Логотип Глянець
Головний горизонтальний
Основне використання — горизонтальна орієнтація.
Завантажити версії для екрана та друку
Додаткові логотипні композиції
Горизонтальнi
Знак логотипа
Знак логотипа Глянець існує у наступних варіантах:
- повноколірний знак, що призначений для онлайн форматів та повноколірного друку;
- монохромний знак прямої побудови у жовтому та чорному кольорах для друку на однотонному світлому тлі;
- монохромний знак інвертованої побудови у жовтому та білому кольорах для друку на однотонному темному тлі.
Логотип
Завантажити всі версії логотипу
Використання логотипа і кольорів
Логотип на світлому тлі
На будь-якому світлому тлі при повноколірному друку та у онлайн використовуйте жовтий градієнт знаку та чорний логотип.
На будь-якому світлому однотонному тлі при монохромному друку використовуйте чорний варіант монохромного логотипу.
Завантажити версії для екрана та друку
Логотип на темному тлі
На будь-якому темному тлі при повноколірному друку та у онлайн використовуйте жовтий градієнт знаку та білий логотип.
На будь-якому темному однотонному тлі при монохромному друку використовуйте білий варіант монохромного логотипу.
Завантажити версії для екрана та друку
Неправильне використання
Не можна
Не можна
Не можна
Не можна
Корпоративні кольори
У разі використання логотипу на фірмовому зеленому тлі
у RGB використовуйте тільки жовтий градієнт знаку та білий логотип.
У разі CMYK-друку логотипу на фірмовому зеленому тлі використовуйте тільки жовтий знак та білий логотип.
Шрифти Глянець
Шрифт — один з найважливіших компонентів ідентифікації бренду.
Для логотипу ми використовуємо шрифт Cuprum, а для слогану Fixel Text
Для заголовків на сайті ми використовуємо шрифт Fixel Display, а для комунікаційних матеріалів, корпоративних елементів та основного тексту Fixel Text
Cuprum regular
Глянець
Fixel Display bold
Заголовок
Fixel Text bold
Виділений основний текст
Fixel Text regular
Основний текст
Назва Глянець — без лапок!
Використання назви компанії Глянець
Щоб забезпечити професійний підхід у всіх комунікаціях компанії, важливо правильно використовувати назву Глянець. Часто трапляється помилка, коли назву компанії пишуть у лапках, але це є некоректним. Лапки створюють відчуття цитування або відокремлення, що в даному випадку не потрібно. Назва Глянець повинна використовуватися як будь-який інший бренд – без лапок, чітко та впевнено.
Приклади, які допоможуть краще зрозуміти різницю:
Розробка айдентики
Бажаєте так само? Заповніть форму. Ціна від 1000$