Головний горизонтальний
Основне використання — горизонтальна орієнтація.
Завантажити версії для екрана та друку
Додаткові логотипні композиції
Горизонтальнi
Знак логотипа
Знак логотипа Глянець існує у наступних варіантах:
- повноколірний знак, що призначений для онлайн форматів та повноколірного друку;
- монохромний знак прямої побудови у жовтому та чорному кольорах для друку на однотонному світлому тлі;
- монохромний знак інвертованої побудови у жовтому та білому кольорах для друку на однотонному темному тлі.
Логотип
Завантажити всі версії логотипу
Використання логотипа і кольорів
Логотип на світлому тлі
На будь-якому світлому тлі при повноколірному друку та у онлайн використовуйте жовтий градієнт знаку та чорний логотип.
На будь-якому світлому однотонному тлі при монохромному друку використовуйте чорний варіант монохромного логотипу.
Завантажити версії для екрана та друку
Логотип на темному тлі
На будь-якому темному тлі при повноколірному друку та у онлайн використовуйте жовтий градієнт знаку та білий логотип.
На будь-якому темному однотонному тлі при монохромному друку використовуйте білий варіант монохромного логотипу.
Завантажити версії для екрана та друку
Неправильне використання
Не можна
Не можна
Не можна
Не можна
У разі використання логотипу на фірмовому зеленому тлі
у RGB використовуйте тільки жовтий градієнт знаку та білий логотип.
У разі CMYK-друку логотипу на фірмовому зеленому тлі використовуйте тільки жовтий знак та білий логотип.
Шрифт — один з найважливіших компонентів ідентифікації бренду.
Для логотипу ми використовуємо шрифт Cuprum, а для слогану Fixel Text
Для заголовків на сайті ми використовуємо шрифт Fixel Display, а для комунікаційних матеріалів, корпоративних елементів та основного тексту Fixel Text
Cuprum regular
Глянець
Fixel Display bold
Заголовок
Fixel Text bold
Виділений основний текст
Fixel Text regular
Основний текст
Використання назви компанії Глянець
Щоб забезпечити професійний підхід у всіх комунікаціях компанії, важливо правильно використовувати назву Глянець. Часто трапляється помилка, коли назву компанії пишуть у лапках, але це є некоректним. Лапки створюють відчуття цитування або відокремлення, що в даному випадку не потрібно. Назва Глянець повинна використовуватися як будь-який інший бренд – без лапок, чітко та впевнено.
Приклади, які допоможуть краще зрозуміти різницю:
Бажаєте так само? Заповніть форму. Ціна від 1000$