Багатофункціональний сайт: Розробка інтернет-порталу та її особливості

Інтернет став не просто інструментом для вивчення нової інформації, він став справжнім помічником для кожного користувача. Крім здійснення покупок в інтернет-магазинах та перегляду кіно, користувачі також можуть дізнаватися про останні новини та зміни за допомогою інтернету. Новини світу, погода, політика і навіть садівництво — все це користувач може дізнатися за допомогою інтернет-порталу.
Інтернет-портал дещо відрізняються від звичних інтернет-магазинів та корпоративних сайтів. Якщо інтернет-магазини та веб-сайти купують рекламу В інших ресурсів з метою частіше продавати свої послуги, то інтернет-портали навпаки, продають рекламу. В цьому і полягає основний дохід подібного ресурсу, якщо звичайно це не корпоративний ресурс. Але як створити портал? З яких етапів складається розробка інтернет-порталу, та чи може рядовий користувач створити власний інтернет-портал? Про це ми й поговоримо в цій статті, почнемо!
Розробка інтернет-порталу: Функціональність і цілі проекту
Як ми й говорили раніше, інтернет-портал це багатофункціональний сайт. Такі сайти можуть використовуватися під найрізноманітніші потреби, починаючи з інформування користувачів та продажу реклами на ресурсі, і закінчуючи налаштуванням комунікації між відділами компанії. Звичайно ж, в залежності від обраної тематики буде залежати прибуток, його ефективність, та кількість сил, які потрібно витратити на його розробку.
Розробка інтернет-порталу у 2021 році не відстає по перспективності від створення сайтів інтернет-магазинів і корпоративних ресурсів для офлайн компаній. Зважаючи на карантинні обмеження жителі міст та населених пунктів все частіше користуються інтернетом для того, щоб почерпнути цікаву для себе інформацію або знайти відповідь на питання, яке відвідало їх всього кілька хвилин тому. На допомогу таким користувачам мережі інтернет і приходять інтернет-портали.
Популярність розробки інтернет-порталів полягає в тому, що на відміну від звичайних комерційних сайтів, новинні веб-портали заробляють продаючи рекламу. З огляду на дану особливість ресурсу, принцип його створення дещо відрізняється від звичайних сайтів та інтернет-магазинів. Далі ми детально розповімо вам про те, як: створити інтернет-портал? З яких етапів складається розробка інтернет-порталу? А також поділимося особистими досягненнями в цій сфері.
Створити новинний сайт: З чого складається процес розробки інтернет-порталу
Створення інтернет-порталу досить складний процес. На перший погляд, такі сайти не блищать унікальним дизайном або максимально інтуїтивною структурою, але це далеко не так. Насправді успішні новинні портали навпаки, максимально оптимізовані, можуть похвалитися дизайном, відповідним останнім трендів у світі веб-дизайну, а їх структура буде зрозуміла навіть дитині. Далі ми розглянемо процес створення інтернет-порталу від початку до кінця. Кожен етап буде описаний коротко, ну а якщо вам цікаво, як створити інтернет-портал своїми руками — ви можете відвідати наш блог та знайти відповіді на всі ваші запитання в статтях, які ми там публікуємо.
Отже, створення інтернет-порталу у 2021 році виглядає наступним чином:
-
Етап перший: Розробка плану і технічного завдання
Розробка інтернет-порталу це довгий і заплутаний процес. Однією з причин його заплутаності є розміри ресурсу. Річ у тому, що новинні портали, як правило, мають сотні сторінок з різноманітним контентом, адже він оновлюється щодня. З тієї ж причини кількість категорій на сайті також перевищує звичні значення для інтернет-магазинів і подібних ресурсів.
Створення плану допоможе вам розробити інтернет-портал та не забувати ні про що важливе. За своєю суттю план робіт, це скелет вашого проекту, на якому будуть триматися всі роботи, які проводяться на інтернет-порталі. Крім того, докладний план допоможе вам сконцентруватися на кожній окремій задачі, що дозволить не упустити важливих деталей. Слід врахувати, що в такому плані необхідно розписати кожне завдання до найдрібніших деталей, оскільки орієнтуючись на нього ви будете впевнені в тому, що вся робота виконана, та зможете відстежувати, які ще завдання вимагають вашої уваги. Якщо ви створюєте сайт не самі, а за допомогою фахівців — такий план допоможе вам детально відстежувати кроки кожного окремого члена групи. Це дасть вам можливість контролювати весь процес розробки не упускаючи важливих деталей.
Слід врахувати, що створення інтернет-порталу це не той проект, де зможе впоратися абсолютний новачок у веб розробці. Через величезну кількість інформації, яку необхідно інтерпретувати в дії й не заплутатися — для створення якісного інтернет-порталу необхідний досвідчений розробник. Якщо ви ніколи не займалися створення інтернет-порталів, рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Таким чином ви зможете уникнути цілого ряду помилок, що заощадить вам не тільки час, але і гроші.
Фахівці студії створення сайтів Глянець можуть створити для вас якісний інтернет-портал в обраній вами ніші. Наша команда складається з висококласних фахівців з багаторічним досвідом, так що замовивши сайт у нас вам не доведеться переживати про його якість і працездатності. Крім того, ми надаємо тривалий період підтримки створеним нами ресурсам. Якщо у вас виникнуть якісь проблеми в управлінні інтернет-порталом — сміливо зверніться до наших фахівців. Вони підкажуть вам як вийти з ситуації, що склалася.
Щоб замовити створення інтернет-порталу, вам достатньо заповнити заявку на нашому сайті й дочекатися відповіді менеджера. Після обробки вашої заявки наш представник зв'яжеться з вами для уточнення всіх аспектів розробки. Після затвердження плану робіт наші фахівці приступлять до створення інтернет-порталу для вашої компанії та підготують ресурс в обумовлені раніше терміни. Якщо ви хочете запустити сучасний новинний портал або ваша мета це поліпшити імідж своєї компанії за допомогою інтернет-ресурсу такого типу — замовте його у фахівців веб студії Глянець та отримаєте бажаний результат завдяки професіоналізму нашої команди. Дізнатися більше про послуги студії створення сайтів Глянець ви можете відвідавши вкладки в меню нашого сайту.
-
Другий етап: Розробка унікального дизайну для інтернет-ресурсу
Унікальність та відповідність нинішнім трендам, це дуже важливі аспекти для оформлення сучасних інтернет-ресурсів. Для того, щоб створити популярний інтернет-портал, вам буде потрібно не тільки розробити якісне оформлення, але й створити його відповідно до нинішніх трендів.
Оформлення для новинного порталу це не найважливіший елемент, на думку деяких фахівців. Насправді якість виконання цього самого оформлення, а також його актуальність з точки зору трендів у сфері створення сайтів має величезне значення і вплив як на популярність серед користувачів, так і на реакцію пошукових роботів. Для того, щоб розробка інтернет-порталу принесла вам очікувані результати, вам слід заздалегідь вивчити сучасні тренди у сфері інтернет дизайну, і підігнати оформлення не тільки під тренди, але і під тематику вашого ресурсу. Якщо інтернет-портал буде присвячений якомусь виду спорту, то для досягнення максимальної лояльності як з точки зору відвідувачів інтернет-ресурсу, так і з точки зору пошукових алгоритмів, вам слід подумати, як можна використати тематику сайту обрану вами й втілити її прояв в дизайні створеного сайту. Таким чином ви не тільки зможете зробити свій ресурс максимально тематичним, але і отримаєте лояльність відвідувачів. Фанатам буде приємно, що ви не взяли шаблонне оформлення, а постаралися вкласти душу в цікавий для них ресурс.
-
Третій етап: Верстка сайту та програмування всіх елементів
Новинний портал безперечно повинен зацікавлювати користувачів новинами, які він публікує. Але думка про ресурс складається не тільки зі статей, а також і зі зручності всіх елементів сайту. Для того,щоб лояльність відвідувачів створеного інтернет-порталу постійно зростала, вам слід задуматися над корисними функціями. До таких функцій можна віднести плашки з погодними умовами, останніми гарячими новинами, курсом валют та всією тією інформацією, яка може знадобитися користувачам і відвідувачам вашого інтернет-порталу.
Для того, щоб створити дійсно популярний інтернет-портал, вам слід вивчити потреби ваших потенційних відвідувачів й надати їм доступ до всієї інформації, яка може їм знадобитися. Для цього вам необхідно провести ряд досліджень цільової аудиторії. Дослідження не тільки дозволять вам зрозуміти, які послуги необхідні вашим клієнтам, але також допоможуть вам зібрати семантичне ядро вашого сайту, що безперечно допоможе надалі вам залучати більше користувачів до вашого ресурсу.
Крім залучення за допомогою використання ключових слів, що являють собою найчастіші пошукові запити ваших клієнтів, ви також зможете налаштувати контекстну рекламу. Вона безумовно допоможе вам залучити більше користувачів на створений інтернет-ресурс.
-
Четвертий етап: Тестування функцій сайту і наповнення його контентом
Кожен інтернет-ресурс так чи інакше просувається за допомогою контенту, яким він наповнений. Для новинних порталів контент є основним інструментом просування, тому важливо щоб він був максимально експертним та актуальним. Якщо ви плануєте створити інтернет-портал, присвячений новинам, то незалежно від обраної вами ніші — статті, які ви публікуєте повинні бути максимально достовірні та "свіжі". Чим швидше ви будете публікувати статті й останні новини обраної вами ніші, тим більше користувачів будуть цікавитися вашим порталом.
Відмінним інструментом для просування можуть стати так звані ексклюзиви. Ексклюзивні новини це новини, про які редактори або автори вашого порталу дізнаються найпершими, і закономірно, що ознайомитися з ними користувачі зможуть виключно на вашому сайті. Завдяки використанню таких новин ви можете відчутно підняти відвідуваність свого сайту, а використання ключових слів, отриманих шляхом дослідження інтересів цільової аудиторії надалі допоможе вам поліпшити ранжиуємість створеного інтернет-порталу.
Не варто також забувати й про перевірку функцій. Після того як всі роботи по наповненню завершені, вам слід скрупульозно перевірити кожну сторінку з контентом, кожну вкладку і кожну анімацію, присутню на сайті. Від того, наскільки додані вами функції працюю правильно, буде залежати лояльність відвідувачів і оцінка пошукових алгоритмів. Перевіривши всі сторінки на предмет помилок перед запуском інтернет-порталу ви тим самим позбудетеся від несподіваних проблем та затримок з запуском.
Для того, щоб остаточно переконатися в готовності свого ресурсу — перевірте вміст всіх системних тек, переконайтеся в тому що файли адміністратора приховані від сканування пошуковими роботами, а також перевірте код сайту й адреси сторінок на предмет зайвих символів. Такі символи можуть сповільнювати завантаження вашого сайту, що може стати причиною незадовільної ранжиуємості та низької позиції створеного інтернет-порталу.
Кожен з перерахованих вище етапів підрозділяється на кілька підетапів. Нашою метою в цій статті було лише познайомити вас з переліком основних маніпуляцій, які вам належить виконати самостійно, якщо ви зважитеся створити інтернет-портал своїми руками. Не варто забувати, що щоб такий ресурс працював, вам будуть потрібні певні навички, отримати які в екстреному режимі у вас не вийде. Але що ж робити, якщо компанія потребує інтернет-порталі, але у вас немає необхідних навичок для його створення? В такому випадку ви завжди можете звернутися до фахівців.
Де замовити створення інтернет-порталу під ключ
Розробка інтернет-порталу, це тривалий і складний процес. Попри це, команда фахівців може створити якісний новинний портал досить швидко, завдяки величезному досвіду та навичкам, які вони освоїли. Якщо вашій компанії необхідний якісний інтернет-портал — замовте його у фахівців студії створення сайтів Глянець та отримаєте якісний сайт в найкоротші терміни.
Наша студія вже більше 12 років займається розробкою лендінгів, створенням корпоративних сайтів та запуском інтернет-порталів. Фахівці нашої студії з легкістю розроблять для вас проект створення новинного порталу, який згодом буде залучати ваших потенційних клієнтів або дозволить вам вигідно продавати рекламу. Для того, щоб замовити створення інтернет-порталу, вам необхідно лише відвідати сторінку послуг веб студії Глянець, вибрати відповідну послугу та оформити заявку на розробку. Наші фахівці розроблять інтернет-портал таким, яким ви захочете його бачити.
Ми враховуємо всі пропозиції й бажання клієнтів, тому замовивши створення сайту у нас ви можете бути впевнені в результаті. Крім створення сайтів інтернет-магазинів ми також надаємо послуги з оптимізації та створення контекстних рекламних кампаній, так що якщо ви хочете залучити більше клієнтів до свого корпоративного ресурсу — залиште заявку на нашому сайті і з вами зв'яжеться наш менеджер.
Запустіть успішний інтернет-ресурс та збільшіть кількість постійних клієнтів своєї компанія замовивши створення сайту у фахівців веб студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту