх конкурентів, вам в першу чергу необхідно розуміти, чим же вони такі хороші. Для того, щоб з'ясувати сильні та слабкі місця конкурентів, вам буде потрібен докладний аналіз їх сайтів і конкретно – методів просування. Отримавши інформацію про відвідуваність сайтів конкурентів, про ключові запити, якими вони користуються і маркетингових каналах, які вони залучають, фахівець який просуває ваш інтернет-магазин зможе зробити більш детальну SEO стратегію.
Стратегія в SEO – це невід'ємний елемент. За допомогою стратегії фахівець не тільки вирішує, які саме сторінки варто оптимізувати в першу чергу, а які можуть почекати, але також і приймає рішення – як саме ваш інтернет-магазин буде пов'язаний з різними маркетинговими каналами. Просуваючи інтернет-магазин важливо пам'ятати, що відбутися одним лише SEO у вас не вийде, бо існує ще принаймні кілька ефективних маркетингових каналів.
Як ми й говорили раніше, SEO – це база просування вашого інтернет-магазину. З SEO все починається і воно ж дає найбільш тривалі результати. За допомогою SEO ви можете просуватися як локально, так і по всьому світу – важливо лише створити найбільш ефективну стратегію і слідувати їй попутно вносячи зміни, відповідні нововведенням в пошукових системах.
Повертаючись до конкурентів – важливо щоб фахівець підійшов до їх аналізу максимально скрупульозно. Чим більше даних у нього буде для аналізу – тим краще він зможе зрозуміти, які рішення конкурента дійсно принесли результат – а які лише спустили гроші з бюджету. Володіючи такою інформацією і навчившись на помилках конкурентів в прямому сенсі цього слова – фахівець зможе оптимізувати ваш інтернет-ресурс і запустити всі необхідні маркетингові канали для ефективного просування.
Другий крок – Створення семантичного ядра інтернет-магазину
Семантичне ядро – один з найважливіших елементів SEO просування. Саме від його якості залежить релевантність ваших сторінок стосовно запиту користувача. Чим релевантні сторінки вашого інтернет-магазин стосовно пошукового запиту користувача – тим вище шанс, що сторінка саме вашого інтернет-магазину потрапить на першу сторінку пошукової видачі, але як же зібрати це семантичне ядро.
Для того, щоб створити семантичне ядро, перш за все SEO оптимізатору знадобиться визначитися з вашою цільовою аудиторією. Після того як ви визначитеся з цільовою аудиторією і сегментуєте її щодо вашої зацікавленості до кожного окремого сегменту – процес збору семантичного ядра можна буде починати.
Семантичне ядро за своєю суттю – це таблиця з ключовими словами, розділена на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні запити. Чим вище частота пошукового запиту – тим вище конкуренція і тим більше вам буде потрібно часу, для того, щоб переплюнути конкурентів. З іншого ж боку домогтися видимих результатів за допомогою низькочастотних запитів далеко не просто, бо частота запитів за своєю суттю уособлює те, як часто цим запитом користуються користувачі.
Зібрати якісне семантичне ядро самостійно у вас навряд чи вийде. На, те є відразу кілька причин. Першою причиною може послужити той факт, що класичне семантичне ядро інтернет-магазину розраховане на кілька сотень тисяч пошукових запитів, в залежності від обсягу товарів у вашому інтернет-магазині. Крім того, всі пошукові запити необхідно буде кластеризувати та визначити, які ж з них є мінус словами.
Мінус слова – це слова за допомогою, яких користувач може відвідати сторінку товару не розуміючи що це не той товар, що йому потрібен. Наприклад, пошуковий запит гель-лак – передбачає лак для нігтів, який полімеризується під ультрафіолетом. А ключове слово "лак" може підійти як для гель-лаків, так і для лаків використовуваних при фарбуванні автомобілів або навіть барж. Використання таких слів може привести на ваш сайт нецільовий трафік, що безумовно відіб'ється на показниках.
Не зважаючи на те, що показник відвідуваності стане рости семимильними кроками – слідом за ним буде збільшуватися і відсоток відмов з боку користувачів. Подібна ситуація може бути розцінена як нецільовий контент з точки зору пошукових алгоритмів, що в підсумку може привести до погіршення ранжування вашого інтернет-магазину. Не зважаючи на те, що пошукові системи заперечують той факт, що показник відмов якось впливає на підсумкову видачу – повністю спростувати це судження ніхто не береться. А тому найкраще перестрахуватися і мінімізувати кількість відмов за допомогою якісного семантичного ядра і корисного контенту, в якому зацікавлені й пошукові системи й користувачі.
Третій крок– Вибір пріоритетів у контенті
На цей час контент є головним інструментом ранжування, а тому саме від нього залежить, як часто ваш інтернет-ресурс буде надаватися в топі пошукової видачі. Для того, щоб планомірно рухатися до бажаних показників важливо визначити, які з ключових слів семантичного ядра мають найбільший пріоритет.
Замовивши створення інтернет-магазину і плануючи його просування важливо розуміти, що перший час найефективнішими ключовими словами для вашого сайту стануть низькочастотні ключові слова. До таких відносяться слова мають індекс від 0 до 10 за оцінкою сервісів аналізу ключових слів.
Запустивши просування за допомогою низькочастотних ключових слів, ви зможете конкурувати з такими ж компаніями, як і ваша, тобто з новими сайтами які прагнуть якомога швидше піднятися в топ пошукової видачі. Використовуючи високочастотні ключові слова, ви також можете домогтися успіху, але в такому випадку вам буде потрібно конкурувати з компаніями які вже багато років мають сайти та вони явно не сиділи весь цей час на місці.
Визначивши які ключові запити в цей момент є найбільш вигідними для вашого сайту і розставивши пріоритети щодо кожного окремого сегмента семантичного ядра – SEO фахівець зможе поліпшити показники вашого веб ресурсу, тим самим не тільки збільшивши відвідуваність вашого сайту, але і збільшивши кількість потенційних клієнтів вашої компанії.
Четвертий крок – Мета інформації та її цінність для SEO
Для того, щоб обійти конкурентів, вам необхідно орієнтуватися на контент ТОП-10 сторінок в пошуковій видачі. Якщо ви впевнені, що ваші фахівці здатні створити контент в рази краще наявного, ви можете використовувати високочастотні ключові слова.
Не зважаючи на це велика частина якісного контенту навіть не попадеться на очі користувачам. Користувач просто не знає, який сайт зможе надати більш повну інформацію щодо питання, що його цікавить – а тому цілком і повністю покладається на пошукових роботів, які визначають порядок сайтів по релевантності.
Таким чином навіть створивши контент в десятки разів краще, ніж у ваших конкурентів, ви не можете бути впевнені в тому, що саме ваш контент буде обраний. Для того, щоб збільшити шанси кліка користувача саме по вашому посиланню – необхідно створити релевантну мета інформацію, яка допоможе користувачеві оцінити цінність вашої статті або сторінки – ще навіть не клікнувши по ній.
Мета інформація з точки зору користувача це та інформація, що розташована під заголовком сторінки в пошуковій видачі. Залежно від того наскільки вона корисна і наскільки релевантна стосовно пошукового запиту користувача – формується і ймовірність того, що користувач вибере вашу сторінку.
Додавши в мета інформацію сторінки відповідь на питання, яке цікавить користувача – ви ризикуєте втратити клієнта, бо він отримає необхідну інформацію навіть не відвідавши вашу сторінку. З цієї причини найбільш правильним рішенням буде домовитися про те, що необхідна користувачеві інформація є в цій статті, але при цьому не надавати відповідь на питання прямо в мета інформації.
Створивши цікавий підпис до вашої статті, який коротко зможе показати користувачеві про що він зможе дізнатися зі статті – ви тим самим можете домогтися куди більших успіхів і в питанні кліків, і в питанні відвідуваності. Журналісти часто витрачають по кілька годин придумуючи підпис до своєї статті, в цьому сенсі вашим фахівцям доведеться зробити те ж саме.
П'ятий крок – Безпосереднє створення контенту
Як ми вже говорили раніше – SEO більшою мірою це оптимізація сайту та інформації, що дозволяє зробити ваш інтернет-ресурс і його сторінки більш релевантними стосовно пошукових запитів користувачів. Орієнтуючись на той курс, який для себе вибрала компанія Гугл можна зробити висновок, що незабаром саме контент затьмарить інші маркетингові канали та стане головним постачальником трафіку на інтернет-ресурси.
Для того, щоб домогтися хороших результатів в питанні контенту важливо врахувати безліч параметрів і першим з них є представлений відносно недавно Е.А.Т – від Google. Алгоритм Е.А.Т – це уособлення того на що звертають увагу пошукові роботи Гугл і те що в наші дні стало вкрай важливим параметром для ранжування вашого сайту. Даний алгоритм оцінює експертність, правдивість і авторитетність пропонованої вами інформації.
Метою пошукових систем є надання користувачам максимального комфорту, а тому якість контенту і його правдивість є основоположними факторами для просування інтернет-ресурсу. Плануючи просування інтернет-магазину, вам слід подбати про те, щоб ваш контент не тільки відповідав більш базовим вимогам, таким як заспамленність ключовими словами, унікальність і читабельність.
Зіставивши всі ці вимоги та створивши унікальний і корисний контент, ви зможете помітно збільшити шанси свого інтернет-ресурсу, але і без технічної оптимізації сайту інтернет-магазину не обійтися.
Всі перераховані вище кроки допоможуть інтернет-магазину почати просуватися в пошуковій системі, але для того, щоб ваш сайт отримував більше трафіку і досягав намічених цілей швидше – вам варто звернути увагу на всі параметри оптимізації. Досягнення успіху в SEO безпосередньо залежить від якості сайту і його оптимізації, а тому найкраще звертатися до професіоналів своєї справи.
Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець – ви зможете співпрацювати з провідною в Україні компанією з розробки онлайн магазинів і корпоративних сайтів. З нами співпрацюють лідери ринку в самих різних нішах і їх трафік постійно збільшується завдяки нашим маркетинговим кампаніям. Якщо ви хочете запустити сайт для свого магазину, але не готові чекати роки, щоб досягти результату – замовте створення і просування онлайн магазину у фахівців веб студії Глянець.
Глянець понад 13 років займається розробкою онлайн ресурсів і за цей час ми встигли обійти більшість конкурентів в даній ніші. Замовивши створення інтернет-магазину у нас, ви можете бути впевнені в його винятковій якості та оптимізації, що відповідає актуальним вимогам пошукових систем. Відвідайте портфоліо та відгуки про співпрацю з веб студією Глянець і переконайтеся в нашому професіоналізмі особисто.
Дізнатися більше про веб студію Глянець і її досягнення, ви можете скориставшись меню нашого сайту. Отримавши відповіді на свої питання щодо створення інтернет-ресурсів і їх просування, ви можете скориставшись номером телефону, опублікованим на головній сторінці веб студії Глянець або вдавшись до допомоги онлайн чату, розташованого на всіх сторінках сайту Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту