Мікророзмітка: Короткий вступ для власників сайтів
Мікророзмітка: Короткий вступ для власників сайтів
Поняття мікророзмітка все частіше зустрічається в інтернеті на форумах фахівців з просування і створення сайтів, і це не збіг. Не зважаючи на те, що мікророзмітка як поняття – рідко трапляється на очі обивателям серед фахівців, цей інструмент використовується досить часто.
Для того, щоб зрозуміти, що являє собою мікророзмітка – необхідно звернутися до визначення даного терміна. Таким чином мікророзмітка – це розмітка, яка за допомогою відповідних тегів і атрибутів розміщує дані на сторінках інтернет-магазинів. Мікророзмітка, а точніше її відсутність, є однією з найчастіших причин того, що конкретні сторінки сайту не приносять трафік навіть після їх повної оптимізації. Також саме мікророзмітка найчастіше виявляється відповіддю на питання власника ресурсу "чому я замовив створення інтернет-магазину і його оптимізацію у фахівців, але результат такий поганий?”. Саме мікророзмітка часто залучена у всіх проблемах, пов'язаних з індексацією сторінок і їх кінцевою ефективністю. Але як нею користуватися?
Для того, щоб зрозуміти, як же насправді працює мікророзмітка і який результат варто очікувати від її використання – необхідно уважно розглянути даний феномен. Саме цим ми займемося в даній статті. З цієї статті ви отримаєте вичерпні відповіді не тільки на питання, “Що таке мікророзмітка?", але і на питання, "як нею користуватися?”. Ми зібрали й систематизували безліч даних пов'язаних з мікророзміткою, укомплектувавши їх у відносно невелику статтю. Таким чином закінчивши читати даний матеріал, ви будете розуміти, що являє собою мікророзмітка, як вона може допомогти вашому інтернет-магазину і як почати її використовувати.
Визначення мікророзмітки: словники мікророзмітки та для чого вони потрібні
У будь-якого напрямку у сфері створення інтернет-магазинів, їх оптимізації та просування – є власні інструменти. Саме за допомогою них фахівці з різних галузей розробляють онлайн магазини, оптимізують їх для пошукового просування, запускають маркетингові кампанії та нарешті приводять свій проект до успіху. Але до якого ж ешелону відноситься мікророзмітка?
Перед тим як заглибитися в мікророзмітку важливо зрозуміти, для чого вона потрібна. Мікророзмітка даних на сторінках сайту використовується для того, щоб спростити процес пошуку та аналізу цих самих даних для пошукових роботів. Саме вони вирішують, яка сторінка або який сайт виявиться першим в пошуковій видачі, а тому спрощуючи роботу пошуковим роботам, ви тим самим можете збільшити шанси, що саме ваш сайт виявиться серед перших.
За допомогою мікророзмітки ви можете краще "пояснити" розміщені на сторінці дані, що в кінцевому підсумку може відбитися на ранжуванні сайту. Таким чином можна сказати, що мікророзмітка – це елемент, за допомогою якого фахівці можуть помітно збільшити ефективність маркетингових кампаній, мобілізувати ресурси та зрештою досягти більш високої результативності з точки зору показників в питанні просування. Сама суть мікророзмітки полягає в тому щоб як би виділити всю важливу інформацію на сторінці за допомогою тегів, тим самим спростивши пошук даної інформації в каталозі пошукової системи, що знову таки, може позитивно відбитися на частоті публікації вашого сайту в перших рядах пошукової видачі. Це повністю підтверджує раніше створену тезу про те, що саме мікророзмітка може допомогти сайту стати більш успішним в питанні просування.
Словники мікророзмітки – це ще один інструмент, що допомагає фахівцеві правильно налаштувати розмітку даних на сторінці сайту за допомогою тегів і атрибутів. Існує значна кількість словників мікророзмітки, але серед них вкрай мало популярних рішень. Серед найбільш часто використовуваних фахівцями сміливо можна виділити:
1. Schema.org
Цей словник мікророзмітки підтримується пошуковою системою Google з 2011 року і по праву вважається найпопулярнішим серед фахівців у сфері налагодження мікророзмітки. За допомогою цього словника фахівці в даній області можуть налаштувати чудові сніпети.
Крім того, Schema.org часто використовується і в інших пошукових системах з метою створення грамотної мікророзмітки. Основною причиною популярності саме цього словника є той факт, що в ньому використовується деревоподібна структура, багато в чому схожа з ієрархічним методом розподілу сторінок під час створення структури для інтернет-магазинів та інших інтернет-ресурсів. Крім того, даний словник може запропонувати сотні варіацій класів, за допомогою яких фахівець може описувати найрізноманітніші об'єкти розміщені на сторінці інтернет-магазину. Для кожного окремого класу призначені стандартні атрибути.
2. Microformats.org
Цей словник мікророзмітки з'явився задовго до попереднього, ще в далекому 2007 році. Цей словник частіше за інших використовується для створення мікророзмітки на сторінках, що описують товари, заходи, компанії та інші елементи які мають свої власні унікальні характеристики. Завдяки тому, що Microformats.org може запропонувати великий вибір можливостей описати той чи інший об'єкт з унікальними характеристиками – саме цей словник найчастіше використовують в інтернет-магазинах.
3. Open Graph
Цей словник мікророзмітки можна назвати самим непопулярним з перерахованих. При цьому він все ж популярний і використовується на безлічі сайтів. В основному Open Graph використовують на Facebook, з метою більш коректного відображення публікацій із заголовками.
Кожен з перерахованих словників мікророзмітки залучений в тих чи інших галузях створення і поліпшення сайтів. У кожного є свої особливості та фахівці дуже сильно розходяться в думках щодо кращого серед них. Проте той факт, що саме ця трійця є найпопулярнішими словниками мікророзмітки серед всіх які існують – вже говорить багато про що.
Синтаксис мікророзмітки та що він із себе представляє
Як ми вже говорили раніше – мікророзмітка це відмінний спосіб дохідливо пояснити пошуковим роботам, що конкретно розміщено на конкретній сторінці сайту. Ресурси які використовують мікророзмітку, як правило, просуваються куди ефективніше інших, але нерідко з мікророзміткою виникають різного роду складнощі. Одними з таких складнощів є плутанина між різними словниками мікророзмітки. Найчастіше причиною плутанини є різний синтаксис властивий різним словникам мікророзмітки.
Навіть в одного словника мікророзмітки може бути кілька синтаксисів. Так, наприклад, у популярного словника мікророзмітки Schema.org на вибір є відразу кілька варіантів синтаксисів.
На цей час використовується кілька видів синтаксисів кожен, з яких має ряд власних особливостей. Серед популярних синтаксисів можна виділити наступні:
1. Microdata
Цей синтаксис з'явився ще за часів HTML-5. З його допомогою процес зчитування та аналізу даних пошуковими роботами проходив куди швидше, і якісніше. Саме з цієї причини використання даного синтаксису швидко набрало популярність. Що ж стосується методу вбудовування цього синтаксису в сайт, то Microdata вбудовувався прямо в HTML код.
2. RDFa і RDFa Lite
Даний синтаксис був розроблений спільними зусиллями експертів з World Wide WEb Consortium. Головним завданням цього синтаксису спочатку планувалося, приведення структури сайту в більш адекватний вигляд, але в наші дні даний синтаксис не популярний. Основною причиною непопулярності даного синтаксису заведено вважати, його складну реалізацію в умовах сучасного інтернету і змін серед інтернет-ресурсів.
3. JSON-LD
Цей синтаксис на цей час вважається найбільш популярним, через те, що не тільки дуже просто вбудовується, але і має досить зрозумілу систему. На відміну від перерахованих раніше синтаксисів – JSON-LD вбудовується в тег, а його принцип роботи базується на системі ключ-значення. Завдяки цьому суть мікророзмітки легко зрозуміти не тільки роботам пошукової системи, але і звичайному користувачеві.
Кожен з перерахованих синтаксисів, не зважаючи на свої особливості, все ще не втратив своєї актуальності. Завдяки компетенції різних фахівців всі перераховані синтаксиси широко використовуються в сучасній мікророзмітці.
Як вбудувати мікророзмітку в сайт
Після того як ми з'ясували, що ж таке мікророзмітка і для чого вона потрібна, які словники доступні фахівцям, і що з себе представляють різні синтаксиси – саме час розібратися, як же мікророзмітка розміщується на сайті?
Насправді відповідь на це питання досить проста. У фахівця в даній області є відразу три можливості налаштувати мікророзмітку сайту, а саме:
1. Самостійно налаштувати мікророзмітку
Під самостійно мається на увазі, що фахівець вручну буде додавати в код сайту атрибути та теги, в залежності від того який словник мікророзмітки він використовує, і який синтаксис йому необхідний. Цей процес зажадає неабиякої кількості часу, але саме ручне налаштування мікророзмітки має найменший шанс на помилку, адже весь процес контролює фахівець.
2. Автоматичне розміщення мікророзмітки
Фахівцеві в області мікророзмітки можна вдатися до допомоги генераторів мікророзмітки, які ґрунтуючись на скані сторінки здатні самостійно підібрати найбільш відповідні теги та атрибути. Варто відзначити, що такий метод має величезний відсоток помилок, через те, що система не завжди здатна коректно інтерпретувати наявну інформацію і прикріпити дійсно порівнянний з елементом тег або атрибут.
3. Скористатися вбудованим плагіном CMS
Не зважаючи на простоту даного методу налаштування мікророзмітки, зважаючи на складність доступних варіантів, така мікророзмітка має найменшу ефективність серед всіх перерахованих. Навіть автоматична розмітка сторінки, за допомогою генераторів і аналізаторів сторінок справляється з даним процесом краще, і пропонує кращі результати, ніж використання стандартної розмітки наданої CMS.
Незалежно від того яким методом ви вирішите скористатися – важливо щоб за процесом налаштування мікророзмітки слідкував фахівець в даній області. Таким чином, ви можете помітно знизити ймовірність того, що при створенні мікророзмітки будуть допущені помилки.
Що є фундаментом успіху будь-якого інтернет-ресурсу
Будь-який сайт являє собою ціле джерело процесів, які необхідні для результативного просування і відповідних показників відвідуваності та конверсій. Але не зважаючи на всю важливість процесів – найголовнішим з них є процес безпосереднього створення інтернет-ресурсу. Для того, щоб сайт отримав якомога більше шансів на успіх важливо, щоб він не тільки був коректно і якісно оптимізований, але також був розроблений без будь-яких помилок.
Створення інтернет-магазину своїми руками це трудомісткий процес який вимагає від користувача величезних знань в області розробки та всіх витікаючих з неї нюансів. Саме тому послуга створення інтернет-магазину під ключ на замовлення настільки популярна в наші дні. Створення інтернет-магазину під ключ на замовлення у фахівців, це рішення, до якого приходять більшість компаній, особливо зважаючи на ситуацію з епідемією у світі, і всіма її наслідками. Але для того, щоб обійти своїх конкурентів, необхідно щоб сайт який розробляється для вас не мав ніяких помилок, а його код був максимально чистим, але як же цього досягти?
Для того, щоб отримати дійсно якісний інтернет-ресурс у 2021 році, необхідно звертатися до справжніх фахівців, які, як правило, працюють в передових на ринку студіях. Лідером у сфері створення інтернет-магазинів на цей час, є веб студія Глянець і наша команда завжди готова створити для вас інтернет-магазину під ключ.
Веб студія Глянець це студія повного циклу. Завдяки цьому наші фахівці можуть не тільки створити для вас інтернет-магазин, але й оптимізувати його. Також до переліку наших послуг входить створення маркетингових компаній. Таким чином замовивши створення, оптимізацію і просування інтернет-магазину у нас, ви можете домогтися максимальної ефективності в питанні просування набагато швидше, ніж при співпраці з декількома різними компаніями.
Глянець вже 13 років займається створенням інтернет-магазинів і корпоративних сайтів під ключ, і за цей час ми зуміли сильно досягти успіху в цій справі. Серед наших клієнтів можна зустріти провідні компанії в самих різних нішах. Нам довіряють, а наші клієнти займають передові позиції в пошуковій видачі у своїх нішах.
Якщо ви вже прийняли рішення про те, що хочете замовити створення інтернет-магазину у нас, для цього вам знадобиться лише звернутися за номером телефону, опублікованому на головній сторінці сайту Глянець. Якщо ж ви ще сумніваєтеся – відвідайте вкладку портфоліо та особисто переконайтеся в найвищій якості веб ресурсів створюваних веб студією Глянець.
Почніть свій бізнес з кращого, замовте розробку онлайн магазину у фахівців веб студії Глянець і почніть історію своєї компанії зі співпраці з лідерами у сфері створення інтернет-ресурсів – вже завтра!